luni, 6 ianuarie 2014

ULISE, CAPRA si "CALUL TROIAN" de TARA VRANCEI



ULISE, CAPRA si "CALUL TROIAN" de TARA VRANCEI

Prin multe dintre scrierile mele, publicate pe blogul ulisegrosu.blogspot.ro, am anticipat ca anul 2014 va fi anul in care va incepe adevarata "REVOLUTIE" a POPORULUI ROMAN, iar Tara Vrancei ar putea "fruncea" in acest sens. Daca am avut sau nu dreptate, timpul va decide.
Cand am facut aceasta previziune, nu am ghicit in stele si nici nu am dat cu ghiocul, ci a fost o deductie logica a faptului ca in Tara Vrancei, in opinia mea, "cutitul a ajuns la os".
Parafrazand un vechi plugusor popular, unde se afirma : "Iarna-i grea, omatu-i mare, Semne bune anul are", eu am sa iau de baza parerea unui postac anonim, autointitulat "2014", facuta la un articol publicat de ziarul Monitorul de Vrancea in data de 01.01.2014, unde se facea vorbire despre marea "paranchelie" de la Focsani care a avut loc in noaptea dintre ani si care spunea :

"A fost un spectacol feeric, nu foarte diferit de anii precedenti si nu pe masura sumei alocate.Preferam artisti autohtoni, pe langa traditionalaTara Vrancei ar fi mai trebuit putina muzica populara.In jurul meu nu am vazut aplauze dupa reprezentatii,nu am vazut dansuri si nici prea multa fericire..am vazut in schimb oameni tristi..dupa focurile de artificii i-am vazut mai usurati scapasera de povara lui 2013.La un moment dat ,domnul prezentator a facut un anunt socant cum ca in Piata ar fi cam 10000 de oameni!! Cred ca vedea dublu sau triplu chiar, dar cu siguranta era de la sampanie..in rest totul a fost Ok chiar si mesajul din partea autoritatilor a fost citit tot de domnul prezentator.Cum domnilor de la carma judetului din respect pentru acesti oameni nu a putut niciun reprezentant sa transmita direct acest mesaj vrancenilor!!! Poate la alegeri veti avea mai mult respect...La multi ani!-a fost doar parerea mea...
DE 2014, postat pe 01-01-2014, la 22:30"
Dupa parerea mea, in Tara Vrancei (Baronatul Vrancea, conform presei), NU exista :
a.  Partide politice, in afara de dl. Marian Oprisan si diversi slugoi care se erijeaza in "lideri" ai altor partide politice ;
b.  Presa pe domeniul economic, dar exisista "deontologi" precum Silvia Vranceanu Nichita si Sebastian Oancea;
c.  Institutii publice in slujba cetateanului, ci institutiile publice sunt in slujba Sistemului din Provincia Europeana Vrancea;
d.  Economie, deoarece toate unitatile economice existente pana in anul 1990, au fost JEFUITE si DISTRUSE in totalitate, in cei 24 de ani de "democratie originala".
Desi Tara Vrancei a fost printre ultimile "redute" castigate de comunisti, nu mi-am putut explica de ce in Tara Vrancei exista asa de mult DEZINTERES si LASITATE ?
Toate cele aratate mai sus, care au facut din Tara Vrancei "oaia neagra" a Romaniei, nu ar fi putut avea loc, fara LASITATEA si DEZINTERESUL vrancenilor in general si al focsanenilor in special.
Avand ceva experienta de lupta cu "regimul securist" din domeniul energiei, instaurat in Romania dupa "marea varsare de sange din decembrie 1989", dupa ce prin decizia 619/2006 a Curtii de Apel Galati, mi s-a desfacut contractul de munca de la ENET Focsani, pe motiv ca mi-am permis sa GANDESC, am intrat in lupta cu Sistemul din Provincia Europeana Vrancea.
Desi la mijloc au fost probleme de interes public si nu personal, in lupta avuta cu Sistemul din Provincia Europeana Vrancea, nu am beneficiat de nici un fel de sprijin de la nimeni si cu toate acestea,  consider ca am facut KO intregul Sistem din Provincia Europeana Vrancea.
In acest sens, va pun la dispozitie doua pledoarii scrise, inainate la CEDO, unde sunt in proces cu Statul Roman.
Daca LASITATEA focsanenilor m-a determinat sa emit maxima mioritica, "Asa cum capra desteapta ciobanul, asa si foamea (eventual frigul) ii va destepta pe focsaneni", cele doua inscrisuri inaintate la CEDO, le consider a fi un "cal troian" de Tara Vrancei.

03.01.2014                                                                    Ulise Grosu







CEDH-LF4.1aR
RFT/lic

Requete nr 60113/2012
Grosu c Romaniei






CURTEA EUROPEANA A DREPTURILOR OMULUI
Consiliul Europei-Strasburg Franta



Domnule Presedinte,
           
Prin prezenta va pun la dispozitie,
MEMORIU JUSTIFICATIV AL DAUNELOR MORALE SI MATERIALE SOLICITATE STATULUI ROMAN

La nivelul institutiilor Statului Roman, in speta Institutia Presedintelui Romaniei condusa de Traian Basescu si Guvernul Romaniei condus de Victor Ponta, au loc in prezent tot felul de acuzatii publice cum ar fi :
A. Primul minstru Victor Ponta face declaratii publice din care rezulta ca :
a. Presedintele Romaniei, Traian Basescu, a  subordonat politic CSM-ul (Consiliul Suprem al Magistraturii), CCR-ul (Curtea Constitutionala a Romaniei), ANI (Agentia Nationala de Integritate) si DNA-ul (Departamentul National  Anticoruptie), iar prin intermediul acestor institutii ar comanda trimiterea in judecata a adversarilor politici.
b. Avand in vedere cele afirmate la punctul „a”, primul ministru Victor Ponta pretinde ca
DNA-ul nu a solutionat nicio plangere facuta de Guvernul Romaniei, condus de Domnia Sa, in legatura cu mari acte de coruptie constatate de Corpul de Control  al Guvernului si ca, prin aceasta institutie a Statului Roman numita DNA, presedintele Romaniei, Traian Basescu, ii protejeaza pe fostii guvernanti de a raspunde in fata legii de anumite fapte de coruptie de care ar fi suspectati.
B. Presedintele Romaniei, Traian Basescu, face declaratii publice din care rezulta ca :
a. Primul ministru Victor Ponta, prin proiectele de lege pe care le initiaza impreuna cu majoritatea USL din Parlamentul Romaniei, vrea sa-si scape colaboratorii de eventuale  pedepse pentru actele de coruptie de care se fac vinovati;
b. Il acuza pe premierul Victor Ponta de plagiat si incompetenta.
In conditiile aratate mai sus, practic cetateanul de rand, asa cum este si cazul meu, nu conteaza pentru autoritatile din Romania, singura preocupare a acestor autoritati fiind de a-si proteja si spori imensele averile dobandite dupa Evenimentele din Decembrie 1989 din Romania.
Aceste aspecte l-au facut pe academicianul Florin Constantiniu sa afirme :
"La 20 de ani de la marea varsare de sange din decembrie 1989, Romania arata ca un animal bolnav si haituit. Ne uitam in urma si nu ne vine sa credem ca au trecut doua decenii de sperante zadarnice. Nimic din ce-am visat nu s-a implinit. In jurul nostru domnesc stagnarea si deziluzia, inceputurile neterminate, politica murdara, cu degetul pe tragaci, manipularea televizata. Lipseste o viziune, un proiect national de salvare. Lipseste harta viitorului. Trista priveliste n-a cazut din cer. Au creat-o politicienii si romanii insisi. Cum a fost turcul, asa a fost si pistolul. Nu mai putem sa ne ascundem dupa deget."
Practic, cele aratate de academicianul Florin Constantiniu reprezinta imaginea Romaniei dupa 20 de ani de la Evenimentele din Decembrie ”89, cand conducerea a fost preluata de esaloanele doi si trei ale fostului regim comunist si in mod special de fosta securitate comunista.
Lipsa simtului de proprietate, anihilata in cei  50 de ani de comunism, a facut ca romanii sa priveasca pasiv la MAREA  JEFUIRE la care a fost supusa Romania dupa „marea varsare de sange din Decembrie 1989”.
Multi dintre romani, urmare a acestei jefuiri la care a fost supusa Romania, pierzandu-si locurile de munca din Romania, au plecat la munca in strainatate, dar acest aspect a lasat in urma o drama, deoarece multe familii de romani s-au destramat, iar copiii celor care au plecat la munca in strainate, ramanand de regula in Romania, nu au mai trait intr-un mediu familial, cu consecintele de rigoare.
Cum regimul SECURIST instalat in Romania dupa „marea varsare de sange din Decembrie 1989” a avut ca scop super-imbogatirea rapida, pentru acest lucru a avansat in functii de conducere numai persoane santajabile, de regula fosti colaboratori ai vechiului regim securist ceausist.
Nu lipsit de de importanta este faptul ca despre aproape toti prefectii postdecembristi ai jud. Vrancea presa a scris ca ori au fost securisti cu acte in regula, ori colaboratori ai fostului regim securist ceausist.
Daca Aleksandr Soljenitin spunea ca represiunile din inchisorile comuniste din Romania,  referindu-se concret la Inchisoarea de la Pitesti, nu au avut un echivalent prin TEROAREA la care erau supus detinutii politici in aceasta inchisoare, dupa instaurarea comunismului in Romania, iata ca regimul securist postdecembrist din Romania a avut grija de acesti tortionari, asigurandu-le pensii substantiale.
Edificator in acest sens, este faptul ca seful inchisorii de la Ramnicu Sarat din perioada de trista amintire a instaurarii comunismului in Romania si unde o parte dintre reperele morale a Romaniei interbelice si-au gasit sfarsitul, are acum o pensie de 6000 lei /luna, iar o somitate a lumii medicale romanesti, asa cum a fost prof. dr. Al Pesamosca a avut o pensie de 1000 lei pe luna.
Faptul ca, timp de 23 de ani, regimul securist postdecembrist din Romania i-a protejat pe acesti tortionari ai poporului roman, spune totul despre „democratia originala”  din Romania.
Eu nefacand in nici un fel parte din structurile fostei securitati si deci nefiind santajabil, am devenit o persona nongrata pentru regimul securist postdecembrist din Romania.
Actiunea prin care s-a vrut compromiterea mea ca om prin dispozitia politica data de PDL Vrancea si executata de IPJ Vrancea, de a fi internat fortat la Psihiatrie in data de 11.12.2010, nu este intamplatoare, ci a constituit o urmare fireasca a tot ce mi s-a intamplat odata cu instaurarea „democratiei originale” in Romania.
In acest sens, va aduc la cunostinta urmatoarele :
1. In data de 18.08.1990, prin ziarul Romania libera, public o scrisoare deschisa adresata primului ministru Petre Roman. (anexa 1) Nota: Deoarece copia xerox nu este lizibila, am transcris respectiva scrisoare deschisa.
2. Avand o gandire ca aceea exprimata in scrisoarea deschisa, am devenit o persoana incomoda pentru „baietii destepti din energie” si in data de 09.12.1993 la IRE Focsani s-a facut o sedinta prin care eu am fost infierat cu manie proletara si prin care s-a vrut desfacerea contractului meu de munca.
Dupa cum rezulta din respectivul proces-verbal, tema cu „psihiatria” este la moda, ca o reminiscenta a regimului comunist. Faptul ca in respectivul proces-verbal se afirma ca „ing. Ulise Grosu refuza sa participe la sedinta de partid...” a dus respectivul proces-verbal in ridicol si actiunea de desfacere a contractului meu de munca de la IRE Focsani a  esuat lamentabil. (anexa 2)
3. Din cartea mea de munca rezulta ca, pana in anul 1990, eram considerata la IRE Focsani o persoana competenta, avand functia de inspector principal, apoi am inceput sa fiu marginalizat profesional pana cand, in data de 03.04.2006, mi se desface contractul de munca.
Dupa ce, intr-o prima faza, castig procesul cu SC ENET la Tribunalul Vrancea si SC ENET ma reangajeaza, urmare a deciziei 619/2006 a Curtii de Apel Galati se hotaraste desfacerea contractului meu de munca de la ENET, cu motivatia urmatoare (pag. 6):
„Din actele dosarului rezulta ca reclamantul si-a permis sa conteste modul de calcul al energiei termice, fapta ce nu intra in atributiile sale si nu a facut demersuri concrete pentru obtinerea de semnaturi de la asociatiile de proprietari.
Aceasta abatere avand in vedere ca reclamantul a mai fost sanctionat, este de natura sa conduca singura la desfacerea contractului de munca” (anexa 3).
4. Dupa ce, prin decizia 619/2006 a Curtii de Apel Galati (anexa 3), mi s-a desfacut contractul de munca pe motiv ca mi-am permis sa gandesc, asa cum rezulta si din copia cartii de munca (anexa 4), eu nu am mai putut gasi un loc de munca pe teritoriul judetului Vrancea decat ca muncitor necalificat.
Motivul pentru care eu nu am reusit sa-mi gasesc un loc de munca a fost acela ca  angajatorilor le era frica sa ma angajeze, deoarece se temeau ca, daca ma vor angaja, se vor trezi cu tot felul de controale pe cap.
Practic, motivul pentru care eu timp de 4 ani am fost nevoit sa traiesc din munca de salahor, a fost “Mitul Oprisan”.
In ce a constat “Mitul Oprisan” ?
De circa saisprazece ani, jud. Vrancea este condus cu mana forte de presedintele CJ Vrancea, Marian Oprisan, pe care o parte din presa locala si centrala din Romania il cosidera “baronul” de Vrancea.
Este adevarat ca eu, ridicand problemele tehnico-economice privind calcularea gresita a pretului la mc de apa vandut focsanenilor si problemele legate de managementul ENET Focsani, am intrat intr-o divergenta PRINCIPIALA cu presedintele CJ Vrancea, Marian Oprisan.
Anexez in acest sens doua scrisori deschise adresate d-lui presedinte al CJ Vrancea, Marian Oprisan, publicate de presa locala in data de 05.12.2007 si 18.02.2008, dar fara nici un efect. (anexa 5).
Anumite barfe spun ca cel care ar fi dispus desfacerea contractului meu de munca de la ENET  ar fi fost dl. Marian Oprisan, dar eu nu am nici o dovada in acest sens.
Oricum, pot spune ca in Tara Vrancei este un “Sistem” care a facut ca in 23 de ani de “democratie originala” sa dispara toata economia judetului.
Eu fiind o perioada de timp la IRE Focsani si inspector energetic pana in anul 1990, asa cum rezulta si din copia cartii de munca anexata (anexa 4),  am cunoscut, prin prisma consumului de energie electrica, ceea ce a fost economia Tarii Vrancei.
Daca pana in anul 1990 jud. Vrancea era pe locul 25 in “intrecerea socialista” la productia industriala si agricola, astazi jud Vrancea este unul dintre cele mai sarace judete ale Romaniei, unde salariul mediu este cu 30% mai mic decat la nivelul tarii.
Asa cum rezulta din copia cartii de munca (anexa 4), la data de 11.12.2010 eram angajat ca profesor suplinitor la Liceul Tehnologic Marasesti, iar prin dispozitia de internare fortata a mea la Psihiatrie data de PDL Vrancea si executata de IPJ Vrancea  s-a vrut compromiterea mea ca om.
Daca eu nu as fi refuzat internarea fortata la Psihiatrie, asa cum este consemnat in registrul de internari a Sectiei de Psihiatrie a Spitalului Focsani ( anexa 1 a cererii CEDO nr. 60113/2012) si s-ar fi reusit internarea mea fortata la Psihiatrie in data de 11.12.2010, eu nu as fi mai putut ocupa un post de profesor suplinitor si ar fi trebuit sa revin  la munca de salahor.
5. Deranjat ca  mi-a fost desfacut DISCIPLINAR contractul de munca de la ENET pe motiv ca mi-am permis sa gandesc, am facut o plangere la Parchet prin care am sesizat facturarea de energie termica in plus, in iarna 2005-2006, de catre ENET abonatilor (ENET) fara gicalorimetre.
Conform procesului verbal nr. 6328/16.06.2006  a Politiei Vrancea, s-a stabilit un prejudiciu la ENET de 2 871 105, 85 lei RON fara TVA, din care suma de 1 499 328,28 RON a fost subventie. Filele 8-15. (anexa 6)
Parchetul de pe langa Judecatoria Focsani solutioneaza dosarul cu NUP si apoi  trimite dosarul in instanta fara ca eu, in calitate de petent, sa fi facut o cerere in acest sens, dar de la dosar au disparut filele 8-15, despre care se facea vorbire in procesul-verbal 6328/16.06.2006 al Politiei Vrancea, pe baza carora s-a stabilit prejudiciul de circa 3 miloane RON (lei noi) (anexa 6).
Prin decizia 1087/ 18.05.2007 a Judecatoriei Focsani, problema prin care focsanenii au fost furati cu circa 30 miliarde lei vechi se „rezolva”, afirmandu-se :
„Din probele administrate in cursul urmaririi penale, rezulta ca in urma verificarilor efectuate si a probelor administrate, respectiv acte, declaratii ale partilor si ale martorilor s-a stabilit ca nu exista diferenta intre facturile pentru blocurile contorizate cu gigacalorimetre si facturile emise proprietarilor de apartamente din blocurile care nu au fost dotate cu aparate de contorizare”. (anexa 7)
Dupa cum se poate vedea, exista o diferenta clara intre ceea ce se afirma in decizia 1087/18.05.2007 a Judecatoriei Focsani (anexa 7) si  cele afirmate in procesul-verbal nr. 6328/16.06.2006 al Politiei Vrancea (anexa 6).
Urmare a celor aratate mai sus, politistul care s-a ocupat de acest dosar a fost schimbat de la Serviciul Economic al Politiei Vrancea, iar seful IPJ Vrancea din perioada cat s-a instrumentat acest dosar a fost mutat la IPJ Botosani.
Practic, cele doua inscrisuri prezentate mai sus (anexa 6 si anexa 7) demonstreaza clar subordonarea Justitiei de catre „Sistemul din Provincia Europeana Vrancea”, iar cine nu se supune acestui „Sistem” suporta consecintele.
Schimbarea ofiterului de politie care s-a ocupat de plangerea mea privind facturarea in plus de energie termica de catre ENET  de la Serviciul economic la Serviciul ordine publica a Politiei Vrancea si mutarea sefului de atunci al IPJ Vrancea la IPJ Botosani demonstreaza FEROCITATEA „Sistemului din Provincia Europeana Vrancea”.
6. Faptul ca, prin 6 (sase) hotarari de instanta (Sentinta nr 40/20.03.2007 a Tribunalului Vrancea, Decizia 282R/30.08.2007 a Curtii de Apel Galati, Sentinta 458/17.07.2008 a Tribunalui Vrancea, Decizia 605/23.10.2009 a Curtii de Apel Galati, Sentinta nr. 430/04.12.2009  a Tribunalui Vrancea si Decizia nr. 598/22.04.2010 a Curtii de Apel Galati ), --anexa 13 din cererea CEDO nr 60113/2012-,  mi s-a refuzat de catre Justitia din Romania un drept elementar prevazut de lege si anume obligarea Primariei Focsani sa-mi puna la dispozitie o informatie de interes public, respectiv structura pretului de cost al mc de apa vandut de CUP Focsani, spune totul despre subordonarea Justitiei  fata de politicul din Romania.
Practic, clasa politica din Romania, indiferent de culoarea ei politica, reprezinta acea „burghezie proletara” despre care Lenin spunea ca va fi mai periculoasa decat burghezia inceputului de secol XX.
Faptul ca eu am demonstrat la Camera  Auditorilor Finaciari din Romania ca este gresit auditul comandat de Primaria Focsani din care rezulta ca pretul calculat de CUP Focsani este corect spune multe despre dispretul autoritatilor locale ale Primariei Focsani si jud. Vrancea fata de cetatenii mun. Focsani.
Nu lipsit de importanta este faptul ca auditul contestat de mine la CAFR avea avizul tutoror institutiilor finaciare din jud. Vrancea, respectiv Camera de Conturi Vrancea, Finantele Publice Vrancea, Consiliul Local Focsani  si CA CUP Focsani.
In anexa 14 a cererii CEDO nr 60113/2012, am prezentat  Decizia Comisiei de Apel a CAFR nr. 1/11.02. 2009, prin care mi s-a comunicat ca sanctiunea aplicata auditorului Trus Emilia a ramas definitiva.
Auditorul Trus Emilia, cel care a intocmit falsul audit din care rezulta ca SC CUP Focsani a calculat corect pretul mc de apa vandut focsanenilor in momentul in care a intocmit respectivul audit, primise o condamnare la o instanta de fond pentru un fals in inscrisuri.
Este posibil ca „Sistemul din Provincia Europeana Vrancea” sa-i fi promis auditorului Trus Emilia ca o va ajuta sa scapa de pedeapsa primita la instantele superioare daca va intocmi falsul audit privind calcularea corecta de catre CUP Focsani a pretului la mc de apa vandut focsanenilor, dar prin prestatia mea de la CAFR prin care am demonstrat ca auditul este gresit, am incurcat planurile.
7. In data de 19.08.2013 am inaintat Curtii cateva inscrisuri din care rezulta ca atat Consiliul Superior al Magistraturii cat si Institutia Avocatului Poporului considera ca este un lucru normal ca o persoana sa fie dusa pentru a fi internata fortat la Psihiatrie daca isi permite sa deranjeze parlamentari cu probleme de interes public.
Daca aceste inscrisuri se coroboreaza cu raspunsurile primite de la Institutia Presedintelui Romaniei, condusa de Traian Basescu, anexa 15 a cererii CEDO nr 60113/2012, rezulta clar ca institutiile Statului Roman sunt in slujba unor grupuri de interese si nu in slujba POPORULUI ROMAN, asa cum ar trebui sa fie.
8. Intr-un interviu luat actualului director politic de la ENET Focsani si publicat in ziarul local Monitorul de Vrancea sub titlul „CUP a blocat conturile ENET pentru o datorie de 149 miliarde lei vechi”, se face vorbire despre un prejudiciu de 149 miliarde lei vechi.
La ultima intrebare, ziarista il intreba pe directorul ENET „Ce parere aveti despre Ulise Grosu, un cunoscut personaj pe forumul ziarului nostru, la subiectele legate de ENET ?”, iar acesta, pe langa niste „glume de doi bani” facute la adresa mea, afirma : „In ceea ce priveste procesul CUP-ENET, oarecum are dreptate Ulise, pentru ca cele doua societati erau ale aceluiasi proprietar, Consiliul Local...  Pentru ca niciunul nu a vrut sa faca acest lucru, acele cantitati de apa nu s-au facturat la populatie, s-a ajuns in instanta  si s-a dat castig de cauza CUP-ului si acum avem o datorie de 149 de miliarde lei vechi plus penalitati... Ulise era atunci aici (n.r. la ENET) si putea sa capaciteze conducerile celor doua societati, astfel incat Consiliul Local sa faca arbitraj si acele cantitati de apa sa fie facturate si acum nu mai era de dat nici un leu de la unul la altul.” (anexa 8)
Legat de acest subiect, cinismul directorului ENET, Manole Merchea, nu are limita, deoarece motivul pentru care, prin decizia 619/2006 a Curtii de Apel Galati, mi s-a s-a desfacut disciplinar contractul de munca de la ENET a fost tocmai determinat de faptul ca am „DERANJAT” conducerea Primariei mun. Focsani si CL Focsani cu aceste probleme legate de falsele procese CUP-ENET.
Faptul ca mi s-a raspuns in dispretul legii si chiar al bunului simt de catre conducerea Primariei Focsani si de catre CL Focsani la problemele de interes public privind activitatea CUP Focsani si ENET Focsani mi-a permis sa dau in judecata Primaria Focsani in contencios administrativ.
Cele sase hotarari de instanta (Sentinta nr 40/20.03.2007 a Tribunalului Vrancea, Decizia 282R/30.08.2007 a Curtii de Apel Galati, Sentinta 458/17.07.2008 a Tribunalui Vrancea, Decizia 605/23.10.2009 a Curtii de Apel Galati, Sentinta nr. 430/04.12.2009  a Tribunalui Vrancea si Decizia nr. 598/22.04.2010 a Curtii de Apel Galati ) – anexa 13 a cererei CEDO nr 60113/2012 sunt o dovada clara a subordonarii Justitiei unor interese de grup si a dispretului pe care „burghezia proletara” care conduce Primaria mun. Focsani si jud. Vrancea il are fata de cei carora, din patru in patru ani, le cere votul.
8. Avand in vedere ca, asa cum rezulta din anexa 8, cuantificarea gandirii mele pentru care, prin decizia 619/2012 a Curtii de Apel Galati, mi s-a desfacut contractul de munca de la ENET pe motiv ca mi-am permis sa gandesc, este acum  de 149 miliarde lei plus penalizari, am solicitat Guvernului Romaniei sa-mi comunice cine trebuie sa plateasca acest prejudiciu, dar pana acum Guvernul Romaniei nu mi-a dat nici un raspuns, decat mi-a comunicat faptul ca petitiile mele au fost inregistrate la nr. 15D/1369/17.09.2013 si atat (anexa 9).
9. In toata aceasta perioda in care eu am deranjat autoritatile publice ale mun. Focsani si jud Vrancea, precum si politicieni mioritici de Vrancea cu problemele de interes public sustinute de mine, asupra mea s-au facut tot felul de presiuni, din care unele au depasit cu mult limita bunului simt.
Aceste presiuni si abuzuri facute asupra mea au confirmat previziunea lui Lenin in legatura cu FEROCITATEA „burghezie proletare”. Nota: Prin „burghezie proletara”, Lenin a numit burghezia care se va forma in urma unui eventual esec al comunismului.
Dupa ce prin decizia 619/2006 a Curtii de Apel Galati, mi s-a desfacut contractul de munca de la ENET Focsani pe motiv ca mi-am permis sa gandesc, datorita „Mitului Oprisan”, patru ani am fost nevoit sa traiesc din munca de salahor.
Deoarece nici asa nu am cedat, s-a incercat sa mi se vanda locuinta  pentru ca ENET-ul sa-si poata recupera onororariul platit avocatului angajat pentru litigiul de munca avut cu mine la Curtea de Apel Galati si cand, prin decizia 619/2006 a Curtii de Apel Galati, mi s-a desfacut DISCIPLINAR contractul de munca de la ENET Focsani pe motiv ca mi-am permis sa gandesc.
Anexez in acest fel copia unui articol de presa publicat in data de 05.05.2010. (anexa 10)
Stiut fiind faptul ca Tara Vrancei a fost printre ultimele „redute” castigate de comunisti, eu nu am inteles LASITATEA focsanenilor si refuzul acestora de a-si impune respectul in fata „burgheziei proletare” care conduce Primaria Focsani si Jud Vrancea si care ii fura fara jena.
Asa s-a ajuns ca in mun. Focsani costul serviciilor sa fie printre cele mai mari din tara, in conditiile in care salariul mediu in jud. Vrancea este cu 30% mai mic decat la nivelul Romaniei.
Explicatia acestui fenomen ar putea fi :
a. Jefuirea si distrugerea in totalitate a economiei Tarii Vrancei, conditie in care multi vranceni apti de munca au plecat in strainate, in zona ramanand mai mult pensionari;
b. Tara Vrancei fiind una dintre ultimile redute castigate de comunisti, acesta „victorie” a comunismului a lasat traume adanci in randul populatiei, manifestata prin FRICA fata de autoritati.

Dupa cum se poate vedea din cele aratate mai sus, eu sunt o persoana incomoda pentru „burghezia proletara” care conduce mun. Focsani si jud. Vrancea si deci, prin actiunea de internare fortata la Psihiatrie din data de 11.12.2010, s-a vrut compromiterea mea ca persoana, pentru a se putea spune ca problemele tehnico-economice de interes public sustinute de mine nu sunt reale, deoarece eu sunt o persoana cu probleme psihice.
De alfel, se poate observa din inscrisurile anexate efortul autoritatilor Statului Roman de a invoca tot felul de subterfugii, cum ar fi invocarea prevederilor Legii 487/2002, care nu are nici o relevanta in prezenta speta si protejarea celor care au dispus si executat MONSTRUOZITATEA  prin care o persoana trebuie sa fie internata fortat la Psihiatrie daca isi permite sa deranjeze parlamentari cu probleme de interes public ale cetatenilor pe care ii reprezinta in Parlament.
Edificatoare in acest sens este si adresa sefului Politiei Romane, Petre Toba (anexa 3 a observatiilor inainte de Guvernul Romaniei), care nici in al doisprazecelea ceas nu a dispus o ancheta privind depistarea ofiterului de politie care, in data de 11.12.2010, a dispus internarea mea fortata la Psihiatrie si cauta tot felul de subterfugii in Legea 487/2002, care nu are nici o relevanta in cazul meu.
Asa cum am artat si in instanta, persoana pe care eu am suspectat-o ca ar fi dispus internarea mea fortata la Psihiatrie in data de 11.12.2010 fara nici un motiv, dar prin care   s-a vrut compromiterea mea prin faptul ca as fi o persoana cu probleme psihice, este comisarul Gicu Avasiloaei, seful Politiei mun. Focsani, dar caruia Parchetul de pe langa Tribunalul Vrancea nu i-a luat nicio declaratie.
De altfel si numitului Tanase Neculai, la vremea respectiva secretar general al PDL Vrancea, pe care eu l-am suspectat ca nu ar fi fost strain de dispozitia privind internarea mea fortata la Psihiatrie din data de 11.12.2010, Parchetul de pe langa Tribunalul Vrancea i-a luat o decratie dupa ce, prin sentinta penala nr. 191/24.10.2011 a Tribunalului Vrancea (anexa 6 a cererei CEDO nr 60113/2012), a fost anulat NUP-ul dat de Parchet, iar dosarul a fost trimis spre a fi recercetat.
Fiindu-mi greu de inteles comportamentul autoritatilor Statului Roman de a musamaliza o MOSTRUOZITATE  care, in conformitate cu anexele depuse de Guvernul Romaniei in observatiile facute, nu a mai avut loc in Romania, in petitia adresata Guvernului Romaniei (Anexa 9) am solicitat sa mi se comunice care este Statul Roman ale carui interese le-a reprezentat agentul guvernamental Catrinel Brumar, autoarea  observatiilor facute de Guvernul Romaniei si transmise la CEDO, in prezenta speta ?
Daca se coroboreaza acuzele publice facute de presedintele Romaniei Traian Basescu fata de primul ministru Victor Ponta si ale primului ministru Victor Ponta fata de presedintele Romaniei Traian Basescu despre care am amintit la inceputul acestei expuneri cu inscrisurile aflate la prezentul dosar (nr 60113/2012), acestea conduc la concluzia ca Statul Roman este condus de GRUPARI MAFIOTE de la cel mai mic nivel pana la cel mai inalt nivel.
Intr-un astfel de SISTEM MAFIOT, cetateanul de rand este practic SUFOCAT, deoarece, cu o Justitie subordonata diverselor grupuri de interese, in Romania nu i se face dreptate.
In opinia mea, acesta este motivul pentru care CEDO a ramas singura speranta pentru romanii de rand ca li se va putea face dreptate si de aceea ajung foarte multe dosare din Romania la CEDO.

Avand in vedere cele arate mai sus, daunele morale solicitate Statului Roman pentru umilirea de care am avut parte odata cu instaurarea „democratiei originale” in Romania sunt in echivalentul prejudiciului la care s-a ajuns  ca urmare a faptului ca, prin decizia 619/2006 a Curtii de Apel Galati, mi s-a desfacut disciplinar contractul de munca de la ENET pe motiv ca mi-am permis sa gandesc, respectiv 149 miliarde lei vechi plus penalizari (anexa 9),  plus prejudiciul de circa 30 miliarde lei vechi de care se face vorbire in procesul-verbal 6328/16.06.2006 al Politiei Vrancea (anexa 6) si care, prin decizia 1087/ 18.05.2007 a Judecatoriei Focsani, a disparut(anexa 7).

Practic, ar fi vorba de o suma de 180 miliarde lei vechi, echivalentul a 4 000 000 euro
(patrumilioane euro).
Consider ca o astfel de sanctiune aplicata Statului Roman, printr-o mediatizare corespunzatoare in Romania, ar putea zdruncina din temelii actualul clientelism politic din Romania si ar obliga Justitia din Romania sa nu mai fie subordonata politic sau diferitelor grupuri de interese.
Aceasta este propunerea mea, dar Curtea va hotara cuantumul daunelor morale pe care considera ca Statul Roman trebuie sa mi le plateasca pentru umilirea la care am fost supus si necazurile avute pentru faptul ca nu am facut nici un fel de compromis in sustinerea unor probleme de interes public si pe care le-am prezentat mai sus.
Numarul meu de cont IBAN este RO79RZBR 0000060007951904 deschis pe numele Grosu Ulise la Raiffeisen BANK – Romania.

Anexa  1 – Copia scrisorii deschise adresata in anul 1990, prin intermediul ziarului Romania libera, primului ministru Petre Roman (transcriere si copia originalului);
Anexa   2 – Copia procesului verbal al „sedintei de partid” de la IRE Focsani din data de 09.12.1993;
Anexa   3 – Copia deciziei 619/2006 a Curtii de Apel Galati;
Anexa   4 – Copia cartii mele de munca;
Anexa   5 – Copia unor articole de presa prin care am adresat doua scrisori deschise presedintelui CJ Vrancea, Marian Oprisan;
Anexa   6 – Copia procesului-verbal nr. 6328/16.06.2006, intocmit de Politia Vrancea;
Anexa   7 – Copia sentntei penale nr. 1078/18.05.2007  a Judecatoriei Focsani;
Anexa   8 – Copia articolului de presa intitulat „CUP a blocat conturile ENET pentru o datorie de 149 miliarde lei vechi”;
Anexa   9 – Copia petitiei adresata Guvernului Romaniei in data de 09.12.2013;
Anexa 10 – Copia unui articol de presa din care rezulta presiunile la care am fost supus pentru a renunta la sustinerea unor probleme tehnico-economic de interes public.

14.12.2013                                                                                                  Ulise Grosu

CEDH-LF4.1aR
RFT/lic

Requete nr 60113/2012
Grosu c Romaniei






CURTEA EUROPEANA A DREPTURILOR OMULUI
Consiliul Europei-Strasburg Franta



Domnule Presedinte,


            Prin prezenta, aduc la cunostinta Curtii punctul meu de vedere in legatura cu observatiile facute de Guvernul Romaniei, la solicitarea CEDO.

OBSERVATII PRIVIND RAPORTUL GUVERNULUI ROMANIEI TRANSMIS CEDO

1.In fapt (En fait)
Din cele prezenate de Guvernul Romaniei  la acest capitol, nu rezulta ca eu as fi tulburat linistea sau ordinea publica si prezinta faptele asa cum au fost prezentate de mine Curtii.
De asemenea, din inscrisurile prezentate in anexa 1, a observatiilor transmise Curtii de catre agentul guvernamental Catrinel Brumaru, nu rezulta niciun document din care sa reiasa ca eu, in data de 11.12.2010, as fi avut un comportament anormal fata de echipajele de politie, care sa fi impus internarea mea fortata la Psihiatrie.
2. In drept (En droit)
II. 1 Legile invocate de guvern nu au nici o relevanta in cazul meu, deoarece eu nu figurez in nicio evidenta ca fiind o persoana cu probleme psihice si nici nu am avut un comportament inadecvat nici cu agentii SPP si nici cu echipajele de politie.
Asa cum rezulta din anexa 4 a observatiilor facute de guvern, in momentul in care am fost dus de catre echipajul de politie la sectia de Psihiatrie pentru a fi internat fortat, in afara de faptul ca eram speriat de ceea ce mi se intampla, nu am avut un comportament de persoana cu tulburari psihice.
II.2.a
La acest capitol, din observatiile guvernului nu rezulta motivele pentru care eu a trebuit sa fiu dus pentru a fi internat fortat la Psihiatrie, ci prezinta modul civilizat de comportare a mea fata de organele de ordine.
De asemenea, in observatiile guvernului se afirma despre o presupusa amenintare a mea cu „punerea unei bombe” in sediul Casei de Cultura, dezinformand prin aceasta Curtea.
Asa cum am precizat in cererea inaintata CEDO avand nr 60113/2012 si in declaratiile date la Parchet aflate la anexa 1, in observatiile guvernului, in momentul in care am fost ridicat de cei doi agenti SPP, surprins de atitudinea acestora, care erau in civil si nu s-au prezentat,         i-am intrebat :  “Dar ori pun bombe?”
Aceasta discutie am avut-o numai cu agentii SPP, iar  la dosarul cauzei nu este nici un fel de declaratie a agentilor SPP din care sa rezulte ca lucrurile ar fi stat altfel decat cele prezentate de mine.
Tot ceea ce s-a spus ulterior cu privire la acest aspect  este folclor, deoarece despre acest subiect, pe care l-am considerat un lucru banal, nu am mai vorbit cu nimeni.
Faptul ca in observatiile facute de guvern se afirma ca eu NU m-as fi “aflat sub controlul exclusiv al autoritatilor in momentul faptelor”, este un lucru FALS.
Din expunerea facuta, rezulta clar comportamentul meu civilizat si cooperant fata de organele de politie, aspect care nu justifica in nici un fel conducerea mea la Spitalul de Psihiatrie pentru a fi internat fortat.
Teoria ca as fi dus pentru a fi consultat de un medic psihiatru, in conditiile in care nimic din comportamentul meu nu ar fi impus un astfel de lucru, este in totalitate falsa. De asemenea, eu am scris in registrul de internari al Sectiei de Psihiatrie ca “refuz internarea” si am semnat pentru acest refuz.
Aceast inscris se gaseste si in anexa 1 a observatiilor facute de Guvernul Romaniei, dar si in anexa 1 a cererii mele adresata CEDO avand nr. 60113/2012.
In conditiile in care eu a trebuit sa consemnez in registrul de primiri al Sectiei de Psihiatrie a Spitalului Focsani ca “refuz internarea”, rezulta clar ca motivul pentru care echipajul de politie m-a dus la Sectia de Psihiatrie a fost INTERNAREA fortata.
II. 2. b
Faptul ca la acest punct Guvernul Romaniei afirma ca nu as fi apelat la toate caile de recurs interne, este un lucru fals, deoarece decizia nr. 91/28 martie 2012 a Tribunalului Vrancea fiind DEFINITIVA, nu mai putea fi atacata cu recurs.
II. 2. c
Neincadrarea in termenul legal de 6 luni, invocata de Guvernul Romaniei, este falsa, deoarece eu am contestat la CEDO decizia nr. 91/28 martie 2012 a Tribunalului Vrancea, incadrandu-ma in termenul legal privind contestarea acestei decizii.
II.3
Invocarea de catre Guvernul Romaniei a prevederilor art. 5, lit. e din Conventie, prin care sa se justifice internarea mea fortata la Psihiatrie, nu este valabila in cazul meu.
Comportamentul civilizat avut de mine fata de organele de politie, asa cum rezulta si din expunerea facuta de Guvernul Romaniei, nu justifica in nici un fel dispozitia de a fi condus de catre organele de politie pentru a fi internat fotat la Psihiatrie.
Faptul ca se afirma ca eu as fi avut o “stare de agitatie, comportament recalcitrant, amenintare de a folosi o bomba” sunt lucruri total false, aceste aspecte nefiind probate in nici un fel de catre organele de politie si nici la dosar nu sunt inscrisuri din care sa rezulte acest aspect.
Edificator in acest sens este si faptul ca nu s-a recurs in nici un fel la imobilzarea mea, nu am fost perchizitionat nici de angajatii SPP si nici de echipajele de politie.
Dupa ce autoritatile si-au dat seama ca  dispozitia de internare fortata a mea la Psihiatrie din data de 11.12.2010 nu a avut nici o motivatie legala, pentru musamalizarea acestuia au inceput  sa se inventeze tot felul de lucruri, pentru a se justifica abuzul facut asupra mea, prin dispozitia politica data de PDL Vrancea si executata de IPJ Vrancea de a fi internat fortat la Psihiatrie in data de 11.10.2010.

II.4
 In expunerea pe care Guvernul Romaniei o face la acest punct, unde se afirma ca “interpelarea politiei a fost caracterizata de un un grad suficient de discretie si ca mai ales datorita unui articol de presa a putut afla despre conducerea reclamantului la un spital de Psihiatrie”, iar urmare al acestui aspect se pretinde ca nu au fost incalcate prevederile art 8 al Conventiei, spune totul despre “democratia originala” din Romania.
Invocarea faptului ca asupra mea nu s-a folosit forta dovedeste faptul ca eu am avut un comportament civilizat fata de organele de politie, care nu a justificat in nici un fel conducerea mea la Spitalul de Pshiatrie pentru a fi internat.
In articolul de presa invocat in observatiile guvernului anexa 2 din cerea mea adresata CEDO si avand nr. 60113/2012 , se mai afirma : “Surse din randul celor prezenti la adunarea PDL, sustin ca Ulise Grosu a vrut sa intre la adunarea partidului fara invitatie si fara legitimatie. In plus a avut un caracter scandalos folosind si un limbaj injurios”. Aceasta afirmatie din articol este FALSA in TOTALITATE. Eu am solicitat conducerii Ziarului de Vrancea sa dea imagini cu mine in stare de “nebunie” sau sa-mi dea drept la replica, dar solicitarea mea a fost respinsa.
Faptul ca in inscrisurile prezentate de reprezentatul guvernului in observatiile facute (anexa 1 ) nu exista nici un inscris din care sa rezulte un astfel de comportament din partea mea, denota ca aceasta afirmatie a fost o facatura menita sa ma discrediteze. De altfel, singurele persoane care ar fi putut confirma sau infirma faptul ca eu as fi avut un caracter recalcitrant ar fi putut fi cei doi agenti SPP in civil, ale caror declaratii nu se gasesc la dosar.
Este posibil ca cei doi agenti SPP sa fi spus adevarul, in sensul ca  eu neavand un act de identitate la mine, Domniile Lor m-au predat unui echipaj de politie pentru a fi identificat. O  astfel de declaratie, aflata la dosar, nu justifica nici inventia cu “punerea de bombe”, nici inventia ca eu as fi facut o criza de nervi pentru ca nu am fost lasat sa intru la sedinta PDL Vrancea si deci, pe cale de consecinta, aceste declaratii nu au fost puse la dosar.

Concluzie :
In opinia mea, observatiile facute de Guvernul Roamniei si prezentate CEDO prin adresa nr L1/9307/4185R/AG/32 nu aduc nici o proba concreta din care sa rezulte ca in cazul meu NU au fost incalcate prevederile art. 5 si art. 8 din Conventia pentru apararea Drepturilor omului si a Libertatilor fundamentale, ba, din contra, confirma acest aspect.

 
14.12.2013
                                                                                                                 Intocmit,
                                                                                                              Ulise Grosu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu