miercuri, 12 noiembrie 2014

MAGARUL, CAPRA, Curtea de Conturi a Romaniei si CSM-ul





In prima parte a "trilogiei" <LA FOCSANI NU S-A RASTURNAT CARUTA CU PROSTI>, intitulata "MAGARUL, CAPRA si ENET-ul", postata pe blog in data de 08.11.2014, consider ca am fost FOST FOARTE CLAR in ceea ce priveste DISPRETUL pe care conducerea ENET il are fata de abonatii ENET.
Acest DISPRET al conducerii ENET fata de abonatii ENET nu ar fi putut avea loc fara complicitatea conducerii Primariei Focsani si a CL Focsani.
In ceea ce priveste DISPRETUL conducerii Primariei Focsani si a CL Focsani in ansamblul lui, ma voi referi la modul concret in ultima parte a "trilogie" <LA FOCSANI NU S-A RASTURNAT CARUTA CU PROSTI>.
Reveninid la prima parte a "trilogie" <LA FOCSANI NU S-A RASTURNAT CARUTA CU PROSTI>,  intitulata "MAGARUL, CAPRA si ENET-ul",  imi permit sa-i amintesc public amicului meu, dl. "dottore" D-tru Dila, seful OPC Vrancea, ca este recomandabil ca petitia mea nr.2631/03.11.2014 sa fie tratata in conformitate cu SPIRITUL si LITERA legii si nu asa cum a tratat intrevederea avuta cu Domnia Sa si prefectul Ion Oprea in anul 2007, cand, urmare a respectivei intrevederi, a adus la Focsani niste "papagali" de la ANRSC Bucuresti pentru a ma invata ca "ratza impunge".
Multi dintre amicii mei considera ca SUPRAEVALUEZ posibiltatile "MAGARULUI TROIAN de Tara Vrancei", de aceea ma vad obligat sa le raspund acestor semeni ai lui Toma NECREDINCIOSU', dupa cum urmeaza :
- Daca voi nu ati vazut legatura intre numele de cod al actiunii mele. "rupere de utere", declansata imediat dupa ce Curtea de Apel Galati, prin decizia 615/2006, mi-a desfacut DISCIPLINAR contractul de munca de la ENET pe motiv ca mi-am permis sa GANDESC si faptul ca cojones-urile MAGARULUI TROIAN de Tara Vrancei sunt precum dintii la rechin, ma vad obligat sa amintesc de o gluma "divina".
Se spune ca atunci cand Dumnezeu a creat mamiferele, MAGARUL a fost ultimul mamifer pe care l-a creat si, pe cale de consecinta, dupa multe eforturi, l-a creat din ceea ce mai avea la dispozitie.
Dumnezeu, pentru a se convinge daca si ultima Lui creatura privind mamiferele este multumita de modul in care arata, l-a pus pe magar sa se uite in oglinda.
Cand MAGARUL s-a uitat in oglinda si si-a vazut urechile foarte mari, nevenindu-i sa creada ceea ce vedea, a exclamat "ii" dar cand cand a vazut cu ce l-a dotat Dumnezeu sub burta, ï-a venit inima la loc si, uimit de ceea ce a vazut, a exclamat "haa".
Acesta este motivul pentru care magarul se "exprima" si in prezent prin "ii-haa", "ii-haa".........
Imi place sa cred ca, dupa lecturarea acestei "glume divine", toti cei care au rezerve in ceea ce priveste posibilitatile "MAGARULUI TROIAN de Tara Vrancei" sa-si revizuiasca atitudinea.Asa cum am spus de multe ori public prin mijloacele publice de care pot beneficia, eu REFUZ CATEGORIC sa fiu prostul "supermanagerului" CUP Focsani, Vasilescu Gh., si sa fiu partas la plata prejudiciului de sute de miliarde lei vechi, urmare a falselor procese CUP-ENET.
Practic, acest prejudiciu de sute de miliarde lei vechi care rezulta in urma falselor procese CUP-ENET reprezinta cuantificarea GANDIRII mele, pentru care, prin decizia 619/2006 a Curtii de Apel Galati, mi s-a desfacut DISCIPLINAR contractul de munca de la ENET pe motiv ca mi-am permis sa gandesc.
Smecheria IEFTINA prin care primarul mun. Focsani, dl.Decebal Bacinschi, si CL Focsani au gasit-o pentru recupararea acestui imens prejudiciu din bani publici, prin marirea capitalului social la ENET, consider ca nu este deloc in regula.
In conditiile in care CUP Focsani si ENET Focsani au fost in subordinea CL Focsani si sub coordonarea primarului mun. Focsani, asa cum prevede Legea 215/2001, la mijloc este vorba de o NEGLIJENTA IN SERVICIU, iar Camera de Conturi Vrancea TREBUIE sa sesizeze organele abilitate in a face cercetari in acest sens.
Daca intr-o prima faza directorul Camerei de Conturi Vrancea, dl. Ionel Petrea,  mi-a demonstrat ca Domnia Sa este convinsa ca la Focsani s-a rasturnat caruta cu prosti, sper ca noua petitie inaintata presedintelui Camerei de Conturi a Romaniei si a carei copie o anexez (anexa 1) sa aiba ca efect aducerea d-lui Ionel Petrea cu picioarele pe pamant.
In ceea ce-l priveste pe acest "tehnocrat" Petrea Ionel, eu mai am o experienta trista, in sensul ca, in confirmate cu declaratia facuta de directorul CUP Focsani, Vasilescu Gh., directorul Camerei de Conturi Vrancea ar fi avizat auditul facut la comanda Primariei Focsani din care a rezultat ca SC CUP Focsani calculeaza corect pretul mc de apa vandut focsanenilor.
Eu am demonstrat la Camera Auditorilor Finaciari din Romania ca auditul in cauza este gresit si, pe cale de consecinta, auditorul care a intocmit respectivul audit a fost sanctionat de CAFR.
In eseul "DUMNEZEU DIN TOATE SI FEROCITATEA "BURGHEZIEI PROLETARE" POSTDECEMBRISTE", postat pe blogul ulisegrosu.blogspot.com, am amintit despre strategia folosita atunci cand am hotarat sa ridic problema ingineriei finaciare de la CUP Focsani, prin care, incepand cu anul 2000, se calculeaza GRESIT pretul mc de apa si canalul.
Totusi, nu m-am asteptat ca Sistemul din Provincia Europeana Vrancea sa functioneze ca un "ceas elvetian", in care institutiile Statului Roman din Tara Vrancei sa fie doar niste "pioni pe o tabla de sah".
In ciuda acestei functionari perfecte a Sistemului din Provincia Europeana Vrancea, pe baza unor inscrisuri, asa cum arat si in petitia inaintata Consiliului Superior al Magistraturii (anexa 2), in opinia mea, vinovate pentru actuala situatie de la ENET Focsani se fac institutiile Statului Roman, Parchetul de pe langa Judecatoria Focsani si Judecatoria Focsani.
In opinia mea, un rol important in MUSAMALIZAREA ingineriei finaciare de la CUP Focsani, precum si in MUSAMALIZAREA prejudiciului de la ENET privind facturarea in plus de energie termica de catre ENET in iarna 2005-2006 la abonatii fara gigacalorimetre, a avut-o procurorul Tarlea Florin.
In conditiile in care "sindicatul procurorilor si judecatorilor din Romania", numit pompos Consiliul Superior al Magistraturii, a considerat, urmare a unor inscrisuri primite de la aceasta institutie, din care rezulta ca :
-a. A fost corect si in spiritul legii sa mi se desfaca contractul de munca de la ENET Focsani prin decizia 619/2012 a Curtii de Apel Galati pe motiv ca mi-am permis sa GANDESC;
-b. A fost corect si in spiritul legii faptul ca Tribunalul Vrancea, prin decizia 91/2012, a considerat legala dispozitia PDL Vrancea data sefului Politiei mun. Focsani, comisar Gicu Avasiloaei, dispozitie executata intocmai, de a fi internat fortat la Pishiatrie deoarece mi-am permis sa-i deranjez pe parlamentarii PDL de Vrancea Sorina Placinta si Razvan Mustea cu o petitie in care am ridicat probleme de interes public,
-sunt in totalitate de acord cu cei care afirma ca CSM-ul a fost "mana dreapta" a Regimului Securist Postdecembrist din Romania.
De altfel, fara ajutorul JUSTITIEI, Regimul Securist Postdecembrist din Romania nu ar fi putut PARJOLI intreaga economie a Romaniei si sa aduca tara la "sapa de lemn".
Daca intr-o tara normala dl. procuror Tarlea Florin, pentru meritul de a fi contribuit la MUSUMALIZAREA ingineriei finaciare de la CUP Focsani si MUSAMALIZAREA prejudiciului de la ENET de care am facut vorbire mai sus, ar fi fost data afara din Parchet, in Romania astfel de acte "eroice" trebuie recompensate.
In cazul procurorului Tarlea Florin, probabil cu numirea de catre CSM in functia de prim-procuror al Parchetului de pe langa Tribunalul Vrancea.
Pentru a-i scoate in evidenta MERITELE si "faptele de arme" ale procurorului Tarlea Florin, am inaintat si eu la CSM petitia din anexa 2.
Eu fiind singur in aceasta lupta avuta cu Sistemul din Provincia Europeana Vrancea, nu am avut posibilitatea sa expun cele artate mai sus la o televiziune centrala pentru a le face publice. Deoarece prietena mea CRIZA, despre care ii tot spun in scris d-lui presedinte Marian Oprisan ca este mai TARE decat orice femeie din viata Domniei Sale, a inceput sa-si arate din ce in ce mai mult 'NURII", pe fondul DESTEPTARII poporului roman dupa 25 de ani de LETARGIE, eu sunt convins ca isi vor gasi rezolvarea si problemele de interes public sustinute de mine.
09.11.2014                                                          Ulise Grosu



Anexa 1
Domnului Presedinte al Curtii de Conturi a Romaniei
Domnule Presedinte,
Subsemnatul, Grosu Ulise, cu domiciliul stabil in mun. Focsani, str. Constitutiei, nr. 9, ap. 10, jud Vrancea, prin prezenta va informez ca in data de 06.08.2014 v-am inaintat prin e-mail o petitie a carei copie o anexez. (anexa 1)
La aceasta petitie am primit ca raspuns adresa nr.1165/05.09.2014, intocmita de Camera de Conturi Vrancea. (anexa 2)
In opinia mea, adresa nr.1165/05.09.2014 a Camerei de Conturi Vrancea (anexa 2) este intocmita  intr-un DISPRET TOTAL fata de prevederile art. 21, alin,1, art.22, lit.e, f, si g si a art. 23, lit. a si d din Legea nr. 94/1992 privind organizarea si functionarea Curtii de Conturi a Romaniei.
Ce am in vedere cand fac aceasta afirmatie ?
A. La punctul "A" al petitiei mele din data de 06.08.2014 am prezentat faptul ca SC CUP Focsani calculeaza, incepand cu anul 2000, GRESIT pretul mc de apa vandut cetatenilor mun. Focsani.
Pentru a va convinge ca asa stau lucrurile, anexez copia unui RAPORT intocmit de CUP Focsani.
Din RAPORTUL intocmit de CUP Focsani rezulta ca, urmare a unui imprumut facut la BERD in anul 1997, BERD impreuna cu CUP Focsani a stabilit un pret de referenta al mc de apa de 688 lei/mc, dupa care s-a convenit :
1. La data de 01.07.1997, ajustarea pretului de referinta de la data de 01.01.1997 cu inflatia, la care se aduga o majorare de 43%;
2. La data de 01.07.1998, ajustarea pretului de referinta de la data de 01.07.1997 cu inflatia, la care se aduga o majorare de 38%;
3. La data de 01.07.1999, ajustarea pretului de referinta de la data de 01.07.1998 cu inflatia, la care se aduga o majorare de 19%;
La data de 01.07.2000, cat a fost valabila majorarea convenita la data de 01.07.1999, pretul mc de apa vandut in mun. Focsani trebuia calculat citez : " Tariful ajustat cu inflatia va fi calculat prin inmultirea tarifului in vigoare la 1 ianuarie 1997 cu factorul de ajustare a inflatiei (Ajust)."
Ce face CUP Focsani ?
-IGNORA aceasta prevedere si lasa si dupa data de 01.07.2000 majorarile convenite cu BERD pe o perioada de numai 3 ani(1997-2000).
Cele aratate mai sus rezulta din inscrisurile prezentate la anexa 3.
B. La punctul "B" al petitiei mele din data de 06.08.2014 am prezentat faptul ca, urmare a unor false procese dintre CUP Focsani si ENET Focsani, unitati subordonate pe timpul cat au avut loc procesele CL Focsani, s-a ajuns la un prejudiciu de ordinul sutelor de miliarde lei vechi.
Acest prejudiciu este in fapt o NEGLIJENTA IN SERVICIU si trebuie recuperat de la persoanele vinovate de aceasta neglijenta.
Prevederile art. 36, alin.1, art. 36, alin.2, lit.a si lit.d, art.61, alin.2 si ale art. 63, alin.1, lit.d si alin.5, lit. a din Legea 215/2001 sunt foarte clare in acest sens.
Pentru a va convinge ca ceea ce afirm in legatura cu prejudiciul de sute de miliarde lei vechi, urmare a falselor procese CUP-ENET, nu este o poveste, va pun la dispozitie copia unui articol de presa unde directorul ENET, Merchea Manole, face vorbire despre acest prejudiciu. (Anexa 4)
Avand in vedere cele aratate mai sus, rog sa dispuneti coroborarea adresei nr.1165/05.09.2014 intocmita de Camera de Conturi Vrancea (anexa 1) cu inscrisurile pe care vi le-am pus la dispozitie si luarea masurilor care se impun in astfel de situatii.
         21.10.2014                                                               Ulise Grosu


Anexa 2
Domnului Presedinte al Consiliului
Superior al Magistraturii
Domnule Presedinte,


Subsemnatul, Grosu Ulise, cu domiciliul stabil in mun. Focsani, str. Constitutiei, nr.9, ap.10, tel. 0762823793, prin prezenta va aduc la cunostinta urmatoarele:
1. Concluziile unui raport făcut de Banca Mondială, după analiza modului în care funcționează CSM-ul, instanţele şi Parchetele, nu sunt îmbucurătoare. Astfel, conform analizei menționate și citate de Digi24, sistemul judiciar din România are în fruntea sa șefi care nu au o politică de combatere a corupţiei în rândul procurorilor şi judecătorilor.
Observaţiile vin în urma numeroaselor scandaluri de corupţie în rândul magistraţilor.
2. Aceasta constatare a Bancii Mondiale in ceea ce priveste politica de combatere a corupţiei în rândul procurorilor şi judecătorilor, in calitatea mea de simplu cetatean, am simtit-o pe propia piele.
Ce am in vedere cand fac o astfel de afirmatie ?
a. Prin decizia 915/2006 a Curtii de Apel Galati, mi s-a desfacut DISCIPLINAR contractul de munca de la ENET Focsani pe motiv ca mi-am piermis sa gandesc.
Citez, pag. 6 a Deciziei 915/2006 a Curtii de Apel Galati : "Din actele dosarului rezulta ca reclamantul si-a permis sa conteste modul de calcul........."Anexa 1.
In legatura cu aceasta speta, am un dosar pe rol la CEDO.
b. Cuantificarea gandirii mele, pentru care JUSTITIA "independenta" din Romania mi-a desfacut DISCIPLINAR contractul de munca de la ENET Focsani, se ridica in prezent la un prejudiciu de ordinul sutelor de miliarde lei vechi.
In anexa 2 prezint un interviu luat de un ziar local directorului ENET Focsani, unde se face vorbire despre prejudiciul de sute de miliarde lei vechi de care am amintit mai sus.
Desi in aceasta speta este vorba de o NEGLIJENTA IN SERVICIU, conducerea Primariei Focsani si CL Focsani recupreaza acest imens prejudiciu de la focsaneni, prin marirea capitalului social la ENET Focsani.
c. Prin sentinta penala nr.91/2012 a Tribunalului Vrancea, se considera ca a fost perfect legala dispozitia politica data de PDL Vrancea si executata de Politia mun. Focsani de a fi dus ca sa fiu internat fortat la Psihiatrie deoarece mi-am permis sa-i deranjez pe parlamentarii PDL de Vrancea Razvan Mustea si Sorina Placinta cu o petitie in care am ridicat probleme de interes public ale focsanenilor pe care ii reprezentau in Parlamentul Romaniei, (anexa 3)
Si in aceasta speta am un proces cu Statul Roman la CEDO.
d. Prin 6(sase) hotarari de instanta (3 ale Tribunalului Vrancea si 3 ale Curtii de Apel Galati), mi s-a refuzat un drept elementar prevazut de lege si anume accesul la o informatie de interes public, respectiv structura pretului de cost al mc de apa vandut de CUP Focsani.
Care a fost motivul acestui refuz ?
- Musamalizarea unei inginerii finaciare prin care CUP Focsani calculeaza, incepand cu anul 2000, gresit pretul mc de apa vandut focsanenilor.
3. Din presa am aflat ca procurorul Florin Tarlea de la Parchetul de pe langa Tribunalul Vrancea partcipa la un concurs organizat de CSM pentru ocuparea postului de prim-procuror al Parchetului de pe langa Tribunalul Vrancea.
In anul 2006, cand procurorul Florin Tarlea era procuror la Tribunalul de pe langa Judecatoria Focsani, a solutionat cu NUP un dosar din care, conform procesului-verbal nr. 6328/16.06.2006 al Politiei Vrancea, ar rezulta un prejudiciu la ENET Focsani de 2 871 105,83 lei RON fara TVA. (anexa4).
Pentru a fi musamalizata aceasta infranctiune, procurorul Florin Tarlea trimite in instanta dosarul pe care l-a solutionat cu NUP fara ca eu in calitate de petent sa fi facut o cerere in acest sens.
De la dosar au disparut filele 8-15, anexate la procesul-verbal nr. 6328/16.06.2006 al Politiei Vrancea, unde se face vorbire despre calcule matematice pe baza carora Politia Vrancea a stabilit prejudiciul.
Prin decizia 1078/2007 a Judecatoriei Focsani se obine o sentinta contrara celor afirmate in procesului-verbal nr. 6328/16.06.2006 al Politiei Vrancea. (pag. 2 a deciziei 1078/2007 a Judecatoriei Focsan) (anexa 5)
In prezent, situatia finaciara la ENET Focsani este destul de delicata, existand riscul ca circa 40 de mii de focsaneni sa ramana fara caldura in aceasta iarna.
In opinia mea, institutiile Statului Roman, Parchetul de pe langa Judecatoria Focsani si Judecatoria Focsani, in conformitate cu inscrisurile prezentate la anexa 4 si 5, se fac vinovate de actuala situatie finaciara de la ENET Focsani.
Avand in vedere ca presa a scris ca procurorul sef al DIICOT, Alina Bica, ar fi obtinut aceasta functie gratie prieteniei pe care o are cu Elena Udrea si cu care, de altfel, isi face cumparaturi la Paris, rog sa mi se comunice daca procurorul Florin Tarlea a fost admis pentru a participa la concursul pentru ocuparea postului de prim-procuror al Parchetului de pe langa Tribunalul Vrancea urmare a "profesionalismului" cu care a musamalizat infractiunea de la ENET Focsani, in conformitate cu cele care rezulta din anexele 4 si 5.
 
        04.11.2014                                                                           Ulise Grosu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu