Motto : "Asa cum capra desteapta ciobanul, asa si foamea (eventual
frigul) ii va destepta pe focsaneni"- Ulise Grosu
Dupa 10 ani in care am adresat numeroase petitii prin care am sesizat
cateva probleme de interes public autoritatilor publice ale mun. Focsani,
autoritatilor publice ale jud. Vrancea si autoritatilor centrale, am fost
placut surprins de adresa nr.180/18.11.2014 a CJ Vrancea, semnata de dl.
presedinte Marian Oprisan.
Aceasta adresa a CJ Vrancea confirma convingerea mea ca daca in anul 2005
ar fi avut loc intrevederea mea cu dl. presedinte Marian Oprisan, pe care l-am
rugat printr-o scrisoare confidentiala pe vicepresedintele CJ Vrancea, Horia
Furtuna sa o intermedieze, astazi in mun. Focsani nu ar fi unele dintre
cele mai scumpe servicii publice din tara.
De asemenea, adresa 180/18.11.2014 a CJ Vrancea confirma si
convingerea mea ca DIVERGENTA PRINCIPIALA avuta cu dl. presedinte Marian
Oprisan s-a terminat printr-un respect reciproc.
In eseul "Profesorul de OBOR si "posibilitatile" MAGARULUI TROIAN de Tara
Vrancei", postat pe blogul ulisegrosu.blogspot.com, consider
ca am fost foarte clar, prin cele afirmate, pentru toti cei care au avut
curiozitatea de a-l citi.
In aceste conditii, singurul lucru pe care il pot face pentru toti balacaritorii mei care, de 4 ani, prin intermediul rubricii de comentarii a ziarelor locale, din "nebun", "betiv", "tampit" si "sluga lui Oprisan" nu m-au mai scos, este sa-i compatimesc si sa-l rog pe Bunul Dumnezeu sa-i ocroteasca.Eu fiind intr-o DIVERGENTA PRINCIPIALA cu dl. presedinte Marian Oprisan, am respectat intocmai "regula strazii" si, pe cale de consecinta, nu am facut nicio petitie catre conducerea CJ Vrancea prin care sa sesizez problemele de interes public pe care le sustin de 10 ani si pe care, in prezent, timpul le-a confirmat in TOTALITATEDe asemenea, in conformitate cu aceeasi "regula a strazii", nu am adresat NICIODATA injurii publice si nici in discutii particulare d-lui presedinte Marian Oprisan, iar acest lucru s-a vazut cel mai bine in anul 2008, cand am canditat ca independent pentru un post de consilier in CL Focsani, iar calculul hartiei a aratat ca, in general, focsanenii care m-au votat pe mine pentru a fi consilier l-au votat pe dl. Decebal Bacinschi pentru a fi primar.
In aceste conditii, singurul lucru pe care il pot face pentru toti balacaritorii mei care, de 4 ani, prin intermediul rubricii de comentarii a ziarelor locale, din "nebun", "betiv", "tampit" si "sluga lui Oprisan" nu m-au mai scos, este sa-i compatimesc si sa-l rog pe Bunul Dumnezeu sa-i ocroteasca.Eu fiind intr-o DIVERGENTA PRINCIPIALA cu dl. presedinte Marian Oprisan, am respectat intocmai "regula strazii" si, pe cale de consecinta, nu am facut nicio petitie catre conducerea CJ Vrancea prin care sa sesizez problemele de interes public pe care le sustin de 10 ani si pe care, in prezent, timpul le-a confirmat in TOTALITATEDe asemenea, in conformitate cu aceeasi "regula a strazii", nu am adresat NICIODATA injurii publice si nici in discutii particulare d-lui presedinte Marian Oprisan, iar acest lucru s-a vazut cel mai bine in anul 2008, cand am canditat ca independent pentru un post de consilier in CL Focsani, iar calculul hartiei a aratat ca, in general, focsanenii care m-au votat pe mine pentru a fi consilier l-au votat pe dl. Decebal Bacinschi pentru a fi primar.
Acest lucru a cam incurcat atunci "ploile" la PSD, dar aceasta este
alta "mancare de peste".
Aceasta atitudine a mea fata de dl. presedinte Marian Oprisan a fost
IMPOSIBIL de inteles de multi politruci si jurnalisti mioritici de Tara
Vrancei, care m-au catalogat in toate felurile si mi-au atribuit apelativul de
"sluga lui Oprisan".
Cand am intrat in DIVERGENTA PRINCIPIALA avuta cu dl. Marian
Oprisan, eu nu am plecat "caine surd la vanatoare", ci am stiut foarte bine
in ce ma bag si chiar daca "lupta" a fost destul de DURA pentru mine, nu ma
pot plange de nimic, deoarece tot ceea ce mi s-a intamplat a fost
prevazut.
Ceea ce nu am prevazut a fost LASITATEA si LIPSA DE DEMNITATE a unor
oameni care, desi se declara public niste "ANTI-Oprisan", in fapt sunt niste
slugi ordinare si perfide ale d-lui Marian Oprisan.
Intr-o scrisoare de multimire adresata d-lui Marian Oprisan, ca urmare a
adresei CJ Vrancea nr.180/18.11.2014, eu am facut un top al acestor "slugi
perfide", dar de aceasta data am sa ma opresc numai la cateva exemple, si
anume :
a. Deputatul Sapunaru Nini
Acest politruc mioritic de Tara Vrancei, organizator al celebrelor mitinguri ANTI-Oprisan din anul 2008, alaturi de un fel de "struto-camila", numit(a) Catalin Kanty Popescu, mi se pare un politruc de doi bani.
Ce am in vedere cand fac o astfel de afirmatie ?Faptul ca presa locala a scris ca acest politruc numit Sapunaru Nini, prin firma Domniei Sale de proiectare drumuri, este un "abonat" important la banii CJ Vrancea.
Acest politruc mioritic de Tara Vrancei, organizator al celebrelor mitinguri ANTI-Oprisan din anul 2008, alaturi de un fel de "struto-camila", numit(a) Catalin Kanty Popescu, mi se pare un politruc de doi bani.
Ce am in vedere cand fac o astfel de afirmatie ?Faptul ca presa locala a scris ca acest politruc numit Sapunaru Nini, prin firma Domniei Sale de proiectare drumuri, este un "abonat" important la banii CJ Vrancea.
De altfel, politrucul Sapunaru Nini s-a remarcat numai printr-un
DISPRET TOTAL demonstrat fata de viticultorii vranceni si nu numai, prin
initierea si promovarea Legii BFL-urilor (bauturi cu fermentatie liberea),
aducandu-i pe acestia la "sapa de lemn".
Politrucul "struto-camila" numit(a) Catalin Kanty Popescu s-a remarcat
numai prin falimentarea Intreprinderii de Drumuri si Poduri Vrancea, din
calitatea de director tehnic, si prin purtarea cu mandrie, cu ocazia Zilei
Nationale a Romaniei din anul 2013, in calitate de prefect al jud. Vrancea, a
unor cocarde tricolore prin care a profanat insemnele nationale ale Statului
Roman.
In prezent, acest politruc struto-camila" numit(a) Catalin Kanty Popescu,
am inteles ca a fost numit director la OGA Vrancea, deoarece
"profesionalismul" pe care l-a demonstrat in timp "obliga" ca o astfel de
"somitate" mioritica de Tara Vrancei sa ocupe tot o functie
publica.
b. Razvan Mustea si tatal Domniei Sale, Ionel Serban
Mustea.
Ca raspuns la o afirmatie a d-lui deputat Razvan Mustea, care ar fi spus
ca "Marian Oprisan este o relicva a istoriei", dl Marian Oprisan
a transmise public celor doi, tata si fiu, conform presei locale, citez
: "Il pup si pe Rasvan Mustea si pe taticul lui".
Faptul ca, urmare a acestor "pupaceli publice", cei doi, tata si fiu, au disparut din viata politica precum "magarul in ceata", mi-a adus o mare satisfactie.
Faptul ca, urmare a acestor "pupaceli publice", cei doi, tata si fiu, au disparut din viata politica precum "magarul in ceata", mi-a adus o mare satisfactie.
De ce mi-a adus o asa mare satisfactie ?
Deoarece eu i-am spus d-lui deputat Razvan Mustea ca este
NENEGOCIABILA excluderea din PDL a celui care, in data de 11.12.2010, a dispus
internarea mea forta la Psihiatrie numai pentru faptul ca i-am deranjat pe
Domnia Sa si pe d-na senator Sorina Placinta cu o petitie in care am ridicat
probleme de interes public, iar "dl.deputat Razvan Mustea s-a facut ca
ploua".
c. O mare deceptie pentru mine este si d-na senator Sorina
Placinta, careia sunt HOTARAT sa-i demonstrez, asa cum am afirmat de multe
ori public, ca si eu sunt un MESERIAS in probleme de energie, asa cum sotul
Domniei Sale este un meserias ca urolog-sexolog si pe cale de consecinta l-a
numit, politic, director la doua spitale din Bucuresti.
Terminandu-se campania electorala, eu am trecut la aplicarea in
practica a ceea ce doresc sa demonstrez, si anume ca "Nu sunt prostul
"supermangerului" CUP Focsani Vasilescu Gh. si ca, in calitate de simplu
cetatean al mun. Focsani, REFUZ CATEGORIC sa fiu partas la plata prejudiciului
de circa 5 miloane de euro, rezultat in urma falselor procese
CUP-ENET.
La petitia 180/02.09.2014, adresata conducerii CJ Vrancea, eu nu am
tinut mortis sa primesc un raspuns, dar eram curios sa vad daca
"supermanagerul" CUP Focsani, Vasilescu Gh., il trateaza cu DISPRET si pe dl.
Marian Oprisan, asa cum l-a tratat cu ani in urma pe dl. deputat Angel Talvar,
in vremea in care acesta era senator.
Adresa CUP Focsani nr.7788/20.11.2014 este o dovada clara ca acest
"supermanager"CUP Vasilescu Gh. trateaza cu DISPRET pe toata lumea, inclusiv
pe dl. presedinte Marian Oprisan.
In legatura cu primele doua parti ale "trilogiei" mele, "LA FOCSANI NU
S-A RASTURNAT CARUTA CU PROSTI", publicate pe blogul ulisegrosu.blogspot.com, lucrurile se prezinta astfel
:
a. In ceea ce priveste prima parte, "MAGARUL, CAPRA si
ENET-ul", petitia adresata OPC Vrancea, anexata la acest eseu, a fost
dinjunsa, dar am constat o anumita superficialitate din partea OPC Vrancea in
solutionarea acestei petitii.
Avand in vedere acest aspect, eu il atentionez public pe amicul meu,
dl.dottore Dumitru Dila, care, atunci cand a fost prins cu "ocaua mica" de
catre dl. presedinte Marian Oprisan, a mers la Bucuresti, unde s-a ascuns dupa
fustele Rovanei Plumb, iar apoi a revenit la Focsani "mai spalat, mai
curat", ca ar fi bine sa-si revizuiasaca putin atitudinea.
In acest sens, ii transmit public d-lui sef OPC Vrancea, D-tru Dila, ca, in ceea ce priveste solutionarea problemelor ridicate in petitia de care am amintit mai sus, este EXCLUS orice spectacol ieftin de genul celui pe care mi l-a facut in anul 2007, cand, urmare a unei discutii avute cu Domnia Sa si prefectul Ion Oprea, a adus de la ANRSC Bucuresti doi "mascarici" sa ma invete ca "rata impunge".
In acest sens, ii transmit public d-lui sef OPC Vrancea, D-tru Dila, ca, in ceea ce priveste solutionarea problemelor ridicate in petitia de care am amintit mai sus, este EXCLUS orice spectacol ieftin de genul celui pe care mi l-a facut in anul 2007, cand, urmare a unei discutii avute cu Domnia Sa si prefectul Ion Oprea, a adus de la ANRSC Bucuresti doi "mascarici" sa ma invete ca "rata impunge".
b. In ceea ce priveste partea a doua a "trilogiei", intitulata
"MAGARUL CAPRA, Curtea de Conturi a Romaniei si CSM-ul", in ceea ce
priveste petitiile anexate, de la Curtea de Conturi a Romaniei nu
am primit raspuns, dar de la CSM am primit raspuns, iar respectivul
raspuns m-a obligat sa fac o noua petitie catre CSM, a carei copie este
prezentata in Anexa 1.
In anexa 2 am prezentat copia unei interpelari facuta de senatorul Valer
Marian in legatura cu numirea d-nei Alina Bica ca sefa a DIICOT si care
este cam in acelasi nota cu intrebarea pe care o pun si eu CSM-ului, in
calitate de simpu cetatean al mun. Focsani, in legatura cu "castigarea"
concursului de prim procuror al Parchetului de pe langa Tribunalul Vrancea de
catre dl. procuror Tarlea Florin (anexa 1)
c. A treia parte a trilogiei, intitulata "MAGARUL CAPRA,
Primaria Focsani si CL Focsani", nu am putut-o scrie, deoarece Primaria
Focsani si CL Focsani nu au intocmit intampinarile prevazute de lege, pe care
trebuia sa le inainteze la instanta.Conform presei locale, in Primaria
Focsani ar fi angajati un numar de circa 40 de juristi, conditie in care eu
ii propun sefului juristilor din Primaria Focsani, dl. Liviu Pogorevici, ca,
dupa modelul povestii "Ali-Baba si cei 4o de hoti", sa convoace o sedinta de
brainstorming cu toti juristii din Primaria Focsani si sa intocmeasca
intampinarile prevazute de lege, pe care sa le inainteze la
instanta.
Oricum, asa cum am mai spus, eu nu dau nici cea mai mica sansa de
castig in acest proces pe care il au cu mine celor doua institutii, respectiv
Primaria Focsani si CL Focsani.
Revenind la adresa CJ Vrancea, nr. 180/18.11.2014, in care se afirma,
citez: "dar totodata trebuie sa intelegem ca serviciile publice
oferite cetatenilor sunt reglemenate de o legislatie riguroasa si mult prea
tehnica, o legislatie adresata in special profesionistilor din domeniu, care
este in acord cu legislatia Uniunii Europene", imi permit sa-i comunic pe
aceasta cale d-lui presedinte Marian Oprisan ca lucrurile nu stau deloc
asa.
Ce am in vedere cand fac o astfel de afirmatie ?a. In perioada
1992-1995, cand Ministerul Industriilor era condus de dl. ministru D-tru
Popescu, un specialist in domeniul energiei, acesta a demis doi presedinti
RENEL datorita unor probleme tehnico-economice sustinute de
mine.
Atunci cand numesti un ministru al energiei precum C-tin Nita, despre
care presa a scris ca, pana in anul 1990, a fost ospatar la Restaurantul
Astoria din Brasov, apoi a facut la "foc automat" cateva 'facultati
muncitoresti" si rezultatele sunt pe masura "specialistului".
In aneza 3 am prezentat un articol de presa in care se vede unde duce
numirea unor ministri "paraleli" cu domeniul ministerului pe care il
conduc, asa cum este si cazul ministrului C-tin Nita.
In data de 27.11.2014, am participat, ca de obicei, la sedinta ordinara a
CL Focsani, unde m-a amuzat copios vaicareala consilierilor din CL Focsani
pentru faptul ca directorul politruc de la ENET, Manole Merchea ii trateaza cu
sictir.
Cand circari precum fostul viceprimar Matisan Bogdan si fostul prefect
Hornea Sorin au "rezolvat problema ENET" printr-un spectacol de prostit
prostii, bine mediatizat de presa locala, iar apoi a fost necesara HCL
Focsani nr. 8/2012 pentru a rezolva incurcatura celor doi politruci, sau
cand problema ENET "este rezolvata dupa modelul CUP", printr-o paruiala
dintre "doua fecioare neprihanite", respectiv dl. lider USL din CL Focsani,
Vrabie Catalin, din calitatea de fost agaman ENET si dl. Decebal Bacinschi din
calitatea de primar al mun. Focsani, rezultatele sunt pe masura show-urilor
facute.
Asa cum am mai spus, eu nu am votat NICIODATA PSD-ul sau cum s-a numit
el in timp, cu exceptia unui vot dat d-lui Angel Talvar, dar, ca o ironie a
sortii, in lupta mea privind sustinerea problemelor de interes public
cunoscute, am fost ajutat, fara exceptie, numai de membri PSD.
In ceea ce-l priveste pe dl. Angel Talvar, din motive foarte bine
intemeiate, pe care nu are rost sa le enumar aici, eu nu am incredere in
Domnia Sa ca om politic nici "cat intr-un cui de tei", dar votul i l-am dat
pentru ca, din motive personale, nu l-am putut refuza pe dl. Liviu Oloeriu,
care era directorul de campanie electorala a d-lui deputat Angel
Talvar..
Faptul ca in mun. Focsani a iesit castigator la alegerile recent
incheiate Klaus Iohannis, in conditiile in care in Tara Vrancei ACL-ul NU
EXISTA nici la nivel judetean si nici la nivel de mun. Focsani, ar trebui sa
puna pe ganduri conducerea PSD.
De ce afirm ca ACL nu exista in jud. Vrancea si nici in mun. Focsani
?
A. La nivel judetean ACL Vrancea este condus de copresedintii
Sapunaru Nini si Neata Costica.
Despre valaorea d-lui deputat Sapunaru Nini am vorbit mai sus, iar
d-lui Neata Costica, d-lui Florin Micu Iliescu si mie, d-na senator Sorina
Placinta ne-a spus cu ocazia lansarii unui album de fotografii din Vrancea la
Teatrul Mr. Gh. Pastia in data de 17.07.2010, citez : "Elena Udrea va bate la
cur pe toti".
Plecand de la aceasta afirmatie a d-nei Sorina Placinta, urmare a
faptului ca in campania electorala cozonacii distribuiti ca "mita
electorala" au fost facuti la brutaria de la Milcov a d-lui Neata Costica,
conform informatiilor din presa locala si, deci, pe cale de consecinta, il
cunostea foarte bine pe dl. Costica Neata.
Deoarece eu nu pun la indoiala "profesionalismul" lui madam Udrea de "a bate la cur" si nici faptul ca d-na Sorina Placinta s-ar fi putut insela in ceea ce priveste "posibilitatile" d-lui Costica Neata, comentariile sunt de prisos,
Deoarece eu nu pun la indoiala "profesionalismul" lui madam Udrea de "a bate la cur" si nici faptul ca d-na Sorina Placinta s-ar fi putut insela in ceea ce priveste "posibilitatile" d-lui Costica Neata, comentariile sunt de prisos,
In ceea ce-l prveste pe Florin Micu Iliescu, avand in vedere colaborea
d-nei senator Sorina Placinta cu acesta, in special cu ocazia in care Vrancea
arhaica a fost dusa la Vintileasca prin intermediul Fundatiei "Zi
deschisa", din nou nu am motive sa o pot contrazice pe d-na Sorina Placinta
privind "posibilitatile" mascariciului politic Florin Micu Iliescu, pripasit
politic la Cultura de Tara Vrancei.
In ceea ce ma priveste, eu i-am spus de atunci d-nei senator Sorina
Placinta ca, atunci cand il va convinge pe Mircea Badea ca madam Udrea este o
personalitate, atunci ma va convinge si pe mine, deci problema cu
"batutul la cur al lui madam Udrea" nu era valabila si in cazul
meu.
Acum sunt in masura sa-i comunic public d-nei Sorina Placinta ca, prin
forma in care se afla "MAGARUL TROIAN de Tara Vrancei" si de care am sa
amintesc mai jos, "bate la cur orice urolog-sexolog".
B. La nivelul mun. Focsani, ACL este reprezentat in CL Focsani de
doi mascarici politici care, atunci cand iau cuvantul, "brusc,
instantantaneu si dint-o data" te apuca un sentiment de mila si compasiune
fata de acestia.
Cand fac aceasta afirmatie, ma refer la consilierul PNT-cd, Lilian
Ilie, care si acum doarme cu poza lui madam Udrea sub perna si tot nu-i vine
sa creada ca aceasta nu este presedintele Romaniei, si de lampionarul Trofin
Tudorel, care a demonstrat ca este convins ca prin lansare de lampioane se
rezolva problemele economice din mun. Focsani.
In ceea ce-l priveste pe "MAGARUL TROIAN de Tara Vrancei", pot afirma
ca, in prezent, este intr-o mare forma, conditie in care starea lui normala
poate fi comparata cu starea unui bolnav de
PRIAPISM.
Aceasta stare de NORMALITATE a "MAGARULUI TROIAN de Tara
Vrancei" este in concordanta totala cu codul actiunii mele, intitulata "RUPERE
DE UTERE", si care a fost declansata imediat dupa ce, prin decizia 619/2006 a
Curtii de Apel Galati, mi s-a desfacut DISCIPLINAR contractul de munca de la
ENET pe motiv ca mi-am permis sa gandesc.
Faptul ca cei doi NABABI ai serviciilor publice din mun.
Focsani, CUP si ENET, sunt platiti regeste pentru a lua la "MISTO"
autoritatile publice ale mun. Focsani si jud. Vrancea, in opinia mea se
numeste "PROSTITUTIE POLITICA".
Acesta este si motivul pentru care prezentul eseu l-am intitulat
"Prostitutie politica si "posibilitatile" MAGARULUI TROIAN de Tara
Vrancei".
28.11.2014
Ulise Grosu
Anexa 1
Domnului Presedinte al CSM
Domnule
Presedinte,Datorita "profesionalismului" manifestat de d-na secretar de stat Alina Bica la Ministerul Justitiei in anumite "afaceri oneroase", a fost propusa si numita cu concursul CSM in functia de sef DIICOT.
a. A solutionat un dosar cu NUP, o plangere penala pe care am depus-o la Parchetul de pe langa Judecatoria Focsani, desi in procesul verbal nr. 6328/16.06.2006 al Politiei Vrancea se face vorbire de un prejudiciu de circa 30 miliarde lei vechi fara TVA.
Fara ca eu, in calitate de petent, sa fi facut o cerere in acest sens, trimite dosarul in instanta, iar de la dosar au disparut pag. 8-15, de care se face vorbire in procesul-verbal nr. 6328/16.06.2006 al Politiei Vrancea.Prin sentinta nr.1078/2007 a Judecatoriei Focsani, care este in contradictie totala cu cele ce se afirma in procesul-verbal nr. 6328/16.06.2006 al Politiei Vrancea, procurorul Tarlea Florin "REZOLVA" problema cu facturarea in plus de energie termica de catre ENET in iarna 2005-2006, prin faptul ca a obtinut si o instanta judecatoreasca in acest sens.
Aceste inscrisuri vi le-am pus la dispozitie in prima petitie pe care am
inaintat-o CSM.
Faptul ca, acum, CS ENET Focsani este in prezent in stare de faliment,
conditie in care in aceasta iarna circa 40 000 de focsaneni risca sa ramana in
frig, iar Parchetul de pe langa Judecatoria Focsani si Judecatoria Focsani
find complice la acest lucru, consider ca a fost considerat de catre CSM un
mare "MERIT" al procurorului Tarlea Florin, care a IMPUS avansarea Domniei
Sale in functia de prim procuror al Parchetului de pe langa Tribunalul
Vrancea.
b. Acelasi procuror Florin Tarlea, atunci cand era
procuror la Tribunalul de pe langa Judecatoria Focsani, a solutionat cu NUP
un alt dosar controversat, prin care SC CUP Focsani, incepand cu anul 2000,
calculeaza gresit pretul mc de apa, incalcandu-se un contract de imprumut cu
BERD si JEFUIDU-SE in acest fel la drumul mare cetatenii mun. Focsani de catre
CUP Focsani.
Petitia mea in acest sens nu era o simpla sesizare, ci era un
dosar foarte bine documentat tehnico-economic, dar acest aspect nu a contat
pentru procurorul Tarlea Florin si a solutionat plangerea mea penala privind
ingineria finaciara de la CUP Focsani cu NUP.
Daca in anul 2006 nu prea se simtea la buzunarul focsanenilor pretul mc
de apa livrat de CUP Focsani, ca efect al ingineriei finaciare de care am
amintit mai sus, in prezent, datorita efectului "bulgarelui de zapada",
pretul mc de apa livrat de CUP Focsani a inceput sa-i "usture la buzunar" pe
focsaneni.
Cu complicitatea procurorului Tarlea Florin, s-a
ajuns ca in mun. Focsani costul serviciilor sa fie printre cele mai mari din
tara, in conditiile in care in jud. Vrancea salariul mediu, conform
statisticilor, este cu 30% mai mic decat la nivelul
Romaniei.
Faptul ca, pana in anul 1990, am fost la IRE Focsani circa 4 ani, pe
langa altele, si inspector energetic, mi-a dat posibiliatea sa cunosc
foarte bine ce a insemnat economia acestui judet prin prisma consumului de
energie electrica.
In prezent, datorita "democratiei originale" postdecembriste, a fost PRADUITA toata economia judetului Vrancea.
In prezent, datorita "democratiei originale" postdecembriste, a fost PRADUITA toata economia judetului Vrancea.
Aceasta "PERFORMANTA" nu ar fi fost posibila fara complicitatea
JUSTITIEI, care s-a dovedit a fi "bratul inarmat" al "burgheziei proletare
postdecembriste" pentru a aduce Romania la SAPA DE LEMN.
In prima petitie inaintata CSM, eu am prezentat inscrisuri din care a
rezultat clar subordonarea JUSTITIEI in fata unor interese de grup si
necazurile avute de mine pentru faptul ca am sustinut niste probleme de
interes public.
In opinia mea, avand in vedere inscrisurile pe care vi le-am pus la
dispozitie, precum si altele pe care nu vi le-am pus dar pe care le pot
pune, intr-o tara normala, CSM-ul l-ar fi exclus din Parchet pe procurorul
Florin Tarlea, dar, dupa modelul Alina Bica, CSM-ul dambovitean
postdecembrist il avanseaza pe procurorul Florin Tarlea in functia de
prim-procuror al Parchetului de pe langa Tribunalul Vrancea.
Avand in vedere cele aratate mai sus, coroborate cu prevederile art.
42 din Legea nr. 303/2004, in calitatea mea de simplu cetatean al mun.
Focsani, care suport pe propria piele urmarile "profesionalismului"
procurorului Tarlea Florin de a musamaliza diverse infractiuni, respectuos va
rog sa mi se comunice la modul concret care au mai fost "calitatile
profesionale" ale procurorului Tarlea Florin de s-a impus numirea domniei sale
in functia de prim procuror al Parchetului de pe langa tribunalul
Vrancea.
28.11.2014
Ulise Grosu
Anexa 2
> Interpelare a senatorului Valer Marian adresată premierului V.V. Ponta
> Care au fost criteriile în baza cărora a fost propusă Alina Bica pentru funcția de procuror șef al DIICOT?
În cursul lunii aprilie 2013, în calitate de ministru interimar al Justiției, ați propus președintelui României să o numească pe doamna procuror Alina Bica în funcția de procuror șef al DIICOT, după ce, în perioada 2009-2013, aceasta s-a remarcat, în calitate de secretar de stat la Ministerul Justiției, drept o susținătoare ferventă a guvernării PDL și a președintelui Traian Băsescu.
Zilele trecute, procurorul șef al DIICOT, Alina Bica, a fost arestată pentru fapte de corupție săvârșite în calitate de membru al Comisiei Centrale pentru Stabilirea Despăgubirilor din cadrul Autorității Naționale pentru Restituirea Proprietăților, în care a fost reprezentantul Ministerului Justiției.
Având în vedere aceste aspecte, solicit să-mi comunicați care au fost criteriile de competență, de probitate și de performanță pe care le-ați avut în vedere când ați înaintat propunerea de numire a doamnei Alina Bica în funcția de procuror șef al DIICOT, precum și dacă în prealabil ați solicitat și ați primit de la serviciile secrete informații privind integritatea acesteia. Totodată, solicit să-mi comunicați dacă propunerea doamnei Alina Bica v-a fost impusă de președintele Traian Băsescu, întrucât era o apropiată a acestuia și a fostului ministru Elena Udrea, ori dacă ați făcut această propunere la recomandarea consilierului dvs. pentru siguranță națională din perioada respectivă, generalul Ilie Botoș, a cărui subalternă deosebit de apropiată și fidelă a fost în perioada în care acesta a deținut funcția de procuror general al României, și a nașului dvs., vicepremierul Gabriel Oprea, care-i era îndrumător la doctorat la disciplina Securitate Națională.
Solicit răspuns scris.
Senator
Valer Marian
> Interpelare a senatorului Valer Marian adresată premierului V.V. Ponta
> Care au fost criteriile în baza cărora a fost propusă Alina Bica pentru funcția de procuror șef al DIICOT?
În cursul lunii aprilie 2013, în calitate de ministru interimar al Justiției, ați propus președintelui României să o numească pe doamna procuror Alina Bica în funcția de procuror șef al DIICOT, după ce, în perioada 2009-2013, aceasta s-a remarcat, în calitate de secretar de stat la Ministerul Justiției, drept o susținătoare ferventă a guvernării PDL și a președintelui Traian Băsescu.
Zilele trecute, procurorul șef al DIICOT, Alina Bica, a fost arestată pentru fapte de corupție săvârșite în calitate de membru al Comisiei Centrale pentru Stabilirea Despăgubirilor din cadrul Autorității Naționale pentru Restituirea Proprietăților, în care a fost reprezentantul Ministerului Justiției.
Având în vedere aceste aspecte, solicit să-mi comunicați care au fost criteriile de competență, de probitate și de performanță pe care le-ați avut în vedere când ați înaintat propunerea de numire a doamnei Alina Bica în funcția de procuror șef al DIICOT, precum și dacă în prealabil ați solicitat și ați primit de la serviciile secrete informații privind integritatea acesteia. Totodată, solicit să-mi comunicați dacă propunerea doamnei Alina Bica v-a fost impusă de președintele Traian Băsescu, întrucât era o apropiată a acestuia și a fostului ministru Elena Udrea, ori dacă ați făcut această propunere la recomandarea consilierului dvs. pentru siguranță națională din perioada respectivă, generalul Ilie Botoș, a cărui subalternă deosebit de apropiată și fidelă a fost în perioada în care acesta a deținut funcția de procuror general al României, și a nașului dvs., vicepremierul Gabriel Oprea, care-i era îndrumător la doctorat la disciplina Securitate Națională.
Solicit răspuns scris.
Senator
Valer Marian
Anexa 3
După avertismentul RADET pentru bucureşteni
Primăria, precizări privind întreruperea căldurii
ECONOMIE • ADMINISTRAŢIE
După avertismentul sindicaliştilor RADET potrivit cărora bucureştenii ar putea rămâne fără căldură dacă Primăria Capitalei nu va plăti subvenţia pentru gigacalorie, instituţia spune că nu e niciun pericol de întrerupere a căldurii.
"Ca urmare a conferinţei de presă susţinute astăzi (marţi - n.r.) de Sindicatul Liber Independent RADET, Primăria Municipiului Bucureşti precizează că toate problemele semnalate vor putea fi soluţionate având în vedere faptul că în şedinţa de Guvern de mâine, 26 noiembrie, se va afla pe ordinea de zi proiectul de hotărâre al Guvernului privind transferul pachetului de acţiuni emise de Electrocentrale Bucureşti SA, din proprietatea privată a statului în proprietatea privată a Municipiului Bucureşti", se precizează într-un comunicat remisMediafax.
PMB menţionează, în acelaşi context, că odată cu crearea sistemului integrat de producţie, transport şi distribuţie la nivelul Capitalei, prin unificarea SC Electrocentrale Bucureşti SA cu RADET Bucureşti, datoriile istorice ale RADET către Elcen se vor stinge prin fuziune.
Primăria mai precizează că prin hotărârea nr. 261 din 14 octombrie, Consiliul General al Municipiului Bucureşti a solicitat Guvernului României emiterea actului normativ cu privire la transferul Societăţii Electrocentrale Bucureşti SA.
EUGENIA SOLOM
După avertismentul RADET pentru bucureşteni
Primăria, precizări privind întreruperea căldurii
ECONOMIE • ADMINISTRAŢIE
După avertismentul sindicaliştilor RADET potrivit cărora bucureştenii ar putea rămâne fără căldură dacă Primăria Capitalei nu va plăti subvenţia pentru gigacalorie, instituţia spune că nu e niciun pericol de întrerupere a căldurii.
"Ca urmare a conferinţei de presă susţinute astăzi (marţi - n.r.) de Sindicatul Liber Independent RADET, Primăria Municipiului Bucureşti precizează că toate problemele semnalate vor putea fi soluţionate având în vedere faptul că în şedinţa de Guvern de mâine, 26 noiembrie, se va afla pe ordinea de zi proiectul de hotărâre al Guvernului privind transferul pachetului de acţiuni emise de Electrocentrale Bucureşti SA, din proprietatea privată a statului în proprietatea privată a Municipiului Bucureşti", se precizează într-un comunicat remisMediafax.
PMB menţionează, în acelaşi context, că odată cu crearea sistemului integrat de producţie, transport şi distribuţie la nivelul Capitalei, prin unificarea SC Electrocentrale Bucureşti SA cu RADET Bucureşti, datoriile istorice ale RADET către Elcen se vor stinge prin fuziune.
Primăria mai precizează că prin hotărârea nr. 261 din 14 octombrie, Consiliul General al Municipiului Bucureşti a solicitat Guvernului României emiterea actului normativ cu privire la transferul Societăţii Electrocentrale Bucureşti SA.
EUGENIA SOLOM
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu