sâmbătă, 10 ianuarie 2015

MAGARUL, CAPRA, CL Focsani si Primaria Focsani


Motto : "Cel mai mare păcat al oamenilor e frica, spaima de-a privi în faţă şi a recunoaşte adevărul. El este crud, acest adevar, dar numai el foloseste." - Mihai Eminescu

La sfarsitul anului trecut, am inceput sa scriu "trilogia" "LA FOCSANI NU S-A RASTURNAT CARUTA CU PROSTI", din care primele doua parti, "MAGARU, CAPRA si ENET-ul", respectiv "MAGARUL, CAPRA, CSM-ul si Curtea de Conturi a Romaniei", au fost deja postate pe blogul ulisegrosu.blogspot.com.
Acum am postat si a treia parte a "trilogiei", intitulata "MAGARUL CAPRA, CL Focsani si Primaria Focsani", unde, la anexa 1, este pledoaria mea scrisa pentru procesul pe care il am cu Primaria Focsani si CL Focsani, iar la anexa 2 este copia unei plangeri penale facuta directorului Camerei de Conturi Vrancea, dl. Petrea Ionel.
Aceasta "trilogie". intitulata "LA FOCSANI NU S-A RASTURNAT CARUTA CU PROSTI", face o radiografie a luptei mele, pe care o duc de circa 10 ani, cu "Sistemul din Provincia Europeana Vrancea", "sistem" care a fost considerat de foarte multe persoane ca fiind "infailibil".
Faptul ca eu am reusit sa fac KO acest Sistem din Provincia Europeana Vrancea apeland numai la caile legale si fara a face jocul politic al nimanui, demonstreaza ca "infailibilitatea" acestui "sistem" nu a fost ceea ce s-a crezut.
In aceasta "lupta" nu am facut decat sa sustin niste probleme de interes public, pe care orice focsanean le are, dar pentru aceasta nu m-am erijat intr-un "Che Guevara" de Tara Vrancei, ci am tratat aceste probleme de interes public ca fiind ceva strict personal.
Trebuie sa recunosc ca pentru mine este de NEINTELES de ce in Tara Vrancei, unde comunismul a patruns asa de greu, exista asa de multa LASITATE si LIPSA DE DEMNITATE.
De asemenea, am afirmat si sustin ca REFUZ CATEGORIC sa fiu prostul "supermanagerului" CUP Focsani, Vasilescu Gh, iar in calitate de simplu cetatean al mun. Focsani REFUZ CATEGORIC sa fiu partas la plata prejudiciului de circa 5 milioane de euro rezultat in urma falselor procese CUP-ENET.
In acest sens, voi apela la ceea ce se poate face legal pentru a-mi duce la indeplinire acest deziderat.
Deoarece eu sunt in totalitate de acord cu afirmatia presedintelui Romaniei, dl. Klaus Iohannis, ca in Romania TREBUIE sa inceteze DICTATURA Justitiei care, in acesti 25 de ani care au trecut de la Evenimentele din Decembrie "89, a fost "mana dreapta" a Regimului Securist Postdecembrist, asa cum SECURITATEA comunista a fost mana dreapta a Regimului Comunist, am sa inaitez o memoriu la Institutia Presedintelui Romaniei pentru a exemplifica prin HOTARARI DE INSTANTA ce inseamna DICTATURA Justitiei, subordonata Sistemului din Provincia Europeana Vrancea.
Dictatura LEGII, care trebuie sa functioneze in orice stat democratic, nu trebuie confundata cu DICTATURA Justitiei, care s-a manifestat in acesti 25 de ani de "democratie originala" din Romania si care a adus Romania la SAPA DE LEMN.
Dupa ce la alegerile locale din anul 2008, am participat ca independent pentru un post de consilier in CL Focsani, deoarece circa 30% dintre focsanenii pe care am incercat sa-i conving sa ma voteze m-au intrebat : "Decat sa-mi dati o hartie, nu mai bine imi dati un Kg de zahar sau ulei?", mi-am lansat maxima mioritica "Asa cum capra desteapta ciobanul, asa si foamea(eventual frigul) ii va destepta pe focsaneni".
Un prim aspect ca maxima mea incepe sa aiba tangente cu realitatea rezulta din faptul ca, desi in mun. Focsani nu exista ACL, totusi Klaus Iohannis a obtinut mai multe voturi decat candidatul PSD, Victor Viorel Ponta.
Coroborand numele meu cu toponimia Tarii Vrancei, am "inventat" un "MAGAR TROIAN de Tara Vrancei", despre care sustin ca, dupa alegerile pentru presedintele Romaniei de anul trecut, a intrat in stare de PRIAPISM.
In ceea ce priveste persoana mea, am spus ca am intrat in stare de "priapism neuronic", conditie in care, dupa 25 de ani de "democratie originala" in care "am jucat POKER" mizand pe ani din viata, am ajuns in situatia limita in care "ori crapa samarul, ori moare magarul".
Nu lipsit de importanta este faptul ca, prin intermediul rubricilor de comentarii ale ziarelor locale din Tara Vrancei, cu precadere in ziarul Monitorul de Vrancea, deoarece la articolele publicate de Ziarul de Vrancea am refuzat sa mai fac comentarii, diversi postaci, autointitulati: "Piscoci", "Capra lui Ulise", "Balaceanca", "Javel de Gheuri", "Nedumeritul", "Cetatean turmentat", Cetatean neturmentat", "Prof.1, gradul.1, titular al invatamantului", Ion Bulion", "Neculai nebunul", "Ion Stanescu" etc, etc, de circa 4 ani, din "nebun", "betiv", "tampit", "sluga lui Oprisan", "zoofil" etc, etc nu m-au mai scos.
Cred ca Lenin, care a afirmat: "calomniaza, calomniaza, ca pana la urma tot va ramane ceva", este mandru de acesti postaci LASI si anonimi.

Conferinta de presa a fostului prim-procuror al Parchetului de pe langa Tribunalul Vrancea, Ion Lefter, tinuta in data de 06.01.2015, despre care s-a facut vorbire intr-un articol publicat de ziarul Monitorul de Vrancea, m-a emotionat pana la lacrimi si m-a dus cu gandul la "Învataturile lui Neagoe Basarab catre fiul sau Teodosie".
Pentru a vedea cat de bine si-a insusit "fiul Teodosie" "Invaturile lui Neagoe Basarab", am inaintat catre Parchetul de pe langa Tribunalul Vrancea, plangerea de la anexa 2.
Prin modul in care va fi solutionata respectiva plangere, voi vedea cum a trecut prim-procurorul Tarlea Florin de la stilul "Alina Bica", folosit in solutionarea, in anul 2006, a unor plangeri facute de mine,  privind activitatea CUP Focsani si ENET, la stilul "americanesc" de care a vorbit la ultima conferinta de presa.

Singura intrebare pe care o am fata de dl. procuror Ion Lefter este legata de o eventuala remuscare pentru faptul ca, sub ochii Domniei Sale, fara a insinua ca "sub protectia" Domniei Sale, in 25 de ani de "democratie originala" a disparut intreaga economie a Tarii Vrancei.
Oricum, asa cum Regimul Securist Posdecembrist l-a recompensat pe TORTIONARUL Visinescu Al. pentru meritul de a fi distrus in inchisoarea de la Ramnicu Sarat o parte dintre reperele morale ale Romaniei Interbelice cu o pensie de 7000 lei/luna, iar pe o somitate a medicinii romanesti, asa cum a fost prof. dr. Al. Pesamosca, cu o pensie de 1000 lei/luna, acelasi Regim Securist Postdecembrist a avut grija sa recompenseze cu pensii de NABABI si pe reprezentatii "mainilor sale drepte"(Justitie, Politie, Armata, Servicii), cu ajutorul carora a adus Romania la SAPA DE LEMN.
Problema este ca, odata Romania adusa la SAPA DE LEMN, este posibil ca "mamaliga sa explodeze" fara ca "fitilul" sa mai fie aprins din afara tarii, asa cum s-a intamplat la Evenimentele din Decembrie "89.
Deoarece, prim-procurorul Ion Lefter a considerat ca este perfect LEGALA dispozitia politica data de PDL Vrancea, de a fi internat fortat la Psihiatrie in data de 11.12.2010, pentru ca mi-am permis sa deranjez parlamentarii Sorina Placinta si Razvan Mustea cu o petitie in care am ridicat probleme de interes public de care amintesc in anexa 1, iar judecatorul Dorel Harabor de la Tribunalul Vrancea, si-a insusit punctul de vedere a d-lui prim-procuror Ion Lefter, mi s-ar parea normal ca prejudiciul pe care sunt sigur ca il voi obtine, drept despagubire de la CEDO, urmare a procesului pe care il am cu Statul Roman in aceasta speta, sa fie recuperat de la prim-procurorul Ion Lefter si judecatorul Dorel Harabor.
In astfel de conditii, as vrea sa stiu cate de incatat va mai fi prim-procurorul Ion Lefter, pentru faptul ca timp de 24 de ani, s-a aflat la conducerea Parchetului de pe langa Tribunalul Vrancea?

Anexez inscrisurile de care am amintit mai sus, dupa cum urmeaza:

Anexa 1 - Pledoaria scrisa pentru procesul pe care il am cu Primaria Focsani si CL Focsani;
Anexa 2 - Plangerea penala facuta directorului Camerei de Conturi Vrancea.
Anexa 3 - Un articol de presa unde, la rubrica de comentarii, imi exprim parerea public fata de succesul profesional avut de fostul prim procuror al Parchetului de pe langa Tribunalul Vrancea, Ion Lefter.
Nota: Pentru cei interesati de anexele la care fac referire in cele doua inscrisuri de mai jos (anexa 1 si anexa 2), ma pot contacta pe adresa de mail grosu_ulise@yahoo.com si le pot pune la dispozitie.
05.01.2015                                                                            Ulise Grosu


Anexa 1

Tribunalul Vrancea
Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Dosar nr. 2722/91/2014
Termen 22.01.2015
Stimata Doamna Presedinte,
Desi aparent obiectul acestui dosar este "refuz solutionare cerere", in esenta acest dosar, prin inscrisurile anexate, este o mostra privind aplicarea in practica a unei afirmatii facuta de Lenin in urma cu un secol, citez: "Burghezia proletara va fi mai periculoasa decat burghezia inceputului de secol XX".
Nota: Prin notiunea de "burghezie proletara", Lenin a numit burghezia care se va forma in cazul in care comunismul va esua ca doctrina politica.
Pana in anul 1990, pe langa alte functii avute in cadrul IRE Focsani, a fost si cea de inspector energetic, iar aceasta functie mi-a permis sa cunosc foarte bine ceea ce a fost economia Tarii Vrancei pana in anul 1990, prin prisma consumului de energie electrica.
De ce am putut cunoaste economia jud. Vrancea existenta pana in anul 1990?
-Deoarece, la inspectia energetica de la IRE Focsani, toti mecanicii sefi ai intreprinderilor din jud. Vrancea erau obligati sa prezinte bilantul energetic si procesul de productie al intreprinderilor unde erau mecanici sefi, iar eu am citit cu multa atentie aceste documente.
Acest lucru mi-a permis sa am o vedere de ansamblu a fiecarei unitati economice din jud Vrancea, fara ca prin aceasta sa fiu un fel de "stie tot", deoarece fiecare intrepridere industriala avea specialistii ei.
In cei 25 de ani de "democratie originala", toata economia Tarii Vrancei a disparut, iar daca pana in anul 1990, conform statisticilor vremii, jud. Vrancea era pe locurile 23-25 in "intrecerea socialista" la productia industriala si agricola, astazi jud. Vrancea, tot conform statisticilor, este cel mai subventionat judet al Romaniei, iar salariul mediu in jud. Vrancea este cu 30% mai mic decat salariul mediu la nivelul tarii.
Eu nu sunt in masura sa stabilesc vinovatii pentru DEZASTRUL economic din Tara Vrancei din ultimii 25 de ani de "democratie originala", dar consider ca aceasta actiune de distrugere a economiei Romaniei a fost "DIRECTIVA" Regimului Securist Postdecembrist care a preluat puterea in Romania dupa Evenimentele din Decembrie "89.

Pe ce ma bazez cand fac o astfel de afirmatie ?

- Pe experienta mea de viata, deoarece in ultimii 25 de ani am simtit pe propria piele ce inseamna FEROCITATEA "burgheziei proletare" de care vorbea Lenin si de care am amintit mai sus, dar si pe un citat dintr-un eseu al analistului economic Ilie Serbanescu, care face o radiografie a ceea ce mai reprezinta in prezent, dupa 25 de ani de "democratie originala", economia Romaniei.

Analistul economic afirma in eseul sau despre actuala situatie economica din Romania :

"Si apoi, fraţilor, dacă nu vă descurcaţi cu clarificările în plan politic, atunci treceţi în plan economic, unde lucrurile sunt clare, fără echivoc. În 16 noiembrie dimineaţa (n.r. 16.XI 2014), înainte de alegeri, situaţia în România era după cum urmează: tot petrolul şi jumătate din resursele de gaze – la austrieci; distribuţiile din energie (cele care strâng banii) – la nemţi şi francezi în cazul gazelor, la italieni, nemţi şi cehi în cazul electricităţii, la austrieci, kazahi şi ruşi în cazul carburanţilor; băncile – la austrieci, greci şi francezi; industriile câte mai există – la nemţi, britanici, ruşi, italieni etc; telefonia – la francezi, britanici şi nemţi; pădurile (probabil peste jumătate) – la austrieci, unguri, nemţi; pământurile agricole (probabil peste 40%) – la italieni, unguri, danezi etc. În 16 noiembrie, la închiderea urnelor, după victoria zdrobitoare, tabloul era acelaşi. Si aşa va rămâne. Fraţilor, nu veţi lua nimic înapoi! Actualii deţinători vând scump, nu dau gratis precum statul român! Si v-au luat şi banii, ca să nu aveţi cu ce cumpăra!" Autor: Ilie Serbanescu
Revenind la speta din dosar, fac precizarea ca desi, dupa cum am aratat mai sus, gratie "burgheziei proletare" care a condus destinele Tarii Vrancei in ultimii 25 de ani de "democratie originala", aceasta a ajuns "oaia neagra" a Romaniei, exista totusi un capitol unde mun. Focsani este "fruncea", si anume:
- Costul serviciilor publice din mun. Focsani, care este printre cele mai mari din Romania.
Avand o experienta de 15 ani de "lupta" cu "baietii destepti din energie", perioada in care, desi mi-au fost aplicate toate metodele securisto-comuniste de intimidare, nu s-a reusit decat marginalizarea mea profesionala, cand mi-am dat seama de INGINERIA FINACIARA de la CUP Focsani si am hotarat sa fac publica aceasta inginerie finaciara, "nu am plecat caine surd la vanatoare", deoarece am stiut foarte bine in ce ma bag.
In acest sens, pe langa promisiunea unui "lider politic local" de a-mi acorda sprijin politic in cazul in care voi face publica ingineria finaciara de la CUP Focsani, eu am avut si un "AS in maneca", care s-a numit "facturare in plus de energie termica de catre ENET in iarna 2005-2006 la abonatii la care nu se montasera apartate de masura a energiei termice (gigacalorimetre), de care nu a stiut nimeni.
Dupa ce am facut publica ingineria finaciara de la CUP Focsani, "liderul politic local" care mi-a promis sprijin politic mi-a spus : "Stii, eu am interese la Primaria Focsani si nu te mai pot ajuta cu nimic".
In aceste conditii, am continuat de unul singur "lupta" cu Sistemul din Provincia Europeana Vrancea, ajungandu-se pana in acest punct, unde "ori crapa samarul, ori moare magarul".

A. In ce a constat si consta INGINERIA FINACIARA de la CUP Focsani?

In conformitate cu un RAPORT prezentat asupra tarifului la apa rece si canalizare livrate de RA CUP Focsani in mun. Focsani (anexa 1), la pag 6 este prezentata o anexa la contractul de imprumul facut de CUP Focsani la BERD in anul 1997 privind majorarea pretului la mc de apa si canal.
In conformitate cu aceasta anexa, pentru CUP Focsani a fost stabilit un pret de referinta al mc de apa, la data de 01.01.1997, de 688 lei/mc.
Majorarile de pret la mc de apa si canal, conform acestei anexe, trebuia sa se faca dupa cum urmeaza :
a. La data de 01.07.1997 se majora pretul de la data de 01.01.1997 cu inflatia, la care se adauga un spor de majorare de 43%;
b. La data de 01.07.1998 se majora pretul stabilit la data de 01.07.1997 cu inflatia, la care se adauga un spor de majorare de 38%;
c. La data de 01.07.1999 se majora pretul stabilit la data de 01.07.1998 cu inflatia, la care se aduga un spor de majorare de 19%.

Dupa 12 luni de la aceasta ultima majorare, deci la data de 01.07.2000, conform acestei anexe, pretul trebuia stabilit astfel, citez:
"Tariful ajustat cu inflatia va fi calculat prin inmultirea tarifului in vigoare la 1 ianuarie 1997 cu factorul de ajustare a inflatiei (Ajust)"

Practic, incepand cu data de 01.07.2000, trebuiau scoase din pretul mc de apa si canal majorarile de pret impuse de BERD peste indicele de inflatie pentru anii 1997, 1998, si 1999.
Ce face conducerea CUP Focsani in frunte cu "supermanagerul" Vasilescu Gh.?- Ignora aceasta prevedere din contractul de imprumut cu BERD si lasa in pret si dupa data de 01.07.2000 aceste majorari.

De unde rezulta acest lucru ?

Din pagina 8 a anexei 1, unde este prezentata evolutia pretului la mc de apa vandut de CUP Focsani in perioada 1996-2005.
Din cele aratate mai sus rezulta clar ca cetatenii mun. Focsani, incepand cu data de 01.07.2000, sunt JEFUITI ca in codru de catre conducerea CUP Focsani.
Ce am facut eu, in calitate de simplu cetatean al mun. Focsani, pentru a nu mai fi furat de catre conducerea CUP Focsani in frunte cu "supermanagerul" Vasilescu Gh. ?
a. In anul 2006, am facut in acest sens o plangere penala impotriva conducerii CUP Focsani pe care am inaintat-o Parchetului de pe langa Judecatoria Focsani si care a fost solutionata cu NUP de catre procurorul Tarlea Florin, in colaborare cu subcomisrul de politie Avasiloaei Gicu, care la vremea respectiva era sef la Serviciul Ordine Publica a Politiei mun. Focsani.
De ce o plangere in care am sesizat o posibila infractiune economica a ajuns sa fie solutionata de catre Serviciul Ordine Publica din cadrul Politiei mun. Focsani si nu de Serviciul  Economic din cadrul Politiei Vrancea, eu nu am inteles la vremea respectiva.
Faptul ca intre timp subcomisarul Avasiloaei Gicu a ajuns seful Politiei mun. Focsani, iar procurorul Tarlea Florin prim procuror al Parchetului de pe langa Tribunalul Vrancea ar putea fi o explicatie in acest sens.
b. Incepand cu anul 2005, am facut numeroase petitii catre conducerea Primariei Focsani si CL Focsani prin care am sesizat grave probleme manageriale la ENET Focsani, problema falselor procese dintre CUP si ENET Focsani, unitati aflate, conform Legii 215/2001, sub coordonarea  primarului mun. Focsani si a CL Focsani, si am solicitat sa mi se puna la dispozitie o informatie de interes public, respectiv structura pretului de cost al mc de apa vandut de CUP Focsani.
La toate aceste petitii ale mele am primit de la conducerea Primariei Focsani si a CL Focsani numai raspunsuri in dispretul legii si chiar al bunului simt.
Acest aspect mi-a permis sa actionez in instanta de contencios administrativ de trei ori conducerea Primariei Focsani si CL Focsani pentru refuzul de a-mi pune la dispozitie o informatie de interes public, respectiv structura pretului de cost al mc de apa vandut de CUP Focsani.

De ce am vrut sa aflu structura pretului de cost a mc de apa vandut de CUP Focsani ?

- Deoarece, in conformitate cu structura pretului de cost al mc de apa vandut de CUP Focsani in anul 1996 ( pag. 1 din anexa 1), ponderea consumului de energie electrica in pretul mc de apa era de 54%.
Conform unui audit comandat de Primaria Focsani in anul 2007, din care a rezultat ca SC CUP Focsani calculeaza corect pretul mc de apa vandut focsanenilor, a reiesit ca ponderea consumului de energie electrica in pretul mc de apa vandut de CUP Focsani in anul 2007 ar fi fost numai de 13%.
In aceste conditii, intrebarea mea legata de structura de pret al mc de apa livrat de CUP Focsani a fost si este:
Daca ponderea consumului de energie electrica in pretul mc de apa a fost in anul 1997 de 54%, iar in anul 2007 a fost de numai 13%, care au fost acele parti din structura pretului de cost al mc de apa vandut de CUP Focsani care au crescut asa de mult ?
Desi pare INCREDIBIL, prin 6(sase) hotarari de instanta, trei ale Tribunalului Vrancea si trei  ale Curtii de Apel Galati, mi se resping actiunile din instanta prin care am solicitat ca JUSTITIA "independenta" din Romania sa dispuna Primariei Focsani printr-o hotarare judecatoreasca sa-mi puna la dispozitie o informatie de interes public, respectiv STRUCTURA PRETULUI DE COST Al MC DE APA VANDUT DE CUP FOCSANI.
Pentru mine este de NEINTELES si ce i-a putut determina pe cei trei judecatori de la Tribunalul Vrancea care au REFUZAT sa aplice legea si sa dispuna Primariei Focsani sa-mi puna la dispozitie o informatie de interes public, respectiv structura pretului de cost al mc de apa vandut de CUP Focsani, in conditiile in care acestia, dupa ce termina de jucat "rolul lui Dumnezeu pe pamant" si devin, ca si mine, muritori de rand si cetateni ai mun. Focsani, sunt si Domniile Lor furate ca si mine de catre conducerea CUP Focsani.
c. Nu lipsit de importanta este faptul ca auditul comandat de catre Primaria Focsani, din care a rezultat ca SC CUP Focsani calculeaza CORECT pretul mc de apa vandut, a avut si avizul institutiilor finaciare din jud. Vrancea, respectiv Camera de Conturi si Finante Publice Vrancea, pe langa avizele obtinute de la conducerea finaciara a Primariei Focsani, CA a CUP Focsani aflat in subordinea CL Focsani si Primaria Focsani.Cu toate aceste avize, eu am demonstrat la Camera Auditorilor Finaciari din Romania ca auditul este GRESIT si pe cale de consecinta auditorul Trus Emilia, care a intocmit auditul in cauza, a fost sanctionat.

Intrebarea fireasca care se pune este:

Ce i-a determinat pe toti acesti "specialisti" ai finantelor din jud Vrancea, pe consilierii din CL Focsani si pe judecatorii care au refuzat sa aplice legea si sa dispuna Primariei Focsani ca sa-mi puna la dispozitie o informatie de interes public, "sa-si taie creanga de sub picioare", in calitatea lor de cetateni ai mun. Focsani, prin incercarea de a LEGIFERA jaful la drumu mare facut de conducerea CUP Focsani?
B. Asa cum am aratat la inceput, eu, cand m-am decis sa fac publica INGINERIA FINACIARA de la CUP Focsani, aveam un "AS in maneca".

In ce a constat acest "AS avut in maneca"?

a. In anul 2005, cand eram angajat la ENET Focsani (unde fusesem mutat DISCIPLINAR de la Serviciul proiectare al IRE Focsani, deoarece am refuzat sa proiectez instalatia electrica prin care primarul mun. Focsani, dl. Decebal Bacinschi, si-a alimentat cu energie electrica Hanul de la km 25, pe motiv ca respectiva instalatie electrica este ATEHNIC executata), am refuzat sa semnez niste inchideri de luna, deoarece am considerat ca se calculeaza gresit energia termica vanduta la abonatii ENET fara gigacalorimetre.
Asa cum rezulta si din decizia civila nr. 619/25.09.2006 a Curtii de Apel Galati (anexa 2, pag 6), motivul pentru care s-a dispus desfacerea DISCIPLINARA a contractului meu de munca de la ENET Focsani a fost, citez : "Din actele dosarului rezulta ca reclamatul si-a permis sa conteste modul de calcul al energiei termice, fapt care nu intra in atributiunile sale si nu a facut demersuri concrete pentru obtinerea semnaturilor de la reprezentantii asociatiilor de proprietari..."
Practic, prin decizia civila nr. 619/25.09.2006 a Curtii de Apel Galati, JUSTITIA "independenta" postdecembrista din Romania a eclipsat celebrele "TRIBUNALE MUNCITORESTI" de trista amintire ale anilor "50, desfacandu-mi DISCIPLINAR contractul de munca de la ENET Focsani pe motiv ca mi-am permis sa GANDESC.
b. Faptul ca refuzul meu de a semna respectivele inchideri de luna de la ENET Focsani a fost JUSTIFICAT in totalitate, rezulta din RAPORTUL Politiei Vrancea nr. 6328/16.06.2006 (anexa 3) din care citez:
"In baza raportului primit prin adresa nr. 7495/29.05.2006, am facut un calcul matematic din care a rezultat ca in perioada verificata abonatii a caror energie termica-incalzire nu a fost contorizata, li s-a facturat mai mult cu un total de 2.871.105,85lei RON fara TVA din care suma de 1.499.328,28 lei RON a fost subventionata. Filele nr. 8-15."

Ce face procurorul de caz, de la Parchetul de pe langa Tribunalul Focsani, respectiv acelasi procuror Tarlea Florin ?

Solutioneaza cu NUP plangerea mea penala facuta conducerii ENET Focsani si trimite dosarul in instanta fara ca eu, in calitate de petent, sa fi facut o cerere in acest sens.
De la dosarul cauzei au disparut filele 8-15 de care se face vorbire in RAPORTUL Politiei Vrancea nr. 6328/16.06.2006 (anexa 3), iar in sentinta penala nr.1078/18.05.2007 a Judecatorie Focsani (anexa 4, pag. 2) se afirma, citez :
"Din probele administrate in cazul urmaririi penale, rezulta ca in urma verificarilor efectuate si a probelor administrate, respectiv acte, declaratii ale partilor si ale martorilor s-a stabilit ca in perioada reclamata nu exisita diferente intre facturile pentru blocurile contorizate cu gigacalorimetre si facturile emise proprietarilor de apartamente din blocurile ce au fost dotate cu aparate de contorizare, intrucat din totalul de energie furnizata, contorizata la iesirea din centrala ENET se scad gigacaloriile consumate de abonatii contorizati, iar diferenta se imparte intre beneficiarii necontorizati in functie de suprafata utila in metri patrati ai fiecarui apartament".
Avand in vedere actuala situatie de la ENET Focsani coroborata cu anexele 3 si 4, cele doua institutii ale Statului Roman, Parchetul de pe langa Judecatoria Focsani prin procurorul Tarlea Florin si Judecatoria Focsani prin judecatoarea Lenuta Harabor, s-ar face vinovate pentru actuala stare de FALIMENT de la ENET Focsani.
C. Deoarece eu am insistat cu problemele de inters public pe care le sustin, trebuia sa fiu compromis ca persoana.
Cum a invatat regimul comunist ca trebuie discreditata o persoana ?

Prin considerarea ei ca fiind NEBUNA si internarea fortata a acesteia la Psihiatrie.

Considerand aceasta metoda ca fiind "infailibila", PDL Vrancea a dispus internarea mea fortata la Psihiatrie in data de 11.12.2010, deoarece in data de 06.12.2010 mi-am permis sa adresez o petitie parlamentarilor PDL de Vrancea, Alin Trasculescu, Sorina Placinta si Razvan Mustea, in care am ridicat urmatoarele probleme:

a. Ingineria finaciara de la CUP Focsani pe care am prezenta-o la punctul "A";
b. Grave probleme manageriale la ENET, de care am amintit la punctul "B";
c. Problema falselor procese CUP-ENET.

Dispozitia politica de internare a mea fortata la Psihiatrie data de PDL Vrancea a fost executata intocmai de catre conducerea Politiei mun. Focsani si, desi s-a beneficiat de sprijinul celei de a patra puteri in stat, reprezentata de Ziarul de Vrancea, care a pretins "pe surse" ca motivul pentru care s-a dispus internarea mea fortata la Psihiatrie a fost determinat de faptul ca as fi vrut sa intru la o sedinta a PDL Vrancea fara invitatie si, pentru ca nu am fost lasat, am facut o "criza de nebunie", intre timp lucrurile s-au cam complicat.
Eu am cerut in scris celei care se vrea "deontologul" presei mioritice de "Tara Vrancei", respectiv d-na Silvia Vranceanu Nichita, sa publice imagini cu mine in stare de NEBUNUIE sau sa-mi dea drept la replica.
Cum "criza de nebunie" era si este o facatura a Ziarului de Vrancea, d-na redactor sef al ZdV, Silvia Vranceanu Nichita, a REFUZAT CATEGORIC sa mi se dea drept la replica, deoarece a considerat ca prin articolul publicat de ZdV in data de 14.12.2010, in care s-a facut "pe surse" o dezinformare fara JENA in ceea ce a privit comportamentul meu, am fost facut "vedeta".
Cum Parchetul de pe langa Tribunalul Vrancea a solutionat cu NUP plangerea mea penala facuta in aceasta speta conducerii PDL Vrancea, am contestat in instanta solutia Parchetului.
Dupa castigarea unui proces in fata Parchetului de pe langa Tribunalul Vrancea, acesta si-a mentinut punctul de vedere, a urmat un al doilea proces cu Parchetul de pe langa Tribunalul Vrancea, ocazie cu care s-a gasit un judecator care sa considere ca este perfect LEGAL ca in Romania anului 2010, daca o persoana isi permite sa deranjeze parlamentari cu probleme de interes public, TREBUIE sa fie dusa pentru a fi internata fortat la Psihiatrie.
Anexez in acest sens sentinta penala nr. 91/26 martie 2012 a Tribunalului Vrancea (anexa 5).
In prezent, sentinta penala nr. 91/26 martie 2012 a Tribunalului Vrancea (anexa 5), face obiectul unui proces pe care il am cu Statul Roman la CEDO.
D. O alta problema de interes public ridicata de mine in numeroasele petitii adresate conducerei Primariei Focsani si CL Focsani a fost cazuistica falselor procese CUP-ENET.
Desi aceasta problema a falselor procese CUP-ENET o ridic de 10 ani, NICIODATA conducerea Primariei Focsani si a CL Focsani nu a vrut sa trateze aceasta problema cu seriozitate, dandu-mi la petitiile mele legate de acest subiect numai raspunsuri in bataie de joc.
Acum, cand prejudiciul rezultat in urma acestor false procese CUP-ENET a ajuns la valoarea de circa 5 milioane de euro, primarul mun. Focsani, dl. Decebal Bacinschi, si CL Focsani au gasit solutia magica de acoperire din bani publici a acestui imens prejudiciu.

Care este aceasta SOLUTIE MAGICA ?

a. Seful Camerei de Conturi Vrancea, dl. ec Petrea Ionel, si angajatii din subordinea acestuia se fac ca nu vad in controalele de fond pe care le fac la ENET si CUP Focsani ca prejudiciul de circa 5 milioane de euro rezultat in urma falselor procese CUP-ENET este, in fapt, rezultatul unei NEGLIJENTE IN SERVICIU;
b. Dl. primar Decebal Bacinschi propune CL Focsani majorarea de capital social la ENET, deoarece altfel, conform  spuselor Domniei Sale, GDF SUEZ intrerupe alimentare cu gaz metan la ENET, iar focsanenii abonati ai ENET raman in frig si fara apa calda.
c.
Consilierii din CL Focsani, din "mila" pentru cei pe care ii reprezinta in CL Focsani, aproba aceste mariri de capital social.

In fapt, prin aceste mariri de capital social la ENET, primarul mun. Focsani si CL Focsani da posibilitatea ENET sa plateasca lunar o rata de 4 miliarde lei vechi catre CUP Focsani, din prejudiciul de circa 5 milioane de euro, rezultat in urma falselor procese CUP-ENET.

Avand in vedere cele aratate mai sus, am adresat conducerei Primariei Focsani si a CL Focsani petitia nr.47576/15.09.2014, aflata la dosar, prin care am solicitat sa mi se comunice :

a. Care este pana acum suma pe care a platit-o in acest an Primaria Focsani prin marire de capital social la ENET, cu aprobarea CL Focsani, si cat din aceasta suma a mers pentru plata gazului metan consumat de ENET si cat pentru plata prejudiciului de sute de miliarde lei vechi, rezultat in urma falselor procese CUP-ENET?

b. Dupa ce am descris in ce a constat ingineria finaciara de la CUP Focsani, prezentata si la punctul "A" din prezenta pledoarie, am solicitat :
"
In aceste conditii, rog sa mi se comunice cati mc de apa calda poate consuma pe luna o familie de focsaneni compusa din patru persoane (doi adulti si doi copii), in conditiile in care salariile adultilor sunt la nivelul celor primite de confectioneri."
c. In conditiile in care directorul politic de la ENET, Manole Merchea, a afirmat ca SC ENET a incheita un contrantact de metenanta pentru noua centrala termica a ENET in valoare de un milion de euro anual, am solicitat sa mi se comunice :
"
In aceste conditii, rog sa mi se precizeze concret care va fi efectul acestui contract de metenanta asupra pretului Gcal livrate focsanenilor de catre ENET si cat va mai sposoriza dl. primar al mun. Focsani, Decebal Bacinschi, din bani publici, incompetenta si tupeul "tehnocratului" Merchea Manole-Dumnezeu."
Deoarece consider ca raspunsurile pe care le-am primit de la Primaria Focsani si CL Focsani, a caror copie am depus-o la dosar, nu raspund la solicitarile facute prin petitia nr.47576/15.09.2014, adresate celor doua institutii publice, in temeiul prevederilor din Legea 554/ 2004 am chemat in Judecata Primaria Focsani si CL Focsani.Fata de intampinarile intocmite de angajatii CL Focsani si Primariei Focsani, am urmatoarele observatii:
I. Intampinarea intocmita de CL Focsani
In intampinarea intocmita de CL Focsani se mentine punctul de vedere din adresa CL Focsani nr. 47576/07.10.2014.
Prin aceasta, CL Focsani incalca prevederile Legii 215/2001, dupa cum urmeaza :
a. Art. 36, alin 1, citez: (1) Consiliul local are iniţiativă şi hotărăşte, în condiţiile legii, în toate problemele de interes local, cu excepţia celor care sunt date prin lege în competenţa altor autorităţi ale administraţiei publice locale sau centrale.
b. Art. 36, alin 2, lit. a si lit. d, citez : (2) Consiliul local exercită următoarele categorii de atribuţii:

     a)  atribuţii privind organizarea şi funcţionarea aparatului de specialitate al primarului, ale instituţiilor şi serviciilor publice de interes local şi ale societăţilor comerciale şi regiilor autonome de interes local;
     d)  atribuţii privind gestionarea serviciilor furnizate către cetăţeni;
II. Intampinarea intocmita de Primaria Focsani                                                                        
Se invoca "exceptia lipsei calitatii procesuale pasive" a Primariei Municipiului Focsani, invocandu-se Legea 215/2001, art. 21 si art. 77.
Art. 21 din Legea nr 215/2001 prevede: (1)  Unităţile administrativ-teritoriale sunt persoane juridice de drept public, cu capacitate juridică deplină şi patrimoniu propriu.

In conditiile in care primarul mun.Focsani propune spre aprobarea CL Focsani mariri de capital social la ENET Focsani, CUP Salubritate, iar Primaria Focsani este actionar majoritar in cadrul Companiei de apa CUP Focsani, care in urma unei HCL Focsani a trecut din subordinea Primariei Focsani si a CL Focsani in subordinea CJ Vrancea, care este baza legala pe care o au in vedere juristii angajati la Primaria Focsani care solicita Tribunalului Vrancea in dosarul 2722/91/2014 sa constate "exceptia lipsei calitatii procesuale pasive" a Primariei Municipiului Focsani ?
Art. 77 din Legea nr. 215/2001 prevede : "Primarul, viceprimarul, secretarul unităţii administrativ-teritoriale şi aparatul de specialitate al primarului constituie o structură funcţională cu activitate permanentă, denumită primăria comunei, oraşului sau municipiului, care duce la îndeplinire hotărârile consiliului local şi dispoziţiile primarului, soluţionând problemele curente ale colectivităţii locale".

   Ce relevanta are acest articol 77 din Legea nr. 215/2001 pentru a se invocarea "exceptia lipsei  calitatii procesuale pasive" a Primariei Municipiului Focsani?


Raspunsul la intrebarile de mai sus, puse in legatura cu articolele din Legea 215/2001, invocate de juristii angajati la Primaria Focsani, este doar unul, si anume:                                                                    -Avand in vedere cele trei procese avute cu Primaria Focsani prin care am solicitat JUSTITIEI "independente" din Romania sa dispuna Primariei Focsani sa-mi puna la dispozitie o informatie de interes public, respectiv structura pretului de cost al mc de apa vandut de CUP Focsani, iar JUSTITIA "independenta" din Romania, prin 6 hotarari de instanta a REFUZAT CATEGORIC sa aplice legea, a condus la CONCLUZIA FIREASCA ca JUSTITIA este subordonata Sistemului din Provincia Europeana Vrancea, conditie in care orice prostioara va fi invocata de juristii Primariei Focsani, va fi "LEGE" pentru JUSTITIE.

Ce au ignorat juristii angajati ai Primariei Focsani care au intocmit intampinarea prin care au invocat  "exceptia lipsei  calitatii procesuale pasive" a Primariei Municipiului Focsani?               -Prevederile  art.61, alin,2 si ale art.63, alin.1,lit.d si alin.5 lit.a din Legea 215/2001. Anexez prevederile legale precizate mai sus :
Art. 61. (2) Primarul asigură respectarea drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale cetăţenilor, a prevederilor Constituţiei, precum şi punerea în aplicare a legilor, a decretelor Preşedintelui României, a hotărârilor şi ordonanţelor Guvernului, a hotărârilor consiliului local; dispune măsurile necesare şi acordă sprijin pentru aplicarea ordinelor şi instrucţiunilor cu caracter normativ ale miniştrilor, ale celorlalţi conducători ai autorităţilor administraţiei publice centrale, ale prefectului, precum şi a hotărârilor consiliului judeţean, în condiţiile legii.
Art. 63. (1) Primarul îndeplineşte următoarele categorii principale de atribuţii: d) atribuţii privind serviciile publice asigurate cetăţenilor;.

(5)  În exercitarea atribuţiilor prevăzute la alin. (1) lit. d), primarul: a) coordonează realizarea serviciilor publice de interes local prestate prin intermediul aparatului de specialitate sau prin intermediul organismelor prestatoare de servicii publice şi de utilitate publică de interes local; Avand in vedere cele aratate mai sus, in temeiul art.8 si a art.18 din Legea 554/2004, solicit instantei sa dispuna anularea adreselor nr. 47576 din 07.10.2014 a CL Focsani si nr.47576/13.10.2014 a Primariei Focsani si sa se dispuna celor doua institutii publice sa-mi puna la dispozitie raspunsuri concrete la cele trei intrebari pe care le-am pus prin petitia nr.47576/15.09.2014.

De asemenea, in conformitate cu prevederile articolului 16 din Legea 554/2004, solicit urmatoarele despagubiri morale:
a. De la consilierii membrii ai comisiilor de Buget si administratie publica si Drepturile omului care au analizat conform adresei nr.47576/07.10.2014 a CL Focsani in data de 24.09.2014 petitia mea nr.47576/15.09.2014 si au ajuns la concluzia, conform aceleiasi adrese, ca trebuie sa ma adresez SC CUP Focsani si SC ENET Focsani, demonstrand prin aceasta pe langa necunoasterea Legii 215/2001 si un total dispret fata de focsanenii pe care ii reprezinta in CL Focsani, drept daune morale, o suma in echivalentul indemnizatiei primita de acesti consilieri in luna octombrie 2014.
In concluzie solicit drept despagubire morala suma de 500 lei de la fiecare consilier membru a celor doua comisii din CL Focsani de care am amintit mai sus (
Buget si administratie publica si Drepturile omului).
b. Avand in vedere ca liderul USL din CL Focsani, dl. consilier Catalin Vrabie, dand dovada de un mare cinism si dispret fata de focsaneni, inaintea alegerilor parlamentare din anul 2012 a adunat intr-o sedinta organizata la Primaria Focsani, administratorii de bloc din mun. Focsani pentru a rezolva, conform proriilor declaratii, problema ENET dupa modelul CUP Focsani, de care am facut vorbire la punctul "A", ii solicit daune morale in valoare de 1000 lei.
c. Primarului mun. Focsani, dl. Decebal Bacinschi, pentru DISPRETUL manifestat in cei 10 ani de cand i-am tot adus la cunostinta problemele de interes public de care am amintit mai sus, in calitatea Domniei Sale de semnatar al adresei Primariei Focsani nr. 47576/13.10.2014, ii solicit o despagubire morala de 5000 lei.
d. Directorului din Primaria Focsani, Cazaciuc Dan, pentru DISPRETUL manifestat fata de cetatenii  mun. Focsani prin intocmirea unor raspunsuri in dispretul legii la petitiile pe care i le-am adresat primarului mun. Focsani in cei 10 ani de cand sustin  problemele de interes public de care am amintit mai sus, in calitate de semnatar al adresei Primariei Focsani nr. 47576/13.10.2014, ii solicit o despagubire morala de 3000 lei.
e. Secretarului Primariei Focsani, dl. Eduard Corhana, care din necunoastere a prevederilor Legii 215/2001 sau dintr-un DISPRET TOTAL fata de cetatenii mun. Focsani, asa cum rezulta din adresa nr. 47576/07.10.2015 a CL Focsani, pe care a semnat-o, ii solicit o despagubire morala in valoare de 5000 lei.
f. De asemenea, solicit drept cheltuieli de judecata plata din partea Primariei Focsani si a CL Focsani a contravalorii chitantei nr. 1022458/23.10.2004, respectiv 50 lei, a carei original se gaseste la dosarul cauzei.

De ce se justifica plata prejudiciilor morale de care am amintit mai sus ?
a. Dupa desfacerea DISCIPLINARA a contractului de munca de la ENET Focsani prin decizia 619/2006 a Curtii de Apel Galati, 4 ani am fost nevoit sa traiesc din munca de salahor, deoarece nu am gasit niciun angajator dispus sa ma angajeze, datorita "mitului Oprisan".                               
In prezent, IGNORAREA gandirii mele de catre autoritatile publice ale mun. Focsani si jud Vrancea  se ridica la un un prejudiciu in valoare de 5 milioane de euro, ca urmare a falselor procese CUP-ENET (punctul "D" din prezenta pledoarie scrisa).
Desfacandu-mi-se DISCIPLINAR contractul de munca de la ENET prin decizia 619/2006 a Curtii de Apel Galati pe motiv ca mi-am permis sa GANDESC, in prezent sunt obligat sa platesc onorariul av. Ion Bratu, angajat de ENET pentru litigiul de munca avut cu mine la Curtea de Apel Galati.
Nu lipsit de importanta este faptul ca, in perioada respectiva, la ENET Focsani erau angajati 4(patru) juristi.
Pentru a exemplifica acest lucru, pun la dispozitia instantei "fluturasul" meu de salariu pe luna septembrie 2014, din care rezulta ca din salariul de 660 lei, cat am primit ca profesor la Colegiul Edmond Nicolau, 100 lei mi s-au retinut pentru ca ENET sa recupereze de la mine onorariul platit av. Ion Bratu, angajat pentru litigiul de munca avut cu mine la Curtea de Apel Galati si cand mi s-a desfacut DISCIPLINAR contractul de munca pe motiv ca mi-am permis sa GANDESC. (anexa 6).

Daca cei 10 ani din viata nu am cum sa-i mai recuperez, consider ca este normal si firesc ca macar plata onorariului av. Ion Bratu, angajat de ENET Focsani pentru litigiul de munca avut cu mine la Curtea de Apel Galati, sa fie platit de cei care ii dispretuiesc asa de mult pe focsaneni, desi le cer acestora din 4 in 4 ani votul si carora le-am solicitat daunele morale de mai sus.
05.01.2015                                                                               Ulise Grosu
Anexa 2

Domnului Prim procuror al Parchetului
de pe langa Tribunalul Vrancea
Domnule Prim Procuror,
Subsemnatul, Grosu Ulise, cu domiciliul in mun. Focsani, str. Constitutiei, nr. 9, ap.10, tel. 0762823793, prin prezenta va aduc la cunostinta ca numirea Dvs. in functia de prim procuror al Parchetului de pe langa Tribunalul Vrancea mi-a starnit o anumita curiozitate, pe care mi-am exprimat-o public prin mijloacele pe care le-am avut la dispozitie.
De altfel, in acest sens, am adresat si o petitie la CSM, dar din raspunsul primit rezulta clar ca la "CSM se refuza sa se vada padurea de copaci", aspect care nu mai poate mira pe nimeni in Romania.
Eu nu am pus NICIODATA la indoiala faptul ca desemnarea Dvs. in functia de prim procuror al Parchetului de pe langa Tribunalul Vrancea nu a respectat intocmai legislatia in vigoare.
Problema pe care am ridicat-o si la care CSM-ul nu a raspuns este in legatura cu modul in care mi-ati solutionat cu NUP doua plangeri facute in anul 2006, in perioada  in care erati procuror in cadrul Parchetului de pe langa Judecatoria Focsani.
Despre efectul concret pe care il au astazi acele solutii de NUP date de Dvs. in anul 2006 la plangerile mele inainate Parchetului de pe langa Judecatoria Focsani fac referire in pledoaria scrisa facuta in dosarul nr.2722/91/2014, aflat pe rolul Tribunalului Vrancea - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal, cu termen in data 22.01.2015.
Pledoaria in cauza o voi anexa la partea a treia a "trilogiei" "LA FOCSANI NU S-A RASTURNAT CARUTA CU PROSTI", intitulata "MAGARUL CAPRA, CL Focsani si Primaria Focsani", pe care o voi posta in curand pe blogul ulisegrosu.blogspot.com.
Deoarece am declart public ca "REFUZ CATEGORIC sa fiu prostul "supermanagerului" CUP Focsani, Vasilescu Gh., si in calitate de simplu cetatean al mun. Focsani REFUZ CATEGORIC sa fiu partas la plata prejudiciului de circa 5 milioane de euro rezultat in urma falselor procese CUP ENET", fac toate demersurile legale pentru a pune in practica acest deziderat al meu.
Deoarece Curtea de Conturi este institutia abilitata sa constate ceea ce sustin eu, in data de 06.08.2014, am inaintat o plagere Curtii de Conturi a Romaniei (anexa 1).
La aceasta plangere inaintata Curtii de Conturi a Romaniei, primesc ca raspuns adresa nr. 1165/05.09.2014, semnata de directorul Camerei de Conturi Vrancea, dl.ec.Ionel Petrea.(anexa 2)
Deoarece din adresa 1165/05.09.2014 rezulta ca este posibil sa nu se fi inteles ceea ce am solicitat, revin in data de 21.10.2014 cu o noua plangere adresata Curtii de Conturi a Romaniei, in care sunt foarte clar in legatura cu ceea ce am sesizat in prima plangere inaintata acestei institutii publice a Statului Roman. (anexa 3).
Adresa nr.1689/09.12.2014 a Camerei de Conturi Vrancea, semnata de acelasi director ec. Ionel Petrea (anexa 4), este una NAUCITORE in sensul ca :
a. Se pretinde ca daca un functionaras de la o anumita institutie publica a Statului Roman nu a vazut sau a refuzat sa vada ingineria finaciara de la CUP Focsani, prin care, incepand cu anul 2000, SC CUP Focsani calculeaza GRESIT pretul mc de apa vandut focsanenilor, iar CL Focsani a votat aceasta MEGAEXCROCHERIE, deja este "LEGE".
Asa stand lucrurile, dl. director al Camerei de Conturi Vrancea, Ionel Petrea, pretinde in adresa nr.1689/09.12.2014 a Camerei de Conturi ca Domnia Sa este "neputincios" in fata unei  astfel de "LEGI".
b. Despre prejudiciul de circa 5 milioane de euro rezultat in urma falselor procese CUP-ENET si care in fapt este rezultatul unor NEGLIJENTE IN SERVICIU, pentru care Camera de Conturi Vrancea ar trebui sa gaseasca vinovatii carora sa le impute acest prejudiciu, nu se spune un cuvant in adresa nr.1689/09.12.2014 a Camerei de Conturi Vrancea.
In opinia mea, adresa nr.1689/09.12.2014 a Camerei de Conturi Vrancea nu poate face obiectul Legii 554/2004, deoarece aceasta incalca grav prevederile art.21, alin.1, art.22, lit.e,f, g si art.23, lit a si d din Legea nr. 94/1992, privind organizarea si functionarea Curtii de Conturi a Romaniei.
Avand in vedere cele aratate mai sus, rog sa dispuneti impotriva directorului Camerei de Conturi Vrancea, dl.ec. Petrea Ionel, masurile legale care se impun pentru savarsilor faptelor de care am amintit mai sus.
05.01.2015                                                                         Ulise Grosu
Anexa 3Reabilitarea străzilor devine o prioritate pentru Primăria Focşani
Voteaza :
0
1
2
3
4
5
Articolul a primit 0 voturi
Reabilitarea străzilor din municipiu devine o prioritate pentru Primăria Focşani pentru anul 2015. Aproape toată suma prevăzută pentru proiectele de investiţii din acest an va fi direcționată către lucrările de asfaltare, de reabilitare şi modernizare a străzilor din municipiu. Lista de investiţii pentru 2015 este discutată atât la nivelul conducerii Primăriei dar şi cu consilierii locali. Viceprimarul Gabriel Necula a propus ca municipalitatea să realizeze câteva proiecte de investiţii importante pentru zona centrală a Focşaniului şi sunt vizate în special acele străzi unde au fost finalizate lucrările la reţelele de termoficare şi apă. Sunt vizate trei zone importante. Prima ar fi cea din spatele magazinului Milcov, continuând către strada Eroilor. A doua zonă importantă este cea a străzilor care pornesc din strada Unirea Principatelor, precum Popa Şapcă, şi până la strada Ştefan Cel Mare. Nu în ultimul rând, este vizată zona fostului Comisariat militar, cu aleile din spatele blocurilor, strada Vrâncioaia, strada Diviziei.
    Lucrările de investiţii vizează atât asfaltarea părţii carosabile cât şi amenajarea trotuarelor aferente, a locurilor de parcare din zonele menţionate. În paralel vor continua lucrările demarate din anii trecuți și de întreținere curentă a străzilor din Focșani. Viceprimarul Gabriel Necula a explicat că în prima etapă, pentru aceste noi proiecte de investiţii trebuie realizate studiile tehnice, sunt scoase la licitaţie lucrările de proiectare şi ulterior sunt executate. „Proiectele de investiţii vor fi licitate pe loturi şi până la sfârşitul lunii octombrie ar trebui ca aceste lucrări să fie executate. Sunt lucrări de reabilitare şi modernizare a străzilor, incluzând atât partea carosabilă cât şi trotuarele“, a explicat viceprimarul Gabriel Necula.

De Ciprian DumitruIncadrat in categoria: Actualitatea


1 COMENTARII - ADAUGA-L PE AL TAU

COMENTARII AFISATE CELE MAI VECHI PRIMELE
  • De abia a trecut 1 Ianuarie si iata ca viceprimarul Gabriel Necula se crede deja in data de 1 Aprilie. In conditiile in care in anul 2013, conform declaratiei facute de primarul Decebal Bacinschi, circa 60% din bugetul Primariei Focsani s-a dus pe subvetia de la ENET si marirea de capital social la ENET, iar in anul trecut, lucrurile cred ca au stat cam la fel, eu cred ca viceprimarul Necula "vorbeste de lucruri sfinte". In pledoaria mea scrisa, depusa la instanta pentru termenul din data de 22.01.2015, in procesul pe care il am cu Primaria Focsani si CL.Focsani, fac o RADIOGRAFIE a dispretului pe care conducerea Primariei Focsani(si nu numai), il are fata de focsaneni. In respectiva pledoarie, prezint printre altele, in ce consta ingineria finaciara de la CUP.Focsani, prin care incepand cu anul 2000 focsanenii sunt JEFUITI de catre conducerea CUP.Focsani, dar si efortul SURAOMENESC facut de conducerea Primariei Focsani, Institutiile finaciare din jud Vrancea, Tribunalul Vrancea si Parchetul de pe langa Judecatoria Focsani, prin actualul prim-procuror Tarlea Florin, de a musamaliza sau LEGIFERA aceasta MEGAEXCROCHERIE. In numarul de ieri, al ziarului Monitorul a fost un articol, intitulat: "Fostul prim-procuror Lefter îsi sfatuieste colegii sa se ocupe si de viata personala". Daca am in vedere ca in conformitate cu respectivul articol, dl.prim-procuror Ion Lefter a spus:"Am încredere ca va fi bine. Florin Tarlea este absolut preocupat si schimbat din toate punctele de vedere si sper sa pot ajuta si eu”, gandurile m-au dus la"Învataturile lui Neagoe Basarab catre fiul sau Teodosie".In cei 24 de ani sefie pe care dl.prim-pocuror Ion Lefter i-a avut la conducerea Parchetului de pe langa Tribunalul Vrancea, pretinde ca a avut numai realizari, dar eu imi permit sa intreb daca Domnia Sa o fi avand vreo remuscare sau vreo vina pentru ca in acesti ani, a DISPARUT economia Tarii Vrancei? Fiind in proces cu Statul Roman la CEDO, deoarece dl.prim-procuror Lefter a considerat ca a fost perfect legal sa fiu internat la Psihiatrie, deoarece am deranjat pe parlametarii Razvan Mustea si Sorina Placinta cu probleme de interes public, mi-ar placea daca prejudiciul obtinut in acest proces, Statul Roman l-ar recupera de la prim-procurorul Ion Lefter.
    DE Ulise Grosu, postat pe 08-01-2015, la 06:38

  • @"un cetatean deranjat" Iubitel, citindu-ti comentariul pe care am sa-l anexez mai jos, m-am intrebat daca tu esti "un cetatean deranjat" sau "un cetatean retardat sau psihopat". In eseul intitluat "MAGARU, CAPRA, Primaria Focsani si CL Focsani" si care reprezinta ultima parte a "trilogiei","LA FOCSANI NU S-A RASTURNAT CARUTA CU PROSTI", pe care il voi posta la sfarsitul acestei saptamani pe blogul ulisegrosu.blog spot.com, anexez copia pledoariei mele scrise, depusa la instanta, pentru termenul din data de 22.01.2015, unde sunt in proces cu Primaria Focsani si CL.Focsani, precum si copia unei plangeri facute directorului Camerei de Conturi Vrancea pentru a vedea cum a trecut prim-procurorul Tarlea Florin de la stilul "Alina Bica" aplicat in solutionarea a doua plangeri ale mele in anul 2006, la stilul "americanesc" de care a facut vorbire la ultima conferinta de presa. Inspirandu-ma de necazul avut de de Andrei Placinta, eu am mai scris o "trilogie" cu urmatoarele parti: "Tara de meseriasi", "Fofeaza" si "Nume de cod rupere de utere". Desi eu am vorbit cu Andrei Placinta numai de dori ori si atunci foarte putin, cred ca acesta a fost PROVOCAT, iar mama lui, d-na senator Sorina Placinta, este posibil, sa nu fie straina de provocare. Pe ce ma bazez cand fac o astfel de presupunere? a.Pe faptul ca in presa s-a scris ca Andrei Placinta ii reproseaza mamei sale ca s-a despartit de tatal lui;-b.Ca d-na Sorina Placinta a venit la Focsani sa ironizeze presa pentru ca aceasta nu a aflat ca Domnia Sa a fost in treia luna de mire cu urologul-sexologul Viorel Bucuras; c.Din discutia avuta cu madam Udrea in Parlament, a reiesit ca Andrei Placinta nu-l prea inghite nici pe noul sot. Anexez comentariul:"domnule ulise grosu cine crezi matale ca citeste trilogia prostului de care vorbesti dumneata, vad ca repeti aceleasi aberatii la nesfarsit, persisti in tampenii la nesfarsit, curios ca dumneata esti profesor, chiar si suplinitor, ar trebui sa te ia la ochi sefi din inspectorat,nu este prima data cand vad ca umpli pagini intregi pe aici cu aceleasi halucinatii si mistocareala.DE un cetatean deranjat, postat pe 06-01-2015, la 21:32"
    DE Ulise Grosu, postat pe 08-01-2015, la 07:06

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu