sâmbătă, 17 septembrie 2016

POKER CU MIZA ANI DIN VIATA


MOTTO: Principiul al III-lea al mecanicii


"Când un corp acționează asupra altui corp cu o forță (numită forță de acțiune), cel de-al doilea corp acționează și el asupra primului cu o forță (numită forță de reacțiune) de aceeași mărime și de aceeași direcție, dar de sens contrar. Acest principiu este cunoscut și sub numele de Principiul acțiunii și reacțiunii".
O maxima romaneasca spune ca in viata "numai neamurile ti le da Dumnezeu, insa prietenii ti-i alegi singur".
Plecand de la aceasta maxima romaneasca, pot afirma ca Dumnezeu nu prea a fost darnic cu mine la "capitolul NEAMURI", dar la "capitolul PRIETENI" a fost foarte DARNIC, deoarece, atunci cand am avut nevoie de un prieten adevarat, aparea din NEANT un astfel de prieten ADEVARAT, care ma ajuta sa trec "PUNTEA FOARTE INGUSTA" pe care o aveam  de trecut.
Un astfel de prieten este si "CAPUL MEU LIMPEDE", pe care il consider a fi un "Leu mioritic de Tara Vrancei" ( NOTA: A se vedea "eseul""ELEFANTII, LEII SI NAPARCILE", postat in data de 09.07.2016 pe blogul ulisegrosu.blogspot.com.).
Acest PRIETEN ADEVARAT al meu mi-a spus ca "nu a cunoscut pana acum pe nimeni care sa fi beneficiat de atat de multa "MANA CEREASCA" din partea Regimului Securist Postdecembrist, asa cum am beneficiat eu" in cei aproape 27 de ani de "DEMOCRATIE ORIGINALA".
PRIETENUL meu ADEVARAT de care am facut vorbire mai sus nu este o persoana care se joaca cu vorbele, deoarece afirmatia lui a fost in totala cunostinta de cauza, avand in vedere ca-mi este "CAPUL LIMPEDE".Din pacate, prietenul meu a IGNORAT mesajul transmis d-lui presedinte Marian Oprisan prin intermediul "eseului""PRIETENUL MEU DE SUFLET SI INGINERIA FINACIARA DE LA CUP FOCSANI", postat in data de 20.08.2016 pe blogul ulisegrosu.blogspot.com.
La respectivul MESAJ transmis d-lui presedinte Marian Oprisan am anexat (anexa 5) inregistrea emisiunii "In premiera", difuzata de Antena 3, numita "SFINTII INCHISORILOR".
In opinia mea, adevaratii DUHOVNICI AI POPORULUI ROMAN au fost si sunt, in cazul in care acestia mai traiesc, SUPRAVETUITORII IADULUI INCHISORILOR COMUNISTE.
Desi in familia mea nu au fost persoane care sa fi trecut prin IADUL INCHISORILOR COMUNISTE, a fost totusi o persoana care a supravetuit IADULULUI SIBIERIEI, care mi-a fost unchi si ii este bunic actualului primar al com. Campuri.
Din pacate, eram prea mic ca sa inteleg cand unchiul meu Vasile Mateiu a incercat sa-mi vorbeasca despre IADUL SIBERIEI, pe care l-a indurat timp de 10 ani, pentru a putea intelege sentimentul pe care l-a trait cand a revenit in Romania si cand, pentru copilul lui, respectiv varul meu, care avea 9 ani, era pe buna dreptate un STRAIN.
Trebuie sa recunosc ca, din FERICIRE pentru mine, nu am avut parte nici de IADUL INCHISORILOR COMUNISTE si nici de IADUL SIBERIEI, dar am avut parte de "BINEFACERILE" Regimului Securist Postdecembrist, care, in cei aproape 27 de ani de "democratie originala", a adus Romnia la SAPA DE LEMN.
Marea realizare a LUPTEI mele cu Regimul Securist Postdecembrist poate fi comparata cu a supravetuitorilor IADULUI INCHISORILOR COMUNISTE sau a IADULUI SIBERIEI, si anume faptul ca, datorita JOSNICIILOR la care am fost supus, L-AM DESCOPERIT PE DUMNEZEU.

LUPTA mea cu Regimul Securist Postdecembrist a inceput in data de 18.08.1990, cand ziarul Romania libera mi-a publicat o scrisoare deschisa adresata prim-ministrului Petre Roamn.

In timp, am avut cateva intrevederi directe cu fostul prim-minstru Petre Roman legate de temele abordate in scrisoarea deschisa pe care i-am adresat-o si de fiecare data am avut impresia ca "VORBESC LA GARD".
Urmare a acestui fapt, eu il consider pe "liberalul" Petre Roman unul dintre principalii vinovati pentru DISTRUGEREA economiei din Romania.
Copia scrisorii deschise adesate prim-ministrului Petre Roman prin intermediul ziarului Romania libera si JOSNICIILE de care am beneficiat din partea "baietilor destepti din energie" se pot vedea daca se scrie pe GOOGLE "Ulise Grosu FEROCITATEA "BAIETILOR DESTEPTI DIN ENERGIE" sau DUPA 25 DE ANI" si se apasa tasta ENTER.

Dupa o experienta de LUPTA de 16 ani cu "baietii destepti din energie", am intrat in LUPTA cu Sistemul din Provincia Europeana Vrancea.

Daca in cei 16 ani de lupta cu "baietii destepti din energie" nu s-a reusit decat marginalizarea mea profesionala, de partea adversa, urmare a problemelor tehnico-economice specifice distributiei de energie electrica sustinute de mine, au fost demisi doi presedinti RENEL, in perioada 1992-1995, cand ministrul industriilor era dl. D-tru Popescu.
Dl. ministru Dumitru Popescu a fost director la IRE Bacau, a fost director CIRE Bucuresti, a fost ministru MEE si a fost ministru la CSP, unde Nicolae Vacaroiu, actualul presedinte al Curtii de Conturi a Romaniei, a fost secretar de partid.
Din cele aratate mai sus rezulta clar ca dl.ministru D-tru Popescu nu se poate compara din punct de vedere profesional cu fostul ministru al economiei C-onstantin Nita, care pana in anul 1990 a fost, conform unor informatii de presa, ospatar la restaurantul Hotelului Astoria din Brasov, ci era un profesionist in domeniul energiei.

In "eseul""FEROCITATEA "BAIETILOR DESTEPTI DIN ENERGIE" sau DUPA 25 DE ANI", am precizat care au fost problemele tehnico-economice pentru care cei doi presedinti RENEL au fost demisi, dar si efectul pe care l-a avut comunismul asupra demnitatii oamenilor, iar acest lucru rezulta cel mai bine din procesul-verbal al "sedintei de partid" tinuta la IRE Focsani in data de 09.12.1993.

Asa cum am mai spus, cand am decis sa fac publica ingineria finaciara de la CUP Focsani, prin care, incepand cu anul 2000, se calculeaza gresit pretul la mc de apa si canal, nu am plecat caine surd la vanatoare, ci am stiut foarte bine in ce ma bag si pe cale de consecinta mi-am "bagat un AS in maneca".

Anularea AS-ului meu din maneca, in opinia mea, ii face INCOMPATIBILI cu calitatea de procuror pe procurorii Tarlea Florin si Luminita Dogaru.

Motivele pentru care cei doi procurori sunt incompatibili cu calitatea de procuror rezulta din inscrisurile anexate la "eseul""STILUL "AMERICANESC" AL PRIM PROCURORULUI TARLEA FLORIN SI JUSTITIA "INDEPENDENTA"", postat in data de 21.03.2015 pe blogul ulisegrosu.blogspot.com.
De altfel, in conformitate cu decizia CEDO pronuntata in data de 22.03.2016 in dosarul Ulise Grosu c.Romania, din art. 13 si art.14 rezulta uimirea Curtii fata de "PROFESIONALISMUL" fostului prim-procuror al Parchetului de pe langa Tribunalul Vrancea, Ion Lefter.
Decizia CEDO amintita mai sus este anexata in fotocopie la "eseul""CADOUL FACUT DE CEDO CU OCAZIA IMPLINIRII A 10 ANI DE CAND MI S-A DESFACUT DISCIPLINAR CONTRACTUL DE MUNCA PE MOTIV CA MI-AM PERMIS SA GANDESC", postat in data de 23.04.2016 pe blogul ulisegrosu.blogspot.com.
Daca avem in vedere ca fostul prim-procuror al Parchetului de pe langa Tribunalul Vrancea, Ion Lefter, a pretins intr-o conferinta de presa ca "si-a neglijat familia pentru a se achita de sarcinile de serviciu" si pe cale de consecinta ginerele Domniei Sale a fost trimis in judecata de catre DNA pentru o GOLANIE de 25 de milioane euro, iar in perioada cat Domnia Sa a fost prim procuror al parchetului de pe langa Tribunalul Vrancea economia jud. Vrancea Vrancea a fost PRADUITA si nimeni nu s-a facut vinovat pentru aceasta, este firesc ca sa intrebam:

- Care au fost in fapt cu adevarat "sarcinile de serviciu" ale fostului prim-procuror al Parchetului de pe langa Tribunalul Vrancea, Ion Lefter?

In "eseul""PRIETENUL MEU DE SUFLET SI INGINERIA FINACIARA DE LA CUP FOCSANI", postat in data de 20.08.2016 pe blogul ulisegrosu.blogspot.com, am prezentat o lista de "ORGANE" ale Statului Roman din Provincia Europeana Vrancea care, in opinia mea, se fac vinovate de incercarea de musamalizare a MEGAECROCHERIEI de la CUP Focsani.
Desi am recomandat prin mijloacele publice avute la dispozitie, respectiv comentarii la diverse articole de presa publicate de ziarul Monitorul de Vrancea, acestor "ORGANE" ale Statului Roman implicate in incercarea de musamalizare a MEGAEXCROCHERIEI de la CUP Focsani ca in data de 08.09.2016 sa participe in BISERICA FACATOARE DE MINUNI, construita de d-na senator Sorina Placinta, la slujba tinuta cu ocazia sarbatorii crestine de Sfanta Marie Mica, pentru a avea "IMUNITATE" in fata prietenului meu Magarul Troian de Tara Vrancei, o parte dintre aceste "ORGANE" au decis sa transforme mun. Focsani in NOUL CARACAL al Romaniei.
Pentru mine este de NEINTELES cum "ORGANELE" Statului Roman cu atributii in domeniu din Provencia Europeana Vrancea au data dovada de asa multa lipsa de PROFESIONALISM si au confundat efectul unei IMPLOZII cu efectul unei EXPLOZII, facand pentru o zi din mun.Focsani NOUL CARACAL al Romaniei.
Deoarece lupta mea cu Sistemul din Provincia Europeana Vrancea trebuie sa aiba si un sfarsit, conform planului meu de actiune, acesta, pentru partea de final, a cuprins doua parti si anume:
A. Bagarea noului primar al mun. Focsani care a rezultat in urma alegerilor locale de anul acesta "cu mana la crapatura";
"Eseul" "SPULBERAREA MITULUI "supermanagerului" CUP FOCSANI, VASILESCU GHEORGHE", postat in data de 10.09.2016 pe blogul ulisegrosu.blogspot.com, la care s-a adugat si anexa1 de la prezentul "eseu", reprezinta modul CONCRET in care primarul mun.Focsani, dl. Cristi Misaila, "a fost bagat cu mana la crapatura";

B. Bagarea Sistemului din Provincia europeana Vrancea la doua ciocane;

Cum se va proceda in cadrul acestei operatiuni ?

a. Daca in anul 2007, din circa 100 de experti contabili focsaneni membri ai CECCAR Vrancea carora le-am solicitat sa semneze ca vor sa afle structura pretului de cost a mc de apa vandut de CUP focsani au semnat numai doi, eu am o lista cu 700 de focsaneni care m-au delegat prin semnatura sa le aflu structura de pret a mc de apa vandut de CUP Focsani.
In prezent, iau legatura cu acesti focsaneni pentru a forma un "ELEFANT".
Ce este un "ELEFANT"?Daca se va citi "eseul" "ELEFANTII, LEII SI NAPARCILE", postat in data de 09.07.2016 pe blogul ulisegrosu.blogspot.com, care s-a vrut a fi un CADOU din partea mea pentru noii alesi ai focsanenilor, se va vedea ce este un "ELEFANT".

b. Acceptandu-mi-se de catre CEDO recursul facut la decizia CEDO din data de 22.03.2016, pronuntata in dosarul Ulise Grosu c Romania, cand MOTIVELE DE RECURS vor ajunge la MAE pentru a se formula o INTAMPINARE catre CEDO, in mod normal MAE trebuie sa trimita MOTIVELE MELE DE RECURS la DNA.

La "eseul" "NU MA ERIJEZ INTR-UN "CHE GUEVARA" DE FOCSANI", postat in data de 29.05.2016 pe blogul ulisegrosu.blogspot.com, am anexat MOTIVELE DE RECURS inaintate la CEDO.
Deoarece Ministerul Justitiei, condus de d-na Raluca Pruna, a initian un "Program National Anticoruptie" care a fost aprobat de catre Guvernul Ciolos, printr-o petitie adresata ministrului Raluca Pruna am solicitat ca pe baza MOTIVELOR DE RECURS pe care le-am inaintat la decizia CEDO din data de 22.03.2016, pronuntata in procesul Ulise Grosu C Romania, sa aplice la modul CONCRET "Strategia Nationala Anticoruptie" in cazul Sistemului din Provincia europeana Vrancea.
In conditiile in care Ministerul pentru Consultare Publică și Dialog Civic a lansat, in data de 01.09.2016, campania "Dreptul tau de a sti!", am inaintat o petitie conducerii Ministerului pentru Consultare Publică și Dialog Civic, a carei copie este prezentata la anexa 2.
Profesionalismul "ORGANELOR" Statului Roman din Provincia Europeana Vrancea si-a aratat cu prisosinta valoarea in data de 08.09.2016, cand, datorita lor, pentru o zi, Tara Vrancei a fost NOUL CARACAL al Romaniei.
Cu toate acestea, in conditiile in care pe blogul ulisegrosu.blogspot.com au fost postate fotocopii ale unor inscrisuri care confirma cele afirmate de mine si in conditiile in care la mijloc este vorba de un PREJUDICIU de multe milioane de euro, intrebarea fireasca ce se pune este:
- De ce "ORGANELE" Statului Roman din Provincia Europeana Vranceanu se AUTOSESIZEAZA?


In ceea ce priveste persoana mea, in conditiile in care :
a. Datorita problemelor tehnico-economice sustinute de mine, in perioada 1992-1995, ministrul Industriilor Dumitru Popescu a demis doi presedinti RENEL;

b. Am demonstrat la Camera Auditorilor Finaciari din Romania ca auditul intocmit de auditorul Trus Emilia din care rezulta ca SC CUP Focsani calculeaza corect pretul la mc de apa este GRESIT si pe cale de consecinta CAFR a sanctionat-o pe auditorul Trus Emilia.
Nu lipsit de importanta este faptul ca auditul intocmit de auditorul Trus Emilia avea avizele institutiilor finaciare din jud. Vrancea, a CA a CUP Focsani, a Directiei Economice din Primaria focsani si a CL Focsani;
c. Am castigat un proces cu Statul Roman la CEDO fara a apela la serviciile unui avocat,
- NU SUNT DISPUS SA MAI PRIMESC LECTII DE LA NICI UN "OM POLITIC" MIORITIC DE TARA VRANCEI, DEONTOLOG MIORITIC DE TARA VRANCEI, FUNCTIONAR PUBLIC MIORITIC DE TARA VRANCEI etc.
EPILOG
Cand am intrat in LUPTA cu Sistemul din Provincia Europeana Vrancea stiam ca am in mana CHINTA ROYALA si, desi nimeni nu mi-a dat nici o sansa in fata Sistemului din Provincia Europeana Vrancea, asa cum rezulta din cele de mai sus, dupa 10 ani de LUPTA in care eu am jucat POKER MIZAND PE ANI DIN VIATA, Sistemul din Provincia Europeana Vrancea este facut KO.

Practic, in lupta mea cu Sistemul din Provincia Europeana Vrancea, am aplicat intocmai Principiul al treilea al mecanicii, amintit in MOTTO.

In conditiile in care singur, fara a apela la complici, am reusit sa fac KO Sistemul din Provincia Europeana Vrancea, atunci si Regimul Securist Postdecembrist din Romania, VINOVAT pentru aducerea Romaniei la SAPA DE LEMN in cei aproape 27 de ani de "DEMOCRATIE ORIGINALA", poate fi facut KO.

Daca "ORGANELE" Statului Roman din Provincia Europeana Vrancea au facut in data de 08.09.2016 sa "EXPLODEZE O BOMBA A INCOMPETENTEI" si pe cale de consecinta mun. Focsani a devenit NOUL CARACAL al Romaniei, eu voi face ca in Tara Trancei sa "EXPLODEZE O BOMBA NEURONICA", iar efectul acestei a sa fie ca al unui CUTREMUR DE MARE MAGNITUDINE care sa se propage in toata Romania.



17.09.2015                                                                                      Ulise Grosu

Anexa 1


---------- Mesaj redirecționat ----------
De la: Grosu Ulise <ulisegrosu@gmail.com>
Data: 14 septembrie 2016, 06:41
Subiect: petitie adresata primarului mun.Focsani, dl.Cristi Misaila
Către: primarie@focsani.info

Nr. 57761/14.09.2016
Domnului Primar al mun.Focsani

Domnule Primar,

Subsemnatul, Grosu Ulise, cu domiciliul stabil in mun.Focsani, str.Costitutiei, nr.9,bl.9,ap.10, prin prezenta va aduc la cunostinta ca sunt restant la Primaria Focsani cu plata unor penalizari la impozitul pe locuinta, pe care nu l-am platit la termen, in perioada 2006-2010.
Care a fost motivul pentru care in perioada 2006-2010 nu mi-am putut achita impozitul aferent locuintei pe care o detin catre Primaria Focsani?
In data de 30.01.2016 a avut loc o sedinta la care au participat subsemnatul, primarul Decebal Bacinschi, viceprimarul Neagu Nistoroiu, viceprimarul George Mardare si cativa consilieri care faceau parte din Comisia de petitii si drepturile omului din CL Focsani, ocazie cu care s-a incercat convingerea mea ca FALSELE PROCESE CUP-ENET sunt perfect legale si ca SC CUP Focsani calculeaza "CORECT" pretul la mc de apa si canal.
Deoarece nu m-am lasat CONVINS de aceste lucruri, este probabil sa se fi dat dispozitie conducerii ENET sa-mi desfaca DISCIPLINAR contractul de munca pe motiv ca mi-am permis sa GANDESC, iar aceasta a executat ordinul primit.
Este adevarat ca, nefiind motive pentru a mi se desface DISCIPLINAR contractul de munca, s-a apelat la tot felul de josnicii, iar in final contractul de munca mi s-a desfacut apelandu-se la un fals in inscrisuri.
In perioada 2006-2010, fiind la moda "mitul Oprisan", mi-a fost IMPOSIBIL sa-mi gasesc un loc de munca in domeniul privat, deoarece angajatorii la care am apelat pentru un loc de munca "au pretins ca daca ma angajeaza pe mine se vor trezi cu toate controalele pe cap".
In aceste conditii, singurul venit pe care l-am putut obtine in respectiva perioada a fost cel din munca de salahor.
Considerand NENEGOCIABILA ingineria finaciara de la CUP Focsani, prin care, incepand cu anul 2000, se calculeaza GRESIT pretul la mc de apa si canal, primarul Decebal Bacinschi a vrut sa-mi vanda locuinta pentru ca ENET-ul sa-si poata recupera onorariul platit av.Ion Bratu, angajat pentru litigiul de munca avut cu mine la Curtea de Apel Galati, intr-o singura transa si nu in transe lunare, asa cum am solicitat eu.
Deoarece consilierilor Liviu Oloeriu si Laurentiu Veber li s-a parut cam mare JOSNICIA primarului Bacinschi Decebal, s-au opus acesteia, conditie in care locuinta nu mi s-a putut vinde, dar se pare ca acest lucru i-a afectat sanatatea primarului Decebal Bacinschi.
In incercarea de a legaliza MEGAEXCROCHERIA de la CUP Focsani, primarul Decebal Bacinschi  a comandat un audit, din care a rezultat ca SC CUP Focsani calculeaza corect pretul la mc de apa si canal, dar eu am demonstrat la Camera Auditorilor Finaciari din Romania ca auditul in cauza este GRESIT si pe cale de consecinta auditorul Trus Emilia a fost sanctionat.
Pentru a fi votat in CL Focsani FALSUL AUDIT din care a rezultat ca SC CUP Focsani calculeaza corect pretul la mc de apa si canal vandut focsanenilor, primarul Decebal Bacinschi l-a SUPERIMBOGATIT pe consilierul PNL Gheorge Stan cu un schimb de terenuri si, probabil urmare a acestui stimulent, consilierul Gh. Stan a votat "pentru" in CL Focsani.

In toata aceasta perioada, am inaintat diferite petitii conducerii Primariei Focsani si CL Focsani, in care aminteam despre grave probleme manageriale la ENET, falsele procese CUP-ENET si ingineria finaciara de la CUP Focsani, la care primeam raspunsuri la "MISTO" intocmite de numitul Cazaciuc Dan si semnate de primarul Bacinschi Decebal.

Aceste raspunsuri primite in DISPRETUL LEGII mi-au permis sa actionez in instanta Primaria Focsani si sa determin JUSTITIA "independenta" si subordonata Sistemului din Provincia Europeana Vrancea sa faca STRIPTIS in fata mea.
In "eseul""SPULBERAREA MITULUI "supermanagerului" CUP FOCSANI, VASILESCU GHEORGHE", postat in data de 10.09.2016 pe blogul ulisegrosu.blogspot.com, consider ca am fost foarte CLAR in ceea ce priveste INGINERIA FINACIARA de la CUP Focsani prin care, incepand cu data de 01.07.2000, se calculeaza GRESIT pretul la mc de apa si canal in mun.Focsani.
Faptul ca nu mi s-a raspuns in termen legal la petitia nr.42001/11.07.2016, inaintata conducerii Primariei Focsani, NU m-a surprins, rezulta din "eseul""ELEFANTII, LEII SI NAPARCILE", postat in data de 09.07.2016 pe blogul ulisegrosu.blogspot.com, care s-a vrut a fi un "CADOU" facut noilor alesi ai focsanenilor.
Daca in anul 2007, dintre cei circa 100 de experti contabili membri ai CECCAR Vrancea, carora le-am solicitat sa semneze ca in calitate de cetateni ai mun.Focsani vor sa afle structura pretului de cost al mc de apa, au semnat numai doi, eu am o lista cu circa 700 de focsaneni care m-au delegat prin semnatura sa le aflu structura pretului de cost al mc de apa vandut in mun.Focsani.
Deoarece sunt o persoana care respect principiul "pe gura imi iese si cuvantul, pe gura imi iese si sufletul", am inceput sa iau legatura cu cei 700 de focsaneni care m-au delegat sa aflu structura pretului de cost al mc de apa vandut de CUP Focsani, constatand ca o parte dintre acestia nu mai sunt, dar, cu toate acestea, sunt suficienti pentru a forma un "ELEFANT".
Luand examenul de titularizare in invatamant, desi, conform unor barfe, dottoresa LIDER SINDIC Roscan Paulina ar fi garntat ca nu am cum sa iau acest examen, in opinia mea, printr-un abuz, mi s-a interzis in anul scolar 1014-2015 sa sustin examenul de definitivat in invatamant si, pe cale de consecinta, incepand cu data de 01.09.2015 am devenit din nou SOMEROI.
In aceste conditii, am sustinut un examen petru lucrator la spatii verzi si, desi prestatia mea la proba de lucru a fost NET SUPERIOARA celei a contracandidatului meu, slugoii primarul Decebal Bacinschi de la Directia de dezvoltare din cadrul Primariei Focsani m-au scos pe locul doi.


De unde rezulta acest aspect?
Din filmuletul cu prestatia mea de la proba de lucru pentru muncitor la spatii verzi, anexat  la "eseul" "MENS SANA IN CORPORE SANO", postat pe blogul ulisegrosu.blogspot.com si care se poate accesa scriind pe GOOGLE, "Ulise Grosu MENS SANA IN CORPORE SANO" si apasand tasta ENTER.
Daca multe dintre actiunile de INTIMIDARE a mea le-am prevazut, faptul ca timp de un an nu mi s-a dat termen in procesul pe care il am cu Ministerul Educatiei si Cercetarii Stiintifice la ICCJ-Sectia Contencios Administrativ si Fiscal, nu l-am prevazut.

Anexez in acest sens cerea de urgentare fixare termen, inaintata la ICCJ-Sectia Contencios Administrativ si Fiscal. (anexa 1).


Avand in vedere cele aratate mai sus, respectos va rog sa aprobati ca achitarea penalizarilor aferente perioadei in care mi-a fost IMPOSIBIL sa achit impozitul pentru locuinta catre Primaria Focsani sa o fac prin munca prestata in folosul comunitatii.

Va multumesc anticipat !

14.09.2016                                                                                       Ulise Grosu
 Anexa 1


Domnului Presedinte al ICCJ
Sesctia Contencios Administrativ si Fiscal
Dosar nr. 405/91/2015



Domnule Presedinte,

Subsemnatul, Grosu Ulise, cu domiciliul stabil in mun. Focsani, str. Constitutiei, nr.9, bl.9, ap.10, jud. Vrancea, in calitate de reclamant in contradictoriu cu paratul Ministerul Educatiei si Cercetarii Stiintifice, cu sediul in Bucuresti, sector I, str. G-ral Berthelot, nr. 28-30, in dosarul nr. 405/91/2015, inregistrat la Tribunalul Vrancea-Sectia Contencios Administrativ si Fiscal, cu acelasi numar inregistrat si la Curtea de Apel Galati, avand ca obiect anulare act administrativ, aflat in recurs la ICCJ-Sectia Contencios Administrativ si Fiscal, inaintez prezenta cerere de urgentare fixare termen:

MOTIVELE PENTRU CEREREA DE URGENTARE FIXARE TERMEN


In opinia mea, speta din dosarul nr.405/91/2016, aflat pe rol la ICCJ-Sectia Contencios Administrativ si Fiscal, este de complexitate redusa, prin care instanta trebuie sa constate ca in sentinta civila nr.215/2015, pronuntata de Curtea de Apel Galati-Sectia Contencios Administrativ si Fiscal in dosarul nr.405/91/2015, judecatorul care a dat aceasta sentinta a confundat nota luata la examenul sustinut la disciplina Pedagogie cu numarul de ore pe care l-as fi facut din acest curs si nu a tinut cont de faptul ca, in conformitate cu Constitutia Romaniei, o lege nu se aplica retroactiv.
Urmare a sentintei civile nr.215/2015, pronuntata de Curtea de Apel Galati-Sectia Contencios Administrativ si Fiscal, in anul scolar 2015-2016 nu am mai putut obtine un post de profesor suplinitor, drept pentru care am intrat in somaj.
Deoarece, incepand cu data de 01.10.2016, termin perioada de timp legala cat am putut beneficia de  ajutor de somaj, faptul ca pana acum nu s-a judecat la ICCJ-Sectia Contencios Administrativ si Fiscal recursul inaintat la sentinta civila nr. 215/2015, pronuntata de Curtea de Apel Galati -Sectia Contencios Administrativ si Fiscal in dosarul nr.405/91/2015, mi-a adus mari necazuri in legatura cu un posibil loc de munca in invatamant.
Avand in vedere cele aratate mai sus, respectuos va rog sa dispuneti urgentarea fixarii termenului la dosarul nr.405/91/2015, aflat pe rol la ICCJ-Sectia Contencios Administrativ si Fiscal.
 14.09.2016                                                                                 Ulise Grosu
Anexa 2

---------- Mesaj redirecționat ----------
De la: Grosu Ulise <ulisegrosu@gmail.com>
Data: 5 septembrie 2016, 06:56
Subiect: Petitie adresata Doamnei Ministru a MCPDC
Către: secretariat.mcpdc@gov.ro



Doamnei Ministru a Ministerului pentru Consultare Publică și Dialog Civic
Stimata Doamna Ministru,
Subsemnatul, Ulise Grosu, cu domiciliul stabil in mun.Focsani, str.Constitutiei nr.9, ap 10, jud.Vrancea, tel 0762823793, prin prezenta va informez ca din presa am aflat despre campania "Dreptul tău de a ști!", promovata de MCPDC.
De asemenea, vis a vis de campania "Dreptul tau de a sti !", lansata de ministerul pe care il conduceti, dl. prim-minstrul Dacian Ciolos, intr-o postare facuta pe Facebook, a precizat ca "este dreptul fiecaruia sa solicite si sa obtina informatii de interes public".
Daca aceasta actiune promovata de Ministerul pentru Consultare Publica si Dialog Civic pare a fi un lucru foarte frumos, in realitate aceasta campanie NU ARE NICI O TANGENTA cu ceea ce se intampla concret in Romania.
Ce am in vedere cand fac o astfel de afirmatie?
- Faptul ca mie, prin sase hotarari de instanta, mi s-a refuzat un drept prevazut de lege, si anume accesul la o informatie de interes public, respectiv structura pretului de cost al mc de apa vandut de CUP Focsani in mun. Focsani.
Aceste hotarari de instanta sunt :

a. Hotararea civila nr 40/20.03.2007 a Tribunalului Vrancea, pronuntata in dosarul 88/91/2007 -judecator Mihai Stoian;
b. Decizia nr.282/R/30.08 a Curtii de Apel Galati, pronuntata in dosarul 88/91/2007-judecator Ioan Apostu, judecator Angelica Ciobotaru si judecator Vasile Susanu;
c. Sentinta civila nr. 458/17.06.2008 a Tribunalului Vrancea, pronuntata in dosarul nr. 718/91/2008- judecator Mariela Dibus
d. Decizia nr.605/23.10.2008 a Curtii de Apel Galati, pronuntata in dosarul nr. 718/91/2008-judecator Dorina Vasile, judecator Vasile Susanu si judecator Mariana Trofimescu;
e. Sentinta civila nr. 430/04.12.2009 a Tribunalului Vrancea, pronuntata in dosarul 2322/91/2009- judecator Silva Duta;
f. Decizia nr. 598/22.04.2010 a Curtii de Apel Galati, pronuntata in dosarul 2322/91/2009, judecator Dorina Vasile, judecator Vasile Susanu si judecator Mariana Trofimescu.

Practic, hotararile de instanta precizate mai sus reprezinta un exemplu concret al modului in care JUSTITIA a fost subordonata unui SISTEM DE TIP MAFIOT, pe care eu l-am numit "Sistemul din Provincia Europeana Vrancea", pentru a legaliza JEFUIREA unei colectivitati, respectiv pe cetatenii mun.Focsani.
Ca lucrurile stau asa cum am afirmat mai sus, rezulta din fotocopiile inscrisurilor anexate la "eseul""PRIETENUL MEU DE SUFLET SI INGINERIA FINACIARA DE LA CUP FOCSANI", postat in data de 20.08.2016 pe blogul ulisegrosu.blogspot.com.
Pentru a fi compromis ca om, urmare a problemelor tehnico-economice de interes public pe care le sustin, s-a mers pana acolo incat s-a DISPUS POLITIC internarea mea fortata la Psihiatrie, in data de 11.12.2010, fara ca in prealabil sa fi tulburat linistea sau ordinea publica, sau sa fiu o persoana inregistrata ca avand probleme de comportament.

Urmare a acestei actiuni de a ma compromite ca om, facuta de catre "Sitemul din Provincia Europeana Vrancea", am dat in judecata Statul Roman la CEDO, iar prin sentinta pronuntata de CEDO in data de 22.03.2016, in dosarul Ulise Grosu c. Romania, mi s-a dat castig de cauza.
Deoarece prin tratarea cu RELE INTENTII de catre autoritatile publice ale mun. Focsani a problemelor tehnico-economice sustinute de mine s-a ajuns la un prejudiciu de multe milioane de euro, rezultat ca urmare a unor hotarari de instanta, urmare a aprobarii de catre Guvernul Dacian Ciolos a "Strategiei Nationale Anticoruptie", am inaintat o petitie d-nei ministru a Justitiei, Raluca Pruna (anexa 1), la care mi s-a dat intr-o prima faza, raspunsul din anexa 2.
La decizia CEDO amintita mai sus am facut recurs, iar daca se va scrie pe GOOGLE "Ulise Grosu NU MA ERIJEZ INTR-UN "CHE GUEVARA" DE FOCSANI" si se apasa tasta ENTER, se va putea accesa "eseul" "NU MA ERIJEZ INTR-UN "CHE GUEVARA" DE FOCSANI", postat pe blogul ulisegrosu.blogspot.com, la care am anexat MOTIVELE DE RECURS inaintate la CEDO.

Avand in vedere campania "Dreptul tau de a sti!", lansata de catre MCPDC, coroborata cu cele prezentate de mine mai sus, respectuos va rog sa dispuneti o aplicare CONCRETA in practica a aceste campanii in speta pe care v-am adus-o la cunostinta prin prezenta petitie.

Va multumesc anticipat!

05.09.2016                                                                                 Ulise Grosu

Anexa 1



Doamnei Ministru a Justitiei, Raluca Pruna
Stimata Doamna Ministru,

Subsemnatul, Ulise Grosu, cu domiciliul stabil in mun. Focsani, str.Constitutiei, nr.9, ap.10, jud.Vrancea, tel.0762823793, prin prezenta va informez ca am luat cunostinta din presa despre "Strategia Națională Anticorupție 2016-2020", initiata de Ministerul Justitiei.
Neavand cunostinta despre "Strategia Națională Anticorupție 2016 - 2020", lansata în dezbatere publică pe 17 iunie, dar afland acum despre aceasta "STRATEGIE", am decis sa va inaintez prezenta petitie.
Din articolele de presa amintite mai sus, am aflat ca :
"Ministerul Justiției a informat joi, printr-un comunicat de presă, că zeci de propuneri și observații formulate în procesul de consultare publică au fost incluse în forma finală a Strategiei. MJ a precizat că aproximativ 90 de instituții publice, organizații non-guvernamentale, asociații ale oamenilor de afaceri, societăți cu capital de stat sau privat au fost consultate sau au participat la dezbaterile publice și reuniunile tehnice organizate în perioada februarie — iulie 2016.
Printre inițiatorii propunerilor transmise în timpul consultării publice din perioada 17 iunie — 29 iulie se numără Consiliul Superior al Magistraturii, Cancelaria prim-ministrului, Institutul de Politici Publice, Direcția Generală Anticorupție, Centre for Advanced Research in Management and Applied Ethics, Expert Forum, FunkyCitizens, Centrul pentru Inovare Publică, Transparency International România, AmCham România, mai multe ministere, dar și personalități publice, funcționari sau simpli cetățeni."
"Lupta împotriva corupției nu este o responsabilitate a statului, ci a fiecăruia dintre cetățenii României, a apreciat Raluca Prună, care a atras atenţia afirmând că astfel de fapte "fură" de la fiecare "ceva din buzunar".
"Lupta împotriva corupției nu este o responsabilitate a statului, ci a fiecăruia dintre noi, pentru că viața ne este afectată în mod direct. Faptele de corupție nu sunt numai infracțiuni și atât. (...) Foarte multe fapte de corupție rămân nepedepsite, însă în mod cert faptele de corupție ne fură și mie și dumneavoastră ceva din buzunar", a afirmat Prună."
In aceste conditii, eu nu plec de la PRINCIPIUL BIBLIC ca "cei din urma vor fi cei dintai", dar doresc sa va supun atentiei un caz MONSTRU de coruptie, prin care "Sistemul din Provincia Europeana Vrancea" si-a SUBORDONAT JUSTITIA pentru a legaliza JEFUIREA unei colectivitati, respectiv pe cetatenii mun.Focsani.
In anul 2006, JUSTITIA, subordonata "Sistemului din Provincia Europeana Vrancea", mi-a desfacut DISCIPLINAR contractul de munca pe motiv ca mi-am permis sa GANDESC.
Anexez in acest sens, pag.6 a Deciziei nr.619/2006, pronuntata de Curtea de Apel Galati in dosarul nr.3906/44/2006.(Anexa 1).
Avand in vedere ca IGNORAREA de catre autoritatile publice ale mun.Focsani a problemelor tehnico-economice sustinute de mine, numai in cazul unor FALSE procese intre CUP Focsani si ENET Focsani, unitati aflate in subordinea CL Focsani, s-a ajuns la un prejudiciu de circa 5 milioane de euro, intrebarea fireasca care se pune este:
- Ce raspundere au judecatorii care au pronuntat Decizia nr. 619/2006 a Curtii de Apel Galati in dosarul nr.3906/44/2006 si care, in opinia mea, ECLIPSEAZA hotararile "TRIBUNALELOR MUNCITORESTI" din perioada de trista amintire a REGIMULUI COMUNIST?

Dupa ce mi s-a desfacut DISCIPLINAR contractul de munca pe motiv ca mi-am permis sa GANDESC, am decis sa determin "Sistemul din Provincia Europeana Vrancea" sa-si "lumineze fata", actiune care, in opinia mea, a fost un SUCCES TOTAL.

Urmare a deciziei CEDO din data de 22.03.2016, prin care am castigat procesul cu Statul Roman in dosarul Ulise Grosu c.Romania, in MOTIVELE DE RECURS inaintate la Decizia CEDO din data de 22.03.2016 am prezentat adevaratul motiv pentru care "Sistemul din Provincia Europeana Vrancea" a vrut sa ma compromita ca OM, printr-o dispozitie de internare fortata la Psihiatrie, in conditiile in care eu nu am deranjat in nici un fel linistea sau ordinea publica si nici nu sunt o persoana inregistrata ca avand probleme psihice.
CEDO m-a informat ca RECURSUL mi-a fost acceptat, urmand ca intr-un viitor mai mult sau mai putin indepartat sa primesc INTAMPINAREA intocmita de MAE la MOTIVELE DE RECURS formulate.
Personal, nu cunosc rolul ONG-urilor care "lupta impotriva CORUPTIEI din Romania" si care au contribuit la elaborarea "Strategie Națională Anticorupție 2016 - 2020", dar daca se va scrie pe GOOGLE "Ulise Grosu NU MA ERIJEZ INTR-UN "CHE GUEVARA" DE FOCSANI" si se apasa tasta ENTER, se va putea accesa "eseul" "NU MA ERIJEZ INTR-UN "CHE GUEVARA" DE FOCSANI", postat pe blogul ulisegrosu.blogspot.com, la care am anexat MOTIVELE DE RECURS inaintate la CEDO despre care am amintit mai sus.
- In conditiile in care in MOTIVELE DE RECURS inaintate la CEDO prezint CONCRET, pe baza de HOTARARI DE INSTANTA si alte inscrisuri oficiale, modul in care "Sistemul din Provincia Europeana Vrancea" si-a subordonat JUSTITIA si conducerile unor institutii publice din jud.Vrancea pentru a legaliza JEFUIREA unei colectivitati, respectiv pe cetatenii mun. Focsani, respectuos va rog sa mi se comunice ce va intreprinde la MODUL CONCRET Ministerul Justitiei, respectiv Guvernul Ciolos, pentru a DEZINTEGRA "SISTEMELE DE TIP MAFIOT", asa cum consider ca este "Sistemul din Provincia Europeana Vrancea"?


Va multumesc anticipat pentru raspuns !

12.08.2016                                                                                      Ulise Grosu

Anexa 1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu