MOTTO;
"Educația nu e cât de mult ai memorat sau cât știi. E capacitatea de a
face diferența între ce știi și ce nu știi"- Anatole France
În data de 12.06.2019,(12 cifra magica), după 13 ani de LUPTĂ cu "Sistemul din Provincia Europeană Vrancea", printr-o
PLÂNGEREA PENALĂ formulată împotriva ordonatei din data 27.05.2019, pronunțată în dosarul nr.294/P/2019, care are 13 puncte, (Petre Ţuţea: „Am stat 13 ani în temniță pentru un popor de idioţi”) (anexa 3), CONSIDER CĂ AM DAT LOVITURA DE GRAȚIE, acestui SISTEM pe care îl consider de TIP MAFIOT-TRANSPARTINIC.
Precizez că, la anexa 7 a "eseului" "EXPLOZIA BOMBEI cu NEURONI de la Focșani", postat în data de 26.06.2019 pe blogul ulisegrosu.blogspot.com, se află PLÂNGEREA PENALĂ pe care, în opinia mea, Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Galați a soluționat-o cu multă superficialitate.
Prin
modul în care Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Galați a soluționat
PLÂNGEREA mea PENALĂ, consider că și-a demonstrat SUBORDONAREA față de
"Sistemului din Provincia Europeana Vrancea".
La anexa 7 a "eseului" "PRINCIPIUL al III lea al MECANICII, aplicat în cazul VERIGII SLABE a "Sistemului din Provincia Europeană Vrancea"", postat în data de 06.06.2019, pe blogul ulisegrosu.blogspot.com este prezentat modul în care am acționat la încercarea de a fi scos "basma curată" fostul prim - procuror al Parchetului de pe lângă Tribunalul Vrancea, Țîrlea Florin.
LOVITURA de GRAȚIE
pe care consider ca am dat-o "Sistemului din Provincia Europeană
Vrancea", a fost anunțată cu mult timp în urmă, prin scrierile pe care
le-am postat de blogul ulisegrosu.blogspot.com.
În acest sens, îmi permit să amintesc, titlurile unor eseuri pe care le-am postat pe blogul ulisegrosu.blogspot.com, începând cu anul 2017, după cum urmează :
1. "CARNEȚELUL PENTRU VALSURI" CU "NĂPÂRCILE" DIN "ȘERPĂRIA" DE LA PRIMĂRIA FOCȘANI - 02.02.2017;
2. STAREA DE "PRIAPISM NEURONIC" SI ABILITATEA DE ANALIST POLITIC A POSTACULUI "ORION" - 11.03.2017;
3.
AMATORISMUL SAU TICĂLOȘENIA "LIBERALILOR" MANOLE MERCHEA ȘI DUMITRU DILĂ - 02.08.2017
4.
ÎN "PROVINCIA EUROPEANĂ VRANCEA", DUMNEZEU A ÎNCETAT SĂ MAI FIE PSD-ist - 13.09.2017
5. LAȘITATEA și LIPSA de DEMNITATE, “calități” specifice focșănenilor și "mitul Oprișan" - 01.12.2017
6.
FRAGILITATEA "Sistemului din Provincia Europeană Vrancea", pe care îl consider un SISTEM de TIP MAFIOT-TRANSPARTINIC - 24.12.2017;
7.
De la TUNUL de 500 milioane de euro de la Pomicola, la ABERAȚIA ECONOMICĂ de la ENET - 24.01.2018;
8. "APROPIEREA
FUNIEI DE PAR", în ceea ce privește cariera politică a președintelui
Marian Oprișan și "ADEVĂRATA Mama OMIDA de Țara Vrancei" - 18.02.2018;
9.
GĂINA lui Stalin, "GĂINILE" complexate de FEROCITATEA
"Sistemul din Provincia Europeană Vrancea" și "GĂINILE" slugarnice
conducerii Primăriei Focșani - 09.03.2018
10. ȚARA VRANCEI ȘI TELEORMANUL - 01.04.2018
11. INFRACȚIUNEA CONTRA
UMANITĂȚII prevazută de art. 439, lit. k, Noul Cod Penal și
reprezentanții "Sistemului din Provincia Europeană Vrancea", care, în
opinia mea, se fac vinovați de această INFRACȚIUNE sau "BOMBOANA de pe
COLIVA" "Sistemului din Provincia Europeană Vrancea" - 12.05.2018
12.
ADEVĂRATUL "ZEUS de Provincia Europeană Vrancea" le va putea asigura
PROTECȚIE la toți membrii "Sistemului din Provincia Europeană Vrancea"
pe care "i-am prins cu mâna la crăpătură"? - 06.08.2018
13. ÎNCĂLCAREA de către
primarul Cristi Valentin Misăilă a celei de a X a PORUNCI DIVINE, SEMN
RĂU pentru cariera politica a președintelui Marian Oprișan - 10.07.2018
14. "ZEUS-ul meu de
Provincia Europeană Vrancea"( "orion", Jan Ixulescu și Agamemnon Partac)
și NEPUTINȚA ADEVĂRATULUI "ZEUS de Provincia Europeană Vrancea" - 15.08.2018
15. PREMONIȚIA "ADEVĂRATEI Mama OMIDA de Țara Vrancei" pentru cariera politică a președintelui Marian Oprișan - 26.08.2018
16. EPILOG la "eseul" "MULTI CITESC, PUTINI PRICEP" sau DE CE PREȘEDINTELE MARIAN OPRIȘAN NU-MI POATE BATE OBRAZUL ? - 06.10.2018
17. CINISMUL fostului primar al mun. Focșani, Bacinschi Decebal și NĂPÂRCILE din ȘERPĂRIA de la Primăria Focșani - 22.10.2018
După cum se poate observa am început această înșiruire de "eseuri" cu "NĂPÂRCILE din ȘERPĂRIA de la Primăria Focșani" și am terminat tot cu "NĂPÂRCILE din ȘERPĂRIA de la Primăria Focșani", aspect care nu este întâmplator.
De ce fac o astfel de afirmație ?
-
Deoarece am luat ca o axiomă afirmația unor geografi și istorici, care
au pretins că, "Țara Vrancei este o Românie în miniatură, prin așezare
geografică și istorie" și pe cale de consecință, am considerat CL
Focșani ca fiind Parlamentul României în mic, iar administrația mun.
Focșani ca fiind Guvernul României în mic.
De circa 13 ani, urmăresc în direct activitatea CL Focșani, ocazie cu care am constatat în DIRECT, DISPREȚUL celor aleși de focșăneni, indiferent de culoarea lor politică, pentru a le reprezenta interesul în CL Focșani.
Dacă avem în vedere maxima, "Copilul care nu plânge, mama nu-i dă să sugă.", în opinia mea, LAȘITATEA
și LIPSA de DEMNITATE a focșănenilor, a cerut un astfel de DISPREȚ din
partea celor care din patru în patru ani le-au cerut votul.
În Ziarul de Vrancea din data de 12.06.2019, sub semnătura d-lui Ionel Sclavone, a fost publicat articolul, "
Externalizarea sistemului de iluminat public în Focșani
i-a ars rău la buzunare pe contribuabilii municipiului reședință de
județ
".
Citez :
"Externalizarea sistemului de iluminat public în Focșani s-a dovedit un cheltuitor nemilos al banilor adunați din taxele și impozitelor plătite de focșăneni sau de firmele cu sediul în municipiu de pe Milcov. O confirmă un raport al Consiliului Concurenței, conform căruia în 2018 costurile de întreținere au crescut de 7 ori comparativ cu anul precedent. Mai mult, 80% din bugetul alocat s-a dus pe beculețele festive iar nu în modernizarea și extinderea sistemului în cartierele mărginașe ale Focșaniului. Deși primarul Misăilă promitea investiții și reducerea costurilor după externalizare, conform documentului, lucrurile par a se fi întâmplat taman pe dos.
"Președintele PSD Vrancea a fost însărcinat vineri de CEX să redacteze programul politic al partidului pe care să îl prezinte la Congresul din 29 iunie.
"Externalizarea sistemului de iluminat public în Focșani s-a dovedit un cheltuitor nemilos al banilor adunați din taxele și impozitelor plătite de focșăneni sau de firmele cu sediul în municipiu de pe Milcov. O confirmă un raport al Consiliului Concurenței, conform căruia în 2018 costurile de întreținere au crescut de 7 ori comparativ cu anul precedent. Mai mult, 80% din bugetul alocat s-a dus pe beculețele festive iar nu în modernizarea și extinderea sistemului în cartierele mărginașe ale Focșaniului. Deși primarul Misăilă promitea investiții și reducerea costurilor după externalizare, conform documentului, lucrurile par a se fi întâmplat taman pe dos.
"Perioada analizată de
Consiliului Concurenței coincide cu cea în care serviciul de iluminat
public de pe raza municipiului Focșani a fost dat în administrarea
Electric Light SRL din Vârteșcoiu, firmă apropiată de PSD. Iluminatul
public a fost externalizat cu acordul majorității PSD din Consiliul
Local Focșani.Contractul a fost semnat pentru doi ani dar, cel mai
probabil, va fi prelungit."
Deoarece consider că pentru "Provincia Europeană Vrancea" sunt o NUCĂ TARE,
în ceea ce privește domeniile producerii și distribuției energiei
electrice și termice, am urmărit cu multă atenția dezbaterile din CL
Focșani, pe tema externalizării iluminatului public.
Ceea ce se afirmă în articolul de presă, scris de dl.Ionel Sclavone și publicat de Ziarul de Vrancea, nu face decât să CONFIRME ceea
ce eu am afirmat în diferite discuții cu anumiți consilieri din CL
Focșani, dar și prin comentariile făcute pe pagina mea de Facebook, la
articolele publicate de presa locală, care tratau acest subiect și pe
care le postam pe pagina mea de Facebook.
Precizez că, primarul Cristi Valentin Misăilă a motivat
EXTERNALIZAREA serviciului de iluminat public, prin faptul ca Primăria
Focșani nu a putut angaja un ELECTRICIAN AUTORIZAT.
Anul acesta am
susținut la ANRE examenul pentru electrician autorizat, pe care l-am și
luat.
Precizez că, în condițiile în care
suspectez "Sistemul din Provincia Europeană Vrancea" a convins niște
judecători de la ICCJ, să demonstreze că NU știu să citească foaie matricolă, nu am spus la nimeni de faptul că intenționez să susțin examenul pentru ELECTRICIAN AUTORIZAT.
Dacă eu nici măcar funcția de lucrător la spatii
verzi, nu am putut să o obțin în cadrul Primăriei Focșani, este puțin probabil ca
administrația Primăriei Focșani va fi interesată de serviciile mele ca
ELECTRICIAN AUTORIZAT.
Întrebarea care se pune este :
-Ce
răspundere are primarul Cristi Valentin Misăilă pentru aceasta RISIPĂ a
BANULUI PUBLIC în cazul externalizării serviciului de iluminat public
din mun. Focșani ?
Când am ridicat
această problemă a responsabilității pentru risipirea banului public,
am avut în vedere și informația, "Digi 24" din data de 06.06. 2019, "INS: Aproape 90% din veniturile românilor s-au dus pe cheltuieli curente și taxe"
Citez :
"Mai mult de jumătate (56,5%) din cheltuielile efectuate anul trecut de
populaţia României au fost alocate pentru consum, respectiv alimente,
băuturi, mărfuri nealimentare sau plata unor servicii, în timp ce 31,5%
din cheltuieli au reprezentat impozite şi contribuţii către stat,
potrivit datelor Institutului naţional de Statistică, publicate joi."
La anexa 1 a prezentului "eseu", intitulata "MESAJ PUBLIC adresat președintelui Marian Oprișan",
am prezentat scrisoarea deschisă pe care prin intermediul ziarului
România liberă din data de 18.08.1990, am adresat-o prim-ministrului
Petre Roman.
De mult timp, afirm că mie
nu-mi poate da lecții în domeniul producerii și distribuției energiei
electrice și termice, niciun politruc sau jurnalist mioritic de
"Provincia Europeană Vrancea", în ultimul timp, așa cum am precizat, am început să "FORJEZ" "INTELECTUALITATEA" plină de IFOSE de Focșani.
Din
punctul meu de vedere, orice profesor de matematică care nu respectă
PRINCIPIUL academicianului Solomon Marcus este un profesor ANALFABET FUNCȚIONAL.
Deși
profesorii de matematică de la Liceul 1 - Focșani, au impresia că
inginerii care predau la respectivul liceu, sunt la degetul cel mic de
la piciorul lor stâng, din punctul meu de vedere toți profesorii de
matematică de la respectivul liceu, sunt ANALFABEȚI FUNCȚIONAL, deoarece nu respectă PRINCIPIUL academicianului Solomon Marcus.
Un
caz special îl reprezinta vicepreședintele PNL Vrancea, d-na prof. de
matematică Daniela Gabriela Marchitan, care prin intermediari a
considerat că trebuie să le interzică foștilor colegi de la Liceul 1 -
Focșani, să mai vorbească cu mine.
Precizez că, urmare a spectacolului pentru PROSTIT PROȘTII care are loc în prezent, în CL Focșani, intre primarul Cristi Valentin Misăilă și consilierii PNL,
i-am solicitat președintelui PNL Vrancea, dl. senator Cătălin Toma, să o
determine pe d-na vicepreședinte al PNL Vrancea, Daniela Gabriela
Marchitan. să te TRADUCĂ
consilierilor PNL din CL Focșani,
problemele de matematică aferente problemelor de interes public susținute de mine.
Deoarece acest lucru nu s-a întâmplat, am început să ironizez, prin diferite scrieri postate pe blog, POSIBILITĂȚILE ca profesor de matematică ale vicepreședintelui PNL Vrancea, Daniela Gabriela Marchitan.
Dacă
postacul "arkan-nema ore" mi-a oferit mie și postacului "orion", "să-i
luăm ștrampii în gură", eu ceea ce am avut de spus la adresa
vicepreședintelui PNL Vrancea, Daniela Gabriela Marchitan, mi-am asumat
public.
Dacă d-na profesor consideră că am jignit-o cu ceva, mă poate acționa în judecată, așa cum a făcut primarul Cristi Valentin Misăilă cu deputatul PNL Ion Ștefan.
În aceste condiții, îmi permit să-i RECOMAND PUBLIC
vicepreședintelui PNL Vrancea, Daniela Gabriela Marchitan, să devina cu
circa 30 de ani mai tânără și să-mi citească scrisoarea deschisa
adresată prim-ministrului Petre Roman, prin intermediul ziarului România
liberă din data de 18.08.1990 și să CONCLUZIONEZE.
Eu
nu cunosc și nici nu mă interesează vârsta pe care o are
vicepreședintele PNL Vrancea, d-na prof. Daniela Gabriela Marchitan, dar
în cazul în care aceasta are 30 de ani, nu trebuie să interpreteze recomandarea mea ca fiind o ÎNJURĂTURĂ.
În conformitate cu "Newsweek", "Primarul
Capitalei, Gabriela Firea, l-a acuzat, luni,(nota redacției, în data 10.06.2019) pe liderul PSD Vrancea,
Marian Oprișan, că l-a atacat "nedemn, cu minciuni" pe colegul de partid
Paul Stănescu, ea afirmând că îi este "groază" că Oprișan face
strategia politică a partidului.
Citez :"Președintele PSD Vrancea a fost însărcinat vineri de CEX să redacteze programul politic al partidului pe care să îl prezinte la Congresul din 29 iunie.
„Mi-e
groază. Dacă după elucubraţiile spuse în CEx trecut de către domnul
Oprişan încă ne mai bazăm pe dumnealui să ne facă strategia politică a
partidului, eu o să citesc partea din strategie care nu-i aparţine
domnului Oprişan", a afirmat Firea, întrebată despre faptul că Marian
Oprişan va elabora strategia politică a partidului."
Având
în vedere informația facebook-cistă, precizată mai sus, am simțit
nevoia să-i transmit, "ZEUS-ului meu de Provincia Europeană
Vrancea"("orion", Jan Ixulescu și Agamemnon Partac), următorul mesaj :
Grosu Ulise "@Agamemnon Partac; Maestre, dintr-o informație
facebook-cistă, am aflat că primărița Gabriela Firea
are DUBII în ceea ce privește posibilitățile președintelui Marian
Oprișan de a face un PROGRAM POLITIC pentru PSD. Având în vedere faptul
ca, i-ai dat PREȚIOASE INDICAȚII POLITICE președintelui Marian Oprișan,
din postura de postac "orion", cred că acum este momentul ca, în
calitatea ta de "liber cugetător", să-l apuci pe Dumnezeu de un PICIOR.
După modelul "SINDROMULUI CHESTOR" de la IPJ Vrancea, dacă vei face ceea
ce trebuie, cred că ai asigurat gradul de GENERAL."
Din păcate,
"ZEUS-ul meu de Provincia Europeană Vrancea"("orion", Jan Ixulescu și Agamemnon Partac), a trata cu indiferență mesajul meu.
Deoarece
"ZEUS-ul meu de Provincia Europeană Vrancea"("orion", Jan Ixulescu și Agamemnon Partac)
a considerat că se impune să se amuze, incitându-i împotriva mea pe
numiții, Gurguiatu Sandu și Dragomir Lucian, printr-un mesaj
facebook-cist, i-am transmis administratorului de bloc Gurguiatu
Sandu, că doresc să-i explic de ce ce facturile emise de ENET abonaților
în lunile, februarie, martie și aprilie a.c. sunt greșite.
Deoarece "RĂZBOINICUL LUMINII", Gurguiatu Sandu, care la indemnul
"ZEUS-ului meu de Provincia Europeană Vrancea"("orion", Jan Ixulescu și Agamemnon Partac), m-a BĂLĂCĂRIT la greu, a pretins că, "nu dorește să intre în conflict cu sistemul".
La un astfel de gest LAȘ al
"RĂZBOINICULUI LUMINII"- Gurguiatu Sandu,
i-am transmis că le voi explica unor abonați ENET de la blocurile unde
el este administrator, motivul pentru care facturile ENET pentru lunile,
februarie, martie și aprilie a.c. sunt GREȘITE.
În aceste condiții,
"ZEUS-ul meu de Provincia Europeană Vrancea"("orion", Jan Ixulescu și Agamemnon Partac), a simțit nevoia să intervină.
Redau schimbul de replici avut :
Agamemnon Partac (06.06.2019) "Ulise, vrei sa-i pui locatarii în cap? Mare diversionist. Miroase a amenințare."
Grosu
Ulise (07.06.2019) "@Agamemnon Partac Maestre, eu informez cetățenii în
legătură cu DISPREȚUL de care au parte din partea autorităților și de
modul în care s-a încercat LEGALIZAREA modului prin care ei să fie
FURAȚI. În același timp, tu prin "tehnologia" de care dispui, nu ai
decât să continui să afirmi că, "Se prăpădesc de râs toți angajații CUP
Focșani când aud de bazaconia mea cu ingineria financiară". În această
acțiune, te poți folosi de prietenul facebook-cist Gurguiatu Sandu, pe
care îl poți incitat împotriva mea, așa cum ai mai făcut. Dacă
informarea CORECTĂ a focșănenilor în legătură cu anumite probleme de
interes public, pe care le-am considerat NENEGOCIABILE și pentru care am
preferat să trăiesc 4 ani din munca de salahor, în loc să negociez în
favoarea mea GOLĂNIA de CUP Focșani "miroase a amenințare", o parte din
comportamentul tău față de mine, a ce miroase ? PS Este adevărat că în
final, în fața mea ai fost un Hudici Dan II, dar aceasta este o altă
mâncare de pește."
Deoarece
"ZEUS-ul meu de Provincia Europeană Vrancea"("orion", Jan Ixulescu și Agamemnon Partac) a fost și este o DRĂGĂLĂȘENIE în relația cu mine, consider că se impune să citez și următorul schimb de replici :
Agamemnon Partac (07.06.2019) "Tu ești botanist înnăscut. Ce dacă mai pui botul odată?"
Grosu
Ulise "@Agamemnon Partac; În ceea ce privește afirmația, "Tu ești
botanist înnăscut. Ce dacă mai pui botul odată?", gândul m-a dus la
Sfânta Scriptura și pe cale de consecință, citez, ''Tată, iartă-i căci
nu ştiu ce fac! " PS Sesizez că, RUGĂCIUNILE SINCERE ale Maestrului
Grigore Luca, nu te-au ajutat la nimic. Păcat, mare PĂCAT !"
Deoarece prin intermediul "facebook-celii", am făcut public că lucrez la PLÂNGEREA PENALĂ prezentată la anexa 3,
"ZEUS-ul meu de Provincia Europeană Vrancea"("orion", Jan Ixulescu și Agamemnon Partac), a simțit nevoia să intervină.
Citez schimbul de replici :
Agamemnon
Partac (10.06.2019) "Ulise, ascultă :lasă-le naibii de plângeri. O să-ți
treacă viața stand prin tribunale și pierzând procese. Ceea ce ai avut
de demonstrat , ai demonstrat. Ai respectul întregii comunități și mai
ales pe-al meu, al lui Lucian și al lui Sandu .Noi știm că ești tare.
Dar a venit timpul să pui armele-n cui. Dacă vin liberalii mulți își vor
aminti de tine."
Grosu Ulise (10.06.2019) "@Agamemnon Partac; Maestre, iar ai cugetat PROFUND. Ai cugetat la fel de PROFUND, ca atunci când îmi spuneai că, "Se prăpădesc de râs angajații CUP Focșani când aud bazaconia mea cu ingineria financiară de la CUP Focșani". Ce să mai spun despre faptul că din postura de postac "orion" ai pretins că, "În scurt timp serviciile, DNA-ul și Parchetele vor curăța clasa politică din România"? Cu ce mă încălzește "respectul" unei "FANTOME", așa cum ești tu ? Cine sunt Lucian și Sandu ? Sunt cumva MĂSCĂRICII, pe care tu ii incitai împotriva mea, iar INCULTURA lor tehnică și juridică nu le permitea să-și dea seama cât de PENIBILI sunt ? Cine sunt "liberalii" mioritici de "Provincia Europeană Vrancea"? ."
Grosu Ulise (10.06.2019) "@Agamemnon Partac; Maestre, iar ai cugetat PROFUND. Ai cugetat la fel de PROFUND, ca atunci când îmi spuneai că, "Se prăpădesc de râs angajații CUP Focșani când aud bazaconia mea cu ingineria financiară de la CUP Focșani". Ce să mai spun despre faptul că din postura de postac "orion" ai pretins că, "În scurt timp serviciile, DNA-ul și Parchetele vor curăța clasa politică din România"? Cu ce mă încălzește "respectul" unei "FANTOME", așa cum ești tu ? Cine sunt Lucian și Sandu ? Sunt cumva MĂSCĂRICII, pe care tu ii incitai împotriva mea, iar INCULTURA lor tehnică și juridică nu le permitea să-și dea seama cât de PENIBILI sunt ? Cine sunt "liberalii" mioritici de "Provincia Europeană Vrancea"? ."
Deoarece sunt convins de faptul că, "Sistemul din Provincia Europeana Vrancea" se consideră a fi un CEAS ELVEȚIAN, cred că niciun membru al acestui SISTEM de TIP MAFIOT - TRANSPARTINIC, așa cum îl consider eu, nu și-a putut închipui că va putea primi o LOVITURĂ de GRAȚIE.
În aceste condiții, în data de 10.06.2019, i-am transmis
"ZEUS-ului meu de Provincia Europeană Vrancea"("orion", Jan Ixulescu și Agamemnon Partac), următorul mesaj :
Grosu Ulise "@Agamemnon Partac; Maestre, dacă președintele Marian Oprișan
m-a întrebat public, "Măi, tu când treci de partea URSULUI ?", iar eu
i-am răspuns, "NICIODATĂ, eu sunt numai de partea mea.", cred că nimeni
nu și-a putut închipui că voi determina "URSUL să danseze". Mă gândesc
ca pe Lucian Dragomir care se consideră "om de cultură", să-l numesc
URSAR ȘEF, iar pe prietenul lui "EMIȚĂTOR de ADEVĂRURI AXIOMATICE",
Gurguiatu Sandu, să bată darabana pentru a stimula URSUL să danseze. În
legătură cu acest EVENIMENT CULTURAL mioritic de "Provincia Europeană
Vrancea", cred că se impune, să-mi consult "ORACOLUL de Provincia
Europeană Vrancea", respectiv pe Maestrul Grigore Luca."
Mesajul prin care mi-am consultat "ORACOLUL din Delphi mioritic de Provincia Europeană Vrancea" a fost următorul :
CONSULTAREA ORACOLULUI
Bună dimineața, Maestre !
Maestre,
am reținut că nu te pricepi la probleme juridice, dar calitatea ta de
"ORACOL al meu de Provincia Europeană Vrancea", impune să te consult și
în acest domeniu.
În ceea ce privește
anexa 7 a "eseului""EXPLOZIA BOMBEI cu NEURONI de la Focșani", așa cum
am intuit Parchetul de pe lângă Tribunalul Vrancea și-a declinat
competența către Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Galați.
Din toată expunerea mea de motive, Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Galați a disjuns numai abuzul în serviciu a conducerii ENET
cu privire la facturarea GREȘITĂ a energiei termice-încălzire la
abonați pentru lunile, februarie, martie și aprilie a.c, și a trimis ca
speța să fie soluționată de Parchetul de pe lângă Judecătoria Focșani.
În ciuda "neuronului obosit" pe care Maestrul Agamemnon Partac a pretins că-l am, am stabilit deja ceea ce trebuie să fac, iar în câteva zile voi rezolva problema.
Având
în vedere ca "omul de cultură" Lucian Dragomir mi-a recomandat să merg
pentru a lua lecții în domeniul juridic de la numitul Gurguiatu Sandu,
cel care i-a fost MENTOR în domeniul JURIDIC și Maestrului Agamemnon Partac, tu ce mă sfătuiești să fac în acest sens ?
Deși Maestrul Agamemnon Partac
a pretins că ar fi o GREȘEALĂ să trec la atac pe TOATE FRONTURILE
împotriva "Sistemului din Provincia Europeană Vrancea", dându-mi-l drept
exemplu pe Hitler, eu i-am IGNORAT PREȚIOASA INDICAȚIE, așa cum și
președintele Marian Oprișan i-a IGNORAT PREȚIOASELE INDICAȚII POLITICE.
Practic,
atacul meu meu împotriva "Sistemului din Provincia Europeană Vrancea"
se desfășoară după principiul, "De la cel cu barba sură până la cel cu
țâța-n gură".
Având în vedere că din motive pe care nu le cunosc Maestrul Agamemnon Partac
i-a incitat pe numiții, Gurguiatu Sandu și Lucian Dragomir, împotriva
mea, până la momentul în care a trebuit să pun PICIORUL în PRAG, ca să
fiu mai bine înțeles, am să dau exemple concrete în acest sens, după cum urmează :
a.
"OMUL de CULTURĂ" Lucian Dragomir care din punctul meu de vedere, este
de o SUPERFICIALITATE ÎNDUIOȘĂTOARE, s-ar puntea încadra la capitolul
"cel cu barba sură";
b. Mentorul în domeniul JURIDIC al Maestrului Agamemnon Partac, Gurguiatu Sandu, se încadrează la capitolul "cel cu țâța în gură".
Este
adevărat că cele două exemple nu fac parte din "Sistemul din Provincia
Europeană Vrancea", ci au fost niște UNELTE ale Maestrului Agamemnon Partac
de a mă BRUIA, dar mentalități similare ca a celor două exemple de mai
sus, se întâlnesc la multi dintre membrii "Sistemului din Provincia
Europeană Vrancea" pe care i-am "prins cu mâna la crăpătură".
Aceștia speră că ADEVĂRATUL "ZEUS de Provincia Europeană Vrancea", urmare a faptului că a demonstrat că are JUSTIȚIA la PICIOARE are să le rezolve problemele.
În ciuda SUBORDONĂRII JUSTIȚIEI de către
"Sistemul din Provincia Europeană Vrancea",
vor fi și unii cărora nu le va putea rezolva problemele și cum la mijloc
discutăm de un PREJUDICIU de multe milioane de euro, "Sistemul din
Provincia Europeană Vrancea" se va prăbuși ca un CASTEL de NISIP.
În
concluzie, tu mă sfătuiești să apelez la SFATUL "omului de cultură"
Lucian Dragomir și la SFATUL "JURISTULUI-șahist" Gurguiatu Sandu, cei pe
care Maestrul Agamemnon Partac i-a INCITAT împotriva mea pentru a-mi da PREȚIOASE INDICAȚII ?"
Politica "Regimului Securist Postdecembrist" instaurat în România după LOVITURA de STAT din Decembrie "89, pe lângă transformarea României în COLONIE și determinarea a circa 4 milioane de români să-și părăsească țara și-a arătat din nou eficiența.
NEWSWEEK ROMÂNIA | 09.06.2019
Citez :
România,
înfrângere umilitoare în fața Estoniei la votul pentru postul de membru
în Consiliul de Securitate al ONU. România a pierdut voturile statelor
arabe din cauza intenției guvernului de a muta ambasada din Israel
Cătălin Avramescu:
"Ajuns la putere, în 2012, PSD a infectat instituțiile cu analfabeți agresivi
Nerușinarea
nu are limite! S-a trezit Fifor (PSD) să îl acuze pe actualul
Președinte de eșecul total de la votul pentru un loc în Consiliul de
Securitate ONU.
Nu cred că pot fi bănuit ca aș fi pro-Iohannis... Dar aberația acestui pudel al cuplului Vasilescu-Manda ot Craiova trebuie sever taxată.
O spun ca fost ambasador în Estonia. Votul de vineri este rezultatul unui proces care a început acum ani de zile. Deciziile, din partea română, au venit, când au venit, strict de la Guvern/MAE. Așa funcționează sistemul. Administrația Prezidențială (despre care cred ca știu ceva, nu? după trei ani și jumătate ca șef al Cancelariei prezidențiale) nu are practic nici un rol.
Citește și Tupeu de pesedist: Fifor crede că președintele Iohannis e vinovat că România a pierdut la ONU
Problema este ca odată ajuns la putere, în 2012, PSD a infectat instituțiile cu analfabeți agresivi. Mulți dintre ei erau țărani cu dosare penale adunați în jurul lui Liviu Dragnea. Am sa scriu cu altă ocazie despre situațiile supra-realiste în care s-au pus - în dauna imaginii României - acești neaveniți. Dar ce spun eu? Priviți la cazul (penal) al votului din diaspora din 2014 și la rolul toxic jucat de un alt pudel al Partidului care răspunde la numele Corlățean.
Candidatura României a fost prost gândită la Guvern și în MAE (de la ministru la direcția de execuție, care e direcția ONU). Aceste candidaturi sunt prezentate separat, pe grupuri geografice. În interiorul acestor grupuri, de regulă, există un consens în jurul unui singur candidat.
Așa a fost și acum. Cu excepția grupului est-european, unde România a preferat să se bată cu Estonia, sub ochii Adunării Generale ONU.
Probabil din Craiova lui nenea Fifor afacerea seamănă cu un meci de fotbal. Dar pentru cine știe ceva despre relațiile internaționale, lucrurile stau altfel. Vedeți, există un sistem prin care tarile stau la rând, în interiorul acestor grupuri, pentru asumarea locului lor de membru nepermanent în Consiliul de Securitate. Iar Estonia... nu fusese niciodată membru (redevenind independentă în 1991).
Deci avea un titlu foarte serios la locul respectiv.
Estonia a încercat să discute amiabil și cu România. Pot confirma acest lucru. Diplomația de la București însă fusese umplută deja de personaje gen avocatul lui Salam."
Nu cred că pot fi bănuit ca aș fi pro-Iohannis... Dar aberația acestui pudel al cuplului Vasilescu-Manda ot Craiova trebuie sever taxată.
O spun ca fost ambasador în Estonia. Votul de vineri este rezultatul unui proces care a început acum ani de zile. Deciziile, din partea română, au venit, când au venit, strict de la Guvern/MAE. Așa funcționează sistemul. Administrația Prezidențială (despre care cred ca știu ceva, nu? după trei ani și jumătate ca șef al Cancelariei prezidențiale) nu are practic nici un rol.
Citește și Tupeu de pesedist: Fifor crede că președintele Iohannis e vinovat că România a pierdut la ONU
Problema este ca odată ajuns la putere, în 2012, PSD a infectat instituțiile cu analfabeți agresivi. Mulți dintre ei erau țărani cu dosare penale adunați în jurul lui Liviu Dragnea. Am sa scriu cu altă ocazie despre situațiile supra-realiste în care s-au pus - în dauna imaginii României - acești neaveniți. Dar ce spun eu? Priviți la cazul (penal) al votului din diaspora din 2014 și la rolul toxic jucat de un alt pudel al Partidului care răspunde la numele Corlățean.
Candidatura României a fost prost gândită la Guvern și în MAE (de la ministru la direcția de execuție, care e direcția ONU). Aceste candidaturi sunt prezentate separat, pe grupuri geografice. În interiorul acestor grupuri, de regulă, există un consens în jurul unui singur candidat.
Așa a fost și acum. Cu excepția grupului est-european, unde România a preferat să se bată cu Estonia, sub ochii Adunării Generale ONU.
Probabil din Craiova lui nenea Fifor afacerea seamănă cu un meci de fotbal. Dar pentru cine știe ceva despre relațiile internaționale, lucrurile stau altfel. Vedeți, există un sistem prin care tarile stau la rând, în interiorul acestor grupuri, pentru asumarea locului lor de membru nepermanent în Consiliul de Securitate. Iar Estonia... nu fusese niciodată membru (redevenind independentă în 1991).
Deci avea un titlu foarte serios la locul respectiv.
Estonia a încercat să discute amiabil și cu România. Pot confirma acest lucru. Diplomația de la București însă fusese umplută deja de personaje gen avocatul lui Salam."
Deoarece președintele Marian Oprișan a dat de înțeles că în timpul domniei lui Dimitrie Cantemir, în Moldova "ora exacta se dădea din Vrancea",
aspect pe care Domnia sa dorește să-l reitereze, în prezent, la nivelul
României, am considerat că se impune sa postez pe pagina mea de
Facebook, scrierea "ELIXIRUL TINEREȚII de "Provincia Europeană Vrancea"", prezentată la anexa 2.
Anexele acestui "eseu" sunt :
Anexa 1- MESAJ PUBLIC adresat președintelui Marian Oprișan
Anexa 2 - ELIXIRUL TINEREȚII de "Provincia Europeană Vrancea"
Anexa 3 - PLÂNGERE împotriva ordonanței din data 27.05.2019, pronunțată în dosarul nr.294/P/2019
CONCLUZII
În opinia mea, anexa 3 -
PLÂNGERE împotriva ordonanței din data 27.05.2019, pronunțată în dosarul nr.294/P/2019, reprezintă LOVITURA de GRATIE dată după 13 ani de LUPTĂ, "Sistemului din Provincia Europeana Vrancea" pe care îl consider un SISTEM de TIP MAFIOT-TRANSPARTINIC.
Nu s-ar fi ajuns ca "Sistemul din Provincia Europeană Vrancea" să funcționeze ca un CEAS ELVEȚIAN, dacă vrâncenii la modul general și focșănenii în mod special, nu ar fi demonstrat așa de multă LAȘITATE și LIPSĂ de DEMNITATE.
În
urma cu 12 ani, a fost o simplă formalitate ca să strâng circa 700 de
semnături de la cetățenii mun. Focșani, cu ajutorul administratorilor de
bloc, prin care am fost delegat să aflu structura prețului de cost a mc
de apă și canal vândut de CUP Focșani.
Faptul
că din circa 100 de experți contabili membri ai CECCAR Vrancea, cu
domiciliul în mun. Focșani, au semnat numai doi că vor să afle structura
prețului de cost a mc de apă vândut de CUP Focșani abonaților din
mun.Focșani, reprezintă un exemplu edificator a ceea ce înseamnă LAȘITATEA și LIPSA DEMNITĂȚII la "INTELECTUALITATEA" focșăneană.
În condițiile în care am preferat să trăiesc patru ani din munca de salahor (2006-2010), decât să negociez în favoarea mea GOLĂNIA de la CUP Focșani, prin care începând cu anul 2000, se calculează GREȘIT,
prin încălcarea prevederilor contractului de împrumut a CUP Focșani cu
BERD, prețul la mc de apă și canal, facturat abonaților din mun.
Focșani, consider că îmi dă AUTORITATEA MORALĂ de a-mi IMPUNE
RESPECTUL în fața "INTELECTUALITĂȚII" plină de IFOSE focșănene,
principala vinovată, în opinia mea, că astăzi, Țara Vrancei este din
punct de vedere economic, una dintre OILE NEGRE ale României.
LUPTA mea împotriva "Sistemului din Provincia Europeană Vrancea" nu s-a oprit ca urmare a PLÂNGERII PENALE prezentată la anexa 3, ci va continua în conformitate cu cele prezentate în scrierile mele postate în timp, pe blogul ulisegrosu.blogspot.com.
În
ceea ce-l privește pe "ZEUS-ul meu de Provincia Europeană
Vrancea"("orion", Jan Ixulescu și Agamemnon Partac), în mod normal, cu
sau fără informarea mea, acesta ar trebui să se transforme într-un "Agamemnon Partac de Provincia Europeană Vrancea".
Aceasta transformare trebuie să se materializeze prin FAPTE nu prin VORBE.
Lupta
mea cu "Sistemul din Provincia Europeana Vrancea" ar putea fi un
exemplu pentru tânăra generație, că "Sistemul Securist Postdecembrist"
instaurat în România după LOVITURA de STAT din Decembrie "89, care a
transformat țara în COLONIE și a determinat peste 4 milioane de români
să-și părăsească țara, nu este de NEÎNVINS.
În ciuda faptului că "ZEUS-ul meu de Provincia Europeana Vrancea"("orion", Jan Ixulescu și Agamemnon Partac) s-a declarat a fi un "liber cugetător", eu închei această scriere citându-l pe Petre Țuțea, „Fără Dumnezeu, omul rămâne un biet animal raţional şi vorbitor, care vine de nicăieri şi merge spre nicăieri”
13.06.2019 Ulise Grosu
Anexa 1
MESAJ PUBLIC adresat președintelui Marian Oprișan
Domnule Președinte,
În "eseul" "PRINCIPIUL al III lea al MECANICII, aplicat în cazul VERIGII SLABE a "Sistemului din Provincia Europeană Vrancea", postat în data de 06.06.2019, pe blogul ulisegrosu.blogspot.com, am prezentat situația la zi, de pe FRONTUL de LUPTĂ.
Deoarece în "Provincia Europeană Vrancea" totul este MAGIC și eu am apelat la cifre MAGICE, iar la anexa 7 a "eseului" "PRINCIPIUL
al III lea al MECANICII, aplicat în cazul VERIGII SLABE a "Sistemului
din Provincia Europeană Vrancea"", am prezentat plângerea pe care am
făcut-o în cazul NUP-ului dat în speța fostului prim procuror al
Parchetului de pe lângă Tribunalul Vrancea, Țîrlea Florin.
La anexa 7 a "eseului" "EXPLOZIA BOMBEI cu NEURONI de la Focșani", postat în data de 26.05.2019, (după închiderea urnelor) și intitulată "PLÂNGERE
PENALĂ, înaintată Doamnei Prim Procuror al Parchetului de pe lângă
Tribunalul Vrancea", am prezentat rezultatul celor 13 ani de LUPTĂ cu
"Sistemul din Provincia Europeană Vrancea".
De asemenea, în "eseul""
"PRINCIPIUL al III lea al MECANICII, aplicat în cazul VERIGII SLABE a "Sistemului din Provincia Europeană Vrancea"", postat în data de 06.06.2019, pe blogul ulisegrosu.blogspot, în calitatea mea de "ADEVĂRATA Mama OMIDA de Țara Vrancei" pentru cariera politică a Domniei voastre am PREZIS că, urmare a faptului că ați pierdut alegerile europarlamentare în fața deputatului PNL Ion Ștefan, a
început DECLINUL carierei politice a Domniei voastre, iar până veți fi
scos ȚAP ISPĂȘITOR pentru DEZASTRUL ECONOMIC din jud. Vrancea este doar
un pas.
De asemenea, am PREZIS că LOVITURA de GRAȚIE nu o veți primi de la deputatul PNL Ion Ștefan, care v-a învins la alegerile europarlamentare, ci de la colegii D-voastră din PSD Vrancea.
În "eseul"
"PRINCIPIUL al III lea al MECANICII, aplicat în cazul VERIGII SLABE a "Sistemului din Provincia Europeană Vrancea"", am anticipat că "Sistemul din Provincia Europeană Vrancea" va SĂRI în sprijinul "TRIPLETEI de AUR",
formată din directorul ENET, Manole Merchea-Dumnezeu, șeful OPC
Vrancea, Dilă Dumitru (specialist conform presei, în vânzări de peste
fără acte de proveniență) și primarul mun. Focșani, Cristi Valentin
Misăilă, aspect care s-a MATERIALIZAT în PRACTICĂ.
Tot
în respectivul "eseu" am prezentat și strategie pe care o voi aplica în
ceea ce pricește explicarea motivelor tehnice pentru care facturile
emise de ENET abonaților pentru lunile, februarie, martie și aprilie
a.c. sunt GREȘITE.
Postacul "orion", cel care v-a dat PREȚIOASE INDICAȚII POLITICE prin intermediul rubricii de COMENTARII a
ziarului Monitorul de Vrancea, a făcut-o pe Toma Necredinciosu' cu mine
și a vrut să verifice dacă nu exagerez atunci când afirm că, "În
domeniile producerii și distribuției energiei electrice și termice
pentru "Provincia Europeană Vrancea" sunt o NUCĂ TARE", a încercat și el "mare cu degetul", ocazie cu care a ieșit cam ȘIFONAT.
De asemenea, la anexa 5, "SPULBERAREA MITULUI legat de PERFECȚIUNEA "Sistemului din Provincia Europeană Vrancea""- MOTTO; "Proștii au început să se deștepte !" - postacul "orion"- MESAJ PUBLIC adresat președintelui Marian Oprișan", a "eseului"
"PRINCIPIUL al III lea al MECANICII, aplicat în cazul VERIGII SLABE a "Sistemului din Provincia Europeană Vrancea"", postat în data de 06.06.2019, pe blogul ulisegrosu.blogspot.com, consider că am fost FOARTE CLAR cu privire la PROFESIONALISMUL meu.
În ceea ce-l privește pe postacul "orion", în opinia mea, rebrenduit în prietenul facebook-cist de 5 stele, Agamemnon Partac, acesta
a demonstrat că este NAȘUL jurnaliștilor George Noapteș și Ciprian
Dumitru de la ziarul Monitorul de Vrancea, iar pe primarului mun.
Focșani, Cristi Valentin Misăilă, l-a "CITIT PERFECT" din momentul în
care focșănenii l-au ales să le fie primar.
De
altfel, toate afirmațiile făcute de postacul "orion" la adresa
primarului Cristi Valentin Misaila, prin intermediul rubricii de COMENTARII a ziarului Monitorul de Vrancea, le-am salvat și le-am citat în scrierile mele postate pe blogul ulisegrosu.blogspot.com.
Precizez că, i-am recomandat celui care în data de 24.12.2015, în Piața Unirii-Focșani v-a fost "Rudolf de Provincia Europeană Vrancea", respectiv viceprimarul mun. Focșani, Iorga Marius, care a făcut GREȘEALA să-mi bată obrazul, spunându-mi ca, "Din
cauza mea a dat cu subsemnatul la IPJ Vrancea", în condițiile în care
îl informasem cu caracter particular, de GRAVITATEA problemelor
tehnico-economice de interes public susținute de mine, sa-și FACĂ SOȚIA
MAI TÂNĂRĂ CU 30 de ani.
Ce am avut în vedere când am făcut această afirmație ?
- Să-si determine
soția, pe care i-ați numit-o director la Electrica - Furnizare,
probabil după același principiu pentru care probabil, l-ați numit
director la ENET pe "liberalul" Manole Merchea-Dumnezeu, urmare a
PERFORMANȚELOR PROFESIONALE demonstrate ca director la ADS Vrancea, unde
presa a scris că ar fi dat un TUN de 500 de milioane de euro, în
AFACEREA Pomicola Focșani, să-mi citească scrisoarea deschisă
adresată prim-ministrului Petre Roman prin intermediul ziarului România
liberă din data de 18.08.1990.
Nu cunosc dacă viceprimarul mun. Focșani, Iorga Marius, a urmat recomandarea pe care i-am făcut-o în legătură cu ÎNTINERIREA SOȚIEI și
nici dacă în cazul în care a urmat-o, soția acestuia a putut înțelege
ceva din scrisoarea deschisă adresată în urmă cu circa 30 de ani,
prim-ministrului Petre Roman.
Probabil că, în perioada în care eu i-am adresat scrisoarea deschisă prim-ministrului Petre Roman, D-voastră
erați elev la "Școala de PRADUIALĂ Nicolae Giurgea", care a început să
funcționeze în "Provincia Europeană Vrancea", imediat după LOVITURA de
STAT din Decembrie "89.
La anexa 1, prezint textul respectivei SCRISORI DESCHISE, iar
cititorii pot concluziona în legătură cu ceea ce am afirmat PUBLIC, în
urma cu circa 30 de ani despre situația din Sistemul Energetic Național.
În ceea ce privește REPLICA pe care o voi da, acțiunii de salvare a "TRIPLETEI de AUR", vă asigur că aceasta va fi NIMICITOARE.
08.06.2019 Ulise Grosu
Anexa 1
România libera- pag. 2 - 18 august 1990
SCRISOARE DESCHISA DOMNULUI PRIM-MINISTRU
PETRE ROMAN -retranscriere-
Audiind
Declarația-program prezentată de dumneavoastră, domnule prim-ministru, mi-am
pus mari speranțe în ea dar, după cum văd că evoluează activitatea economica
în prezent, încep să am unele dubii în ceea ce privește aplicarea principiilor
Declarației-program în practică.
Ca angajat al unei intreprinderi
aparținând Departamentului Energiei Electrice (D.E.E.), departament care,
într-un fel sau altul reprezintă coloana vertebrală a economiei
naționale, sunt
total decepționat de modul cum este abordată trecerea la economia de piață în
acest departament.
Nu știu exact ce modificări structurale s-au făcut la nivelul fostului
Minister al Energiei Electrice, dar la nivelul Direcției Generale de Transport
și Distribuție a Energiei Electrice (DGTDEE), nu s-a făcut practic nimic decât să se caute
justificarea unor posturi birocratice inutile - ba mai mult, se înființează în
teritoriu alte posturi la fel de inutile - pentru a justifica la nivelul
Direcției și chiar a Departamentului existența unor compartimente, servicii
etc.
Unul din posturile fantomă înființate mai nou, în teritoriu, la intreprinderile mici aparținând DGTDEEE este cel de ing. șef cu dezvoltarea (intreprinderile mici nu au în gestiune instalații de înaltă tensiune).
De altfel, împărțirea aceasta în intreprinderi cu secții de înaltă tensiune și fără secții de înaltă tensiune s-a dovedit în practică a fi neinspirată, întrucât implică multe probleme pe linia exploatării Sistemului Energetic Național (SEN).
Unul din posturile fantomă înființate mai nou, în teritoriu, la intreprinderile mici aparținând DGTDEEE este cel de ing. șef cu dezvoltarea (intreprinderile mici nu au în gestiune instalații de înaltă tensiune).
De altfel, împărțirea aceasta în intreprinderi cu secții de înaltă tensiune și fără secții de înaltă tensiune s-a dovedit în practică a fi neinspirată, întrucât implică multe probleme pe linia exploatării Sistemului Energetic Național (SEN).
O întrebare firească de pus este :
- Ce fac acești ingineri șefi
cu dezvoltarea, în condițiile în care realizarea de noi investiții se face
numai din beneficiile realizate de intreprinderi?
La intreprinderea unde lucrez,
singurele lucrări de investiții mai mari ar fi, în prezent,
microhidrocentralele care, în fapt, s-au dovedit a fi investiții nerentabile
în actuala forma de abordare (în județul Suceava experiența arată cu totul
altceva - nota redacției) și, în plus, toate Intreprinderile de Rețele
Electrice (I.R.E.) din țară, funcționează în prezent cu
pierderi planificate.
De asemenea, pentru justificarea postului s-au mai
înființat o serie de compartimente cu șefi și un anumit număr de subordonați
care, în majoritatea cazurilor, nu-și justifica activitatea.
Deși în ultimul timp se bate monedă pe baza șomajului mascat, la
nivelul Direcției noastre se încearcă să se demonstreze utilitatea acestui
șomaj.
Oare nu este cazul să se termine odată pentru totdeauna cu actualul
sistem, de altfel foarte greoi, de acordare a treptelor și gradațiilor atât la
nivelul personalului muncitor cât și la personalul tehnic
?
Să nu mai fie o legătură directă intre numărul de
salariați din subordine și retribuție, acordând credit competentei.
Vechimea în muncă să nu mai fie singurul criteriu pentru
avansare.
În felul acesta, ar fi
stimulată toată creativitatea tinerilor specialiști, oferindu-le posibilitatea
de afirmare în țară, ceea ce ar putea stopa fluxul emigrației
actuale.
Revenind la situația concreta din DEE, în prezent, energia
electrică de la furnizor la consumator are un drum foarte lung și anume:
Intreprinderile de Electrocentrale vând energia electrică produsă Direcției
Generale de Producere și Distribuție a Energiei Electrice și Termice, care, la
rândul ei, vinde energia electrică DGTDEE pentru a fi revanșându IRE-urilor,
iar acestea, la rândul lor, o vând consumatorilor.
Este știut faptul că prețul de vânzare al energiei electrice este mult
mai mare decât prețul de producție, dar ce este mai interesant este faptul ca
IRE-urile vând energia electrică fără a ști prețul cu care aceasta energie
electrică este cumpărată de la producători, acest preț variind de la o lună la
alta.
În prezent, aparatele electrice de comutație din Sistemul
Energetic Național (SEN) sunt obosite datorită deselor conectări și
deconectări la care au fost supuse, iar rolul IRE-urilor este de a întreține
cât mai bine aceste instalații așa cum se găsesc ele, cât și de a reduce la
minimum consumul propriu tehnologic (CPT), care este mult mai mare decât cel
impus prin plan.
Oare s-a uitat cum se
realizau toate CPT-urile de 3-4% de uimeam lumea
?
Ba mai mult, se făceau anual analize coordonate de Institutul
de Studii și Proiectări Energetice prin care se încerca să se demonstreze
tehnic, cu date false, realizarea acestei aberații tehnice, ignorându-se faptul că
intreprinderile industriale, în goana lor după o repartiție mai mare de
energie electrică, facturau o cantitate de energie electrică mult mai mare
decât cea consumată în realitate.
Ca inspector energetic, consider ca actuala mentalitate de
limitare, prin metode dictatoriale, deconectări ale consumatorilor ce depășesc
repartiția, amenzi etc, este neproductivă pentru economia națională.
Mult mai
eficiență ar fi folosirea unor metode economice pentru reducerea consumului
industrial de energie electrică și reglarea balantei
energetice.
Va rugăm, domnule
prim-ministru, să dispuneți accelerarea ritmului de restructurare și
promovare a competentei în Departamentul Energiei Electrice, întrucât -
așa după cum se știe - de bunul mers al acestui Departament depinde în
mare măsură întreaga economie națională și, în plus, va duce la creșterea
prestigiului școlii romanești de energetică.
ing. Ulise
Grosu
IRE FOCȘANI
Anexa 2
ELIXIRUL TINEREȚII de "Provincia Europeană Vrancea"
Cititorii fideli ai scrierilor mele, știu că în anul 2005, când am decis să fac publică GOLĂNIA de la CUP Focșani, prin care începând cu anul 2000, se calculează GREȘIT prețul la mc de apă și canal facturat abonaților din mun. Focșani, eram conștient de faptul că se va dispune să mi se desfacă DISCIPLINAR contractul de muncă.
Acesta a fost și motivul pentru care mi-am băgat un "AS în mânecă", prin faptul că am refuzat să semnez niște înscrisuri prin care abonaților ENET cărora nu li se montase gigacalorimetre, li s-au facturat în plus energie termică.
"AS-ul din mânecă" mi-a fost anulat de procurorii, Țîrlea Florin și Luminița Dogaru cu ajutorul judecătorului Lenuța Hărăbor.
În PLÂNGEREA PENALĂ de la anexa 7 a "eseului" "PRINCIPIUL al III lea al MECANICII, aplicat în cazul VERIGII SLABE a "Sistemului din Provincia Europeană Vrancea", postat în data de 06.06.2019, pe blogul ulisegrosu.blogspot.com, consider că am fost foarte clar, în legătură cu speța privind "AS-ul din mânecă".
De asemenea, în PLÂNGEREA PENALĂ de la anexa 7 a "eseului" "EXPLOZIA BOMBEI cu NEURONI de la Focșani", postat în data de 26.05.2019, pe blogul ulisegrosu.blogspot.com,
am prezentat rezultatul celor 13 ani de LUPTĂ împotriva "Sistemului din
Provincia Europeană Vrancea", iar urmare al acestui fapt, pot demonstra
pe bază de hotărâri de instanță și alte înscrisuri, INFRACȚIUNEA CONTRA
UMANITĂȚII, prevazută de art.439, lit.k, împortrivă unei colectivități, respectiv cetățenii mun. Focșani.
Așa cum am anticipat, Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Galați, a sărit în ajutorul a ceea ce eu numesc a fi, SISTEMUL de TIP MAFIOT - TRANSPARTINIC
din "Provincia Europeană Vrancea" și a încercat să înlăture(disjungă),
BOMBOANA de pe COLIVA "Sistemului din Provincia Europeană Vrancea"
(facturarea în plus de energie termică la abonații ENET, în lunile, februarie, martie și aprilie a.c.), dar replica mea va fi NĂUCITOARE.
În data de de 08.06.2019, am postat pe pagina mea de Facebook, un MESAJ PUBLIC transmis președintelui Marian Oprișan.
La acest MESAJ PUBLIC
am anexat copia scrisorii deschise pe care am adresat-o
prim-ministrului Petre Roman, prin intermediul ziarului România liberă
din data de 18.08.1990.
Dacă se va
face o paralelă între ceea ce i-am adus la cunoștință public, în urmă cu
circa 30 de ani, prim-ministrului Petre Roman și care este în prezent,
situația din Sistemul Energetic Național al României, conduce la
concluzia că afirmația mea, "În domeniul producerii și distribuției
energiei electrice și termice sunt o NUCĂ TARE pentru "Provincia
Europeană Vrancea"", nu este o GLUMĂ.
Îmi
amintesc, că după ce mi-a fost publicată de către ziarul România liberă
scrisoarea deschisă adresată prim-ministrului Petre Roman, un coleg de
la IRE Focșani pe care în perioada respectivă, îl consideram prieten mi-a spus : "Eu nu mai vorbesc cu tine, deoarece dacă mă vede conducerea IRE Focșani mă dă afară. Dacă vrei să mai vorbim, vii la mine acasă."
De atunci nu am mai fost acasă la respectiva persoană, dar urmare a UMILIRII la care a fost supus, a fost nevoit sa iese PREMATUR la pensie, aspect care l-a afectat foarte mult.
Este
știut că de ceea ce iți este frică de aceea nu scapi, dar în condițiile
în care soția persoanei în cauză, este medic psihiatru, îl poate ajuta
să treacă mai ușor peste UMILIREA la care a fost supus de diverși HABARNIȘTI POLITRUCI, numiți în funcții pe la Electrica Focșani sau Electrica Ploiești, care după părerea mea, și-a lăsat o anumită AMPRENTĂ.
Așa cum am precizat cu mult timp în urmă, în scrierile mele, codul de acțiune al LUPTEI mele, împotriva "Sistemului din Provincia Europeană Vrancea", se numește "RUPERE de UTERE".
Un astfel de cod de acțiune impune și o anumită POTENȚĂ, iar eu având o vârstă, s-a IMPUS o colaborare COMPLEMENTARĂ cu "Măgarul Troian de Țara Vrancei", care s-a vrut a fi o adaptarea la specificul Țarii Vrancei, al celebrului CAL TROIAN.
Despre această colaborare COMPLEMENTARĂ am afirmat că, eu sunt în stare de PRIAPISM NEURONIC, iar
"Măgarul Troian de Țara Vrancei" este în stare de PRIAPISM în adevăratul sens al cuvântului.
Despre "Măgarul Troian de Țara Vrancei" am afirmat că, "este
foarte simțitor și atunci când simte că cineva intră cu mașina în pană
de benzină (pana prostului), imediat îl ia la ȘTANGĂ și până nu-l scoate
din necaz nu se lasă".
În timp, mi-au atras atenția FAPTELE de VITEJIE ale postacului "orion" manifestate prin intermediul rubricii de COMENTARII a ziarului Monitorul de Vrancea-ediția electronică, dintre care îmi permit să amintesc :
a. I-a făcut KO pe jurnaliștii, Ciprian Dumitru și George Noapteș de la ziarul Monitorul de Vrancea, aspect pentru care m-a făcut să-l consider că este NAȘUL respectivilor jurnaliști;
b. L-a făcut KO pe postacul "adita" la pachet cu mamițica sa, d-na Margareta Tătăruș.
Cum mi-am dat seama că d-na Margareta Tătăruș este mamițica postacului "adita"?
Postacul "adita" nu s-a mulțumit să mă bălăcărească numai prin intermediul rubricii de COMENTARII a ziarului Monitorul de Vrancea, ci a făcut același lucru și pe Facebook, iar urmare al acestui fapt, i-am aflat adevărata identitate.
Am considerat că, urmare a bălăcăririi la care m-a supus postacul "adita" și a faptului că d-na Margareta Tata rus l-a determinat pe primarul Cristi Valentin Misăilă
să citească povești împreună cu adolescente de 16 ani, aceasta a fost
numită director la Biblioteca Județeană Duiliu Zamfirescu Focșani.
Conform unei informații facebook-ciste, am aflat că d-na Margareta Tătăruș și-ar fi dat demisia din funcția de director la Biblioteca Județeană Duiliu Zamfirescu - Focșani.
c. L-a făcut KO pe postacul "arkan-nema ore", care ne dăduse să-i "luam în gură ștrampii".
Urmare a lecției de gramatică a limbii române pe care postacul "orion" i-a dat-o postacului "arkan-nema ore", acesta l-a considerat pe postacul "orion" ca fiind profesor de limba și literatura româna.
d. L-a făcut KO pe postacul "pișcot-cameleon", este adevărat, apelând la metode securist-comuniste, dar "scopul scuză mijloacele";
e. L-a "CITIT" perfect pe primarul Cristi Valentin Misăilă, imediat după ce focșănenii l-au ales să le fie primar, afirmând că, "AMATORISMUL acestuia va fi decontat de către președintele Marian Oprișan".
f. I-a dat PREȚIOASE INDICAȚII POLITICE președintelui Marian Oprișan, dar se pare că acesta nu l-a băgat în seamă, drept pentru care aceste recomandări politice au fost un fel de "URLAT la LUNĂ".
Urmare a celor precizate mai sus dar și al altor FAPTE de VITEJIE, PREMONIȚIA mea de "ADEVĂRATA MAMA Omida de Țara Vrancei", mi-a spus că postacul "orion", este materializarea în practică a prietenului meu complementar "Măgarul Troian de Țara Vrancei".
De altfel, în scrierile mele postate pe blogul ulisegrosu.blogspot.com, i-am citat afirmațiile făcute de postacul "orion", prin intermediul rubricii de COMENTARII a ziarului Monitorul de Vrancea, ca și cum aș fi citat din BIBLIE.
După scoaterea rubricii de COMENTARII de către ziarul Monitorul de Vrancea, cu o probabilitate foarte mare, consider că postacul "orion" s-a rebrenduit în prietenul facebook-cist de 5 stele, Jan Ixulescu-Agamemnon Partac.
Ca prieten facebook-cist, FAPTELE de VITEJIE ale lui Jan Ixulescu-Agamemnon Partac, sunt :
a. Determinarea prietenului facebook-cist "alfa" de o stea, Crintea Valerică, care se considera a fi, un "Godină de Provincia Europeană Vrancea", să dispară ca MĂGARUL în ceață.
b. Deși mi l-am luat pe prietenul facebook-cist de 3 stele, Lucian Dragomir, ca partener de BÂRFĂ facebook-cistă, la adresa prietenului facebook-cist de 5 stele Agamemnon Partac, socoteala de acasă nu s-a potrivit cu cea din târg.
De ce fac o astfel de afirmație ?
- Deoarece Agamemnon Partac apelând la metode specifice, l-a transformat pe Lucian Dragomir într-un COBAI PERFECT, pe care l-a incitat împotriva mea.
Cele prezentate mai sus, m-a făcut să-l consider pe postacul "orion", respectiv facebook-cistul Jan Ixulescu-Agamemnon Partac ca fiind "ZEUS-ul meu de Provincia Europeană Vrancea"("orion", Jan Ixulescu și Agamemnon Partac).
În "eseul" "PRINCIPIUL al III lea al MECANICII, aplicat în cazul VERIGII SLABE a "Sistemului din Provincia Europeană Vrancea", postat în data de 06.06.2019, pe blogul ulisegrosu.blogspot.com, am afirmat :
"Plecând de la afirmația lui Nicolae
Iorga, "Omul trebuie să aibă și prieteni și dușmani. Prietenii îl învață
ce trebuie să facă, iar dușmanii îl obligă să facă ce trebuie.", pot afirma, fără teama de a greși că "ZEUS-ul meu de Provincia Europeană Vrancea"("orion", Jan Ixulescu și Agamemnon Partac) a fost pentru mine și prieten și dușman, deci a fost "DOI în UNUL"."
Practic, cel considerat a fi,
"ZEUS-ul meu de Provincia Europeană Vrancea"("orion", Jan Ixulescu și Agamemnon Partac), în cei circa 5 ani de când dialogam prin "comentarită" și "facebook-ceală", așa cum am mai afirmat, a fost și este pentru mine o adevărată MANĂ CEREASCĂ.
După ce am postat pe pagina mea de Facebook în data de 08.09.2019, MESAJUL PUBLIC
transmis președintelui Marian Oprișan, la care am anexat scrisoarea
deschisă adresată prim-ministrului Petre Roman, în urma cu circa 30 de
ani, prin intermediul ziarului România liberă și am făcut un studiu de
piață în legătură cu acest MESAJ, am simțit o anumita NOSTALGIE în rândul celor intervievați.
Acest comportament nostalgic, m-a dus cu gândul tot
"ZEUS-ul meu de Provincia Europeană Vrancea"("orion", Jan Ixulescu și Agamemnon Partac), care ca postac "orion" a demonstrat că îmbină perfect "feteasca" cu "băbeasca" și chiar dacă el mima că se referă la soiuri de vin, a făcut-o pe o doamnă să-l considere a fi un SBURĂTOR care o vizitează noaptea în somn.
Coroborând toate CALITĂȚILE
"ZEUS-ului meu de Provincia Europeană Vrancea"("orion", Jan Ixulescu și Agamemnon Partac), dintre care o partea le-am amintit mai sus, am ajuns la concluzia că, "ESENȚA din ȘTANGĂ de Măgar Troian de Țara Vrancei" ar putea fi un ELIXIR al TINEREȚII.
Precizez că, eu nu-l cunosc pe
"ZEUS-ul meu de Provincia Europeană Vrancea"("orion", Jan Ixulescu și Agamemnon Partac) și nici nu mi-am exprimat curiozitatea de a-l cunoaște.
Persoanele
interesate un posibil "ELIXIR al TINEREȚII de Provincia Europeană
Vrancea", nu au decât să încerce să-l contacteze pe cel considerat de
mine, a fi întruchiparea "Măgarului Troian de Țara Vrancei", despre care
am precizat în scrierile mele postate în timp, pe blogul ulisegrosu.blogspot.com că, este posesorul unei ȘTĂNGI FĂCĂTOARE de MINUNI.
11.06.2019 Ulise Grosu
Anexa 3
Domnului Prim - procuror al Parchetului
de pe
lângă Curtea de Apel Galați
Dosar nr.294/P/2019
Domnule Prim-procuror,
Subsemnatul, Grosu Ulise, cu domiciliul stabil în mun. Focșani, str. Constituției, nr. 9, bl. 9, ap.10,
prin prezenta, în temeiul art. 339 din Codul de procedură penală,
formulez plângere împotriva ordonatei din data 27.05.2019, pronunțată
în dosarul nr.294/P/2019.
MOTIVELE PLÂNGERII
În ORDONANȚA
de clasare și disjungere a cauzei și declinare a competentelor de
soluționare a acestora către Parchetul de pe Judecătoria Focșani,
întocmită de către d-na
procuror Racoviță Silvia, s-a reținut numai infracțiunea de abuz în
serviciu prevazuta de art. 297 din Codul penal, sesizata în sarcina
reprezentanților ENET.
Celelalte fapte prezentate de mine în plângerea penală care face obiectul dosarului
nr.294/P/2019
, fiind considerate ca fiind LUCRURI FIREȘTI de către d-na procuror Racoviță Silvia,
într-o "democrație originală" care a transformat România în COLONIE și a
făcut ca peste 4 milioane de români să părăsească țara.
Dacă avem în vedere că :
a. Fostul președinte al României, Băsescu Traian, a pretins că, "România este un STAT MAFIOT";
b. Fostul președinte al PSD, Liviu Dragnea, a pretins că, "România este un STAT MAFIOT";
c. În prezent este la modă expresia de "stat paralel",
- atunci, în opinia mea, ORDONANȚA Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Galați dată în dosarul
nr.294/P/2019, este valabilă pentru un STAT MAFIOT nu pentru un stat membru al UE, așa cum este România.
În
cele ce urmează, am sa ridic o serie de întrebări cu privire la faptele
prezentate de mine în plângerea penală care face obiectul dosarului
nr.294/P/2019.
La unele întrebări voi răspunde eu, dar d-na
procuror Racoviță Silvia ar trebui să răspundă la toate întrebările,
rezervându-mi dreptul de a-i face și o plângere penală în acest sens.
1. În plângerea penală care
face obiectul dosarului
nr.294/P/2019, am prezentat foarte clar ca NERESPECTAREA normelor de funcționare în regim centralizat a uni sistem de distribuție a energiei termice, iar acest lucru a făcut ca gigacalorimetrele să înregistreze eronat cantitatea de energie termică livrată abonaților, eroarea de măsură find foarte mare la abonații ENET apropiați de punctul termic și mai mica la cei îndepărtați de punctul termic.
- Având în vedere că din adresa OPC Vrancea nr.1100/03.05.2019 și din adresa Primăriei Focșani nr. 47901/14.05.2019, prezentate în fotocopii la dosar, rezultă că este NORMALĂ JEFUIREA abonaților ENET, cărei instituții a statului român din jud. Vrancea ar trebui să se adreseze un abonat FURAT al ENET, în opinia d-nei procuror Racoviță Silvia, pentru a i se face dreptate ?
Nu lipsit de importanta este faptul că actualul director ENET, Manole Merchea, din calitatea de director al ADS Vrancea, conform presei ar fi dat un "TUN" la Pomicola Focșani de circa 500 de milioane de euro.
Tot în presă s-a scris că la DNA Galați ar fi un dosar în speța Pomicola Focșani, dar aăa cum este moda în justiția postdecembristă din România, probabil se așteaptă prescrierea faptelor.
2.
La punctul 1 al plângerii penale, prezint modul în care mi s-a desfăcut
printr-o decizie a Curții de Apel Galați contractul de muncă pe motiv
că mi-am permis să GÂNDESC.
În fapt, eu refuzasem, respectând întocmai prevederile legale, ca pe baza semnăturii mele, abonații ENET a căror energie termică nu era contorizată să fie FURAȚI.
De asemenea, la dosar au fost prezentate copia unui referat întocmit de IPJ Vrancea și o sentință a judecătoriei Focșani, de unde rezultă că doi procurori și un judecător a LEGALIZAT FURTUL abonaților ENET, necontorizați în iarna 2005-2006.
-Sa înțeleg că acest aspect este o NORMALITATE, în opinia d-nei procuror Racoviță Silvia ?
Pentru a o face mai tânără cu circa 30 de ani pe d-na
procuror Racoviță Silvia, anexez copia unei scrisori deschise adresata
prim-ministrului Petre Roman, prin intermediul ziarului România liberă
din data de 18.08.1990.
Rog
să se coroboreze cele afirmate de mine, în urma cu circa 30 de ani, în
scrisoarea deschisă adresată prim-ministrului Petre Roman, cu actuala
situație din Sistemul Energetic Național al României, când o parte din
distribuția de energie electrică a României a fost înstrăinată, în
condițiile în care în Europa distribuția de energie electrică o fac
firmele cu capital majoritar de stat și toată tărășenia cu băieții
deștepți din energie și să se CONCLUZIONEZE. (anexa 1)
Este adevărat că cel care a pretins că a "REFORMAT JUSTIȚIA" în România, respectiv fostul președinte al României, Băsescu Traian, a afirmat că, "La cine nu-i place în România, este liber să plece."
Așa se face ca "JUSTIȚIA REFORMATĂ" din România, componentă de bază a SISTEMULUI de FORȚĂ al "Regimului Securist Postdecembrist din România", instaurat după LOVITURA de STAT din Decembrie "89, a făcut ca peste 4 milioane de români să fie nevoiți să-și părăsească țara.
Eu
am refuzat să plec și am preferat să lupt cu "băieții deștepți din
energie", iar ulterior, după ce "Sistemul din Provincia Europeană
Vrancea" a dispus desfacerea DISCIPLINARĂ a contractului meu de muncă pe motiv că mi-am permis să GÂNDESC,
iar JUSTIȚIA printr-un complet de judecata de la Curtea de Apel Galați
a executat întocmai această dispoziție, am intrat în luptă cu acest
SISTEM pe care îl consider de TIP MAFIOT-TRANSPARTINIC.
3. La
punctul 2 al plângerii penale, am precizat modul în care fostul
prim-procuror al Parchetului de lângă Tribunalul Vrancea, Țîrlea Florin,
a vrut să LEGALIZEZE printr-un NUP, acțiunea de JEFUIRE a cetățenilor mun. Focșani.
La
anexa 7 a plângerii penale este anexat un înscris din care rezultă
FOARTE CLAR că din anul 2000, prin ignorarea prevederilor contractului
de împrumut a CUP Focșani cu BERD, abonaților CUP Focșani din mun. Focșani, li se facturează GREȘIT prețul la mc de apă și canal.
Întrebările care se pot pune în legătură cu cele precizate la punctul 2 al plângerii penale sunt :
a. Ce a determinat-o pe d-na
procuror Racoviță Silvia să ignore acest lucru sau
Domnia sa consideră că locuitorii unei "Provincii Europene", așa cum
consideră unii jud Vrancea, trebuie FURAȚI prin toate mijloacele ?
Nu lipsit de importanță este faptul că, în conformitate cu anumite articole de presă, între directorul CUP Focșani, Vasilescu Gh. și președintele CJ
Vrancea ar exista o strânsă colaborare, iar primul milion de dolari
președintele Marian Oprișan l-ar fi făcut urmare a acestei colaborări.
b. Să înțeleg că pentru d-na procuror Racoviță Silvia faptul că eu am demonstrat la Camera Auditorilor Financiari din România(CAFR) că este GREȘIT auditul din care rezulta că SC CUP Focșani, calculează "CORECT" prețul la mc de apă și canal facturat abonaților din mun.Focșani și pe cale de consecință auditorul Truș Emilia a fost sancționat, a fost o SIMPLĂ FORMALITATE ?
Nu lipsit de importanță este faptul că auditul în cauză, avea avizul Finanțelor Publice Vrancea, Camerei de Conturi Vrancea, CA a CUP Focșani, Direcției Economice din Primăria Focșani și al CL Focșani, iar în momentul în care am demonstrat la CAFR că auditul în cauza este GREȘIT, nu eram în posesia înscrisului de la anexa 7 a plângerii penale.
4.
La punctul 3 al petiției am enumerat numerele de înregistrare a unor
petiții prin care am atenționat conducerea Primăriei Focșani și CL Focșani, în legătură cu GRAVELE probleme tehnico-economice de interes public susținute de mine.
La aceste petiții am primit numai răspunsuri în disprețul legii și al cetățenilor mun. Focșani.
Efectul a fost numai în urma falselor procese dintre CUP Focșani și ENET Focșani, unități economice de interes local aflate în subordinea CL Focșani și coordonate conform legii 215/2001 de către primarul mun. Focșani, s-a ajuns la un prejudiciu de circa 5 milioane de euro.
Ultimul din aceste procese s-a finalizat în anul 2015.
Urmare
a răspunsurilor primite în bătaie de joc, am acționat conducerea
Primăriei Focșani în instanța de contencios administrativ și prin șase
hotărâri de instanță a căror număr de dosar au fost precizate în
plângerea penală mi s-a refuzat un drept elementar prevazut de lege și
anume accesul la o informație de interes public, respectiv structura
prețului de cost a mc de apă și canal vândut de CUP Focșani, abonaților din mun. Focșani.
Întrebările care se pun sunt :
a. De ce d-na procuror
Racoviță Silvia
a considerat o NORMALITATE ca prin șase hotărâri de instanță să se încalce un drept prevazut de lege ?
b. De ce d-na
procuror
Racoviță Silvia
a considerat o NORMALITATE ca prejudiciul de circa 5 milioane de euro, rezultat în urma falselor procese CUP-ENET să fie plătit de focșăneni și nu de persoanele vinovate de neglijență în serviciu ?
5. La punctul 4 din plângerea penală am indicat numărul adreselor prin care Camera de Conturi Vrancea a REFUZAT
să se achite de sarcinile de serviciu pe care le are în speța
problemelor tehnico-economice de interes public susținute de mine.
Întrebarea care se pune este :
-
De ce d-na procuror
Racoviță Silvia
a considerat o NORMALITATE ca o instituție a statului român să protejeze JEFUIREA unei colectivități, respectiv pe cetățenii mun. Focșani ?
6. La
punctul 5 am precizat numărul adresei prin care fostul prim - procuror
al Parchetului de pe lângă tribunalul Vrancea a dispus arhivarea
plângerii penale făcute directorului Camerei de Conturi Vrancea.
-
De ce d-na procuror
Racoviță Silvia
a considerat o NORMALITATE acest lucru, în condițiile în care la mijloc este vorba de un prejudiciu de multe milioane de euro ?
7. La punctul 6 a plângerii penale am prezentat numărul adreselor CSM
din care rezultă clar protecția de care s-a bucurat fostul
prim-procuror al Parchetului de pe lângă Tribunalul Vrancea, Țîrlea
Florin .
-
De ce d-na procuror
Racoviță Silvia
a considerat o NORMALITATE acest lucru?
8. La punctul 7 a plângerii penale, am precizat numărul unor adrese ale Instituției Prefectului Vrancea, prin care s-a încercat LEGALIZAREA JEFUIRII de către CUP Focșani a cetățenilor mun. Focșani.
-
De ce d-na procuror
Racoviță Silvia
a considerat o NORMALITATE ca Instituția Prefectului Vrancea să încerce LEGALIZAREA JEFUIRII cetățenilor mun. Focșani de către CUP Focșani ?
9.
La punctul 8 al plângerii penale am prezentat modul prin care
conducerea Primăria Focșani a recuperat de la focșăneni o parte din
prejudiciul de circa 5 milioane de euro, rezultat în urma falselor
procese CUP ENET.
-
De ce d-na procuror
Racoviță Silvia
a considerat o NORMALITATE ca prejudiciul de circa 5 milioane de euro rezultat în urma falselor procese CUP-ENET să fie recuperat de la focșăneni și nu de la persoanele vinovate de NEGLIJENȚĂ în SERVICIU ?
10. La punctul 9 a plângerii penale am prezentat modul în care "Sistemul din Provincia Europeană Vrancea" cu complicitatea IPJ Vrancea a încercat DISCREDITAREA mea ca om, iar în aceasta speță a avut loc un proces cu STATUL ROMÂN la CEDO pe care l-am câștigat.
Întrebarea care se pune este :
- A avut curiozitatea d-na procuror
Racoviță Silvia
să vadă ce a afirmat Curtea la art. 13 și 14 în legătură cu
"profesionalismul" fostului prim procuror al Parchetului de pe lângă
Tribunalul Vrancea, Ion Lefter, iar în cazul în care a avut, a
considerat o NORMALITATE ceea ce se afirmă în decizia Curții ?
11. La punctul 10 al plângerii penale am prezentat modul în care s-a încercat DISCREDITAREA mea ca om, urmare a problemelor tehnico-economice pe care le susțin cu ajutorul unor "postaci" anonimi.
-
De ce d-na procuror
Racoviță Silvia
a considerat o NORMALITATE acest mod de DISCREDITARE a mea ca om ?
12. La punctul 11 al plângerii penale prezint modul cum într-o altă speță, Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Galați, a considerat o NORMALITATE ca la nivelul conducerii IPJ
Vrancea să se însușească punctul de vedere al Primăriei Focșani, în
legătură cu faptul ca scara unui bloc de proprietari ar fi domeniul
public.
În fapt, a fost vorba de o JOSNICIE
a conducerii Primăriei Focșani, care mergând pe un pont fals, a
considerat că aș putea fi amendat, deoarece aș fi adoptat un câine de la
Padocul Focșani, căruia i-as fi dat drumul pe domeniul public, iar conducerea IPJ Vrancea în loc să analizeze abuzul angajaților Primăriei Focșani, a încercat să LEGALIZEZE acest abuz.
13. La punctul 12 al plângerii penale prezint un alt abuz al conducerii Primăriei Focșani, a cărei soluționare este tergiversată.
Nu
lipsit de importantă sunt necazurile avute pentru încăpățânarea de a
susține problemele de interes public, precizate în plângerea penală care
face obiectul dosarului 294/P/2019.
În aceste condiții îmi permit să amintesc :
a. În perioada 2006-2010, deoarece am considerat NENEGOCIABILĂ "ingineria financiară" de la CUP Focșani, prin care începând cu anul 2000, se facturează GREȘIT prețul la mc de apă și canal abonaților din mun. Focșani, datorită "Mitului Oprișan" am fost nevoit să trăiesc din munca de salahor.
"Mitul Oprișan" a constat în refuzul angajatorilor la care mergeam să mă angajez, spunând că, "Dacă mă angajează pe mine, Oprișan le trimite toate controale pe cap".
În aceasta perioadă s-a vrut să mi se vândă locuința pentru ca SC ENET
să încaseze de la mine într-o singură transă onorariul avocatului
angajat pentru litigiul de munca avut cu mine la Curtea de Apel Galați,
ocazie cu care mi s-a desfăcut DISCIPLINAR contractul de muncă, deoarece
mi-am permis să GÂNDESC. (anexa 2).
b. Deoarece mi s-a interzis ABUZIV
să susțin examenul de definitivat în învățământ, am participat la un
concurs pentru ocuparea funcției de lucrător la spatii verzi în mun. Focșani.
Deși
prestația mea a fost net superioară prestației contracandidatului meu,
am pierdut respectivul concurs, fapt care demonstrează ca "burghezia
proletară" din administrația mun. Focșani, i-a depășit în FEROCITATE pe comuniștii anilor "60 care oferea un loc de muncă supraviețuitorilor IADULUI închisorilor comuniste.
În data de 17.10.2015, am postat pe blogul ulisegrosu.blogspot.com, scrierea intitulata "MENS SANA IN CORPORE SANO", unde este anexat și un filmuleț cu prestația mea de la proba de lucru pentru ocuparea funcției de lucrător la spații verzi.
c. Luând examenul de titularizare în învățământ, deoarece acest examen este scris și se dă la nivel național,
consider că din nou "Sistemul din Provincia Europeana Vrancea" a apelat
la SLUGA s-a JUSTIȚIA pentru a mă împiedica să dau examenul de
definitivat în învățământ.
Ce mă determină să cred acest lucru ?
În raportul prin care mi s-a acceptat a recursului la ICCJ
se precizează clar că s-a reținut că la instanța de fond de la Curtea
de Apel Galați, s-a confundat nota obținută la examenul de Pedagogie
susținut în anul IV de facultate, cu numărul de ore pe care l-aș fi
urmat din respectivul curs, în decizia 1297/30.03.2017, a ICCJ, pronunțată în dosarul nr. 405/91/2015 se afirmă că am urmat numai 10 ore din cursul de Pedagogie
La anexa 3 este prezentat în fotocopie :
a. Raportul asupra admisibilității recursului;
b. Decizia 1297/30.03.2017, a ICCJ, pronunțată în dosarul nr. 405/91/2015;
c. Foaia matricolă unde se precizează că am urmat cursul de Pedagogie.
Eu nu pot să cred că niște judecători de la ICCJ
nu știu să citească o foaie matricolă, ci că acei judecători au
executat DISPOZIȚIA dată de "Sistemul din Provincia Europeană Vrancea",
pe care îl consider un SISTEM de TIP MAFIOT-TRANSPARTINIC.
CONCLUZII
Se spune că REȚETA DEZASTRULUI este :
- Guvern incompetent și corupt;
- Presă controlată;
- Populație indiferentă.
Din punctul meu de vedere, jud. Vrancea este un exemplu edificator în care REȚETA DEZASTRULUI a fost aplicată întocmai.
Dacă pană în anul 1990, jud Vrancea era pe locurile 23-25 în "întrecerea socialistă la producția industrială și agricola", după
aproape 30 de ani de "democrație originală", jud. Vrancea este unul
dintre cele mai sărace județe ale României și nimeni nu este vinovat
pentru aceasta.
În condițiile în care așa cum am demonstrat în dosarul nr. 294/P/2019, pe bază de hotărâri de instanță și alte înscrisuri, "Sistemul
din Provincia Europeană Vrancea" și-a subordonat JUSTIȚIA și
instituțiile statului român din acest județ, pe undeva este normală
blazarea și indiferența populației.
Este cunoscut răul pe care l-a făcut celebrele TRIBUNALE MUNCITOREȘTI la instaurarea comunismului în România, prin faptul că în numele poporului român, dădeau tot felul de hotărâri de instanță ABERANTE.
În opinia mea, hotărârile de instanță amintite în dosarul nr.294/P/2019, pot fi comparate cu hotărârile TRIBUNALELOR MUNCITOREȘTI de tristă amintire de la instaurarea comunismului în România,
dar acestea au fost date în interesul "burgheziei proletare" care s-a
format după LOVITURA de STAT din Decembrie "89 în jud. Vrancea.
Dacă la nivelul central se spune face vorbire despre un STAT PARALEL, în opinia mea, dosarul nr. 294/P/2019
reprezintă o mostră de SUBORDONARE a JUSTIȚIEI și a instituțiilor
statului din jud Vrancea, în încercarea de a LEGALIZA JEFUIREA unei
colectivități, respectiv pe cetățenii mun. Focșani.
În opinia mea, aceste fapte se încadrează în prevederile art.439, lit. k, NCP, INFRACȚIUNE CONTRA UMANITĂȚII.
Dacă avem în vedere afirmațiile fostului președinte Traian Băsescu și al fostului lider PSD, Liviu Dragnea, prin care au pretins că, "România este un STAT de TIP MAFIOT", pe care dacă le considerăm că sunt corecte, modul în care d-na procuror Racoviță Silvia a soluționat dosarul nr. 294/P/2019, o cataloghează ca fiind un "procuror al mafiei".
Având în vedere cele precizate mai sus, rog să constați că ordonanța dată de d-na procuror Racoviță Silvia în dosarul nr.294/P/2019, este NETEMEINICĂ și NELEGALĂ, drept pentru care rog să dispuneți anularea ei.
Din punctul meu de vedere, faptele prezentate în dosarul nr.
294/P/2019, se încadrează în prevederile
art.439, lit. k, NCP, INFRACȚIUNE CONTRA UMANITĂȚII.
12.06.2019 Ulise Grosu
Anexa 1
România libera- pag. 2 - 18 august 1990
SCRISOARE DESCHISA DOMNULUI PRIM-MINISTRU
PETRE ROMAN -retranscriere-
Audiind
Declarația-program prezentată de dumneavoastră, domnule prim-ministru, mi-am
pus mari speranțe în ea dar, după cum văd că evoluează activitatea economica
în prezent, încep să am unele dubii în ceea ce privește aplicarea principiilor
Declarației-program în practică.
Ca angajat al unei intreprinderi
aparținând Departamentului Energiei Electrice (D.E.E.), departament care,
într-un fel sau altul reprezintă coloana vertebrală a economiei
naționale, sunt
total decepționat de modul cum este abordată trecerea la economia de piață în
acest departament.
Nu știu exact ce modificări structurale s-au făcut la nivelul fostului
Minister al Energiei Electrice, dar la nivelul Direcției Generale de Transport
și Distribuție a Energiei Electrice (DGTDEE), nu s-a făcut practic nimic decât să se caute
justificarea unor posturi birocratice inutile - ba mai mult, se înființează în
teritoriu alte posturi la fel de inutile - pentru a justifica la nivelul
Direcției și chiar a Departamentului existența unor compartimente, servicii
etc.
Unul din posturile fantomă înființate mai nou, în teritoriu, la intreprinderile mici aparținând DGTDEEE este cel de ing. șef cu dezvoltarea (intreprinderile mici nu au în gestiune instalații de înaltă tensiune).
De altfel, împărțirea aceasta în intreprinderi cu secții de înaltă tensiune și fără secții de înaltă tensiune s-a dovedit în practică a fi neinspirată, întrucât implică multe probleme pe linia exploatării Sistemului Energetic Național (SEN).
Unul din posturile fantomă înființate mai nou, în teritoriu, la intreprinderile mici aparținând DGTDEEE este cel de ing. șef cu dezvoltarea (intreprinderile mici nu au în gestiune instalații de înaltă tensiune).
De altfel, împărțirea aceasta în intreprinderi cu secții de înaltă tensiune și fără secții de înaltă tensiune s-a dovedit în practică a fi neinspirată, întrucât implică multe probleme pe linia exploatării Sistemului Energetic Național (SEN).
O întrebare firească de pus este :
- Ce fac acești ingineri șefi
cu dezvoltarea, în condițiile în care realizarea de noi investiții se face
numai din beneficiile realizate de intreprinderi?
La intreprinderea unde lucrez,
singurele lucrări de investiții mai mari ar fi, în prezent,
microhidrocentralele care, în fapt, s-au dovedit a fi investiții nerentabile
în actuala forma de abordare (în județul Suceava experiența arată cu totul
altceva - nota redacției) și, în plus, toate Intreprinderile de Rețele
Electrice (I.R.E.) din țară, funcționează în prezent cu
pierderi planificate.
De asemenea, pentru justificarea postului s-au mai
înființat o serie de compartimente cu șefi și un anumit număr de subordonați
care, în majoritatea cazurilor, nu-și justifica activitatea.
Deși în ultimul timp se bate monedă pe baza șomajului mascat, la
nivelul Direcției noastre se încearcă să se demonstreze utilitatea acestui
șomaj.
Oare nu este cazul să se termine odată pentru totdeauna cu actualul
sistem, de altfel foarte greoi, de acordare a treptelor și gradațiilor atât la
nivelul personalului muncitor cât și la personalul tehnic
?
Să nu mai fie o legătură directă intre numărul de
salariați din subordine și retribuție, acordând credit competentei.
Vechimea în muncă să nu mai fie singurul criteriu pentru
avansare.
În felul acesta, ar fi
stimulată toată creativitatea tinerilor specialiști, oferindu-le posibilitatea
de afirmare în țară, ceea ce ar putea stopa fluxul emigrației
actuale.
Revenind la situația concreta din DEE, în prezent, energia
electrică de la furnizor la consumator are un drum foarte lung și anume:
Intreprinderile de Electrocentrale vând energia electrică produsă Direcției
Generale de Producere și Distribuție a Energiei Electrice și Termice, care, la
rândul ei, vinde energia electrică DGTDEE pentru a fi revanșându IRE-urilor,
iar acestea, la rândul lor, o vând consumatorilor.
Este știut faptul că prețul de vânzare al energiei electrice este mult
mai mare decât prețul de producție, dar ce este mai interesant este faptul ca
IRE-urile vând energia electrică fără a ști prețul cu care aceasta energie
electrică este cumpărată de la producători, acest preț variind de la o lună la
alta.
În prezent, aparatele electrice de comutație din Sistemul
Energetic Național (SEN) sunt obosite datorită deselor conectări și
deconectări la care au fost supuse, iar rolul IRE-urilor este de a întreține
cât mai bine aceste instalații așa cum se găsesc ele, cât și de a reduce la
minimum consumul propriu tehnologic (CPT), care este mult mai mare decât cel
impus prin plan.
Oare s-a uitat cum se
realizau toate CPT-urile de 3-4% de uimeam lumea
?
Ba mai mult, se făceau anual analize coordonate de Institutul
de Studii și Proiectări Energetice prin care se încerca să se demonstreze
tehnic, cu date false, realizarea acestei aberații tehnice, ignorându-se faptul că
intreprinderile industriale, în goana lor după o repartiție mai mare de
energie electrică, facturau o cantitate de energie electrică mult mai mare
decât cea consumată în realitate.
Ca inspector energetic, consider ca actuala mentalitate de
limitare, prin metode dictatoriale, deconectări ale consumatorilor ce depășesc
repartiția, amenzi etc, este neproductivă pentru economia națională.
Mult mai
eficiență ar fi folosirea unor metode economice pentru reducerea consumului
industrial de energie electrică și reglarea balantei
energetice.
Va rugăm, domnule
prim-ministru, să dispuneți accelerarea ritmului de restructurare și
promovare a competentei în Departamentul Energiei Electrice, întrucât -
așa după cum se știe - de bunul mers al acestui Departament depinde în
mare măsură întreaga economie națională și, în plus, va duce la creșterea
prestigiului școlii romanești de energetică.
ing. Ulise
Grosu
IRE FOCȘANI
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu