joi, 28 mai 2020

DISPREȚUL autorităților mun. Focșani față de memoria FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia și LEGALIZAREA acestui DISPREȚ de către INSTITUȚIILE de FORȚA ale "Sistemului din Provincia Europeană Vrancea"

MOTTO: "O Românie fără securiști ar fi ca un pat fără perne. - Arsenie Bocancea

După o luptă de 15 ani cu "băieții deștepți din energie", întocmind niște situații în legătură cu FALSELE procese dintre CUP Focșani și ENET, unități economice de interes local, aflate în subordinea CL Focșani și sub coordonarea primarului mun. Focșani, mi-am dat seama ca SC CUP Focșani calculează greșit prețul la mc de apă și canal, facturat abonaților din mun Focșani.
Când "Sistemul din Provincia Europeană Vrancea", pe care îl consider un SISTEM  de tip MAFIOT-TRANSPARTINIC, și-a dat seama de faptul că, am descoperit ESCROCHERIA de la CUP Focșani prin care, începând cu anul 2000, se facturează GREȘIT prețul la mc de apă și canal, abonaților din mun Focșani, a decis că trebuie să mi se desfacă DISCIPLINAR contractul de muncă, deoarece mi-am permis să GÂNDESC.
Această decizie a fost luată de "CAREUL de AȘI al Sistemului din Provincia Europeană Vrancea", unde AS-ului Marian Oprișan i-am acordat 5 stele, iar AS-ului Bacinschi Decebal i-am acordat 3 stele.
După modelul "CAREULUI de AȘI al Sistemului din Provincia Europeană Vrancea", mi-am ales un "CAREU de postaci "alfa"" și un "CAREU de prieteni "alfa" facebook-ciști", cărora le-am acordat același număr de stele.
De altfel, am anticipat că, dacă voi ridica problema ESCROCHERIEI de la CUP Focșani, se va dispune desfacerea contractului meu de muncă și pe cale de consecință, "Mi-am băgat un AS în mânecă".
"AS-ul din mânecă" mi-a fost anulat de către procurorii, Țîrlea Florin și Luminița Dogaru, cu complicitatea judecătorului Lenuța Hărăbor de la Judecătoria Focșani, legalizându-se în acest fel, JEFUIREA abonaților ENET fără gigacalorimetre.
Din punctul meu de vedere, "SCHELETELE care le-au rămas în dulap" procurorilor, Țîrlea Florin și Luminița Dogaru, cu ocazia anularii "AS-ului pe care îl aveam în mânecă", îi fac pe cei doi, INCOMPATIBILI cu calitatea de procuror.
După ce Curtea de Apel Galați mi-a desfăcut DISCIPLINAR contractul de muncă pe motiv că, mi-am permis să GÂNDESC, iar procurorii Țîrlea Florin și Dogarul Luminița mi-au ANULAT "AS-ul din mânecă", am declanșat acțiunea având numele de cod "RUPERE de UTERE".
Această acțiune a avut ca principal scop, determinarea JUSTIȚIEI, subordonată "Sistemului din Provincia Europeană Vrancea" să facă STRIPTIS în fața mea, acțiune pe care o consider ca fiind o REUȘITĂ.
Speța Mr.Gh.Pastia, din punctul meu de vedere, este un exemplu de SUBORDONARE a JUSTIȚIEI, față de "Sistemului din Provincia Europeană Vrancea", care este un exemplu edificator pentru ceea ce înseamnă o JUSTIȚIE, subordonată unui SISTEM de TIP MAFIOT.
Am precizat de multe ori în scrierile mele, că, eu am redus România la Țara Vrancei, Parlamentul României la CL Focșani și Guvernul României la administrația mun. Focșani.
După ce am determinat "Sistemul din Provincia Europeană Vrancea" să-și LUMINEZE FAȚA, acest lucru se poate extrapola și putem avea o imagine foarte clară a României postdecembriste.
În ce constă speța Mr.Gh.Pastia ?
Cu peste 12 ani în urmă, am vrut să vad unde se află mormântul FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia în Cimitirul Sudic - Focșani, dar mi-a fost imposibil să-l găsesc.
Ulterior, m-am documentat unde se află mormântul FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia, dar am constatat că, acesta se află în paragină, aspect care spune totul despre DISPREȚUL administrației mun. Focșani și a jud Vrancea, față de VALORILE MORALE ale Țarii Vrancei.
În urmă cu trei ani, după ce în data de 31.08.2020, am postat pe blogul ulisegrosu,blogspot.com "eseul" "CIRCARI POLITICO-CULTURALI, MIORITICI DE "PROVINCIA EUROPEANĂ VRANCEA", am format un GRUP de INIȚIATIVĂ și am decis să construim un totem(indicator), pe care să-l montam în Cimitirul Sudic-Focșani, pentru a arăta locul unde se află mormântul FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia.
Am intreprins toate cele legale, pentru a putea monta totemul(indicatorul) construit din bani privați, prin care să arătam locul unde se află în Cimitirul Sudic-Focșani, mormântul FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia, dar când se trecem la fapte, administrația mun. Focșani ne-a INTERZIS acest lucru, deoarece s-a considerat că, prin montarea acestui totem(indicator) am face RECLAMA celui care din bani privați a construit cele două edificii culturale în mun. Focșani, Teatrul și Ateneul. încălcându-se în acest fel o HCL Focșani.
Deși, în opinia mea, a pretinde că prin montarea unui totem(indicator)  în Cimitirul Sudic-Focșani, pentru a arta locul unde se află mormântul FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia, facem RECLAMĂ celui care din bani proprii a construit cele două edificii culturale din mun. Focșani, Teatrul și Ateneul, este ceva de NOAPTEA MINȚII, niciun consilier din CL Focșani, indiferent de culoarea lui politică și niciun jurnalist mioritic de Provincia Europeană Vrancea, nu a ridicat problema LĂSĂRII în PARAGINĂ de către autoritățile mun. Focșani a mormântului FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia.
Faptul că, un polițist, doi procurori și un judecător au ajuns la concluzia că, prin montarea unui totem(indicator) în Cimitirul Sudic - Focșani, pentru a arăta locul unde se află mormântul FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia, lăsat în PARAGINĂ de autoritățile mun. Focșani, am face RECLAMĂ celui care din bani privați a construit cele două edificii culturale din mun.Focșani, Teatrul și Ateneul, aspect interzis de o HCL Focșani, consider că, este un lucru de o GRAVITATE MAXIMĂ.
Acest DISPREȚ al INSTITUȚIILOR de FORȚĂ ale "Sistemului din Provincia Europeană Vrancea" față de VALORILE MORALE ale Țarii Vrancei, îl pun în DEZBATERE PUBLICĂ.
În acest sens, am decis ca azi, 28.05.2020, când se sărbătorește Înălțarea și  ZIUA EROILOR, să postez pe blogul ulisegrosu.blogspot.com, dosarul Mr.Gh.Pastia.
Rog să se observe următoare:
1. În motivele contestării în instanță a ordonanței  nr.174/II/2/2019, pronunțată de Parchetul de pe lângă Tribunalul Vrancea în dosarul nr. 720/P/2018, am arătat punct cu punct, de ce această ordonanță este NETEMEINICĂ și NELEGALĂ.
2. În CONCLUZIILE SCRISE pentru termenul din data de 30.11.2019, am făcut și o descriere mai largă a ceea ce înseamnă o JUSTIȚIE, subordonată unui SISTEM de TIP-MAFIOT-TRANSPARTINIC, așa cum consider că este "Sistemul din Provincia Europeană Vrancea".
3. La dosar am anexat și un punct de vedere al ISJ Vrancea, în legătură cu lăsarea în paragină de către autoritățile publice ale mun. Focșani a mormântului FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia.
4. Deoarece în motivele contestării în instanță a ordonanței  nr.174/II/2/2019, pronunțată de Parchetul de pe lângă Tribunalul Vrancea în dosarul nr. 720/P/2018, am arătat din punct de vedere juridic, de ce această ordonață este NETEMEINICĂ și NELEGALĂ, pentru termenul din data de 04.03.2020, am depus la instanță un material pe înțelesul celor care nu sunt familiarizați cu termenii juridici și modul în care se desfășoară un proces în instanță.
5. Din punctul meu de vedere, decizia Judecătoriei Focșani pronunțată în dosarul nr. 13436/231/2019 este NĂUCITOARE.
Orice propunere de acțiune, urmare al acestui DISPREȚ manifestat de administrația mun. Focșani și de INSTITUȚIILE de FORȚĂ ale "Sistemului din Provincia Europeană Vrancea" pe care îl consider un SISTEM de TIP MAFIOT-TRANSPARTINIC, copie în mic al Sistemului Securist Postdecembrist de la nivel central, rog să mi se comunice pe adresa de mail grosu_ulise@yahoo.com sau personal.
28.05.2020                                                      Ulise Grosu



Dosar nr. 13436/231/2019 - Judecatoria Focsani 

Doamnei Prim-procuror al Parchetului
de pe lângă Tribunalul Vrancea

Stimată Doamna Prim-procuror,

Subsemnatul, Grosu Ulise, cu domiciliul stabil în mun.Focșani, str.Constituției, nr.9, ap.10, jud. Vrancea, CNP ............................, prin prezenta vă aduc la cunoștință următoarele :
În a doua parte a anului 2017, primarul Cristi Misăilă a decis să schimbe forma de administrare a Ateneului Popular Mr. Gh.Pastia și a Teatrului Mr.Gh.Pastia, acțiune care a stârnit anumite "controverse politice".
Cunoscând de foarte mult timp, faptul că mormântul FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia se află în PARAGINĂ, urmare a acțiunii politrucilor mioritici de "Provincia Europeană Vrancea", care s-au erijat în "SALVATORII CULTURII VRÂNCENE", în condițiile în care aceștia au demonstrat că nu știu nici unde se află mormântul FILANTROPULUI Mr. Gh. Pastia, am decis formarea unui "grup de inițiativă" pentru ca din bani privați, să reabilitam acest mormânt.
Într-o primă fază, am considerat că este bine să montam un indicator (totem) prin care focșănenii care merg la Cimitirul Sudic - Focșani, să fie informați de locul unde se află mormântul FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia.
La art. 7, alin (3) din Legea 102/2014, (Legea cimitirelor) se afirmă : " (3) Nu este necesară obținerea autorizației de construire pentru executarea însemnelor, a bordurilor sau a împrejmuirilor locurilor de înhumare, pentru realizarea de obeliscuri sau a altor lucrări de arta plastică din cimitir."
Am întocmit documentația necesară pentru montarea unui indicator (totem) și am obținut Certificatul de Urbanism nr. 1381/17.10.2017.
Deși prevederile art. 7, alin (3)  din Legea 102/2014, citat mai sus sunt foarte clare, în opinia noastră, în mod ABUZIV prin Certificatul de Urbanism nr. 1381/17.10.2017, ne-a fost solicitat obținerea "Avizului autorității publice locale prev. de Lg 185/2013".

Legea 185/2013 se refera la amplasarea și autorizarea mijloacelor de publicitate, iar indicatorul (totemul) pe care dorim să-l montam pentru a indica locul unde se află amplasat mormântul FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia, nu este un afiș publicitar.

Prin cererea nr.1802/09.01.2018, am înaintat conducerii Primăriei Focșani documentația pentru obținerea "Avizului autorității publice locale prev. de Lg 185/2013", așa cum s-a precizat în Certificatul de Urbanism nr. 1381/17.10.2017.
Precizăm că în condițiile în care la Primăria Focșani nu este angajat un arhitect autorizat, documentația noastră pentru totem a fost întocmită de un arhitect autorizat, iar totemul urmează să fie executat și montat de către o firmă specializată și autorizată.
Adresa Primăriei Focșani nr. 7815/29.01.2018, prin care ni se refuză montarea indicatorului (totemului) pe motiv că citam, "contravine dispozițiilor Regulamentului local de publicitate privind amplasarea mijloacelor publicitare în mun. Focșani, aprobat prin Hotărârea Consiliului Local nr. 175/19.05.2016", pe lângă faptul că încalcă prevederile art. 7, alin (3)  din Legea 102/2014, demonstrează că mentalitatea primarului Cristi Misăilă este asemănătoare cu a comuniștilor anilor "50.
Precizez că prin venirea comuniștilor la putere, s-a considerat că FILANTROPUL Mr.Gh.Pastia a fost un CHIABUR, drept pentru care Teatrului Comunal Mr. Gh. Pastia i s-a schimbat denumirea în Teatrul Gh. Dimitrov, după numele unui comunist bulgar.
Știut fiind faptul că Primăria Focșani, prin CL Focșani, alocă anual imense sume de bani pentru diverse PARANGHELII care au loc în Piața Unirii - Focșani, conducerile postdecembriste ale Primăriei Focșani au demonstrat un dezinteres total față de memoria FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia, lăsându-i mormântul acestuia în PARAGINA, ABUZUL actualului primar al mun. Focșani, dl. Cristi Valentin Misăilă, rezultat din adresa Primăriei Focșani nr.7815/29.01.2018, în opinia noastră, este INCALIFICABIL.
Este posibil ca d-ra deputat PSD, Rodica Tudorița Boboc, care a pretins că "forma de guvernământ a României este PSD-ul", să-l fi influențat așa de mult pe primarul Cristi Misăilă, încât acesta să considere că având calitatea de primar PSD al mun.Focșani, este MAI PRESUS DE LEGE.
Dacă despre fostul rege al Franței, Ludovic al IV lea, se spune ca ar fi afirmat, "Statul sunt eu", adresa Primăriei Focșani nr.7815/29.01.2018, ar conduce la concluzia că este posibil, ca primarul Cristi Misăilă să se considere un fel de "Ludovic al IV lea (Regele Soare) de "Provincia Europeană Vrancea"".
Ce l-ar mai putea determina pe primarul mun.Focșani, dl.Cristi Valentin Misăilă, să se considere mai presus de lege ?

- Faptul că Domnia sa s-ar putea considera membru de bază al "Sistemului din Provincia Europeană Vrancea", SISTEM pe care îl consider a fi de TIP MAFIOT-TRANSPARTINIC.
După părerea mea, "Sistemul din Provincia Europeană Vrancea" și-a subordonat JUSTIȚIA și instituțiile statului român din jud. Vrancea, pentru a putea legaliza JEFUIREA unei colectivități, respectiv pe cetățenii mun. Focșani.

Pe ce mă bazez când fac această afirmație ?
a. Prin 6(sase) hotărâri de instanță (trei ale Tribunalului Vrancea și trei ale Curții de Apel Galați) mi s-a refuzat un drept prevazut de lege și anume accesul la o informație de interes public, respectiv structura prețului de cost a mc de apă vândut de CUP Focșani.
Pentru a LEGALIZA JEFUIREA cetățenilor mun. Focșani de către CUP Focșani, prin calcularea greșită a prețului la mc de apă și canal, începând cu anul 2000, Primăria Focșani a comandat un audit din care a rezultat că SC CUP calculează "CORECT" prețul la mc de apă și canal facturat în mun.Focșani.
Urmare a faptului că am demonstrat la Camera Auditorilor Financiari din România (CAFR) că auditul în cauza este GREȘIT, auditorul Truș Emilia a fost sancționat.
Din dezbaterile pe tema auditului întocmit auditorul Truș Emilia, pe care le-am avut la CAFR, a rezultat că Primăria Focșani ar fi emis o adresă din care rezulta că auditul în cauza nu a produs efecte juridice, dar, în opinia mea, această adresă este un FALS, deoarece și în prezent, auditul în cauza produce efecte juridice.
b. Curiozitatea mea a fost legată de modul în care Primăria Focșani va rezolva problema PREJUDICIULUI de circa 5 milioane de euro, rezultat în urma falselor procese CUP-ENET, deoarece prin mărirea capitalului social la ENET de către CL Focșani, nu se putea acoperi acest prejudiciu care este rezultatul unei NEGLIJENȚE în SERVICIU.
HCL Focșani nr. 3/2015, prin care s-a mărit prețul de producție a Gcal produsă de ENET, ca urmare a modernizărilor făcute pe bani europeni la ENET, mi-a SATISFĂCUT această curiozitate.
Am contestat legalitatea HCL Focșani nr.3/2015, la Instituția Prefectului Vrancea pentru a nu se da aviz de legalitate, dar din adresa Prefecturii Vrancea primită ca răspuns la petiția mea, rezultă că în "Provincia Europeană Vrancea" este perfect legală ABERAȚIA ECONOMICĂ prin care la ENET Focșani a crescut prețul de producție a Gcal, urmare a modernizărilor făcute, deoarece focșănenii trebuie să plătească prejudiciul rezultat în urma FALSELOR procese CUP-ENET și nu persoanele care se fac vinovate de NEGLIJENȚĂ în SERVICIU.

Am contestat în instanță legalitatea HCL Focșani nr.3/2015, iar din sentința Tribunalului Vrancea dată în această speță, a rezultat că este perfect legală ABERAȚIA ECONOMICĂ prin care a fost crescut prețul de producție a Gcal produsa de ENET, urmare a modernizărilor făcute.

Decizia de la Curtea de Apel Galați data în aceeași speța, nu este la fel de TRANȘANTĂ ca cea de la Tribunalul Vrancea, ci este puțin nuanțată.
c. Când am decis să fac publică INGINERIA FINANCIARĂ de la CUP Focșani, am știut foarte bine că voi deschide o Cutie a Pandorei și pe cale de consecință, mi-am băgat un "AS în mânecă".
"AS-ul din mânecă" mi-a fost anulat de către procurorul Țîrlea Florin cu complicitatea procurorului Luminița Dogaru și al judecătorului Lenuța Hărăbor, prin sentința penală nr 1078/18.05.2007, pronunțată de către Judecătoria Focșani.
De altfel, același procuror Țîrlea Florin împreună cu comisarul Gicu Avasiloaiei, în perioada în care acesta era șef la Serviciul ordine publica din cadrul Poliției mun. Focșani, au soluționat cu NUP plângerea mea penală, în speța INGINERIEI FINANCIARE de la CUP Focșani.
Faptul că o plângere penală în care se suspectează o posibilă infracțiune economică, a ajuns să fie anchetată de Serviciul ordine publică din cadrul Poliției mun. Focșani, ar putea avea legătură cu avansarea ulterioară a comisarului Gicu Avasiloaiei în funcția de șef al Poliției mun. Focșani și al procurorului Țîrlea Florin în funcția de prim procuror al Parchetului de pe lângă Tribunalul Vrancea.
Oricum, "scheletele care le-au rămas în dulap" procurorilor Țîrlea Florin și Luminița Dogaru cu ocazia acțiunii prin care mi-au ANULAT "AS-ul din mânecă", în opinia mea, ii fac INCOMPATIBILI cu calitatea de procuror.
Deoarece atunci când procurorul Țîrlea Florin a fost numit în funcția de prim procuror al Parchetului de pe lângă Tribunalul Vrancea, a pretins într-o conferință de presă că "va implementa la Parchetul de pe lângă Tribunalul Vrancea un stil american de justiție", mi-a stârnit o mare curiozitate.
În ce a constat "stilul americănesc" de justiție al prim procurorului Țîrlea Florin, rezultă din adresa Parchetului de pe lângă Tribunalul Vrancea, nr. 595/VIII/1/2012 din 10.02.2015.
d. Nu lipsit de importanță a fost și "profesionalismul" fostului prim-procuror al Parchetului de pe lângă Tribunalul Vrancea, dl. Ion Lefter, care a considerat că este PERFECT LEGAL să fiu dus pentru a fi internat forțat la Psihiatrie, deoarece mi-am permis să-i deranjez pe parlamentarii mioritici de "Provincia Europeană Vrancea" cu probleme de interes public.
"Profesionalismul" fostului prim-procuror al Parchetului de pe lângă Tribunalul Vrancea, dl. Ion Lefter, a ajuns să-i IMPRESIONEZE și pe judecătorii CEDO care au precizat acest lucru la art. 13 și 14 din Decizia CEDO pronunțată în dosarul Ulise Grosu c România.
De altfel, fostul prim-procuror Ion Lefter a pretins într-o conferința de presă că, "și-a neglijat familia pentru a se achita de sarcinile de serviciu" și ca o consecință al acestui fapt, presa a scris ca ginerele Domniei sale a fost trimis în judecată pentru un prejudiciu de circa 25 milioane de euro.
Nu știu dacă printre "sarcinile de serviciu" avute de fostul prim-procuror Ion Lefter, a fost și aceea ca să DISPARĂ economia Țarii Vrancei și nimeni să nu se facă vinovat pentru aceasta.

Precizez că până în anul 1990, jud. Vrancea era pe locul 23-24 pe țară, în "Întrecerea socialistă la producția industrială și agricolă", iar în prezent, jud. Vrancea a ajuns un fel de "oaie neagră" a României.
e. Anul trecut am înaintat o plângere penală la Parchetul de pe lângă Judecătoria Focșani, împotriva comisarului Lal Ionel, angajat la IPJ Vrancea și deși la mijloc este o speță foarte simplă, am înțeles că dosarul în cauză, a fost transmis la Parchetul de pe lângă Tribunalul Vrancea.

Având în vedere că procurorii, Țîrlea Florin și Luminița Dogaru, au demonstrat că au fost "MARI SPECIALIȘTI" în anularea "AS-ului meu din mânecă" de care am amintit la pct. "c", mi se părea normal ca plângerea mea penală făcută comisarului Lal Ionel, să fie soluționată de unul dintre cei doi procurori.
Precizez că în "eseul" ""SISTEMUL DIN PROVINCIA EUROPEANĂ VRANCEA" ȘI INFRACȚIUNEA DE GENOCID CONTRA UMANITĂȚII" postat în data de 04.11.2017, pe blogul ulisegrosu.blogspot.com, am făcut o "radiografie" pe bază de hotărâri de instanță și alte înscrisuri oficiale, a modului în care "Sistemul din Provincia Europeană Vrancea" și-a subordonat JUSTIȚIA și instituțiile STATULUI ROMAN din jud. Vrancea, pentru a legaliza JEFUIREA unei colectivități, respectiv pe cetățenii mun. Focșani.
Având în vedere cele precizate mai sus, în temeiul articolului 297, alin. (1) din Noul Cod Penal, respectuos vă rog, să dispuneți cercetarea penală a primarului mun. Focșani, dl. Cristi Misaila, pentru infracțiunea de ABUZ ÎN SERVICIU, care rezultă din adresa Primăriei Focșani  nr. 7815/29.01.2018.
Dacă veți ajunge la concluzia că din prezenta plângere penală, se pot disjunge și alte fapte penale, acest aspect rămâne la aprecierea D-voastră.
Precizez, că deoarece prin  adresa Primăriei Focșani  nr. 7815/29.01.2018, primarul Cristi Misăilă a demonstrat un DISPREȚ TOTAL față de memoria FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia, prezenta plângere penală va fi publică.
Anexez în copie toate înscrisurile de care am amintit în prezenta plângere penală, care privește abuzul în serviciu al primarului Cristi Misăilă, prevazut de art. 297, alin. (1) din Noul Cod Penal
05.02.2018                                                                       Ulise Grosu





Doamnei Prim Procuror al
Parchetului de pe lângă
Tribunalul Vrancea
Nr. cond. audiență
1366/02.09.2019
 
Doamnă Prim Procuror,

Subsemnatul, Ulise Grosu, cu domiciliul în mun. Focșani, str. Constituției, nr.9, bloc. 9, în temeiul art. 339, alin. 4, C.p.p, formulez prezenta plângere împotriva ordonanței de clasare, pronunțată de Parchetul de pe lângă Tribunalul Vrancea în dosarul nr. 720/P/2018.

MOTIVELE PLÂNGERII

Faptul că mi s-a desfăcut disciplinar contractul de muncă pe motiv că mi-am permis să GÂNDESC, a făcut să capăt o experiență foarte interesantă cu privire la subordonarea instituțiilor statului român din jud. Vrancea, în fața a ceea ce am numit a fi "Sistem din Provincia Europeană Vrancea", pe care îl consider un SISTEM de TIP MAFIOT-TRANSPARTINIC.
În acest sens, îmi permit să amintesc :
a. Modul în care procurorii Țîrlea Florin și Luminița Dogaru au LEGALIZAT jefuirea cetățenilor mun. Focșani, de către ENET Focșani în anul 2007, prin trimiterea în instanță a unui dosar de cercetare penală, din care au dispărut calculele matematice pe baza cărora rezulta că abonaților ENET fără gigacalorimetre, li s-a facturat în iarna 2005-2006, energie termică în plus, în valoare de circa 30 de miliarde lei vechi.
În această speța, am depus o plângere penală pentru abuz în serviciu, împotriva procurorului Țîrlea Florin.
Într-o prima fază, s-a încercat MUȘAMALIZAREA acestei spețe.
În opinia mea, urmare a acțiunii prin care procurorii, Țîrlea Florin și Luminița Dogaru, mi-au anulat "AS-ul din mâneca", din cauza "scheletelor care le-au rămas în dulap" celor doi procurori, aceștia au devenit INCOMPATIBILI cu calitatea de procuror.
b. La art. 13 și 14 din decizia CEDO, pronunțată în dosarul nr. 60113/12 Ulise Grosu c. România, judecătorii CEDO au fost surprinși de "profesionalismul" celui care s-a aflat muți ani la conducerea Parchetului de pe lângă Tribunalul Vrancea, respectiv fostul prim-procuror Ion Lefter.
De altfel, fostul prim procuror Ion Lefter a pretins într-o conferință de presă, că și-ar fi neglijat familia pentru a se achita de sarcinile de serviciu.
În condițiile în care, conform presei, ginerele fostului prim-procuror Ion Lefter a fost trimis în judecata de către DNA, pentru un prejudiciu de circa 50 de milioane de euro, este foarte interesant de aflat care ar fi putut în fapt, adevăratele "sarcini de serviciu" ale fostului prim-procuror Ion Lefter.
În ordonanța de clasare a cauzei pronunțată în dosarul nr. 720/P/2018, se afirmă că s-a "dispus clasarea cauzei fata de Stanciu Alexandru, Mogda Luminița și Iorga Marius Eusebiu, cercetat sub acțiunea săvârșirii infracțiunii de abuz în serviciu, faptă prev. și ped. de art. 297, alin.1, C.p., pe baza argumentelor expuse de organul de cercetare penală, respectiv IPJ Vrancea, SICE, prin referatul din 10.07.2019, fapta nefiind prevazută în legea penală, aceștia îndeplinindu-și atribuțiunile de serviciu în conformitate cu prevederile legale în materie."
Din punctul meu de vedere, ordonanța pronunțată în dosarul nr.720/P/2018 de către d-na procuror Van Angela - Mirela, este netemeinică și nelegală din următoarele motive :
a. În prima parte a referatului întocmit de către comisarul șef Hulea Marius, sunt  prezentate motivele care m-au determinat ca, împreună cu alți focșăneni INDIGNAȚI de faptul că mormântul FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia, cel care din bani proprii a construit cele două edificii culturale din mun. Focșani, Teatru Mr.Gh.Pastia și Ateneul Mr.Gh.Pastia se află în paragină, să luăm inițiativa civică de montare a unui totem în Cimitirul Sudic-Focșani, prin care să indicăm locul unde se află respectivul mormânt.
În Legea nr. 102/2014 privind cimitirele, crematoriile umane și serviciile funerare, se afirmă:
Art. 7, alin. (3) "Nu este necesară obținerea autorizației de construire pentru executarea însemnelor, a bordurilor sau a împrejmuirilor locurilor de înhumare, pentru realizarea de obeliscuri sau a altor lucrări de artă plastică din cimitir."
Având în vedere această prevedere legală, noi am îndeplinit toate condițiile pentru  a monta un totem, ca să indicăm locul unde se afla mormântul FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia.
b. Conform referatului nr.93179/2019, întocmit de IPJ Vrancea, citez: "numitul Stanciu Alexandru, inspector în cadrul Serviciului Urbanism din primăria Focșani a precizat că el este persoana care a întocmit certificatul de urbanism  nr.1381/17.10,2017. Pentru soluționarea cererii a stabilit ca spațiul unde se dorește a se amplasa totemul, aparține primăriei Focșani și ca respectivul obiectiv se încadrează în categoria indicatoarelor publicitare direcționale reglementate de Legea 185/2013 și că din aceste motive se impune obținerea avizelor proprietarului terenului."
c. Conform referatului nr.93179/2019, întocmit de IPJ Vrancea, citez : "Mogda Luminița, persoana care deținea  la sfârșitul anului 2017 funcția de șef serviciu urbanism în cadrul primăriei Focșani, a precizat ca la momentul depunerii cererii eliberării certificatului de urbanism solicitantul nu a depus și un memoriu tehnic și din acest motiv, totemul a fost încadrat ca un indicator publicitar reglementat de Legea 185/2013."
d. Conform referatului nr.93179/2019, întocmit de IPJ Vrancea, citez: "Fiind audiat numitul Iorga Marius Eusebiu, viceprimar al mun. Focșani, acesta a declarat faptul că semnătura de pe adresa nr.7815/29.01.2018 din dreptul rubricii "Primar Cristi Valentin Misăilă" îi aparține și că a semnat respectivul document având atribuții de a semna în lipsa titularului. Pentru întocmirea răspunsului către solicitant, martorul a precizat că s-a consultat cu angajații Serviciului  de publicitate, cei ai serviciului patrimoniu și cu administratorul cimitirelor  și totemul a cărui amplasament a fost cerut, a fost inclus în categoria mijloacelor de publicitate."
Urmare a celor citate la punctele, a, b și c, care din punctul meu de vedere reprezintă niște ABERAȚII, prin faptul că s-a asimilat montarea unui totem pentru a indica locul unde se află mormântul FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia ca fiind un afiș publicitar, în  referatul întocmit de comisarul șef Hulea Marius, se afirmă :
-"Emiterea avizului negativ de către Primăria Focșani consideram că nu s-a făcut cu încălcarea dispozițiilor legii. Persoana care se consideră vătămată prin emiterea acestui aviz negativ are posibilitatea de a se adresa instantei de contencios administrativ".
Având în vedere cele precizate mai sus, în opinia mea, ORDONANȚA pronunțată în dosarul nr. 720/P/2018, de către procurorul Van Angela-Mirela, la propunerea comisarului șef Hulea Marius se încadrează în aceeași notă, cu mentalitatea procurorilor și milițienilor anilor "50, care l-au considerat pe FILANTROPUL Mr.Gh.Pastia un "CHIABUR și un DUȘMAN al POPORULUI" și pe cale de consecință, au decis să se schimbe denumirea  Teatrului  „Maior Gheorghe Pastia” în Teatrul „Gh. Dimitrov”, fost prim ministru bulgar și unul din principalii activiști ai Cominternului.  
Nu lipsit de importanță este faptul că de abia la sfârșitul anului 2018, CL Focșani a schimbat denumirea "Teatrului Municipal Focșani" în "Teatrul Mr.Gh.Pastia".
Acest aspect spune multe despre DISPREȚUL celor care în ultimii 30 de ani de "democrație originală", au cerut votul vrâncenilor, la modul general și pe al focșănenilor în mod special, indiferent de culoarea politică, față de cel mai mare REPER MORAL al vrâncenilor, așa cum îl consider eu pe FILANTROPUL Mr.Gh.Pastia.
Faptul că prin intermediul Teatrului Mr.Gh.Pastia, condus de numitul Francu Sorin, anual, CL Focșani direcționează sume mari de bani pentru diverse "paranghelii" care au loc în Piața Unirii - Focșani, în timp ce mormântul FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia se află în paragină, iar intelectualitatea focșăneană nu este revoltată de acest lucru, reprezintă un aspect pe care nu-l pot înțelege.    
În opinia mea, din ordonanța pronunțată de Parchetul de pe lângă Tribunalul Vrancea în dosarul nr. 720/P/201, rezultă că procurorul și polițistul care au instrumentat acest dosar, au ajuns la concluzia că vrâncenii nu au nevoie de REPERE MORALE, aspect pe care îl consider FOARTE GRAV, drept pentru care prin mijloacele mass-media voi încerca să fac publică această speță.
Probabil că, pentru procurorul Van Angela-Mirela și comisarul șef Hulea Marius, președintele CJ Vrancea, Marian Oprișan, este REPERUL MORAL al jud. Vrancea care eclipsează toate celelalte REPERE MORALE vrâncene din istorie, dar eu nu sunt de acord cu o astfel de concluzie.
Având în vedere cele prezentate mai sus, rog să se constate că :
a. Ordonanța pronunțată de Parchetul de pe lângă Tribunalul Vrancea în dosarul nr. 720/P/2018, se bazează pe o ABERAȚIE și anume aceea că montarea unui totem în Cimitirul Sudic-Focșani pentru a indica locul unde se află mormântul FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia se încadrează în prevederile Legii 183/2013, 
b. Ordonanța pronunțată de Parchetul de pe lângă Tribunalul Vrancea în dosarul nr. 720/P/2018 este într-o contradicție totală cu prevederile art. 7 alin. (3) din Legea nr. 102/2014 privind cimitirele, crematoriile umane și serviciile funerare.

În aceste condiții, respectuos va rog să dispuneți anularea ordonanței pronunțată de Parchetul de pe lângă Tribunalul Vrancea în dosarul nr. 720/P/2018 și începerea  urmăririi penale în cazul persoanelor angajate la Primăria Focșani care se fac vinovate de abuz în serviciu, în aceasta speță.
De asemenea, având în vedere că soluționarea plângerii penale pe care am făcut-o în speța abuzului în serviciu al conducerii Primăriei Focșani, prin care ni s-a interzis  montarea unui totem din bani privați, care să indice locul unde se află în Cimitirul Sudic - Focșani, mormântul FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia, a durat peste un an și jumătate, fiind nevoiți să facem două sesizări pentru a debloca dosarul în cauză, în condițiile unui aviz pozitiv la prezenta plângere, în opinia noastră, o nouă cercetare penală ar trebui făcută cu celeritate. 

  02.09.2019                                                                     Ulise Grosu

 


Domnului Președinte al
Judecătoriei Focșani

Domnule Președinte,

Subsemnatul, Grosu Ulise, cu domiciliul stabil în mun. Focșani, str. Constituției, nr.9, bl.9, ap.10, jud. Vrancea, prin prezenta, în conformitate cu prevederile art.340, C.p.p., contest ordonata nr.174/II/2/2019, pronunțată de Parchetul de pe lângă Tribunalul Vrancea în dosarul nr. 720/P/2018.

MOTIVELE CONTESTĂRII

În prima parte a ordonanței nr. 174/II/2/2019, se face referire la afirmațiile mele, din contestarea ordonanței de clasare dată în dosarul nr. 720/P/2018, bazate pe înscrisuri și nu pe vorbe, cu privire la modul în care doi procurori, la vremea respectivă, de la Parchetul de pe lângă Judecătoria Focșani, au LEGALIZAT jefuirea de către ENET, a abonaților care nu aveau montate gigacalorimetre.
Pentru faptul că am refuzat ca pe baza semnăturii mele, abonații ENET care nu aveau montate gigacalorimetre, să le fie facturată greșit cantitatea de energie termică livrată, prin decizia 619/25.09.2006, a Curții de Apel Galați, pronunțată în dosarul nr.3906/44/2006, mi s-a desfăcut DISCIPLINAR contractul de muncă, pe motiv că mi-am permis să GÂNDESC.
De asemenea, în contestarea ordonanței de clasare data în dosarul nr. 720/P/2018, am mai afirmat :
"La art. 13 și 14 din decizia CEDO, pronunțată în dosarul nr. 60113/12 Ulise Grosu c. România, judecătorii CEDO au fost surprinși de "profesionalismul" celui care s-a aflat muți ani la conducerea Parchetului de pe lângă Tribunalul Vrancea, respectiv fostul prim-procuror Ion Lefter.
De altfel, fostul prim procuror Ion Lefter a pretins într-o conferință de presă, că și-ar fi neglijat familia pentru a se achita de sarcinile de serviciu.
În condițiile în care, conform presei, ginerele fostului prim-procuror Ion Lefter a fost trimis în judecata de către DNA, pentru un prejudiciu de circa 50 de milioane de euro, este foarte interesant de aflat care ar fi putut în fapt, adevăratele "sarcini de serviciu" ale fostului prim-procuror Ion Lefter
."
Dacă tot s-a precizat că am amintit despre modul în care doi procurori de la Parchetul de pe lângă Judecătoria Focșani au LEGALIZAT în anul 2007, JEFUIREA abonaților ENET fără gigacalorimetre, cărora li s-a facturat în plus energie termică-încălzire în iarna 2005-2006, ar fi trebuit să se fi scos în evidență și UIMIREA judecătorilor CEDO, în ceea privește modul în care acționează procurorii de la Parchetul de pe lângă Tribunalul Vrancea.
NOTA; Precizez că în data de 11.12.2010, pentru a fi compromis ca om, urmare a problemelor tehnico-economice de interes public pe care le susțin și care prin neglijarea lor de către autoritățile publice ale mun. Focșani, s-a ajuns la un prejudiciu de multe milioane de euro, rezultat ca urmare a unor hotărâri de instanță, s-a dispus politic, internarea mea forțată la Psihiatrie, fără ca în prealabil eu să fi tulburat ordinea și liniștea publică sau să fiu o persoană înregistrată ca având probleme psihice.
Am  făcut o plângere penală în această speță, dar Parchetul de pe lângă Tribunalul Vrancea a considerat că acțiunea prin care s-a vrut discreditarea mea ca om, ca fiind perfect legală.
Deoarece și Tribunalul Vrancea a considerat același lucru, a urmat un proces cu STATUL ROMAN la CEDO, pe care l-am câștigat.
Revenind la motivarea din ordonata nr.174/II/2/2019, pronunțată de Parchetul de pe lângă Tribunalul Vrancea în dosarul nr. 720/P/201, subliniez :
a. Art 63 Primarul și viceprimarul | Lege 215/2001
d) atribuții privind serviciile publice asigurate cetățenilor;
Acest articol se referă la serviciile publice asigurate cetățenilor, cum ar lăsarea in prezent, a abonaților ENET fără apă caldă, urmare a INCOMPETENȚEI și nu la montarea unui totem prin care să se indice locul în care se află mormântul FILANTROPULUI Mr. Gh.Pastia.
Dacă tot s-a invocat Legea 215/2001, art. 63, lit d, precizez ca :
- În conformitate prevederile din Legea 102/2017 administratorului Cimitirului Sudic Focșani îi revin următoarele obligații : alinieri de morminte, găsirea proprietarilor cărora aparțin mormintele aflate în paragină etc.
În fapt, administrația Primăriei Focșani a încălcat prevederile Legii 102/2001, deoarece în fața mormântului celui care a fost Mr. Gh. Pastia, se află niște morminte în paragină, lângă mormântul celui care a fost Mr. Gh. Pastia au crescut niște nuci care au afectat centura de beton care înconjoară mormântul.
b. Hotărârea de Consiliul Local nr. 175/19.05.2016 se referă la mijloacele de publicitate stradale, nefiind niciun articol care să se refere la totemuri (indicatoare) care sa indice locul în care se află un mormânt în cimitirele din mun.Focșani.
Din punctul nostru de vedere, încadrarea unui totem care sa indice locul unde se află un mormânt, în categoria afișelor publicitare, reprezintă o GRAVA EROARE.
c. Legea nr.50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor în construcții.
Invocarea Legii nr.50/1991, este netemeinică și nelegală, deoarece în Legea nr. 102/2014 privind cimitirele, crematoriile umane și serviciile funerare, se afirmă:
Art. 7, alin. (3) "Nu este necesară obținerea autorizației de construire pentru executarea însemnelor, a bordurilor sau a împrejmuirilor locurilor de înhumare, pentru realizarea de obeliscuri sau a altor lucrări de artă plastică din cimitir."

Având în vedere cele prezentate mai sus, rog să se constate că , ordonanța nr.174/II/2/2019, pronunțată de Parchetul de pe lângă Tribunalul Vrancea în dosarul nr. 720/P/201, este nelegală și netemeinică și pe cale de consecință, să se dispună anularea ei.

23.09.2019                                                                       Ulise Grosu

Domnului Președinte al
Judecătoriei Focșani
Secția Penal
Dosar nr. 13436/231/2019
Termen 30.10.2019

Domnule Președinte,

Subsemnatul, Grosu Ulise, cu domiciliul în mun. Focșani, str. Constituției, nr.9, ap.10, jud. Vrancea, parte în dosarul nr. 13436/231/2019 , aflat pe rol la Judecătoria Focșani, pentru termenul din data de 30.10.2019, depun următoarele,

CONCLUZII SCRISE

În MOTIVELE CONTESTĂRII în instanță a ordonanței nr.174/II/2/2019, pronunțată de Parchetul de pe lângă Tribunalul Vrancea, în opina noastră, am prezentat foarte clar de ce aceasta este nelegală și netemeinică.
Întocmirea unui proiect de totem(indicator) de un arhitect autorizat, prin care să arătam locul în care se află mormântul FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia, în Cimitirul Sudic - Focșani, iar firma care urma să execute lucrarea, este o firmă autorizată, am îndeplinit întocmai condițiile impuse de certificatul de urbanism 1381/17.10.2017.
În conformitate cu Legea nr. 102/2014, privind cimitirele, crematoriile umane și serviciile funerare, la Art. 7, alin. (3) se prevede că pentru astfel de lucrări nu trebuie autorizație de construcție, aspect pe care l-am precizat în MOTIVELE CONTESTĂRII în instanță a ordonanțai nr.174/II/2/2019, pronunțată de Parchetul de pe lângă Tribunalul Vrancea
După părerea noastră, motivul invocat de către conducerea Primăriei Focșani prin REFUZUL de a ne permite montarea unui indicator (totem) prin care să arătăm locul unde se află mormântul FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia, în Cimitirul Sudic - Focșani, însușit de către Parchetul de pe lângă Tribunalul Vrancea, prin ordonanța nr.174/II/2/2019, pe motiv că prin acest indicator (totem) am face RECLAMĂ celui care din bani proprii, a construi cele două edificii culturale din mun. Focșani, Teatrul și Ateneul, reprezintă un lucru de o GRAVITATE MAXIMĂ.
În fapt, aceasta este o mostră de subordonare a JUSTIȚIEI, față de ceea ce eu am numit a fi, "Sistemul din Provincia Europeană Vrancea", pe care îl consider un SISTEM de TIP MAFIOT - TRANSPARTINIC.
Legat de acest aspect, am o experiență foarte interesantă, în ceea ce privește subordonarea JUSTIȚIE și a conducerilor instituțiilor STATULUI ROMÂN din jud.Vrancea, față de acest "Sistem din Provincia Europeană Vrancea".
În acest sens îmi permit să amintesc :
1. La anexa 1 prezint decizia 619/25.09.2006, a Curții de Apel Galați, pronunțată în dosarul nr.3906/44/2006, unde se precizează :
Citez :
"Din actele dosarului rezultă că reclamantul și-a permis să conteste modul de calcul al energiei termice, fapt ce nu intra în atribuțiunile sale".
În fapt, eu refuzasem să semnez niște înscrisuri prin care abonaților ENET, la care nu se montase gigacalorimetre (aparate de măsură pentru energia termică), se calcula greșit cantitatea de energie termică facturată.
2. La anexa 2 este prezentat REFERATUL nr.6328/16.06.2006, întocmit de către IPJ Vrancea, din care rezultă un prejudiciu de circa 30 de miliarde lei vechi, prin facturarea în plus de energie termică - încălzire în iarna 2005-2006.
Calculele matematice legate de stabilirea prejudiciului au fost prezentate conform aceluiași REFERAT, la filele 8-16.
3. Pentru LEGALIZAREA acestui FURT, "Sistemul din Provincia Europeană Vrancea" a apelat la serviciile procurorului Țîrlea Florin, care a trimis dosarul în instanță, dosar de la care au dispărut filele 8-16, cu calculele matematice ale prejudiciului.
La anexa 3, prezint sentința nr. 1078/18.05.2007, pronunțată de Judecătoria Focșani în dosarul nr. 2665/231/2007, unde procurorul Luminița Dogaru și judecătorul Lenuța Hărăbor au LEGALIZAT jefuirea de către ENET Focșani a abonaților care nu aveau montate gigacalorimetre.
Deși, în opinia mea, pentru fapta prezentată mai sus, procurorii Țîrlea Florin și Luminița Dogaru au devenit INCOMPATIBILI cu calitatea de procuror, aceștia au fost avansați în funcție, deoarece așa este normal într-o "democrație originală", ca cea instaurată în România după LOVITURA de STAT din Decembrie "89.
Dacă cei doi procurori au fost avansați, șeful IPJ Vrancea din perioada respectivă a fost mutat la Botoșani, probabil ca să fie o LECȚIE și pentru viitorii șefi ai IPJ Vrancea, pentru care respectarea legii este mai importanta decât respectarea DISPOZIȚIILOR date de către conducerea "Sistemului din Provincia Europeană Vrancea".
4. Începând cu anul 2000, SC CUP Focșani facturează greșit prețul la mc de apă și canal, abonaților mun.Focșani.
Pentru a LEGALIZA acest furt, conducerea Primăriei Focșani a comandat un audit, din care a rezultat că SC CUP Focșani calculează corect prețul la mc de apă și canal facturat în mun.Focșani.
Deși auditul în cauză avea avizul instituțiilor financiare din jud. Vrancea, a CA a CUP Focșani, a Direcției Economice din Primăria Focșani  și a CL Focșani, am demonstrat la Camera Auditorilor Financiari din România(CAFR) că auditul în cauză este GREȘIT și pe cale de consecință, auditorul Truș Emilia a fost sancționat.
În timpul dezbaterilor pe care le-am avut la CAFR, s-a spus că Primăria Focșani a emis către conducerea CAFR, o adresă din care rezulta că auditul în cauză nu a produs efecte juridice și pe cale de consecință, nu se justifica sesizarea organelor de anchetă în aceasta speță.
Din punctul meu de vedere și în prezent, auditul în cauză produce efecte juridice, deci adresa Primăriei Focșani de care s-a făcut vorbire la CAFR, este un FALS.
Pentru a se vedea subordonarea JUSTIȚIEI față de "Sistemul din Provincia Europeană Vrancea", precizez dosarele prin care mi s-a refuzat un drept elementar prevazut de lege și anume accesul la o informație de interes public, respectiv structura prețului de cost a mc de apă și canal, facturat de CUP Focșani, abonaților din mun. Focșani.
Aceste hotărâri de instanță sunt :
a. Hotărârea civilă nr 40/20.03.2007 a Tribunalului Vrancea, pronunțată în dosarul 88/91/2007 -judecător Mihai Stoian;
b. Decizia nr.282/R/30.08 a Curții de Apel Galați, pronunțată în dosarul 88/91/2007-judecător Ioan Apostu, judecător Angelica Ciobotaru și judecător Vasile Susanu;
c. Sentința civilă nr. 458/17.06.2008 a Tribunalului Vrancea, pronunțată în dosarul nr. 718/91/2008- judecător Mariela Dibuș
d. Decizia nr.605/23.10.2008 a Curții de Apel Galați, pronunțată în dosarul nr. 718/91/2008-judecător Dorina Vasile, judecător Vasile Susanu și judecător Mariana Trofimescu;
e. Sentința civilă nr. 430/04.12.2009 a Tribunalului Vrancea, pronunțată în dosarul 2322/91/2009- judecător Silva Duță;
f. Decizia nr. 598/22.04.2010 a Curții de Apel Galați, pronunțată în dosarul 2322/91/2009, judecător Dorina Vasile, judecător Vasile Susanu și judecător Mariana Trofimescu.
5. Deoarece am luat examenul de titularizare în învățământ, care a constat într-o proba scrisă, dată la nivel național, deși conform unor bârfe, s-ar fi garantat conducerii "Sistemului din Provincia Europeană Vrancea", că nu am cum să iau un astfel de examen, eu l-am luat.
În aceste condiții, pentru a fi împiedicat să dau examenul de definitivat în învățământ, care consta tot într-o probă scrisă, dată la nivel național, s-a apelat tot la serviciile JUSTIȚIEI.
La anexa 4 este anexata decizia 1297/30.03.2017, a ICCJ pronunțată în dosarul nr.405/91/2015.
În raportul admisibilității recursului, se precizează clar că s-a reținut că la  instanța de fond, s-a făcut o greșeală confundându-se nota luată la examenul dat la disciplina Pedagogie, pe care l-am susținut în anul IV de facultate, cu numărul de ore care l-aș fi făcut din respectivul curs.
Acest aspect  a fost ignorat de judecătorii de la ICCJ, care au dat decizia 1297/30.03.2017, în dosarul nr.405/91/2015.
Deoarece nu pot să cred ca niște judecători de la ICCJ, nu știu să citească o foaie matricolă, din punctul meu de vedere, este clar că la mijloc a fost o DISPOZIȚIE POLITICĂ dată de "Sistemul din Provincia Europeană Vrancea" și execută întocmai de respectivii judecători.
6. Pentru compromiterea mea ca om, urmare a problemelor tehnico-economice de interes public pe care le susțin, "Sistemul din Provincia Europeană Vrancea" a dispus internarea mea forțată la Psihiatrie, fără ca în prealabil, să fi tulburat liniștea sau ordinea publică sau să fiu o persoană înregistrată cu probleme psihice.
A urmat un proces cu STATUL ROMÂN la CEDO, ocazie cu care am câștigat acest proces (dosarul 60113/12 Ulise Grosu c România)..
Nu lipsit de importanță este faptul că la art.13 și 14 ale deciziei CEDO, judecătorii CEDO au fost uimiți de "PROFESIONALISMUL" fostului prim-procuror al Parchetului de pe lângă Tribunalul Vrancea, Ion Lefter.
Acesta a afirmat într-o conferință de presă că, "și-a neglijat familia pentru a se achita de sarcinile de serviciu".
Este adevărat, că urmare al acestui fapt, conform presei ginerele fostului prim- procuror Ion Lefter a fost trimis în judecată pentru un prejudiciu de circa 25 milioane de euro.
În condițiile în care jud. Vrancea, până în anul 1990, era pe locurile 23-25 în întrecerea socialistă la producția industrială și agricolă, iar acum din punct de vedere economic este una dintre OILE NEGRE ale României și nimeni nu s-a făcut vinovat pentru acest lucru, este firesc să întreb :
-Care au fost cu adevărat SARCINILE de SERVICIU ale fostului prim-procuror, Ion Lefter?
7. „Cum arată astăzi școala, așa va arăta mâine țara" zicea Spiru Haret, de aceea am dorit să aflu care este punctul de vedere al ISJ Vrancea, în speța faptului că "onorata" conducere a Primăria Focșani pretinde că prin montarea unui indicator în Cimitirul Sudic Focșani, pentru a arăta locul unde se află mormântul FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia, am face RECLAMĂ acestuia, aspect interzis de CL Focșani ?
La anexa 5 este prezentă petiția nr. 7885/13.09.2019, înaintată conducerii ISJ Vrancea, prin care am solicitat :
"Având în vedere cele prezentate mai sus, respectiv vă rog, să ni se comunice care este atitudinea CIVICĂ a conducerii ISJ Vrancea, față de DISPREȚUL autorităților publice ale mun. Focșani, față de VALORILE MORALE ale Țarii Vrancei, respectiv față de memoria FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia, așa cum rezultă din înscrisurile anexate."
Adresa nr. 7885/15.10.2019, a ISJ Vrancea prezentată la anexa 6, în opinia mea, este un exemplu a faptului că prin intermediul școlii, "Regimul Securist Postdecembrist" care a preluat puterea în România, după LOVITURA de STAT din Decembrie "89, transformând țara în COLONIE și determinând circa 5 milioane de români să-și părăsească țara, a aplicat DEVIZA "Țara te vrea prost !".
Dacă vom corobora cele afirmate în adresa nr. 7885/15.10.2019, a ISJ Vrancea, cu faptul că la Festivalul internațional al viei și vinului Bachus - 2019, care, în opinia mea, este o manifestare gen "Cântarea României" din perioada comunistă, în care se risipesc bani publici, fără nicio eficientă economică, ISJ Vrancea a dispus liceelor din județ să participe la acest spectacol de calitate îndoielnică, putem sesiza răul făcut POPORULUI ROMÂN, de colectivizarea forțată finalizată în anul 1962, școala comunista și școala postdecembristă.
Este adevărat că la acțiunea "Cântarea României de Provincia Europeană Vrancea" (Festivalul internațional al viei și vinului Bachus - 2019 ), Liceul Unirea - Focșani nu a participat, drept pentru care l-am felicitat pe directorul acestui liceu, prof. Cornel Noană.
Despre elevii români având vârsta de 15 ani se spune că, 45% sunt ANALFABEȚI FUNCȚIONAL, dar din experiența mea didactică, pot afirma fără teama de a greși că numărul profesorilor ANALFABEȚI FUNCȚIONAL depășește 80%.
De altfel, adresa nr. 7885/15.10.2019, a ISJ Vrancea reprezintă, din punctul meu de vedere, o mostră de ANALFABETISM FUNCȚIONAL de la nivelul cel mai înalt al învățământului mioritic de "Provincia Europeană Vrancea".
Neculai Jechianu când era deputat în Parlamentul României, în Perioada Interbelică, a inițiat Legea Cooperației care, după părerea mea, dacă ar fi fost aplicat în România-postdecembristă, astăzi România ar fi avut o agricultură puternică.
În ceea ce-i privește de deputații mioritici de "Provincia Europeană Vrancea", îmi permit să-l amintesc pe EXHIBIȚIONISTUL POLITIC Săpunaru Nini cu a lui lege a BFL-urilor (băuturi cu fermentație liberă), prin care s-a dat o grea lovitura producătorilor mici din domeniul viticol, dar și pe deputatul Halici Nicușor, care după ce în calitate de prefect al jud. Vrancea a brevetat ABERAȚIA ECONOMICĂ, prin care prețul de producție a Gcal produsă de ENET a crescut, urmare a modernizărilor făcute, ca membru al "Comisiei de modificare a legilor justiției", s-a dovedit a fi un avocat al INFRACTORILOR din România.
În opinia mea, un MARE DISPREȚ față de memoria FILANTROPUL Mr.Gh.Pastia, s-a manifest și actorașul-circar, specializat în a juca rolul lui Bachus, respectiv numitul Francu Sorin.
Numitul Francu Sorin, care ocupă de mult timp funcția de director al Teatrului Mr.Gh.Pastia, nu a considerat că se impune schimbarea denumirii din Teatrul mun. Focșani în Teatrul Mr.Gh.Pastia - Focșani.
Acest lucru s-a făcut la sfârșitul anului trecut, urmare a scandalului generat de mine, cu privire la faptul că mormântul FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia se află în paragină și pe cale de consecință, actorașul-circar Francu Sorin i-a propus primarului mun.Focșani, dl.Cristi Valentin Misăilă, să inițieze o hotărâre de CL Focșani, prin care să schimbe denumirea din Teatrul Municipal Focșani în Teatrul Mr.Gh.Pastia Focșani.
Anul trecut s-a sărbătorit CENTENARUL Marii Uniri, dar s-a omis să se sublinieze faptul că artizanii Marii Unirii au ajuns în IADUL închisorilor comuniste.
Nu lipsit de importanță, este faptul ca anul trecut la Focșani, la manifestările prilejuite de sărbătorirea CENTENARULUI, a participat prim-ministrul Românie (puțin semianalfabet), Viorica Vasilica Dăncilă, care s-a ales cu ceva huiduieli din partea vrâncenilor.
Cu ocazia respectivei manifestări, nu s-a spus nimic despre soarta avută de cei care au realizat Marea Unire, aspect care pe undeva, justifică faptul că "ONORATA" conducere a Primăriei Focșani, consideră că prin montarea unui indicator în Cimitirul Sudic - Focșani, pentru a arăta locul unde se află mormântul FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia, i-am face reclamă acestuia, aspect interzis de CL Focșani.
În ceea ce privește soarta celor care au făcut Marea Unire, am să-mi permit să citez:
"În anul Centenarului Marii Uniri, CNSAS a publicat dosarele marilor personalităţi care au participat activ la actul din 1918, din Basarabia, Bucovina şi Transilvania, precum: Iuliu Maniu, Ion Flueraş, Pantelimon Halipa, Iosif Jumanca, Ioan Nistor şi Ion Pelivan. Cu toţii au fost aruncaţi în temniţele comuniste, puşi la zid pentru activitatea lor politică şi consideraţi „duşmani de clasă“ de noua putere.
Iuliu Maniu, unul dintre politicienii de seamă care a făcut România Mare, nu şi-a abandonat crezul nici după anii de puşcărie. După mai bine de jumătate de secol de luptă politică, pentru că s-a opus sovietizării ţării, la vârsta de 75 de ani, Iuliu Maniu a fost condamnat de autorităţile comuniste la închisoare pe viaţă, murind în închisoarea de la Sighet. Marele om politic, unionistul, membrul de onoare al Academiei Române a devenit pentru orânduirea comunistă „acuzatul“ de profesie care a săvârşit „fapte criminale“. În dosarul de 21 de volume, ce cuprinde mii de pagini de acuzaţii, interogatorii, declaraţii, pagini de ziar, scrisori, Iuliu Maniu este, practic, pus la zid, de o acuzatorii care nu i-au permis să se apere şi care l-au condamnat la închisoare pe viaţă."
Este știut că "Poporul care-și uită istoria, rămâne fără geografie", iar Nicolae Iorga a afirmat că, "Un popor care nu își cunoaște istoria este ca un copil care nu își cunoaște părintii!".
Având în vedere maxima lui Nicolae Iorga, amintită mai sus, prezenta speță, considerăm că reprezintă o MONSTRUOZITATE prin care conducerea Primăriei Focșani atacă valorile morale ale Țarii Vrancei.

Într-un "MESAJ PUBLIC pentru președintelui Marian Oprișan", transmis în data de 09.10.2019, prin intermediul blogului ulisegrosu.blogspot.com și intitulat "EPILOG la "eseul" "MANUAL pentru DRESAT "FANTOME" mioritice de "Provincia Europeană Vrancea"", (anexa 7) am afirmat :
Citez :
"În ceea ce-l privește pe cel care în data de 24.12.2015, v-a fost un adevărat "Rudolf de Provincia Europeană Vrancea", respectiv viceprimarul Iorga Marius, după ce s-a remarcat prin brevetarea schimbării sexului la câinii maidanezi, în cadrul Primăriei Focșani, nu am înțeles de ce acesta a ținut morțiș să demonstreze și un DISPREȚ TOTAL față de memoria FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia.
Este adevărat că, probabil, pentru aceste "MERITE" ale viceprimarului mun. Focșani, Iorga Marius, i-ați avansat soția în funcția de director la Electrica-Furnizare, dar....
Am precizat și susțin că în domeniile producerii și distribuției energiei electrice și termice, sunt o NUCĂ TARE pentru "Provincia Europeană Vrancea" și pe cale de consecință, "șterg pe jos" într-o confruntare directă, cu directorii politruci pe care i-ați numit la Electrica Focșani și ENET."
Din acest citat, rezulta clar că, în opinia mea, viceprimarul mun.Focșani, Iorga Marius, a fost RECOMPENSAT de către conducerea "Sistemului din Provincia Europeană Vrancea", pentru DISPREȚUL manifestat față de memoria FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia.

CONCLUZII
Dacă în emisiunea "România te iubesc" - Județe la stăpân, prezentată de PRO-TV despre jud. Vrancea, s-a scos în evidență, risipa banului public și starea de sărăcie din județ, care i-a determinat pe multi vrânceni să ia calea pribegii, înscrisurile prezentate la aceste CONCLUZII SCRISE, demonstrează pe ce se bazează cel care pretinde la fel ca Ludovic al IV -lea, "Statul sunt eu !", dar în versiune mioritică de "Provincia Europeană Vrancea", "Mama sunt eu !".
Când ai JUSTIȚIA subordonată, așa cum rezultă FOARTE CLAR din înscrisurile anexate la prezentul dosar, îți poți permite orice și totodată să inspiri FRICĂ în jur.
Din punctul meu de vedere, un astfel de comportament, dar și de subordonare a JUSTIȚIEI de către "Sistemul din Provincia Europeană Vrancea", sunt INCOMPATIBILE cu un stat de drept și cu o țară membră a UE.
Așa cum am precizat și în MOTIVELE CONTESTĂRII în instanță a ordonanței nr.174/II/2/2019, pronunțată de Parchetul de pe lângă Tribunalul Vrancea, aceasta  este NETEMEINICĂ și NELEGALĂ, dar în același timp spune multe despre subordonarea JUSTIȚIEI de către "Sistemul din Provincia Europeană Vrancea", pe care îl consider un SISTEM de TIP MAFIOT-TRANSPARTINIC.
O astfel de subordonare, consider că este un lucru FOARTE GRAV.
Rog ca judecarea dosarului să se facă în lipsa mea, considerând că sunt reprezentat prin "martorul" Teatrul Mr.Gh.Pastia, care se află vizavi de Judecătoria Focșani.

Dacă cel pe care îl consider a fi, un "Pol Pot de România", respectiv numitul Băsescu Traian, a lansat când era ministrul Transporturilor, DIVERSIUNEA "Aici sunt banii dumneavoastră !", în condițiile în care România este țara cu cea mai proastă structură rutieră din Europa, "martorul" meu vă poate spune, "Aici sunt banii celui care a fost Mr.Gh.Pastia".
Faptul că conducerea (scuzați cacofonia), Primăriei Focșani pretinde că prin montarea unui indicator (totem) în Cimitirul Sudic - Focșani, construit din bani privați, prin care să arătam locul unde se află mormântul FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia, care, în opinia noastră, a fost una dintre MARILE PERSONALITĂȚI ale Țarii Vrancei, i-am face acestuia RECLAMA, aspect interzis de CL Focșani, lucru însușit și de către conducerea Parchetului de pe lângă Tribunalul Vrancea, considerăm că este ceva de "NOAPTEA MINȚII".

19.10.2019                                                                          Ulise Grosu
Anexa 1






 





 

Anexa 2
 

 


Anexa 3







Anexa 4
















Domnului Inspector General
al ISJ Vrancea
Nr. 7885/13.09.2019

Domnule Inspector General

Subsemnatul, Ulise Grosu, cu domiciliul stabil în mun. Focșani, str. Constituției, nr. 9, ap.10, jud. Vrancea, prin prezenta vă aduc la cunoștință, că Spiru Haret a afirmat că, „Așa cum arată astăzi școala, așa va arăta mâine țara", iar eu consider că tot ceea ce s-a întâmplat în cei 30 de ani de "democrație originală" în România, are drept cauză ȘCOALA COMUNISTĂ.
Un profesor de geografie suedez spunea că, el urmărește ca profesor următoarele :
a. Să-l învețe pe elev ca la finalizarea procesului de învățământ să știe să producă bunuri;
b. Să-l învețe pe elev să nu-i fie frică de ziua de mâine, să călătorească și să fie vesel;
c. Să-l învețe pe elev să se implice în viața socială.
În opinia mea, de profesor de mâna a III a, consider că cele trei principii enumerate de profesorul de geografie suedez, sunt PRINCIPII de BAZĂ pentru ca învățământul unei țări să fie eficient.
Dacă nu sunt respectate aceste principii, nu există o eficiență a învățământului, iar piața muncii nu va avea mână de lucru calificat, aspect care va conduce la mari probleme în domeniul economic.
În Țara Vrancei, la Sfârșitul Perioadei Interbelice a funcționat "Școala Neculai Jechianu", a cărei programă școlară mi s-a părut foarte interesantă, deoarece elevii care urmau respectiva scoală, în opinia mea, erau pregătiți să trăiască într-o lume reală, nu într-o lume imaginară, așa cum consider că sunt pregătiți elevii să trăiască în prezent.
Am încercat să sensibilizez diferiți inspectori școlari de la ISJ Vrancea, în legătură cu eficiența practică a programei școlare de la Școala Neculai Jechianu, dar am vorbit ca la gard.
În acest sens, ultima scriere în care am tratat acest subiect și pe care am postat-o pe blogul ulisegrosu.blogspot.com în data de 10.07.2018, a fost, "ȘCOALA Neculai Jechianu, ȘCOALA finlandeză, ȘCOALA comunisto-postdecembristă și "STATUL PARALEL mioritic de Provincia Europeană Vrancea"".
Așa după cum consider că aveți cunoștință, cursurile festive ale absolvenților liceelor focșănene au loc în una dintre cele două edificii culturale Teatrul Mr.Gh.Pastia și Ateneul Mr.Gh.Pastia, care au fost construite din banii FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia.
Urmare a unui studiu pe care l-am făcut, am constat că, în condițiile precizate mai sus, mulți inspectori din ISJ Vrancea și mulți profesori, au demonstrat că habar nu au unde se află mormântul celui care a fost FILANTROPUL Mr.Gh.Pastia.
Personal, nu am considerat acest aspect ca fiind ceva FOARTE GRAV, ci lipsa de atitudine a celor intervievați de mine, atunci când le-am spus că mormântul FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia se află paragină.
Ca profesor de istorie, cred că aveți cunoștință de maxima lui Nicolae Iorga, "Un popor care nu-și cunoaște istoria, este ca un copil care nu-și cunoaște părintii".
Plecând de la aceasta maximă, dacă aș fi ministrul învățământului, prima dispozitive dată, ar fi ca toți profesorii de istorie din România să fie OBLIGAȚI să viteze Memorialul de la Sighetul Marmației.
Revenind pe plaiuri mioritice de "Provincia Europeană Vrancea", vă informez că în anul 2017, REVOLTAT de faptul că autoritățile locale ale mun. Focșani au lăsat în PARAGINĂ mormântul FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia, am demarat o acțiune civică prin care din bani privați, am vrut să montam în Cimitirul Sudic-Focșani un totem, prin care să arătăm locul unde se află mormântul FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia.
La anexa 1 sunt prezentate câteva detalii în legătură cu totemul pe care am dorit să-l montăm.
Din motive necunoscute, conducerea Primăriei Focșani ne-a interzis acest lucru, drept pentru care am înaintat o plângere penală, pentru ceea ce am considerat a fi un abuz al autorităților publice ale mun. Focșani.
La anexa 2 este prezentată copia ordonanței a Parchetului de pe lângă Tribunalul Vrancea, pronunțată în dosarul 720/P/2018, căreia conform legii, i-am făcut plângerea care se impunea.
În "eseul""Focșaniul, NOUL Caracal al României", postat în data de 08.09.2019, pe blogul ulisegrosu.blogspot.com, este prezentată această plângere, care urmează să fie soluționata de către conducerea Parchetului de pe lângă Tribunalul Vrancea.

Având în vedere cele prezentate mai sus, respectiv vă rog, să ni se comunice care este atitudinea CIVICĂ a conducerii ISJ Vrancea, față de DISPREȚUL autorităților publice ale mun. Focșani, față de VALORILE MORALE ale Țarii Vrancei, respectiv față de memoria FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia, așa cum rezultă din înscrisurile anexate.

13.09.2019                                                                  Ulise Grosu

Anexa 1
Domnului Primar al mun. Focșani
 Nr. 66856/18.09.2017
Domnule Primar,

Subsemnatul, Ulise Grosu, cu domiciliul în mun. Focșani, str. Constituției, nr. 9, bl. 9, ap. 10, prin prezenta va aduc la cunoștință, din calitatea de membru al GRUPULUI DE INIȚIATIVĂ care și-a propus restaurarea mormântului celui care a fost Mr. Gh. Pastia, aflat în prezent în PARAGINĂ, că a fost înregistrată la Primăria Focșani cu nr. 65587/12.09.2017, documentația în vederea eliberării Certificatului de Urbanism pentru a puterea începe lucrările de restaurare.
Deoarece Primăria Focșani a încălcat Legea 102/2014, am dori să existe o colaborare intre reprezentantul GRUPULUI DE INIȚIATIVĂ, dl. arh. Bogdan Chiriac, și conducerea Direcției de Dezvoltare din cadrul Primăriei Focșani, cu privire la rezolvarea unor probleme care în conformitate cu Legea 102/2017 sunt obligații ale administratorului Cimitirului Sudic Focșani, cum ar fi : alinieri de morminte, găsirea proprietarilor cărora aparțin mormintele aflate în paragină din fața mormântului celui care a fost Mr. Gh. Pastia, defrișarea unor nuci care au crescut lângă mormântul celui care a fost Mr. Gh. Pastia etc.
De asemenea, am dori ca eliberarea Certificatului de Urbanism în această speța să se facă cu celeritate pentru a putea face publică acțiunea noastră și da posibilitate si altor focșăneni să ni se alăture prin donarea unor sume de bani, necesare restaurării mormântului celui care a fost Mr. Gh. Pastia.
După finalizarea lucrărilor de renovare a mormântului Gh. Mr. Pastia, GRUPUL DE INIȚIATIVĂ va preda investiția făcută Primărie Focșani, cu următoarea solicitare :
Absolvenții de liceu care urmează să participe la Cursul Festiv în incinta Teatrului Mr.Gh.Pastia sa fie OBLIGAȚI ca în prealabil, să meargă să depună o floare la mormântul FILANTROPULUI Mr. Gh. Pastia.
Procedându-se așa, considerăm că nu vor mai fi situații PENIBILE așa cum au fost în prezent, ca MAIORUL Gh. Pastia să fie avansat la gradul de GENERAL, iar pe viitor Primăria Focșani nu-și va mai putea permite să lase neîngrijit mormântul celui care a fost Mr. Gh. Pastia, deoarece știe că acesta va fi vizitat de către absolvenții de liceu din mun. Focșani.
Va mulțumim anticipat pentru înțelegere !

18.09.2017                                                          Ulise Grosu


La "eseul" "De la ȘCOALA INTERBELICĂ Neculai Jechianu, la ȘCOALA POSTDECEMBRISTĂ Silviu Brebuleț", postat în data de 19.12.2017, pe blogul ulisegrosu.blogspot, am anexat fotocopia totemului prin care am dorit să arătăm locul unde se află mormântul FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia și un mesaj adresat focșănenilor.






STIMAȚI FOCȘĂNENI !


            Constatând că puțini dintre Domniile Voastre aveți cunoștință despre faptul că mormântul FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia aflat la Cimitirul Sudic - Focșani este în PARAGINĂ, un GRUP de INIȚIATIVĂ format din persoane fizice a luat HOTĂRÂREA de a reabilita din bani PRIVAȚI acest mormânt.
După anumite tergiversări am reușit să obținem Certificatul de Urbanism nr. 1381/17.10.2017, în vederea  CONSTRUIRII UNUI TOTEM PENTRU INDICARE AMPLASAMENT MORMÂNT
MR. GH. PASTIA CIMITIR SUDIC – FOCȘANI
Pentru realizarea acestui TOTEM avem nevoie de sprijinul financiar al focșănenilor care nu mai doresc ca mormântul celui care a fost Mr.Gh.Pastia, să mai fie în PARAGINĂ.
În acest sens, s-a deschis la BCR Focșani un cont pe numele d-lui ec. Ioan Ghiu, (director economic la firma PRETCOM  Focșani),  COD IBAN : RO37RNCB0267036417000023
Toate plățile pentru realizarea TOTEMULUI se vor face NUMAI  prin bancă, condiție în care orice donator poate solicita să i se comunice modul în care i-au fost cheltuiți banii donați.
Persoane de contact : Ioan Ghiu, tel. 0720880543 și Ulise Grosu, tel. 0762823793.














Pledoarie scrisă - proces în speța totem(indicator), pentru mormântul FILANTROPOLUI Mr.Gh.Pastia - Termen: 04.03.2020 - Dosar nr. 13436/231/2019 - Judecătoria Focșani

Judecătoria Focșani
Dosar nr. 13436/231/2019
Termen: 04.03.2020

Domnule Președinte,


       În CONCLUZIILE SCRISE și MOTIVELE CONTESTĂRII în instanță a ordonanței nr.174/II/2/2019, pronunțată de Parchetul de pe lângă Tribunalul Vrancea, aflate la dosar, în opina noastră, am prezentat foarte clar de ce aceasta este nelegală și netemeinică.
Plecând de la aceste considerente, în cele ce urmează am să prezint și alte aspecte, care arată că ordonanța nr.174/II/2/2019, pronunțată de Parchetul de pe lângă Tribunalul Vrancea, nu reprezinta un fapt singular, ci reflectă un nou exemplu în care JUSTIȚIA demonstrează că este în slujba unor interese meschine de grup.
Deoarece în anul 2005, am refuzat să semnez niște documente prin care se calcula greșit, cantitatea de energie termică facturata abonaților ENET, care nu aveau montate gigacalorimetre (aparate de măsură a energiei termice), s-a dispus POLITIC, desfacerea DISCIPLINARĂ a contractului meu de muncă, pe motiv că mi-am mi-am permis să GÂNDESC, iar JUSTIȚIA a executat întocmai această DISPOZIȚIE.
Considerând NENEGOCIABILĂ escrocheria de la CUP Focșani, prin care începând cu anul 2000, se facturează greșit prețul la mc de apă și canal abonaților din mun. Focșani, datorită "MITULUI Oprișan", în perioada 2006-2010, a trebuit să trăiesc din munca de salahor.
Ce înseamnă "MITUL Oprișan" ?
Imposibilitatea găsirii unui loc de muncă în jud. Vrancea, corespunzător pregătirii mele profesionale, deoarece mi se spunea, "Dacă te angajez pe tine, Oprișan îmi trimite toate controalele pe cap".
Nu lipsit de importanță este faptul că administrația mun.Focșani, a vrut să legalizeze escrocheria de la CUP Focșani, de care am amintit mai sus, printr-un audit, dar eu am demonstrat la Camera Auditorilor Financiari din România (CAFR) că auditul în cauză este greșit și pe cale de consecință, auditorul Truș Emilia a fost sancționat.
Precizez că, auditul de care am amintit mai sus, avea avizul Finanțelor Publice Vrancea, prin semnătura numitului Ciorici Eugen, a Camerei de Conturi Vrancea, a CA a CUP Focșani, a Direcției economice din Primăria Focșani și a CL Focșani.
În discuțiile avute la CAFR, mi s-a spus că Primăria Focșani a înaintat o adresă din care rezultă că auditul în cauză, nu a produs efecte juridice și pe cale de consecință nu se justifică sesizarea organelor abilitate să facă cercetări.
Din punctul meu de vedere, această adresă a Primăriei Focșani este un FALS, deoarece auditul în cauză produce și în prezent efecte juridice.
În anul 2010, pentru a fi compromis ca om, urmare a problemelor tehnico-economice de interes public pe care le susțin, s-a dispus POLITIC internarea mea forțată la Psihiatrie, aspect pe care conducerea de atunci a Politiei mun. Focșani, l-a executat întocmai, deși nu tulburasem în niciun fel liniștea sau ordinea publică și nici nu sunt o persoană înregistrată ca având probleme psihice.
A urmat în această speță un proces cu statul român la CEDO, pe care l-am câștigat.
Decizia CEDO pronunțată în dosarul 60113/2012, Ulise Grosu c. România, la art. 13 și art. 14, prezentată uimirea judecătorilor Curții față de modul în care conducerea de atunci a Parchetului de pe lângă Tribunalul Vrancea, a încercat să mușamalizeze abuzul făcut de conducerea Politiei mun. Focșani.
După aproape 14 ani de procese cu Primăria Focșani și CL Focșani, consider că am putut demonstra cât de temeinic și legal a fost Raportul MCV pe justiție din anul 2019, pentru România.
Precizez că se află pe rol la CEDO un dosar, unde am contestat o decizie a Curții de Apel Galați, pronunțată într-un proces pe care l-am avut cu Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Galați, într-o speță în care am suspectat administrația mun. Focșani de infracțiune contra umanității, prevazută de art. 439, lit. k, Noul Cod Penal.
Consider că este ANORMAL:

a. Că autoritățile postdecembriste ale mun. Focșani, au lăsat în PARAGINĂ mormântul FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia, dar nu au avut nicio jenă să risipească banul public, pe diverse PARANGHELII care au avut loc în timp, în Piața Unirii - Focșani.
b. Că actuala conducere a Primăriei Focșani a pretins că prin montarea unui totem(indicator), în Cimitirul Sudic Focșani, construit din bani privați și care să respecte întocmai condițiile puse în Certificatul de urbanism, eliberat de Primăria Focșani, am face RECLAMĂ celui care din bani proprii, a construit cele două edificii culturale din mun. Focșani, Teatru și Ateneul, aspect interzis de o HCL Focșani.
c. În opinia mea, este de-a dreptul SCANDALOS, faptul că trei reprezentanți ai SISTEMULUI de FORȚĂ din România (un comisar de poliție și doi procurori) care beneficiază din partea Regimului Securist Postdecembrist, de salarii foarte mari, pensii speciale și ieșire prematură la pensie, au considerat că, într-adevăr prin montarea unui totem(indicator) în Cimitirul Sudic Focșani, pentru a arăta locul unde este mormântul FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia, facem RECLAMĂ celui care din bani proprii au construit cele două edificii culturale din mun. Focșani, Teatrul și Ateneul.
Deoarece ministrul Culturii din Guvernul România a demonstrat că nu știe cine a fost Constantin Brâncuși, demonstrează că România după 30 de ani de "democrație originală", a ajuns să fie condusă de oameni cu aceeași pregătire profesională ca acei din Guvernele României din anii "50.
Citez :
"Cum au respins comuniştii DONAŢIA lui Brâncuşi, după analiza unei ţesătoare şi a unui tipograf. "Operele lui nu ajută cu nimic. Refuzăm!"
Citez :
"Comisia care s-a ocupat de investigarea operelor a fost coordonată de o fostă ţesătoare şi un fost tipograf
În anul 1951, Constantin Brâncuşi hotărăşte să doneze statului român lucrările aflate în atelierul său de la Paris. El spera, astfel, că va putea lăsa moştenire României tot ceea ce putea el oferi mai bun. Spre surprinderea marelui artist, la solicitarea academicienilor din acea perioadă, autorităţile comuniste îi refuză oferta.
La începutul anilor '50, printre membrii Academiei RPR se numărau personalităţi de renume precum: Mihail Sadoveanu, George Călinescu, Camil Petrescu sau Geo Bogza. Acestora li s-a adus în atenţie faptul că Brâncuşi dorea să îşi doneze sculpturile către statul român, însă au refuzat categoric această propunere, deoarece considerau că artistul nu respectă tiparele clasice ale domeniului în care activa.
Mai mult decât atât, academicienii l-au refuzat pe Brâncuşi pentru că luase contact cu lumea artistică pariziană, despre care spuneau că îl influenţase în mod negativ. Specialiştii români spuneau despre sculptor că, deşi folosea în operele sale de artă elemente ale artei populare româneşti, îşi exprimă viziunea prin mijloace tipic "burgheze".
Pe 28 februarie, respectiv 7 martie 1951, au avut loc şedinţele Secţiunii de Ştiinţa Limbii, Literatură şi Artă, din cadrul Academiei Republicii Populare Române. Adunările au fost prezidate de poetul Alexandru Toma, iar la ele au participat, printre alţii, Iorgu Iordan, George Călinescu, Alexandru Rosetti şi Gala Galaction. Întâlnirile au fost organizate cu scopul de a dezbate solicitarea lui Constantin Brâncuşi de a dona statului român operele sale din atelierul pe care îl deţinea în Paris. În total erau 230 de sculpturi, 41 de desene, 1600 de fotografii, dar şi unelte, piese de mobilier etc.
George Călinescu: ''Brâncuşi nu poate fi considerat un creator în sculptură''
În cadrul adunărilor, părerile academicienilor au fost împărţite. Pe de o parte, Alexandru Toma şi George Călinescu refuzau categoric propunerea sculptorului, acuzându-l de faptul că era "duşman al regimului" şi că "nu se exprimă cu mijloace proprii acestei arte". De cealaltă baricadă (dacă, într-adevăr, putea exista o astfel poziţie) se aflau, printre alţii, Camil Petrescu, Geo Bogza şi Victor Eftimiu. Aceştia erau de părere că Brâncuşi reprezintă un adevărat simbol pentru români şi ar trebui ca poporul său să îi recunoască adevărata valoare.""
Despre lăsarea în PARAGINĂ a mormântului FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia, de către autoritățile publice ale mun. Focșani, am amintit în postarea de pe blogul ulisegrosu.blogspot.com din data de 31.08.2017, intitulată "CIRCARI POLITICO-CULTURALI, MIORITICI DE "PROVINCIA EUROPEANA VRANCEA", unde am prezentat imagini concludente în acest sens.
De asemenea, tot din anul 2017 am demarat, acțiunea cu privire la montarea unui totem(indicator), prin care să arătăm locul unde se află în Cimitirul Sudic - Focșani, mormântul FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia.
Amuzant este faptul ca un politruc ales de focșăneni, consilier în CL Focșani, respectiv numitul Gongu Emanuel, a încercat să profite politic de pe urma acestui lucru și a mers în Cimitirul Nordic Focșani, unde a îngrijit mormântul Generalului Pastia.
Pentru că numitul Gongu Emanuel, consilier în CL Focșani, l-a avansat pe Mr.Gh.Pastia la gradul de general, conducerea CJ Vrancea a considerat că se imune numirea acestuia, în funcția de director executiv la "Vrancea curată".
Un alt exemplu cu  privire la DISPREȚUL autorităților mun. Focșani, față de memoria FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia, îl reprezintă faptul că de abia în luna noiembrie 2018, s-a emis o HCL Focșani prin care s-a schimbat denumirea din Teatrul Municipal Focșani în Teatrul Mr.Gh.Pastia Focșani.
Având în vedere că în anii "50,  Mihail Sadoveanu, George Călinescu, Camil Petrescu, Geo Bogza și alții  s-au aflat printre cei care au considerat că se impune să se refuze donația pe care Constantin Brâncuși pe care a vrut să o facă României, la dosar este o adresă a ISJ Vrancea care precizează punctul de vedere al politrucilor de la conducerea acestei instituții, vizavi de lăsarea în paragină de către autoritățile publice ale mun.Focșani a mormântului FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia, aspect care spune multe.
Interesant este faptul, că DISPREȚUL autorităților mun.Focșani față de memoria FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia, care în fapt reprezintă un atentat la istoria mun.Focșani, nu a stârnit indignare în rândul așazisei "intelectualități și al celor care se considera a fi oameni de cultură" din mun. Focșani și jud.Vrancea.
Acest abuz incalificabil al administrației mun. Focșani, prin care s-a considerat că prin montarea unui totem(indicator) construit din bani privați, pe care să-l montam în Cimitirul Sudic Focșani, pentru a arata locul în care se află mormântul FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia, am face RECLAMĂ celui care din bani proprii a construit cele două edificii culturale, Teatrul și Ateneul, aspect interzis de o HCL Focșani, considerat ca fiind legal de către ordonanța nr.174/II/2/2019, pronunțată de Parchetul de pe lângă Tribunalul Vrancea, s-a încercat să fie contracarat prin faptul că, din presă am aflat că la sfârșitul anului trecut, mormântul FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia a fost declarat monument istoric.
Aceasta acțiune a conducerii Primăriei Focșani, prin care mormântul FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia, a fost declarat monument istoric, nu face ca ordonanța nr.174/II/2/2019, pronunțată de Parchetul de pe lângă Tribunalul Vrancea să devină temeinică și legală.

Pe cale de consecință, solicitam anularea ei și retrimiterea dosarului la Parchetul de pe lângă Tribunalul Vrancea, pentru continuarea cercetărilor în speța abuzului făcut către administrația mun. Focșani, care face obiectul prezentului dosar.

03.03.2020                                                                       Ulise Grosu








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu