sâmbătă, 29 noiembrie 2014

PROSTITUTIE POLITICA SI "POSIBILITATILE" MAGARULUI TROIAN DE TARA VRANCEI




Motto : "Asa cum capra desteapta ciobanul, asa si foamea (eventual frigul) ii va destepta pe focsaneni"- Ulise Grosu

Dupa 10 ani in care am adresat numeroase petitii prin care am sesizat cateva probleme de interes public autoritatilor publice ale mun. Focsani, autoritatilor publice ale jud. Vrancea si autoritatilor centrale, am fost placut surprins de adresa nr.180/18.11.2014 a CJ Vrancea, semnata de dl. presedinte Marian Oprisan.
Aceasta adresa a CJ Vrancea confirma convingerea mea ca daca in anul 2005 ar fi avut loc intrevederea mea cu dl. presedinte Marian Oprisan, pe care l-am rugat printr-o scrisoare confidentiala pe vicepresedintele CJ Vrancea, Horia Furtuna sa o intermedieze, astazi in mun. Focsani nu ar fi unele dintre cele mai scumpe servicii publice din tara.
De asemenea, adresa 180/18.11.2014 a CJ Vrancea confirma si convingerea mea ca DIVERGENTA PRINCIPIALA avuta cu dl. presedinte Marian Oprisan s-a terminat printr-un respect reciproc.
In eseul "Profesorul de OBOR si "posibilitatile" MAGARULUI TROIAN de Tara Vrancei", postat pe blogul ulisegrosu.blogspot.com, consider ca am fost foarte clar, prin cele afirmate, pentru toti cei care au avut curiozitatea de a-l citi.
In aceste conditii, singurul lucru pe care il pot face pentru toti balacaritorii mei care, de 4 ani, prin intermediul rubricii de comentarii a ziarelor locale, din "nebun", "betiv", "tampit" si "sluga lui Oprisan" nu m-au mai scos, este sa-i compatimesc si sa-l rog pe Bunul Dumnezeu sa-i ocroteasca.Eu fiind intr-o DIVERGENTA PRINCIPIALA cu dl. presedinte Marian Oprisan, am respectat intocmai "regula strazii" si, pe cale de consecinta, nu am facut nicio petitie catre conducerea CJ Vrancea prin care sa sesizez problemele de interes public pe care le sustin de 10 ani si pe care, in prezent, timpul le-a confirmat in TOTALITATEDe asemenea, in conformitate cu aceeasi "regula a strazii", nu am adresat NICIODATA injurii publice si nici in discutii particulare d-lui presedinte Marian Oprisan, iar acest lucru s-a vazut cel mai bine in anul 2008, cand am canditat ca independent pentru un post de consilier in CL Focsani, iar calculul hartiei a aratat ca, in general, focsanenii care m-au votat pe mine pentru a fi consilier l-au votat pe dl. Decebal Bacinschi pentru a fi primar.
Acest lucru a cam incurcat atunci "ploile" la PSD, dar aceasta este alta "mancare de peste".
Aceasta atitudine a mea fata de dl. presedinte Marian Oprisan a fost IMPOSIBIL de inteles de multi politruci si jurnalisti mioritici de Tara Vrancei, care m-au catalogat in toate felurile si mi-au atribuit apelativul de "sluga lui Oprisan".
Cand am intrat in DIVERGENTA PRINCIPIALA avuta cu dl. Marian Oprisan, eu nu am plecat "caine surd la vanatoare", ci am stiut foarte bine in ce ma bag si chiar daca "lupta" a fost destul de DURA pentru mine, nu ma pot plange de nimic, deoarece tot ceea ce mi s-a intamplat a fost prevazut.
Ceea ce nu am prevazut a fost LASITATEA si LIPSA DE DEMNITATE a unor oameni care, desi se declara public niste "ANTI-Oprisan", in fapt sunt niste slugi ordinare si perfide ale d-lui Marian Oprisan.
Intr-o scrisoare de multimire adresata d-lui Marian Oprisan, ca urmare a adresei CJ Vrancea nr.180/18.11.2014, eu am facut un top al acestor "slugi perfide", dar de aceasta data am sa ma opresc numai la cateva exemple, si anume :
a. Deputatul Sapunaru Nini
Acest politruc mioritic de Tara Vrancei, organizator al celebrelor mitinguri ANTI-Oprisan din anul 2008, alaturi de un fel de "struto-camila", numit(a) Catalin Kanty Popescu, mi se pare un politruc de doi bani.
Ce am in vedere cand fac o astfel de afirmatie ?
Faptul ca presa locala a scris ca acest politruc numit Sapunaru Nini, prin firma Domniei Sale de proiectare drumuri, este un "abonat" important la banii CJ Vrancea.
De altfel, politrucul Sapunaru Nini s-a remarcat numai printr-un DISPRET TOTAL demonstrat fata de viticultorii vranceni si nu numai, prin initierea si promovarea Legii BFL-urilor (bauturi cu fermentatie liberea), aducandu-i pe acestia la "sapa de lemn".
Politrucul "struto-camila" numit(a) Catalin Kanty Popescu s-a remarcat numai prin falimentarea Intreprinderii de Drumuri si Poduri Vrancea, din calitatea de director tehnic, si prin purtarea cu mandrie, cu ocazia Zilei Nationale a Romaniei din anul 2013, in calitate de prefect al jud. Vrancea, a unor cocarde tricolore prin care a profanat insemnele nationale ale Statului Roman.
In prezent, acest politruc struto-camila" numit(a) Catalin Kanty Popescu, am inteles ca a fost numit director la OGA Vrancea, deoarece "profesionalismul" pe care l-a demonstrat in timp "obliga" ca o astfel de "somitate" mioritica de Tara Vrancei sa ocupe tot o functie publica.
b. Razvan Mustea si tatal Domniei Sale, Ionel Serban Mustea.
Ca raspuns la o afirmatie a d-lui deputat Razvan Mustea, care ar fi spus ca "Marian Oprisan este o relicva a istoriei", dl Marian Oprisan  a  transmise public celor doi, tata si fiu, conform presei locale, citez : "Il pup si pe Rasvan Mustea si pe taticul lui".
Faptul ca, urmare a acestor "pupaceli publice", cei doi, tata si fiu, au disparut din viata politica precum "magarul in ceata", mi-a adus o mare satisfactie.
De ce mi-a adus o asa mare satisfactie ?
Deoarece eu i-am spus d-lui deputat Razvan Mustea ca este NENEGOCIABILA excluderea din PDL a celui care, in data de 11.12.2010, a dispus internarea mea forta la Psihiatrie numai pentru faptul ca i-am deranjat pe Domnia Sa si pe d-na senator Sorina Placinta cu o petitie in care am ridicat probleme de interes public, iar "dl.deputat Razvan Mustea s-a facut ca ploua".
c. O mare deceptie pentru mine este si d-na senator Sorina Placinta, careia sunt HOTARAT sa-i demonstrez, asa cum am afirmat de multe ori public, ca si eu sunt un MESERIAS in probleme de energie, asa cum sotul Domniei Sale este un meserias ca urolog-sexolog si pe cale de consecinta l-a numit, politic, director la doua spitale din Bucuresti.
Terminandu-se campania electorala, eu am trecut la aplicarea in practica a ceea ce doresc sa demonstrez, si anume ca "Nu sunt prostul "supermangerului" CUP Focsani Vasilescu Gh. si ca, in calitate de simplu cetatean al mun. Focsani, REFUZ CATEGORIC sa fiu partas la plata prejudiciului de circa 5 miloane de euro, rezultat in urma falselor procese CUP-ENET.
La petitia 180/02.09.2014, adresata conducerii CJ Vrancea, eu nu am tinut mortis sa primesc un raspuns, dar eram curios sa vad daca "supermanagerul" CUP Focsani, Vasilescu Gh., il trateaza cu DISPRET si pe dl. Marian Oprisan, asa cum l-a tratat cu ani in urma pe dl. deputat Angel Talvar, in vremea in care acesta era senator.
Adresa CUP Focsani nr.7788/20.11.2014 este o dovada clara ca acest "supermanager"CUP Vasilescu Gh. trateaza cu DISPRET pe toata lumea, inclusiv pe dl. presedinte Marian Oprisan.
In legatura cu primele doua parti ale "trilogiei" mele, "LA FOCSANI NU S-A RASTURNAT CARUTA CU PROSTI", publicate pe blogul ulisegrosu.blogspot.com, lucrurile se prezinta astfel :
a. In ceea ce priveste prima parte, "MAGARUL, CAPRA  si ENET-ul", petitia adresata OPC Vrancea, anexata la acest eseu, a fost dinjunsa, dar am constat o anumita superficialitate din partea OPC Vrancea in solutionarea acestei petitii.
Avand in vedere acest aspect, eu il atentionez public pe amicul meu, dl.dottore Dumitru Dila, care, atunci cand a fost prins cu "ocaua mica" de catre dl. presedinte Marian Oprisan, a mers la Bucuresti, unde s-a ascuns dupa fustele Rovanei Plumb, iar apoi a revenit la Focsani "mai spalat, mai curat", ca ar fi bine sa-si revizuiasaca putin atitudinea.
In acest sens, ii transmit public d-lui sef OPC Vrancea, D-tru Dila, ca, in ceea ce priveste solutionarea problemelor ridicate in petitia de care am amintit mai sus, este EXCLUS orice spectacol ieftin de genul celui pe care mi l-a facut in anul 2007, cand, urmare a unei discutii avute cu Domnia Sa si prefectul Ion Oprea, a adus de la ANRSC Bucuresti doi "mascarici" sa ma invete ca "rata impunge".
b. In ceea ce priveste partea a doua a "trilogiei", intitulata "MAGARUL CAPRA, Curtea de Conturi a Romaniei si CSM-ul", in ceea ce priveste petitiile anexate, de la Curtea de Conturi a Romaniei nu am primit raspuns, dar de la CSM am primit raspuns, iar respectivul raspuns m-a obligat sa fac o noua petitie catre CSM, a carei copie este prezentata in Anexa 1.
In anexa 2 am prezentat copia unei interpelari facuta de senatorul Valer Marian in legatura cu numirea d-nei Alina Bica ca sefa a DIICOT si care este cam in acelasi nota cu intrebarea pe care o pun si eu CSM-ului, in calitate de simpu cetatean al mun. Focsani, in legatura cu "castigarea" concursului de prim procuror al Parchetului de pe langa Tribunalul Vrancea de catre dl. procuror Tarlea Florin (anexa 1)
c. A treia parte a trilogiei, intitulata "MAGARUL CAPRA, Primaria Focsani si CL Focsani", nu am putut-o scrie, deoarece Primaria Focsani si CL Focsani nu au intocmit intampinarile prevazute de lege, pe care trebuia sa le inainteze la instanta.Conform presei locale, in Primaria Focsani ar fi angajati un numar de circa 40 de juristi, conditie in care eu ii propun sefului juristilor din Primaria Focsani, dl. Liviu Pogorevici, ca, dupa modelul povestii "Ali-Baba si cei 4o de hoti", sa convoace o sedinta de brainstorming cu toti juristii din Primaria Focsani si sa intocmeasca intampinarile prevazute de lege, pe care sa le inainteze la instanta.
Oricum, asa cum am mai spus, eu nu dau nici cea mai mica sansa de castig in acest proces pe care il au cu mine celor doua institutii, respectiv Primaria Focsani si CL Focsani.
Revenind la adresa CJ Vrancea, nr. 180/18.11.2014, in care se afirma, citez: "dar totodata trebuie sa intelegem ca serviciile publice oferite cetatenilor sunt reglemenate de o legislatie riguroasa si mult prea tehnica, o legislatie adresata in special profesionistilor din domeniu, care este in acord cu legislatia Uniunii Europene", imi permit sa-i comunic pe aceasta cale d-lui presedinte Marian Oprisan ca lucrurile nu stau deloc asa.
Ce am in vedere cand fac o astfel de afirmatie ?a. In perioada 1992-1995, cand Ministerul Industriilor era condus de dl. ministru D-tru Popescu, un specialist in domeniul energiei, acesta a demis doi presedinti RENEL datorita unor probleme tehnico-economice sustinute de mine.
Atunci cand numesti un ministru al energiei precum C-tin Nita, despre care presa a scris ca, pana in anul 1990, a fost ospatar la Restaurantul Astoria din Brasov, apoi a facut la "foc automat" cateva 'facultati muncitoresti" si rezultatele sunt pe masura "specialistului".
In aneza 3 am prezentat un articol de presa in care se vede unde duce numirea unor ministri "paraleli" cu domeniul ministerului pe care il conduc, asa cum este si cazul ministrului C-tin Nita.
In data de 27.11.2014, am participat, ca de obicei, la sedinta ordinara a CL Focsani, unde m-a amuzat copios vaicareala consilierilor din CL Focsani pentru faptul ca directorul politruc de la ENET, Manole Merchea ii trateaza cu sictir.
Cand circari precum fostul viceprimar Matisan Bogdan si fostul prefect Hornea Sorin au "rezolvat problema ENET" printr-un spectacol de prostit prostii, bine mediatizat de presa locala, iar apoi a fost necesara HCL Focsani nr. 8/2012 pentru a rezolva incurcatura celor doi politruci, sau cand problema ENET "este rezolvata dupa modelul CUP", printr-o paruiala dintre "doua fecioare neprihanite", respectiv dl. lider USL din CL Focsani, Vrabie Catalin, din calitatea de fost agaman ENET si dl. Decebal Bacinschi din calitatea de primar al mun. Focsani, rezultatele sunt pe masura show-urilor facute.
Asa cum am mai spus, eu nu am votat NICIODATA PSD-ul sau cum s-a numit el in timp, cu exceptia unui vot dat d-lui Angel Talvar, dar, ca o ironie a sortii, in lupta mea privind sustinerea problemelor de interes public cunoscute, am fost ajutat, fara exceptie, numai de membri PSD.
In ceea ce-l priveste pe dl. Angel Talvar, din motive foarte bine intemeiate, pe care nu are rost sa le enumar aici, eu nu am incredere in Domnia Sa ca om politic nici "cat intr-un cui de tei", dar votul i l-am dat pentru ca, din motive personale, nu l-am putut refuza pe dl. Liviu Oloeriu, care era directorul de campanie electorala a d-lui deputat Angel Talvar..
Faptul ca in mun. Focsani a iesit castigator la alegerile recent incheiate Klaus Iohannis, in conditiile in care in Tara Vrancei ACL-ul NU EXISTA nici la nivel judetean si nici la nivel de mun. Focsani, ar trebui sa puna pe ganduri conducerea PSD.
De ce afirm ca ACL nu exista in jud. Vrancea si nici in mun. Focsani ?
A. La nivel judetean ACL Vrancea este condus de copresedintii Sapunaru Nini si Neata Costica.
Despre valaorea d-lui deputat Sapunaru Nini am vorbit mai sus, iar d-lui Neata Costica, d-lui Florin Micu Iliescu si mie, d-na senator Sorina Placinta ne-a spus cu ocazia lansarii unui album de fotografii din Vrancea la Teatrul Mr. Gh. Pastia in data de 17.07.2010, citez : "Elena Udrea va bate la cur pe toti".
Plecand de la aceasta afirmatie a d-nei Sorina Placinta, urmare a faptului ca in campania electorala  cozonacii distribuiti ca "mita electorala" au fost facuti la brutaria de la Milcov a d-lui Neata Costica, conform informatiilor din presa locala si, deci, pe cale de consecinta, il cunostea foarte bine pe  dl. Costica Neata.
Deoarece eu nu pun la indoiala "profesionalismul" lui madam Udrea de "a bate la cur" si nici faptul ca d-na Sorina Placinta s-ar fi putut insela in ceea ce priveste "posibilitatile" d-lui Costica Neata, comentariile sunt de prisos,
In ceea ce-l prveste pe Florin Micu Iliescu, avand in vedere colaborea d-nei senator Sorina Placinta cu acesta, in special cu ocazia in care Vrancea arhaica a fost dusa la Vintileasca prin intermediul Fundatiei "Zi deschisa", din nou nu am motive sa o pot contrazice pe d-na Sorina Placinta privind "posibilitatile" mascariciului politic Florin Micu Iliescu, pripasit politic la Cultura de Tara Vrancei.
In ceea ce ma priveste, eu i-am spus de atunci d-nei senator Sorina Placinta ca, atunci cand il va convinge pe Mircea Badea ca madam Udrea este o personalitate, atunci ma va convinge si pe mine, deci problema cu "batutul la cur al lui madam Udrea" nu era valabila si in cazul meu.
Acum sunt in masura sa-i comunic public d-nei Sorina Placinta ca, prin forma in care se afla  "MAGARUL TROIAN de Tara Vrancei" si de care am sa amintesc mai jos, "bate la cur orice urolog-sexolog".
B. La nivelul mun. Focsani, ACL este reprezentat in CL Focsani de doi mascarici politici care, atunci cand iau cuvantul, "brusc, instantantaneu si dint-o data" te apuca un sentiment de mila si compasiune fata de acestia.
Cand fac aceasta afirmatie, ma refer la consilierul PNT-cd, Lilian Ilie, care si acum doarme cu poza lui madam Udrea sub perna si tot nu-i vine sa creada ca aceasta nu este presedintele Romaniei, si de lampionarul Trofin Tudorel, care a demonstrat ca este convins ca prin lansare de lampioane se rezolva problemele economice din mun. Focsani.
In ceea ce-l priveste pe "MAGARUL TROIAN de Tara Vrancei", pot afirma ca, in prezent, este intr-o mare forma, conditie in care starea lui normala poate fi comparata cu starea unui bolnav de PRIAPISM.
Aceasta stare de NORMALITATE a "MAGARULUI TROIAN de Tara Vrancei" este in concordanta totala cu codul actiunii mele, intitulata "RUPERE DE UTERE", si care a fost declansata imediat dupa ce, prin decizia 619/2006 a Curtii de Apel Galati, mi s-a desfacut DISCIPLINAR contractul de munca de la ENET pe motiv ca mi-am permis sa gandesc.
Faptul ca cei doi NABABI ai serviciilor publice din mun. Focsani, CUP si ENET, sunt platiti regeste pentru a lua la "MISTO" autoritatile publice ale mun. Focsani si jud. Vrancea, in opinia mea se numeste "PROSTITUTIE POLITICA".
Acesta este si motivul pentru care prezentul eseu l-am intitulat "Prostitutie politica si "posibilitatile" MAGARULUI TROIAN de Tara Vrancei".
 28.11.2014                                                                 Ulise Grosu

Anexa 1
Domnului Presedinte al CSM
Domnule Presedinte,
Subsemnatul, Ulise Grosu, cu domiciliul stabil in mun. Focsani, str. Constitutiei, nr. 9, ap. 10, jud. Vrancea, avand in vedere adresa CSM nr.1/24381/2014, in care am primit un raspuns la modul general si nu concret referitor la cazul procurorului Tarlea Florin, asa cum am solicitat, ma obligati sa revin cu precizari suplimentare, dupa cum urmeaza :
- In conformitate cu  Legea nr. 303/2004, Art. 42. - (1)  se precizeaza : "Promovarea în funcţii de execuţie reprezintă recunoaşterea performanţelor profesionale ale magistraţilor şi constituie o componentă a carierei acestora."
In cazul fostei sefe DIICOT, Alina Bica, " recunoaşterea performanţelor profesionale ale magistraţilor şi constituie o componentă a carierei acestora", a constat cardasia avuta cu cuplul Cocos-Udrea care, prin intermediul ministrului Predoiu, prieten si coleg de liceu, conform presei, cu d-na Udrea Elena, a ajuns secretar de stat la Ministerul Justitiei.
Datorita "profesionalismului" manifestat de d-na secretar de stat Alina Bica la Ministerul Justitiei in anumite "afaceri oneroase", a fost propusa si numita cu concursul CSM in functia de sef DIICOT.
Plecand de la exemplu concret al d-nei Alina Bica, am dorit sa stiu care au mai fost, la modul concret, "meritele" procurorului Tarlea Florin pentru faptul ca a fost desemnat de CSM, conform presei locale, in functia de prim procuror al Parchetului de pe langa Tribunalul Vrancea, in afara "meritelor" pe care am avut onoarea de a  le cunoste direct, datorita modului in care a solutionat, in anul 2006, cand era procuror la Tribunalul de pe langa Judecatoria Focsani ?Amintesc in acest sens :
a. A solutionat un dosar cu NUP, o plangere penala pe care am depus-o la Parchetul de pe langa  Judecatoria Focsani, desi in procesul verbal nr. 6328/16.06.2006 al Politiei Vrancea se face vorbire de un prejudiciu de circa 30 miliarde lei vechi fara TVA.
Fara ca eu, in calitate de petent, sa fi facut o cerere in acest sens, trimite dosarul in instanta, iar de la dosar au disparut pag. 8-15, de care se face vorbire in procesul-verbal nr. 6328/16.06.2006 al Politiei Vrancea.Prin sentinta nr.1078/2007 a Judecatoriei Focsani, care este in contradictie totala cu cele ce se afirma in procesul-verbal nr. 6328/16.06.2006 al Politiei Vrancea, procurorul Tarlea Florin "REZOLVA"  problema cu facturarea in plus de energie termica de catre ENET in iarna 2005-2006, prin faptul ca a obtinut si o instanta judecatoreasca in acest sens.
Aceste inscrisuri vi le-am pus la dispozitie in prima petitie pe care am inaintat-o CSM.
Faptul ca, acum, CS ENET Focsani este in prezent in stare de faliment, conditie in care in aceasta iarna circa 40 000 de focsaneni risca sa ramana in frig, iar Parchetul de pe langa Judecatoria Focsani si Judecatoria Focsani find complice la acest lucru, consider ca a fost considerat de catre CSM un mare "MERIT" al procurorului Tarlea Florin, care a IMPUS avansarea Domniei Sale in functia de prim procuror al Parchetului de pe langa Tribunalul Vrancea.
b. Acelasi procuror Florin Tarlea, atunci cand era procuror la Tribunalul de pe langa Judecatoria Focsani, a solutionat cu NUP un alt dosar controversat, prin care SC CUP Focsani, incepand cu anul 2000, calculeaza gresit pretul mc de apa, incalcandu-se un contract de imprumut cu BERD si JEFUIDU-SE in acest fel la drumul mare cetatenii mun. Focsani de catre CUP Focsani.
Petitia mea in acest sens nu era o simpla sesizare, ci era un dosar foarte bine documentat tehnico-economic, dar acest aspect nu a contat pentru procurorul Tarlea Florin si a solutionat plangerea mea penala privind ingineria finaciara de la CUP Focsani cu NUP.
Daca in anul 2006 nu prea se simtea la buzunarul focsanenilor pretul mc de apa livrat de CUP Focsani, ca efect al ingineriei finaciare de care am amintit mai sus, in prezent, datorita efectului "bulgarelui de zapada", pretul mc de apa livrat de CUP Focsani a inceput sa-i "usture la buzunar" pe focsaneni.
Cu complicitatea procurorului Tarlea Florin, s-a ajuns ca in mun. Focsani costul serviciilor sa fie printre cele mai mari din tara, in conditiile in care in jud. Vrancea salariul mediu, conform statisticilor, este cu 30% mai mic decat la nivelul Romaniei.
Daca pana in anul 1990 jud. Vrancea era undeva pe locurile 22-25, in "intrecerea socialista la productia industriala si agricola", astazi, in jud. Vrancea, pe langa faptul ca salariul mediu este cu 30% mai mic decat la nivelul tarii, jud Vrancea este "oaia neagra" a Romaniei, fiind cel mai subventionat judet al tarii.
Faptul ca, pana in anul 1990, am fost la IRE Focsani circa 4 ani, pe langa altele, si inspector energetic, mi-a dat posibiliatea sa cunosc foarte bine ce a insemnat economia acestui judet prin prisma consumului de energie electrica.
In prezent, datorita "democratiei originale" postdecembriste, a fost PRADUITA toata economia judetului Vrancea.
Aceasta "PERFORMANTA" nu ar fi fost posibila fara complicitatea JUSTITIEI, care s-a dovedit a fi "bratul inarmat" al "burgheziei proletare postdecembriste" pentru a aduce Romania la SAPA DE LEMN.
In prima petitie inaintata CSM, eu am prezentat inscrisuri din care a rezultat clar subordonarea JUSTITIEI in fata unor interese de grup si necazurile avute de mine pentru faptul ca am sustinut niste probleme de interes public.
In opinia mea, avand in vedere inscrisurile pe care vi le-am pus la dispozitie, precum si altele pe care nu vi le-am pus dar pe care le pot pune, intr-o tara normala, CSM-ul l-ar fi exclus din Parchet pe procurorul Florin Tarlea, dar, dupa modelul Alina Bica, CSM-ul dambovitean postdecembrist  il avanseaza pe procurorul Florin Tarlea in functia de prim-procuror al Parchetului de pe langa Tribunalul Vrancea.
Avand in vedere cele aratate mai sus, coroborate cu prevederile art. 42 din Legea nr. 303/2004, in calitatea mea de simplu cetatean al mun. Focsani, care suport pe propria piele urmarile "profesionalismului" procurorului Tarlea Florin de a musamaliza diverse infractiuni, respectuos va rog sa mi se comunice la modul concret care au mai fost "calitatile profesionale" ale procurorului Tarlea Florin de s-a impus numirea domniei sale in functia de prim procuror al Parchetului de pe langa tribunalul Vrancea.

                28.11.2014                                                  Ulise Grosu
Anexa 2
> Interpelare a senatorului Valer Marian adresată premierului V.V. Ponta
> Care au fost criteriile în baza cărora a fost propusă Alina Bica pentru funcția de procuror șef al DIICOT?

În cursul lunii aprilie 2013, în calitate de ministru interimar al Justiției, ați propus președintelui României să o numească pe doamna procuror Alina Bica în funcția de procuror șef al DIICOT, după ce, în perioada 2009-2013, aceasta s-a remarcat, în calitate de secretar de stat la Ministerul Justiției, drept o susținătoare ferventă a guvernării PDL și a președintelui Traian Băsescu.

Zilele trecute, procurorul șef al DIICOT, Alina Bica, a fost arestată pentru fapte de corupție săvârșite în calitate de membru al Comisiei Centrale pentru Stabilirea Despăgubirilor din cadrul Autorității Naționale pentru Restituirea Proprietăților, în care a fost reprezentantul Ministerului Justiției.

Având în vedere aceste aspecte, solicit să-mi comunicați care au fost criteriile de competență, de probitate și de performanță pe care le-ați avut în vedere când ați înaintat propunerea de numire a doamnei Alina Bica în funcția de procuror șef al DIICOT, precum și dacă în prealabil ați solicitat și ați primit de la serviciile secrete informații privind integritatea acesteia. Totodată, solicit să-mi comunicați dacă propunerea doamnei Alina Bica v-a fost impusă de președintele Traian Băsescu, întrucât era o apropiată a acestuia și a fostului ministru Elena Udrea, ori dacă ați făcut această propunere la recomandarea consilierului dvs. pentru siguranță națională din perioada respectivă, generalul Ilie Botoș, a cărui subalternă deosebit de apropiată și fidelă a fost în perioada în care acesta a deținut funcția de procuror general al României, și a nașului dvs., vicepremierul Gabriel Oprea, care-i era îndrumător la doctorat la disciplina Securitate Națională.

Solicit răspuns scris.
Senator
Valer Marian
Anexa 3
După avertismentul RADET pentru bucureşteni
Primăria, precizări privind întreruperea căldurii
ECONOMIE • ADMINISTRAŢIE

După avertismentul sindicaliştilor RADET potrivit cărora bucureştenii ar putea rămâne fără căldură dacă Primăria Capitalei nu va plăti subvenţia pentru gigacalorie, instituţia spune că nu e niciun pericol de întrerupere a căldurii.
"Ca urmare a conferinţei de presă susţinute astăzi (marţi - n.r.) de Sindicatul Liber Independent RADET, Primăria Municipiului Bucureşti precizează că toate problemele semnalate vor putea fi soluţionate având în vedere faptul că în şedinţa de Guvern de mâine, 26 noiembrie, se va afla pe ordinea de zi proiectul de hotărâre al Guvernului privind transferul pachetului de acţiuni emise de Electrocentrale Bucureşti SA, din proprietatea privată a statului în proprietatea privată a Municipiului Bucureşti", se precizează într-un comunicat remisMediafax.
PMB menţionează, în acelaşi context, că odată cu crearea sistemului integrat de producţie, transport şi distribuţie la nivelul Capitalei, prin unificarea SC Electrocentrale Bucureşti SA cu RADET Bucureşti, datoriile istorice ale RADET către Elcen se vor stinge prin fuziune.

Primăria mai precizează că prin hotărârea nr. 261 din 14 octombrie, Consiliul General al Municipiului Bucureşti a solicitat Guvernului României emiterea actului normativ cu privire la transferul Societăţii Electrocentrale Bucureşti SA.

EUGENIA SOLOM
ONPublicat Marţi, 25 noiembrie 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu