In prima parte a "trilogiei" <LA FOCSANI NU S-A RASTURNAT CARUTA CU
PROSTI>, intitulata "MAGARUL, CAPRA si ENET-ul", postata pe blog in
data de 08.11.2014, consider ca am fost FOST FOARTE CLAR in ceea ce
priveste DISPRETUL pe care conducerea ENET il are fata de abonatii
ENET.
Acest DISPRET al conducerii ENET fata de abonatii ENET nu ar fi putut
avea loc fara complicitatea conducerii Primariei Focsani si a CL
Focsani.
In ceea ce priveste DISPRETUL conducerii Primariei Focsani si a CL
Focsani in ansamblul lui, ma voi referi la modul concret in ultima parte a
"trilogie" <LA FOCSANI NU S-A RASTURNAT CARUTA CU PROSTI>.
Reveninid la prima parte a "trilogie" <LA FOCSANI NU S-A RASTURNAT
CARUTA CU PROSTI>, intitulata "MAGARUL, CAPRA si ENET-ul",
imi permit sa-i amintesc public amicului meu, dl. "dottore" D-tru Dila, seful
OPC Vrancea, ca este recomandabil ca petitia mea nr.2631/03.11.2014 sa fie
tratata in conformitate cu SPIRITUL si LITERA legii si nu asa
cum a tratat intrevederea avuta cu Domnia Sa si prefectul Ion Oprea in anul
2007, cand, urmare a respectivei intrevederi, a adus la Focsani niste
"papagali" de la ANRSC Bucuresti pentru a ma invata ca "ratza impunge".
Multi dintre amicii mei considera ca SUPRAEVALUEZ posibiltatile
"MAGARULUI TROIAN de Tara Vrancei", de aceea ma vad obligat sa le raspund
acestor semeni ai lui Toma NECREDINCIOSU', dupa cum urmeaza :
- Daca voi nu ati vazut legatura intre numele de cod al actiunii mele.
"rupere de utere", declansata imediat dupa ce Curtea de Apel Galati, prin
decizia 615/2006, mi-a desfacut DISCIPLINAR contractul de munca de la ENET pe
motiv ca mi-am permis sa GANDESC si faptul ca cojones-urile MAGARULUI TROIAN
de Tara Vrancei sunt precum dintii la rechin, ma vad obligat sa amintesc de o
gluma "divina".
Se spune ca atunci cand Dumnezeu a creat mamiferele, MAGARUL a
fost ultimul mamifer pe care l-a creat si, pe cale de consecinta, dupa multe
eforturi, l-a creat din ceea ce mai avea la dispozitie.
Dumnezeu, pentru a se convinge daca si ultima Lui creatura privind
mamiferele este multumita de modul in care arata, l-a pus pe magar sa se uite
in oglinda.
Cand MAGARUL s-a uitat in oglinda si si-a vazut urechile foarte mari,
nevenindu-i sa creada ceea ce vedea, a exclamat "ii" dar cand cand a
vazut cu ce l-a dotat Dumnezeu sub burta, ï-a venit inima la loc si, uimit de
ceea ce a vazut, a exclamat "haa".
Acesta este motivul pentru care magarul se "exprima" si in prezent prin "ii-haa", "ii-haa".........
Imi place sa cred ca, dupa lecturarea acestei "glume divine", toti cei care au rezerve in ceea ce priveste posibilitatile "MAGARULUI TROIAN de Tara Vrancei" sa-si revizuiasca atitudinea.Asa cum am spus de multe ori public prin mijloacele publice de care pot beneficia, eu REFUZ CATEGORIC sa fiu prostul "supermanagerului" CUP Focsani, Vasilescu Gh., si sa fiu partas la plata prejudiciului de sute de miliarde lei vechi, urmare a falselor procese CUP-ENET.
Practic, acest prejudiciu de sute de miliarde lei vechi care rezulta in urma falselor procese CUP-ENET reprezinta cuantificarea GANDIRII mele, pentru care, prin decizia 619/2006 a Curtii de Apel Galati, mi s-a desfacut DISCIPLINAR contractul de munca de la ENET pe motiv ca mi-am permis sa gandesc.
Acesta este motivul pentru care magarul se "exprima" si in prezent prin "ii-haa", "ii-haa".........
Imi place sa cred ca, dupa lecturarea acestei "glume divine", toti cei care au rezerve in ceea ce priveste posibilitatile "MAGARULUI TROIAN de Tara Vrancei" sa-si revizuiasca atitudinea.Asa cum am spus de multe ori public prin mijloacele publice de care pot beneficia, eu REFUZ CATEGORIC sa fiu prostul "supermanagerului" CUP Focsani, Vasilescu Gh., si sa fiu partas la plata prejudiciului de sute de miliarde lei vechi, urmare a falselor procese CUP-ENET.
Practic, acest prejudiciu de sute de miliarde lei vechi care rezulta in urma falselor procese CUP-ENET reprezinta cuantificarea GANDIRII mele, pentru care, prin decizia 619/2006 a Curtii de Apel Galati, mi s-a desfacut DISCIPLINAR contractul de munca de la ENET pe motiv ca mi-am permis sa gandesc.
Smecheria IEFTINA prin care primarul mun. Focsani, dl.Decebal
Bacinschi, si CL Focsani au gasit-o pentru recupararea acestui imens
prejudiciu din bani publici, prin marirea capitalului social la ENET,
consider ca nu este deloc in regula.
In conditiile in care CUP Focsani si ENET Focsani au fost in subordinea CL Focsani si sub coordonarea primarului mun. Focsani, asa cum prevede Legea 215/2001, la mijloc este vorba de o NEGLIJENTA IN SERVICIU, iar Camera de Conturi Vrancea TREBUIE sa sesizeze organele abilitate in a face cercetari in acest sens.
In conditiile in care CUP Focsani si ENET Focsani au fost in subordinea CL Focsani si sub coordonarea primarului mun. Focsani, asa cum prevede Legea 215/2001, la mijloc este vorba de o NEGLIJENTA IN SERVICIU, iar Camera de Conturi Vrancea TREBUIE sa sesizeze organele abilitate in a face cercetari in acest sens.
Daca intr-o prima faza directorul Camerei de Conturi Vrancea, dl. Ionel
Petrea, mi-a demonstrat ca Domnia Sa este convinsa ca la Focsani s-a
rasturnat caruta cu prosti, sper ca noua petitie inaintata presedintelui
Camerei de Conturi a Romaniei si a carei copie o anexez (anexa 1) sa aiba ca
efect aducerea d-lui Ionel Petrea cu picioarele pe pamant.
In ceea ce-l priveste pe acest "tehnocrat" Petrea Ionel, eu mai am o
experienta trista, in sensul ca, in confirmate cu declaratia facuta de
directorul CUP Focsani, Vasilescu Gh., directorul Camerei de Conturi
Vrancea ar fi avizat auditul facut la comanda Primariei Focsani din care a
rezultat ca SC CUP Focsani calculeaza corect pretul mc de apa vandut
focsanenilor.
Eu am demonstrat la Camera Auditorilor Finaciari din Romania ca auditul
in cauza este gresit si, pe cale de consecinta, auditorul care a intocmit
respectivul audit a fost sanctionat de CAFR.
In eseul "DUMNEZEU DIN TOATE SI FEROCITATEA
"BURGHEZIEI PROLETARE" POSTDECEMBRISTE", postat pe blogul ulisegrosu.blogspot.com, am amintit despre strategia
folosita atunci cand am hotarat sa ridic problema ingineriei finaciare de la
CUP Focsani, prin care, incepand cu anul 2000, se calculeaza GRESIT pretul mc
de apa si canalul.
Totusi, nu m-am asteptat ca Sistemul din Provincia Europeana Vrancea sa functioneze ca un "ceas elvetian", in care institutiile Statului Roman din Tara Vrancei sa fie doar niste "pioni pe o tabla de sah".
Totusi, nu m-am asteptat ca Sistemul din Provincia Europeana Vrancea sa functioneze ca un "ceas elvetian", in care institutiile Statului Roman din Tara Vrancei sa fie doar niste "pioni pe o tabla de sah".
In ciuda acestei functionari perfecte a Sistemului din
Provincia Europeana Vrancea, pe baza unor inscrisuri, asa cum arat si in
petitia inaintata Consiliului Superior al Magistraturii (anexa 2), in opinia
mea, vinovate pentru actuala situatie de la ENET Focsani se fac institutiile
Statului Roman, Parchetul de pe langa Judecatoria Focsani si Judecatoria
Focsani.
In opinia mea, un rol important in MUSAMALIZAREA
ingineriei finaciare de la CUP Focsani, precum si in MUSAMALIZAREA
prejudiciului de la ENET privind facturarea in plus de energie termica de
catre ENET in iarna 2005-2006 la abonatii fara gigacalorimetre, a avut-o
procurorul Tarlea Florin.
In conditiile in care "sindicatul procurorilor si
judecatorilor din Romania", numit pompos Consiliul Superior al Magistraturii,
a considerat, urmare a unor inscrisuri primite de la aceasta institutie, din
care rezulta ca :
-a. A fost corect si in spiritul legii sa mi se desfaca contractul de munca de la ENET Focsani prin decizia 619/2012 a Curtii de Apel Galati pe motiv ca mi-am permis sa GANDESC;
-a. A fost corect si in spiritul legii sa mi se desfaca contractul de munca de la ENET Focsani prin decizia 619/2012 a Curtii de Apel Galati pe motiv ca mi-am permis sa GANDESC;
-b. A fost corect si in spiritul legii faptul ca
Tribunalul Vrancea, prin decizia 91/2012, a considerat legala dispozitia PDL
Vrancea data sefului Politiei mun. Focsani, comisar Gicu Avasiloaei,
dispozitie executata intocmai, de a fi internat fortat la Pishiatrie deoarece
mi-am permis sa-i deranjez pe parlamentarii PDL de Vrancea Sorina Placinta si
Razvan Mustea cu o petitie in care am ridicat probleme de interes
public,
-sunt in totalitate de acord cu cei care afirma ca
CSM-ul a fost "mana dreapta" a Regimului Securist Postdecembrist din
Romania.
De altfel, fara ajutorul JUSTITIEI, Regimul Securist
Postdecembrist din Romania nu ar fi putut PARJOLI intreaga economie a Romaniei
si sa aduca tara la "sapa de lemn".
Daca intr-o tara normala dl. procuror Tarlea Florin, pentru
meritul de a fi contribuit la MUSUMALIZAREA ingineriei finaciare de la CUP
Focsani si MUSAMALIZAREA prejudiciului de la ENET de care am facut vorbire mai
sus, ar fi fost data afara din Parchet, in Romania astfel de acte "eroice"
trebuie recompensate.
In cazul procurorului Tarlea Florin, probabil cu numirea
de catre CSM in functia de prim-procuror al Parchetului de pe langa Tribunalul
Vrancea.
Pentru a-i scoate in evidenta MERITELE si "faptele
de arme" ale procurorului Tarlea Florin, am inaintat si eu la CSM petitia din
anexa 2.
Eu fiind singur in aceasta lupta avuta cu Sistemul din
Provincia Europeana Vrancea, nu am avut posibilitatea sa expun cele artate
mai sus la o televiziune centrala pentru a le face publice. Deoarece
prietena mea CRIZA, despre care ii tot spun in scris d-lui presedinte
Marian Oprisan ca este mai TARE decat orice femeie din viata Domniei Sale,
a inceput sa-si arate din ce in ce mai mult 'NURII", pe fondul DESTEPTARII
poporului roman dupa 25 de ani de LETARGIE, eu sunt convins ca isi vor gasi
rezolvarea si problemele de interes public sustinute de
mine.
09.11.2014 Ulise Grosu
Anexa 1
Domnului
Presedinte al Curtii de Conturi a Romaniei
Domnule
Presedinte,
Subsemnatul,
Grosu Ulise, cu domiciliul stabil in mun. Focsani, str. Constitutiei, nr. 9,
ap. 10, jud Vrancea, prin prezenta va informez ca in data de 06.08.2014
v-am inaintat prin e-mail o petitie a carei copie o anexez. (anexa
1)
La aceasta
petitie am primit ca raspuns adresa nr.1165/05.09.2014, intocmita de Camera
de Conturi Vrancea. (anexa 2)
In opinia mea, adresa nr.1165/05.09.2014 a Camerei de Conturi Vrancea (anexa 2) este intocmita intr-un DISPRET TOTAL fata de prevederile art. 21, alin,1, art.22, lit.e, f, si g si a art. 23, lit. a si d din Legea nr. 94/1992 privind organizarea si functionarea Curtii de Conturi a Romaniei.
In opinia mea, adresa nr.1165/05.09.2014 a Camerei de Conturi Vrancea (anexa 2) este intocmita intr-un DISPRET TOTAL fata de prevederile art. 21, alin,1, art.22, lit.e, f, si g si a art. 23, lit. a si d din Legea nr. 94/1992 privind organizarea si functionarea Curtii de Conturi a Romaniei.
Ce am in vedere
cand fac aceasta afirmatie ?
A. La punctul "A" al petitiei
mele din data de 06.08.2014 am prezentat faptul ca SC CUP Focsani calculeaza,
incepand cu anul 2000, GRESIT pretul mc de apa vandut cetatenilor mun.
Focsani.
Pentru a va
convinge ca asa stau lucrurile, anexez copia unui RAPORT intocmit de CUP
Focsani.
Din RAPORTUL
intocmit de CUP Focsani rezulta ca, urmare a unui imprumut facut la BERD in
anul 1997, BERD impreuna cu CUP Focsani a stabilit un pret de referenta al mc
de apa de 688 lei/mc, dupa care s-a convenit :
1. La data de 01.07.1997,
ajustarea pretului de referinta de la data de 01.01.1997 cu inflatia, la care
se aduga o majorare de 43%;
2. La data de 01.07.1998, ajustarea pretului de referinta de la data de 01.07.1997 cu inflatia, la care se aduga o majorare de 38%;3. La data de 01.07.1999, ajustarea pretului de referinta de la data de 01.07.1998 cu inflatia, la care se aduga o majorare de 19%;
2. La data de 01.07.1998, ajustarea pretului de referinta de la data de 01.07.1997 cu inflatia, la care se aduga o majorare de 38%;3. La data de 01.07.1999, ajustarea pretului de referinta de la data de 01.07.1998 cu inflatia, la care se aduga o majorare de 19%;
La data de
01.07.2000, cat a fost valabila majorarea convenita la data de 01.07.1999,
pretul mc de apa vandut in mun. Focsani trebuia calculat citez : " Tariful
ajustat cu inflatia va fi calculat prin inmultirea tarifului in vigoare la 1
ianuarie 1997 cu factorul de ajustare a inflatiei (Ajust)."
Ce face CUP
Focsani ?
-IGNORA
aceasta prevedere si lasa si dupa data de 01.07.2000 majorarile convenite cu
BERD pe o perioada de numai 3 ani(1997-2000).
Cele aratate mai
sus rezulta din inscrisurile prezentate la anexa 3.
B. La punctul "B" al petitiei mele din data de 06.08.2014 am prezentat faptul ca, urmare a unor false procese dintre CUP Focsani si ENET Focsani, unitati subordonate pe timpul cat au avut loc procesele CL Focsani, s-a ajuns la un prejudiciu de ordinul sutelor de miliarde lei vechi.
B. La punctul "B" al petitiei mele din data de 06.08.2014 am prezentat faptul ca, urmare a unor false procese dintre CUP Focsani si ENET Focsani, unitati subordonate pe timpul cat au avut loc procesele CL Focsani, s-a ajuns la un prejudiciu de ordinul sutelor de miliarde lei vechi.
Acest
prejudiciu este in fapt o NEGLIJENTA IN SERVICIU si trebuie recuperat de la
persoanele vinovate de aceasta neglijenta.
Prevederile
art. 36, alin.1, art. 36, alin.2, lit.a si lit.d, art.61, alin.2 si ale art.
63, alin.1, lit.d si alin.5, lit. a din Legea 215/2001 sunt foarte clare in
acest sens.
Pentru a va
convinge ca ceea ce afirm in legatura cu prejudiciul de sute de miliarde lei
vechi, urmare a falselor procese CUP-ENET, nu este o poveste, va pun la
dispozitie copia unui articol de presa unde directorul ENET, Merchea Manole,
face vorbire despre acest prejudiciu. (Anexa 4)
Avand in
vedere cele aratate mai sus, rog sa dispuneti coroborarea adresei
nr.1165/05.09.2014 intocmita de Camera de Conturi Vrancea (anexa 1) cu
inscrisurile pe care vi le-am pus la dispozitie si luarea masurilor care se
impun in astfel de situatii.
21.10.2014 Ulise Grosu
Anexa 2
Domnului
Presedinte al Consiliului
Superior
al Magistraturii
Domnule
Presedinte,
Subsemnatul,
Grosu Ulise, cu domiciliul stabil in mun. Focsani, str. Constitutiei, nr.9,
ap.10, tel. 0762823793, prin prezenta va aduc la cunostinta
urmatoarele:
1. Concluziile unui raport făcut
de Banca Mondială, după analiza modului în care funcționează CSM-ul,
instanţele şi Parchetele, nu sunt îmbucurătoare. Astfel, conform analizei
menționate și citate de Digi24, sistemul judiciar din România are în fruntea
sa șefi care nu au o politică de combatere a corupţiei în rândul procurorilor
şi judecătorilor.
Observaţiile vin în urma numeroaselor scandaluri de corupţie în rândul magistraţilor.
Observaţiile vin în urma numeroaselor scandaluri de corupţie în rândul magistraţilor.
2. Aceasta constatare a Bancii
Mondiale in ceea ce priveste politica de combatere a corupţiei în rândul
procurorilor şi judecătorilor, in calitatea mea de simplu cetatean, am
simtit-o pe propia piele.
Ce am in vedere
cand fac o astfel de afirmatie ?
a. Prin
decizia 915/2006 a Curtii de Apel Galati, mi s-a desfacut DISCIPLINAR
contractul de munca de la ENET Focsani pe motiv ca mi-am piermis sa
gandesc.
Citez, pag. 6 a
Deciziei 915/2006 a Curtii de Apel Galati : "Din actele dosarului rezulta
ca reclamantul si-a permis sa conteste modul de calcul........."Anexa
1.
In legatura cu
aceasta speta, am un dosar pe rol la CEDO.
b. Cuantificarea gandirii mele,
pentru care JUSTITIA "independenta" din Romania mi-a desfacut DISCIPLINAR
contractul de munca de la ENET Focsani, se ridica in prezent la un
prejudiciu de ordinul sutelor de miliarde lei vechi.
In anexa 2 prezint un interviu luat de un ziar local directorului ENET Focsani, unde se face vorbire despre prejudiciul de sute de miliarde lei vechi de care am amintit mai sus.
In anexa 2 prezint un interviu luat de un ziar local directorului ENET Focsani, unde se face vorbire despre prejudiciul de sute de miliarde lei vechi de care am amintit mai sus.
Desi in
aceasta speta este vorba de o NEGLIJENTA IN SERVICIU, conducerea Primariei
Focsani si CL Focsani recupreaza acest imens prejudiciu de la focsaneni, prin
marirea capitalului social la ENET Focsani.
c. Prin sentinta penala
nr.91/2012 a Tribunalului Vrancea, se considera ca a fost perfect legala
dispozitia politica data de PDL Vrancea si executata de Politia mun. Focsani
de a fi dus ca sa fiu internat fortat la Psihiatrie deoarece mi-am permis sa-i
deranjez pe parlamentarii PDL de Vrancea Razvan Mustea si Sorina Placinta cu o
petitie in care am ridicat probleme de interes public ale focsanenilor pe care
ii reprezentau in Parlamentul Romaniei, (anexa 3)
Si in aceasta
speta am un proces cu Statul Roman la CEDO.
d. Prin 6(sase) hotarari de
instanta (3 ale Tribunalului Vrancea si 3 ale Curtii de Apel Galati), mi s-a
refuzat un drept elementar prevazut de lege si anume accesul la o informatie
de interes public, respectiv structura pretului de cost al mc de apa vandut
de CUP Focsani.
Care a fost
motivul acestui refuz ?
-
Musamalizarea unei inginerii finaciare prin care CUP Focsani calculeaza,
incepand cu anul 2000, gresit pretul mc de apa vandut
focsanenilor.
3. Din presa am aflat ca
procurorul Florin Tarlea de la Parchetul de pe langa Tribunalul Vrancea
partcipa la un concurs organizat de CSM pentru ocuparea postului de
prim-procuror al Parchetului de pe langa Tribunalul
Vrancea.
In anul 2006,
cand procurorul Florin Tarlea era procuror la Tribunalul de pe langa
Judecatoria Focsani, a solutionat cu NUP un dosar din care, conform
procesului-verbal nr. 6328/16.06.2006 al Politiei Vrancea, ar rezulta un
prejudiciu la ENET Focsani de 2 871 105,83 lei RON fara TVA.
(anexa4).
Pentru a fi
musamalizata aceasta infranctiune, procurorul Florin Tarlea trimite in
instanta dosarul pe care l-a solutionat cu NUP fara ca eu in calitate de
petent sa fi facut o cerere in acest sens.
De la dosar au disparut filele 8-15, anexate la procesul-verbal nr. 6328/16.06.2006 al Politiei Vrancea, unde se face vorbire despre calcule matematice pe baza carora Politia Vrancea a stabilit prejudiciul.
De la dosar au disparut filele 8-15, anexate la procesul-verbal nr. 6328/16.06.2006 al Politiei Vrancea, unde se face vorbire despre calcule matematice pe baza carora Politia Vrancea a stabilit prejudiciul.
Prin decizia
1078/2007 a Judecatoriei Focsani se obine o sentinta contrara celor afirmate
in procesului-verbal nr. 6328/16.06.2006 al Politiei Vrancea. (pag. 2 a deciziei 1078/2007 a
Judecatoriei Focsan) (anexa 5)
In prezent,
situatia finaciara la ENET Focsani este destul de delicata, existand riscul
ca circa 40 de mii de focsaneni sa ramana fara caldura in aceasta
iarna.
In opinia mea,
institutiile Statului Roman, Parchetul de pe langa Judecatoria Focsani si
Judecatoria Focsani, in conformitate cu inscrisurile prezentate la anexa 4 si
5, se fac vinovate de actuala situatie finaciara de la ENET
Focsani.
Avand in vedere
ca presa a scris ca procurorul sef al DIICOT, Alina Bica, ar fi obtinut
aceasta functie gratie prieteniei pe care o are cu Elena Udrea si cu care, de
altfel, isi face cumparaturi la Paris, rog sa mi se comunice daca
procurorul Florin Tarlea a fost admis pentru a participa la concursul pentru
ocuparea postului de prim-procuror al Parchetului de pe langa Tribunalul
Vrancea urmare a "profesionalismului" cu care a musamalizat infractiunea de la
ENET Focsani, in conformitate cu cele care rezulta din anexele 4 si
5.
04.11.2014
Ulise Grosu
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu