luni, 4 noiembrie 2019

TRIBUNALELE POPORULUI și JUSTIȚIA POSTDECEMBRISTĂ, subordonată "Sistemului din Provincia Europeană Vrancea"

MOTTO - "Prietenia înseamnă să fii aproape de cineva nu când are dreptate, ci când greșește." - André Malraux

Dacă istoria comunistă ar putea avea o scuză pentru faptul că nu a scos în evidență RĂUL FĂCUT poporului român de către celebrele TRIBUNALE ale POPORULUI, coordonate de ocupantul sovietici, nu același lucru este valabil și în cazul istoriei postdecembriste.
Acesta a fost și motivul pentru care în una dintre scrierile mele, postate pe blogul ulisegrosu.blogspot.com, am afirmat că dacă aș fi Ministru Învățământului, aș dispune ca toți profesorii de istorie din România să viziteze Memorialul de la Sighet.
În România, DICTATORUL Ceaușescu a fost înlăturat printr-o LOVITURA de STAT care a fost "machiată" într-o Revoluție.
Pentru a-și asigura liniștea, autorii acestei LOVITURI de STAT au "inventat" REVOLUȚIONARI, cărora le-au acordat numeroase drepturi și a format un  "SISTEM de FORȚĂ" din care face parte, JUSTIȚIA, SERVICIILE, POLIȚIA, JANDARMERIA și ARMATĂ.
Procedându-se așa, echipa care a instaurat "capitalismul de cumetrie", formată din fii și nepoții celor care au instaurat comunismul în România, dar și din membrii SECURITĂȚII COMUNISTE și-a asigurat condițiile prielnice, pentru a putea JEFUI și transforma în COLONIE România, condiție în care circa 5 milioane de români au fost nevoiți să-și părăsească țara.
Amintesc că, după ce am participat în anul 2008, ca independent, la alegerile locale pentru un post de consilier în CL Focșani și circa 30 % dintre focșănenii pe care încercam să-i conving să mă voteze, m-au întrebat, "Decât să-mi dați o hârtie, nu mai bine îmi dați un Kg de zahar sau ului ?", am emis maxima mioritică, "Așa cum capra deșteaptă ciobanul, așa foamea și frigul îi vor deștepta pe focșăneni !?"
Studiul cu privire la momentul în care maxima mea va avea tangență cu realitatea, l-am făcut prin intermediul rubricii de COMENTARII a ziarului Monitorul de Vrancea și apoi prin intermediul Facebook, alegându-mi în acest sens, un CAREU de postaci "alfa", respectiv un CAREU de prieteni "alfa" facebook-ciști.
În paralel cu acest studiu, am continuat în JUSTIȚIE, lupta mea împotriva "Sistemului din Provincia Europeană Vrancea", sub codul de acțiune "RUPERE de UTERE".
Deși s-a crezut că bat câmpii, atunci când am afirmat cu mulți ani în urmă, că, plăcerea mea este să determin JUSTIȚIA, subordonată "Sistemului din Provincia Europeană Vrancea", să facă STRIPTIS în fața mea, pot afirma că urmare a ÎNCHEIERII din Camera de Consiliu a Curții de Apel Galați, din data de 30.09.2019, pronunțată în procesul pe care l-am avut cu Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Galați, unde am suspectat administrația mun. Focșani de INFRACȚIUNE CONTRA UMANITĂȚII prevazută de art. 439, lit.k, Noul Cod Penal, am realizat ceea ce mi-am propus.
În aceasta speță, va urma un proces la CEDO cu STATUL ROMÂN, ocazie cu care voi scoate în evidență pe bază de hotărâri de instanță și alte înscrisuri, subordonarea JUSTIȚIEI de către "Sistemul din Provincia Europeană Vrancea", pe care îl consider un SISTEM de TIP MAFIOT - TRANSPARTINIC, copie identică a Sistemului Securist Postdecembrist de la nivel central, care a transformat România în COLONIE și a determinat circa 5 milioane de romani să-și părăsească țara.
La "eseul""INFRACȚIUNE CONTRA UMANITĂȚII - CONCLUZII SCRISE - PROCES cu Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Galați", postat în data de 19.09.2019, pe blogul ulisegrosu.blogspot.com, este anexat dosarul judecat la Curtea de Apel Galați în data de 30.09.2019.
Dacă în ceea ce privește problema PREJUDICIULUI de circa 5 milioane de euro, rezultat în urma FALSELOR procese CUP-ENET și care în prezent, a condus la intrarea în insolvență a SC ENET și în cazul EXCROCHERIEI de la CUP Focșani, prin care începând din anul 2000, se facturează GREȘIT prețul la mc de apă și canal, abonaților din mun.Focșani, instanța s-a eschivat și a pretins că în aceste spețe s-a pronunțat Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Galați, în ceea ce privește facturarea GREȘITĂ a energiei termice la abonații de către ENET, în lunile februarie, martie și aprilie, anul curent, se află pe rol un dosar la Parchetul de pe lângă Judecătoria Focșani, unde cele afirmate de mine în această speță sunt IREFUTABILE.
"ZEUS-ul meu de Provincia Europeană Vrancea"("orion", Jan Ixulescu și Agamemnon Partac), cel care a fost nevoit să-și dea OBȘTESCUL SFÂRȘIT facebook-cist, după ce în data de 06.10.2019, am postat pe blogul ulisegrosu.blogspot.com "eseul""MANUAL pentru DRESAT "FANTOME" mioritice de "Provincia Europeană Vrancea"", a pretins că, "Dacă am avut în plan să compromit instituțiile statului român din jud. Vrancea, acțiunea mi-a reușit".
Dacă în ceea ce privește "BOMBA prostiei și incompetenței de la Carrefour - Focșani", pe care ORGANELE din "Provincia Europeană Vrancea" au detonat-o în data de 08.09.2016, în cinstea zilei onomastice a președintelui Marian Oprișan, decretând cu acea ocazie, Focșaniul ca fiind NOUL Caracal al României, nu am avut niciun merit, în speța "RECLAMEI" pe care autoritățile mun.Focșani, conducerea IPJ Vrancea și conducerea Parchetului de pe lângă Tribunalul Vrancea au pretins că o fac FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia, prin montarea unui totem(indicator), prin care să arătam locul unde se află mormântul acestui REPER MORAL al Tarii Vrancei, aspect interzis de o HCL Focșani, meritul îmi aparține în totalitate.
Nu știu și nici nu am avut curiozitatea să aflu, ce a decis Judecătoria Focșani în această speță, în data de 30.10.2019, dar este posibil ca procesul să se fi amânat, deoarece Parchetul de pe lângă Tribunalul Vrancea nu a trimis dosarul la instanță.
Dosarul în această speță, a fost postat pe blogul ulisegrosu.blogspot.com în data de 19.10.2019, la anexa 2 a "eseului"" "VREDNIC ESTE !" când JUSTIȚIA și conducerile instituțiilor STATULUI ROMÂN din "Provincia Europeană Vrancea", SLUGI îi sunt".
Amintesc că un jurnalist de la ziarul Monitorul de Vrancea, m-a întrebat în anul 2017, când am ridicat pentru prima dată problema lăsării în paragină de către autoritățile mun.Focșani a mormântului FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia, "Dacă știam de mult timp că mormântul FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia este în paragină, de ce abia acum am ridicat această problemă ?".
Răspunsul meu a fost : "Acum a fost momentul potrivit."
Ce am scos în evidență în speța dosarului cu privire la montarea unui totem(indicator) în Cimitirul Sudic-Focșani pentru a arăta locul unde se află mormântul FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia ?
1. Disprețul școlii față de VALORILE MORALE ale poporului român, aspect care, în opinia mea, este un lucru FOARTE GRAV.
Legat de acest aspect, amintesc că am făcut un studiu în rândul inspectorilor școlari și al directorilor de la unele licee din mun. Focșani, ocazie cu care am constat că habar nu au unde se află mormântul FILANTROPULUI Mr Gh.Pastia, deși în fiecare an, cursurile festive ale liceelor din mun. Focșani, se țin în cele două edificii culturale construite de acesta, Teatrul și Ateneul.
Faptul că nu au știut locul unde se află mormântul FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia nu am considerat a fi un lucru grav, dar faptul că aceste cadre didactice cu funcții de conducere, nu s-au indignat de faptul că este în paragină mormântul celui care a construit cele două edificii culturale din mun.Focșani, Teatru și Ateneul, mi s-a părut un lucru GRAV.
În acest sens, îmi permit sa amintesc de TUPEUL demonstrat de numita Panaite Felicia, director la Liceul Pedagogic Focșani, care a pretins că nu este treaba Domniei sale că acest mormânt se află în paragină.
Comportamentul inspectorilor, directorilor, dar și a anumitor cadre didactice vizavi de lăsarea în paragină de către autoritățile mun.Focșani, a mormântului FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia, coroborat cu alte aspecte, m-au determinat ca în data de 15.01.2019, cu ocazia Zilei (IN)Culturii din România, să postez pe blogul ulisegrosu.blogspot.com, "eseul""COMUNISMUL, COLECTIVIZAREA FORȚATĂ, ȘCOALA COMUNISTĂ ȘI POSTDECEMBRISTĂ AR PUTEA FI CAUZELE CARE AU CONDUS LA ATROFIEREA DEMNITĂȚII LA ROMÂNI ?".
2. În ceea ce privește ROLUL NEFAST al școlii postdecembriste asupra poporului roman, l-am abordat în multe scrieri postate pe blogul ulisegrosu.blogspot.com, unde am făcut referiri concrete, la școala din "Provincia Europeana Vrancea".
Se spune, că în conformitate cu un anumit studiu, a rezultat că în România, 45% dintre elevii de 15 ani sunt ANALFABEȚI FUNCȚIONAL.
Acest aspect se reflectă și pe piața muncii, unde se simte o lipsă de personal calificat în diferite domenii de activitate.
Dacă în rândul elevilor de 15 ani, ANALFABETISMUL FUNCȚIONAL este de 45%, în opinia mea, de profesor de mâna a treia, în rândul profesorimii acest procent este cu mult mai mare.
Comportamentul profesorimii mioritice de "Provincia Europeana Vrancea", în speța lăsării în paragină de către autoritățile mun. Focșani a mormântului FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia, consider că poate fi un exemplu concret de ANALFABETISM FUNCȚIONAL.
După părerea mea, de profesor de mâna a treia, primul profesor ANALFABET FUNCȚIONAL al României este numita Ecaterina Andronescu, zisă și Abramburica, cea care a fost GARANTATĂ de celebrul om politic postdecembrist, Marian Vanghelie.
3. Deși am făcut mult tam-tam în speța lăsării în paragină de către autoritățile mun.Focșani, a mormântului FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia, niciun politician sau jurnalist mioritic de "Provincia Europeană Vrancea" nu a abordat acest subiect.
Acest lucru spune multe despre DEGRADAREA MORALĂ produsă asupra vrâncenilor la modul general și al focșănenilor în mod special, de către COMUNISM, colectivizarea forțată și DICTATURA lui Ceaușescu.
Interesant este faptul că multi dintre focșănenii cu care am vorbit în legătură cu "RECLAMA" pe care autoritățile mun.Focșani, conducerea IPJ Vrancea și conducerea Parchetului de pe lângă Tribunalul Vrancea pretind că aș face-o FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia, prin montarea unui totem(indicator) prin care să arătăm locul unde se află mormântul acestuia în Cimitirul Sudic-Focșani, s-au arătat INDIGNAȚI de acest lucru.
În ciuda acestei INDIGNĂRI de fațadă, nimeni nu a luat o atitudine concretă, în acest sens.
Acestă comportament LAȘ nu face decât să confirme afirmația mea că, "Mun. Focșani este o fermă avicolă de GĂINI ale lui Stalin".
La anexa 1 am prezentat petiția nr. 90413/23.09.2019, înaintată primarului mun.Focșani, Cristi Valentin Misăilă și răspunsul primit la această petiție.
Având în vedere cele afirmate în adresa Primăriei Focșani nr.102538/22.10.2019 (anexa 1), sunt curios să văd ce mi se va răspunde și la petiția nr. 99235/14.10.2019 înaintată primarului mun. Focșani, pentru a ști cum trebuie să acționez.
Ziarul de Vrancea din data de 01.11.2019, a publicat articolul - "VIDEO | Misăilă se plânge că majoritatea din CL Focșani îl sabotează la indicațiile lui Oprișan"
Citez :
" Cele mai multe acuzații ale lui Misăilă l-au vizat direct pe viceprimarul Iorga (UNPR) perceput ca liderul grupării din majoritate care-i pune bețe-n roate.Nici colegii de partid ai lui Misăilă nu au scăpat însă de supărarea și reproșurile primarului. Misăilă  a spus că se dezice de colegii săi de partid și a făcut public faptul că-n opinia sa răscoala consilierilor PSD își are are explicația  că el ar fi  refuzat să aloce fonduri din bugetul local al Focșaniului pentru  parangheliile de Revelion 2019/2020 din Piața Unirii. Din acest motiv a fost ”executat” de colegii săi de partid în ședința de joi 31 octombrie 2019, la indicațiile lui Oprișan aceștia nevotându-i proiectele. ”A fost comandă politică pentru a mă executa (…) pentru că nu vreau să fac paranghelie de Revelion”, ”să vă fie rușine”, ”mă dezic de dumneavoastră” a precizat Misăilă în ședința CL Focșani."
În conformitate cu o informație de presă, președintele Marian Oprișan a afirmat că,  "Un studiu făcut în jud.Vrancea a rezultat că circa 80% dintre vrânceni ar fi incantați de cheltuirea banului public pe diverse PARANGHELII care au loc în Piața Unirii - Focșani".
Eu am precizat că fac parte dintre cei 20% dintre vrânceni, care consideră că aceste PARANGHELII reprezintă o risipă a banului public.
Interesant este faptul că atunci și "ZEUS-ul meu de Provincia Europeană Vrancea"("orion", Jan Ixulescu și Agamemnon Partac), a pretins că face parte dintre cei 20% dintre vrânceni, deși în faza de dezvoltare "orion" i-a dat prețioase indicații politice președintelui Marian Oprișan, prin intermediul rubricii de COMENTARII a ziarului Monitorul de Vrancea.
Dacă prietenul meu, Lucian Dragomir, din motive pe care nu le cunosc și nici nu mă interesează, a fost pentru "FANTOMA" Agamemnon Partac o "Mata Hari de Provincia Europeană Vrancea" și Maestrul Agamemnon Partac a fost pentru mine, o "Mata Hari de Provincia Europeană Vrancea".
Plecând de la acest considerent, am crezut că Maestrul Agamemnon Partac își va da OBȘTESCUL SFÂRȘIT facebook-cist și se va rebrendui într-un "Agamemnon de Țara Vrancei", dar nu a fost așa.
Acesta a fost motivul pentru care s-a impus redactarea "MANUALULUI pentru dresat "FANTOME" mioritice de Provincia Europeana Vrancea", pe care l-am postat în data de 06.10.2019, pe blogul ulisegrosu.blogspot.com.
Îmi amintesc cu o anumită NOSTALGIE, de faptul că Maestrul Agamemnon Partac a pretins că "este indulgent cu mine, în rapoartele pe care le face", aspect care ar conduce la concluzia că a primit ORDIN să mă MONITORIZEZE și să mă INTIMIDEZE, urmare a problemelor tehnico-economice de interes public pe care le susțin.
Dacă în ceea ce-l privește pe "ZEUS-ul meu de Provincia Europeană Vrancea"("orion", Jan Ixulescu și Agamemnon Partac), atât ca postac "alfa"-"orion", cât și ca prieten "alfa"-facebook-cist, Jan Ixulescu-Agamemnon Partac i-am acordat 5 stele, ca "analist politic mioritic de Provincia Europeană Vrancea" i-am acordat 7 stele.
Având în vedere SPECTACOLUL POLITIC care a început în "Provincia Europeană Vrancea", trebuie să recunosc, că-mi lipsesc analizele politice ale Maestrului Agamemnon Partac.
Și numai faptul ca Maestrul Agamemnon Partac, cu mult înainte de Congresul PSD, când Viorica Vasilica Dăncilă a fost aleasă președintele acestui partid, iar președintele Marian Oprișan nu și-a putut tine discursul, urmare a huiduielilor la care a fost supus de către colegii de partid, a pretins că, "Președintele Marian Oprișan nu mai este pe cai mari, așa cum consideram eu, ci caii acestuia sunt niște ponei", justifică cele 7 stele pe care i le-am acordat acestuia, ca "analist politic mioritic de Provincia Europeană Vrancea".
După părerea mea, interesantă este și PĂRUIALA POLITICĂ dintre președintele Marian Oprișan și deputatul PNL Ion Ștefan, care a copiat cel mai bine stilul de a face politică al președintelui Marian Oprișan.
Dacă în perioada postdecembristă în "Provincia Europeană Vrancea", opoziția s-a purtat cu președintele Marian Oprișan, precum popa Răuță Florentin, deputatul PNL Ion Ștefan, nu respectă această regulă.
În ciuda acestui aspect, cred că președintele Marian Oprișan va primi LOVITURA de GRAȚIE din interiorul PSD, așa cum am mai afirmat în scrierile mele postate pe blog și nu din exterior.
Este știut că, "Dacă economie nu e, nimic nu e", iar banii nepicând din cer, ci aceștia provin din taxe și impozite, risipa de bani publici pe care președintele Marian Oprișan a făcut-o pe diverse PARANGHELII, cred că se va întoarce împotriva acestuia, iar un semnal în acest sens, l-a dat primarul mun. Focșani, Cristi Valentin Misăilă, așa cum rezultă dintr-un articol publicat de Ziarul de Vrancea din care am citat mai sus.
Dacă deputatul Ion Ștefan vine din mediul privat, iar din câte știu fabrica de mase plastice pe care acesta o are împreună cu fratele său, a funcționat la Tulcea, iar ulterior a fost mutată la Focșani, afirmația președintelui Marian Oprișan că "Domnia sa ar fi lucrat în mediul privat" este o glumă de 1 aprilie.
Firma Seven Stars, unde președintele Marian Oprișan a fost director economic, a fost "atelierul scoală" al "Școlii de Prăduială Nicolae Giurgea", care a funcționat în "Provincia Europeană Vrancea", imediat după LOVITURA de STAT din Decembrie "89.
Știut fiind faptul că, Țara Vrancei a fost printre ultimele redute câștigate de comuniști, nu-mi pot explica LAȘITATEA și LIPSA de DEMNITATE a vrâncenilor la modul general și al focșănenilor în mod special, decât dacă FRICA, băgată în oasele românilor de către COMUNISM, colectivizarea forțată și de DICTATURA lui Ceaușescu, s-a transmis genetic.
De ce am ajuns la o astfel de concluzie ?
Deoarece nu-mi pot explica :
a. Faptul că din circa 100 de experți contabili membri ai CECCAR Vrancea,  pe care i-am contactat direct și le-am solicitat ca în calitate de cetățeni ai mun. Focșani, să semneze că vor să afle structura prețului de cost a mc de apă și canal facturat de CUP Focșani, abonaților din mun.Focșani, au semnat numai doi.
b. Atitudinea intelectualități focșănene față de memoria celui care din bani publici a construit cele două edificii culturale din mun. Focșani, Teatrul și Ateneul, respectiv FILANTROPUL Mr.Gh.Pastia.
c. Lipsa de reacție a presei mioritice de "Provincia Europeană Vrancea", față de problemele precizate la punctele "a" și "b", care sunt de interes public și nu personal.
d. Comportamentului angajatului din SERVICII, pe care l-am decretat a-mi fi, "ZEUS de Provincia Europeană Vrancea"("orion", Jan Ixulescu și Agamemnon Partac), care deși a pretins că a salvat toate scrierile pe care le-am postat pe blogul ulisegrosu.blogspot.com, a folosit toate METODELE de a mă INTIMIDA, urmare a problemelor tehnico-economice de interes public pe care le susțin, uneori devenind chiar și comic.
Am aici în vedere, recomandarea de a nu mai acționa în instanță diferite instituții publice, deoarece va trebui să plătesc despăgubiri, în condițiile în care aceasta a fost STRATEGIA mea.
Folosind această STRATEGIE am dorit să demonstrez un lucru pe care îl consider a fi FOARTE GRAV și anume, subordonarea JUSTIȚIEI și a conducerilor instituțiilor statului român din jud.Vrancea, unui SISTEM pe care îl consider a fi unul de TIP MAFIOT-TRANSPARTINIC, iar în acest moment, pot afirma că ACȚIUNEA a fost o REUȘITĂ.
În aceste condiții, pentru mine reprezintă o ONOARE :
a. Faptul că în perioada 2006-2010, am trăit din munca de salahor, datorită
 "MITULUI Oprișan", considerând NENEGOCIABILĂ golănia de la CUP Focșani, pe care "Sistemul din Provincia Europeană Vrancea" a vrut să o LEGALIZEZE printr-un audit, dar fără succes.
b. Faptul că în anul 2015, când am fost "ȘOMEROI", deoarece mi s-a interzis printr-un ABUZ, susținerea examenului de definitivat în învățământ, nici măcar funcția de muncitor la spații verzi în mun. Focșani, nu am putut să o obțin, deși prestația mea la proba de lucru a fost superioară contracandidatului.
NOTA: A se vedea filmulețul cu prestația mea de la proba de lucru, anexat la "eseul" "MENS SANA IN CORPORE SANO", postat în data de 17.10.2015, pe blogul ulisegrosu.blogspot.com.
Având în vedere aceste aspecte, așa cum am mai precizat și cu alte ocazii, mie "nu-mi poate sufla în ciorbă" nici un jurnalist sau politician mioritic de "Provincia Europeană Vrancea", indiferent de culoarea lui politică.
Un tratament special, aplic și unor "intelectuali" focșăneni PLINI de IFOSE, care în fapt, sunt niște "GĂINI ale lui Stalin".
Regret că "tratamentul" la care m-a supus "ZEUS-ul meu de Provincia Europeana Vrancea"("orion", Jan Ixulescu și Agamemnon Partac), înainte de a-și da OBȘTESCUL SFÂRȘIT facebook-cist, urmare a postării în data de 06.10.2019, pe blogul ulisegrosu.blogspot.com a "MANUALULUI de dresat "FANTOME" mioritice de Provincia Europeana Vrancea", mi-a speriat câțiva "armurieri".
De altfel, comportamentul "armurierilor" în cauză, este o consecință a RĂULUI pe care COMUNISMUL, colectivizarea forțată și DICTATURA lui Ceaușescu l-a făcut poporului român.

CONCLUZII
În ceea ce privește procesul aflat pe rol la Judecătoria Focșani, în speța interzicerii de către autoritățile publice ale mun.Focșani, a montării unui totem(indicator) construit din bani privați, prin care să arătăm  locul unde se află mormântul FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia, aș dori să PIERD și acest proces.
De ce aș dori acest lucru ?
Pentru a putea scoate în evidență printr-o nouă probă, subordonarea JUSTIȚIEI și al instituțiilor statului român din jud.Vrancea, față "Sistemului din Provincia Europeana Vrancea", pe care îl consider un SISTEM de TIP MAFIOT-TRANSPARTINIC.
Numirea în funcția de director executiv la Vrancea Curată a "independentului" consilier din CL Focșani, Gongu Emanuel, pentru meritul pe care l-a avut la avansarea FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia la gradul de general, din punctul meu de vedere, poate fi comparat, păstrându-se proporțiile, cu numirea de către Regimul Securist Postdecembrist a unui electrician fără studii superioare, la conducerea Transelectrica.
Dacă numirea consilierului "independent" Gongu Emanuel ca director executiv la Vrancea Curată m-a amuzat, nu același lucru este valabil și în cazul numirii d-nei Costin Cristina în funcția de "administrator special la debitoarea ENET SA Focșani".
Urmare a acestei BĂTĂI de JOC la adresa abonaților ENET, în data de 31.10.2019, am postat pe pagina mea de Facebook, scrierea "HABARNIȘTII și ENET-ul", pe care o prezint la anexa 2.
La scrierea "HABARNIȘTII și ENET-ul" este anexată și petiția nr. 13695/31.10.2019, pe care am înaintat-o d-nei Costin Cristina, în calitatea Domniei sale de "administrator special la debitoarea ENET-SA Focșani."
După acțiunea cu privire la "băgatul mâinii la crăpătură", de care am amintit mai sus, aștept cu nerăbdare răspunsul pe care primarul Cristi Valentin Misăilă trebuie să-l dea la petiția nr. 99235/14.10.2019 și d-na Costin Cristina la petiția nr. 13695/31.10.2019 și voi acționa în consecință.
În condițiile în care JUSTIȚIA subordonată "Sistemului din Provincia Europeană Vrancea", a executat întocmai ordinul de a-mi desface DISCIPLINAR contractul de muncă, pe motiv ca mi-am permis să GÂNDESC, lucru probabil interzis în GUBERNIA Vrancea, mi se pare normal ca prejudiciul de circa 5 milioane de euro rezultat în urma FALSELOR procese CUP-ENET, să fie plătit de către cei care se fac vinovați de NEGLIJENȚĂ în SERVICIU și nu de către focșăneni, așa cum dorește primarul mun.Focșani, dl.Cristi Valentin Misăilă.
De altfel, eu cred că motivul pentru care ENET a intrat în insolvență, este prejudiciul de circa 5 milioane de euro, rezultat în urma FALSELOR procese CUP- ENET.
Azi, 04.11.2019, se va vota Guvernul Orban în Parlamentul României, dar indiferent dacă acest guvern va obține sau nu votul Parlamentului, în "Provincia Europeană Vrancea" va urma un SPECTACOL POLITIC în care deviza cred că va fi, "Capul lui Moțoc vrem !".

04.11.2019                                                               Ulise Grosu

Anexa 1
---------- Forwarded message ---------
De la: Grosu Ulise <ulisegrosu@gmail.com>
Date: sâm., 21 sept. 2019 la 06:28
Subject: petitie adresata primarului mun. Focsani
To: Primaria Municipiului Focsani <primarie@focsani.info>

Domnului Primar al
mun. Focșani
nr.90413/23.09.2019

Domnule Primar,

Subsemnatul, Grosu Ulise cu domiciliul stabil în mun. Focșani, str. Constituției, nr. 9, bl.9, ap 10, jud. Vrancea, prin prezenta, vă informez că începând cu data de 16.09.2019, am supus dezbaterii publice, CONCLUZIILE SCRISE depuse la Curtea de Apel Galați, unde sunt în proces cu Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Galați.
Aceste CONCLUZII SCRISE sunt prezentate la anexa 2 a "eseului" "INFRACȚIUNE CONTRA UMANITĂȚII - CONCLUZII SCRISE - PROCES cu Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Galați", postat în data de 16.09.2019, pe blogul ulisegrosu.blogspot.com.
În respectiva scriere, am făcut și niște DEDICAȚII SPECIALE, iar printre beneficiarii dedicațiilor mele speciale, se afla și juriștii din Primăria Focșani.
Practic, aceste CONCLUZII SCRISE, sunt rodul a 13 ani de procese pe care i-am avut cu Primăria Focșani și CL Focșani, după ce JUSTIȚIA subordonată "Sistemului din Provincia Europeană Vrancea", pe care îl consider un SISTEM de TIP MAFIOT-TRANSPARTINIC, a considerat că trebuie să mi se desfacă DISCIPLINAR contractul de muncă pe motiv că mi-am permis să GÂNDESC.
În fapt, eu am REFUZAT CATEGORIC ca pe baza semnăturii mele, abonații ENET care nu aveau montate gigcalorimetre să fie FURAȚI.
Am spus de multe ori în scrierile mele, că dacă geografii au considerat, urmare a reliefului și așezării geografice, Țara Vrancei ca fiind o Românie în miniatură, eu am redus Guvernul României la ADMINISTRAȚIA mun. Focșani, iar Parlamentul României la nivelul CL Focșani.
Având în vedere aceste minimizări, pe D-voastră vă consider un fel de Viorica Dancilă de "Provincia Europeană Vrancea".
În momentul în care, așa cum consider că am demonstrat în dosarul aflat pe rol la Curtea de Apel Galați și de care am amintit mai sus, că JUSTIȚIA s-a comportat ca fiind SUBORDONATĂ "Sistemului din Provincia Europeană Vrancea" și a fost folosit pentru LEGALIZAREA JEFUIRII unei colectivități, respectiv pe cetățenii mun. Focșani, pe undeva este normal, ca județul Vrancea să fie condus după principiul lui Ludovic al XIV - lea "Statul sunt eu !"
În ceea ce vă privește, eram hotărât să vă OBLIG să repetați demonstrația de a mă convinge, în fața unui grup de focșăneni, că aș bate câmpii în legătură cu problemele tehnico - economice de interes public pe care le susțin, unde numai in cazul FALSELOR PROCESE CUP-ENET este vorba de un prejudiciu de circa 5 milioane de euro, așa cum rezultă dintr-o adresă a Primăriei Focșani, având pregătite în acest sens "TUNURILE din Navarone".
Un gest făcut de un membru PSD, a făcut ca acțiunea "TUNURILE din Navarone" să nu mai aibă loc.
Totuși în acest sens, îmi permit să vă amintesc :
a. Acțiunea prin care s-a mers pe o pistă falsă în speța prietenului meu, Bobiță, considerându-se că am adoptat un câine de la adăpostul Focșani, căruia i-aș fi dat drumul pe domeniul public și deci pot fi amendat, a demonstrat o JOSNICIE de toată milă.
Faptul că un polițist a considerat că scara unui bloc de proprietari, este domeniul public, așa cum a pretins administrația mun. Focșani, nu a făcut decât să demonstreze ca Focșaniul este NOUL Caracal al României, așa cum l-au decretat ORGANELE din "Provincia Europeană Vrancea", cu ocazia DETONĂRII "BOMBEI prostiei și incompetenței" de la Carrefour - Focșani din data de 08.09.2016.
b. Acțiunea prin care niște procurori și un polițist și-au însușit punctul de vedere al Primăriei Focșani, că prin montarea unui totem în Cimitirul Sudic - Focșani pentru a indica locul unde se află mormântului FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia, aș face RECLAMĂ celui care a construit cele două edificii culturale din mun. Focșani, Teatrul și Ateneul, mi se pare ceva de NOAPTEA MINȚII și pe cale de consecință și în această speță se va ajunge în instanță.
c. În legislatura trecută a CL Focșani, am asistat la multe spectacole pe care directorul "liberal" al ENET, Manole Merchea, le-a făcut cu "măscăricii politici", Lilian Ilie (PNT-cd) și Trofin Tudorel (PNL).
Presa a scris că "liberalul" Manole Merchea din postura de director politruc la ADS Vrancea, ar fi dat un "TUN" la Pomicola Focșani de 500 milioane de euro, iar acest lucru cred că a fost atul pentru care acesta a fost numit director la ENET.
Faptul că Manole Merchea este un HABARNIST în ceea ce privește problemele de producere și distribuție a energiei termice, a rezultat din afirmația pe care a făcut-o când a fost numit în funcție, din care rezulta că "sub înțeleapta lui conducere, vara, ENET va livra apa refrigerată prin instalația de termoficare".
Având în vedere informația, "Marius Dănuț Carasol, director general Transelectrica, a trecut în CV că este inginer diplomat susținând că absolvit Universitatea Politehnică București, deși nu deține nicio diplomă reală.", mi se pare normal ca și ENET să fi fost numit un HABARNIST ca director.
În presă a apărut informația, "Debranșarea de la rețeaua de alimentare cu gaz metan, mascată în întrerupere pentru revizie programată la ENET Focșani" (anexa 1) și informația, "ENET a dat în judecată furnizorul de gaze naturale, după ce orașul a rămas fără apă caldă, din cauza datoriilor la gaze" - Vrancea 24 - 18.09.2019
Eu mă gândeam că prin acțiunea D-voastră, împreună cu a directorului ENET, Manole Merchea, de la începutul anului 2017, prin care s-a recuperat de la mine și ultima parte a onorariului plătit de ENET av. Ion Bratu, angajat pentru litigiul de munca avut cu mine în anul 2006, la Curtea de Apel Galați când s-a decis desfacerea DISCIPLINARĂ a contractului meu de muncă, deoarece mi-am permis să GÂNDESC, s-au rezolvat și problemele de la ENET, dar se pare că nu a fost așa.
Legat de activitatea ENET, îmi permit să vă amintesc :
A. Într-o petiție adresata conducerii CL Focșani și conducerii Primăriei Focșani, înregistrată la nr. 47576/15.09.2014, am solicitat să mi se răspundă la următoarele întrebări de interes public:
1. Care este până acum suma plătită de către Primăria Focșani în anul 2014 prin mărirea de capital social la ENET SA, cu aprobarea Consiliului Local și cât din aceasta a fost utilizata pentru plata gazului metan utilizat de ENET pentru producerea de energie termica și cât pentru plata prejudiciului rezultat în urma falselor procese CUP-ENET?
2. Câți metri cubi de apă caldă poate consuma pe luna o familie de focșăneni compusă din doi adulți și doi copii, dacă adulții lucrează, de exemplu, în domeniul confecțiilor, singura industrie care mai există în prezent în mun. Focșani, în condițiile în care, conform statisticilor, salariul mediu în jud. Vrancea este mai mic cu 30% decât salariul mediu la nivelul României?
3. Care va fi efectul contractului de mentenanță încheiat de SC ENET SA Focșani cu o persoană juridică din Suceava asupra prețului Gcal livrate focșănenilor și cât va mai sponsoriza conducerea Primăriei Focșani și al CL Focșani incompetența managerială a conducerii ENET Focșani?
Deoarece la aceste întrebări mi s-a dat răspuns la MIȘTO, printr-o adresă semnată de dl Radu Nițu, s-a ajuns în instanță, dar prin sentința civilă nr.42/201.01.2015, pronunțată în dosarul nr. 2722/91/2014, mi se respinge acțiunea.
Nu lipsit de importanță este faptul că despre consilierul PSD al CL Focșani, Radu Nițu, se spune că ar fi obținut printr-un FALS o diplomă de economist, dar dacă avem în vedere DIPLOMA falsă a directorului Transelectrica, în cazul numitului Radu Nițu ar putea fi o NORMALITATE.
De altfel, de când este consilier PSD în CL Focșani, dl. Radu Nițu, în opinia mea, a demonstrat un DISPREȚ TOTAL față de cetățenii mun. Focșani pe care ii reprezintă în acest for local.
Faptul că primarul Bacinschi Decebal a dispus anularea concursului de administrator la Grădinița 16-Focșani, în ziua concursului, pe motiv că tematica pentru concurs nu ar fi fost corectă, dar în fapt concursul a fost anulat, deoarece la respectivul concurs eram înscris și eu, iar apoi nici măcar FUNCȚIA de LUCRĂTOR la SPAȚII VERZI în mun.Focșani nu am putut să o obțin, deși prestația mea a fost superioară contracandidatului, sunt aspecte care mă ONOREAZĂ.
B. Deoarece prin HCL Focșani nr. 3/2015, la Focșani s-a brevetat ABERAȚIA ECONOMICĂ prin care a fost crescut prețul de producție a Gcal produsă de ENET, urmare a modernizărilor făcute, am urmat pașii legali și am dat din nou în judecată CL Focșani.
Vă amintesc că la solicitarea mea, adresată Instituției Prefectului Vrancea de a nu se da aviz de legalitate la HCL Focșani, nr. 3/2015, mi s-a răspuns printr-o adresă, din care rezulta că în "Provincia Europeana Vrancea", această ABERAȚIE ECONOMICĂ este o NORMALITATE.
Vă amintesc că în respectiva perioadă erați subprefect al jud. Vrancea, iar dl. deputat Nicușor Halici era prefect, dar nu am cunoștință a cui este semnătura după respectiva adresă.
C. Adresa Primăriei Focșani din care rezultă că este NORMAL ca abonații ENET să fie FURAȚI de către ENET în lunile, februarie, martie și aprilie anul curent, mi se pare un lucru de o GRAVITATE MAXIMĂ.
În opinia mea, cauza pentru care abonații ENET nu mai au apă caldă, sunt problemele prezentate la punctele, "A", "B" și "C".

Având în vedere cele precizate mai sus, considerați că D-voastră sunteți EXONERAT de prevederile Legii administrației publice locale (Legea 215/ 2001), precizate la, citez,
a. Art. 61. – (1) Primarul îndeplinește o funcție de autoritate publică.
(5) Primarul conduce serviciile publice locale.
b. Art. 63. – (1) Primarul îndeplinește următoarele categorii principale de atribuții:
d) atribuții privind serviciile publice asigurate cetățenilor
(5) în exercitarea atribuțiilor prevazute la alin. (1) lit. d), primarul:
a) coordonează realizarea serviciilor publice de interes local prestate prin intermediul aparatului de specialitate sau prin intermediul organismelor prestatoare de servicii publice și de utilitate publică de interes local;
c) ia măsuri pentru organizarea executării și executarea în concret a activităților din domeniile prevazute la art. 36 alin. (6) lit. a) -d)
(Art. 36. – (1) Consiliul local are inițiativa și hotăraște, în condițiile legii, în toate problemele de interes local, cu excepția celor care sunt date prin lege în competenta altor autorități ale administrației publice locale sau centrale.
(2) Consiliul local exercita următoarele categorii de atribuții:
d) atribuții privind gestionarea serviciilor furnizate către cetățeni;)
d) ia măsuri pentru asigurarea inventarierii, evidentei statistice, inspecției și controlului efectuării serviciilor publice de interes local prevazute la art. 36 alin. (6) lit. a) -d), precum și a bunurilor din patrimoniul public și privat al unității administrativ-teritoriale;
e) numește, sancționează și dispune suspendarea, modificarea și încetarea raporturilor de serviciu sau, după caz, a raporturilor de muncă, în condițiile legii, pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate, precum și pentru conducătorii instituțiilor și serviciilor publice de interes local (A se vedea Decizia nr. 11/2015);
 
(7) Numirea conducătorilor instituțiilor și serviciilor publice de interes local se face pe baza concursului organizat potrivit procedurilor și criteriilor aprobate de consiliul local, la propunerea primarului, în condițiile legii. Numirea se face prin dispoziția primarului, având anexat contractul de management. ?

Va mulțumesc anticipat pentru răspuns !
NOTA; Această petiție o voi posta pe pagina mea de Facebook.

21.09.2019                                                                   Ulise Grosu

Anexa 1
Debranșarea de la rețeaua de alimentare cu gaz metan, mascată în întrerupere pentru revizie programată la ENET Focșani
Distribuie:   
 |   
Ziarul de Vrancea
17 sep 2019 2821 vizualizări
Directorul ENET Manole Merchea:”“Da, ne-au fost tăiate gazele, dar oricum am fi oprit apa caldă pentru că avem probleme cu ambele motoare ale centralei. Sunt specialiştii spanioli care lucrează la reparaţii, urmează să ne vină şi piesele. Nu ştim cât o să dureze”Directorul ENET Manole Merchea:”“Da, ne-au fost tăiate gazele, dar oricum am fi oprit apa caldă pentru că avem probleme cu ambele motoare ale centralei. Sunt specialiştii spanioli care lucrează la reparaţii, urmează să ne vină şi piesele. Nu ştim cât o să dureze”
Anunțul din urmă cu o săptămână prin care societatea de producere și distribuție a energiei termice în regim centralizat din Focșani informa că ENET începe revizia de toamnă. Din acest motiv, va fi întreruptă furnizarea apei calde de consum a constituit de fapt un fel de diversiune.Cu rol evident de-a ascunde adevăratul motiv al sistării furnizării apei calde către focșănenii abonați ai ENET.
Concret SC ENET SA nu a întrerupt săptămâna trecută furnizarea apei calde în Focșani din cauza realizării reviziei de toamnă înaintea pornirii instalațiilor de căldură. Este știut și faptul că, în ultimii ani, revizia instalațiilor ENET nu a presupus și întreruperea apei calde, furnizată în sistem centralizat, abonaților, aceștia nefiind lipsiți de acest confort. În realitate, întreruperea furnizării apei calde se datorează sistării furnizării gazelor naturale care constituie combustibilul de alimentare al centralei termice a  ENET.Măsura a fost luată de furnizorul gazelor deoarece ENET Focșani a acumulat datorii de 13 milioane de lei. Directorul societății de termoficare Manole Merchea. a recunoasccut această situație într-o declarație pentru vrancea24.to menționând  și că speră să plătească o parte din datorie cu subvenția pe care statul o acordă pentru perioada de iarnă, sumă estimată la aproximativ 4,5 milioane de lei. “Da, ne-au fost tăiate gazele, dar oricum am fi oprit apa caldă pentru că avem probleme cu ambele motoare ale centralei. Sunt specialiştii spanioli care lucrează la reparaţii, urmează să ne vină şi piesele. Nu ştim cât o să dureze”, a precizat Manole Merchea.
Subiectul este abordat și într-o postare activată pe contul de facebook USR Vrancea
”Focșănenii vor avea apă caldă când va plăti gazele Dăncilă
Abonații ENET au fost mințiți, cu nonșalanță, că nu au apă caldă din cauza unei revizii tehnice. Brusc ”au picat” motoarele, după 6 ani în care nu s-a mai tăiat apa caldă.
În realitate s-a golit visteria, Primăria Focșani nu mai are de unde să plătească factura la gaze în contul ENET, iar datoria de 13 milioane de lei deja este prea mare. Cu gazul tăiat, ENET furnizează celor aproape 30.000 de focșăneni afectați doar apă rece, chiar și pe țeava de apă caldă.
Cu toate că normativele europene sunt clare în ceea ce privește combaterea poluării și ni se tot indică soluția sistemului de termoficare centralizat ca fiind mai bună, abonații ENET fie nu au apă caldă, fie plătesc iarna facturile prea mari. Conducerea ENET speră ca premierul Dăncilă să facă ”o pomană”, chiar dacă la rectificarea bugetară a omis problema. Focșănenii însă nu plătesc facturile în funcție de disponibilitatea Guvernului de a plăti greșelile adunate de-a lungul timpului de alții, ci plătesc un serviciu care li se cuvine.
Până atunci, abonaților ENET li se livrează micșunele în loc de apă caldă, iar datoriile și penalitățile curg în timp ce petrecerile propuse de administrația publică nu se mai opresc.”




Anexa 2
HABARNIȘTII și ENET-ul

În data de 29.10.2019, am postat pe blogul ulisegrosu.blogspot.com, "eseul" "ONOAREA de a-i face "RECLAMĂ" FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia, în Cimitirul Sudic - Focșani", unde am precizat că, în opinia mea, pot justifica pe bază de hotărâri de instanță, că recentul raport MCV, considerat a fi unul foarte critic la adresa României, este pe deplin justificat.
Amintesc că, după ce "Sistemul din Provincia Europeană Vrancea" prin SLUGA sa, JUSTIȚIA, mi-a desfăcut DISCIPLINAR contractul de muncă prin decizia 619/25.09.2006, a Curții de Apel Galați, pronunțată în dosarul nr. 3906/44/2006, pe motiv că mi-am permis să GÂNDESC, sub numele de cod "RUPERE de UTERE", am declanșat lupta împotriva acestui SISTEM, pe care îl consider a fi, de TIP MAFIOT-TRANSPARTINIC.
Un astfel de cod de acțiune OBLIGĂ, în sensul că nu se poate veni cu scuza, "am îmbătrânit și nu mai pot și nu mai ia pistolul foc".
Acesta a fost și motivul pentru care s-a impus colaborarea complementară, cu ceea ce eu am numit a fi "Măgarul Troian de Țara Vrancei", care ulterior a devenit "ZEUS-ul meu de Provincia Europeană Vrancea"("orion", Jan Ixulescu și Agamemnon Partac).
De când postacul "orion" s-a ițit, în cadrul rubricii de COMENTARII a ziarului Monitorul de Vrancea-ediția electronică, pentru modul în care a demonstrat că știe să îmbine "ȘTANGA GOLĂNEASCĂ" cu "ȘTANGA NEURONICĂ", l-am considerat, pe cel care ulterior mi-a devenit "ZEUS-ul meu de Provincia Europeană Vrancea"("orion", Jan Ixulescu și Agamemnon Partac), a fi materializarea în practică a "Măgarului Troian de Țara Vrancei".
Pentru mine postacul "orion", respectiv facebook-cistul Jan Ixulescu-Agamemnon Partac a fost o "Mata Hari de Provincia Europeană Vrancea", despre care am crezut  că în final, se va rebrendui într-un "Agamemnon de Țara Vrancei".
Deoarece lucrurile nu au stat așa cum le-am anticipat, s-a impus "redactarea" unui "MANUAL pentru DRESAT "FANTOME" mioritice de "Provincia Europeană Vrancea"", pe care l-am postat în data de 06.10.2019, pe blogul ulisegrosu.blogspot.com.
De asemenea, amintesc că, eu am redus România la Țara Vrancei, pe care de altfel, geografii și istoricii o consideră a fi, prin așezare geografică, relief și istorie o Românie în miniatură, Parlamentul României l-am redus la nivelul CL Focșani, iar Guvernul României l-am redus la nivelul administrației mun.Focșani.
În "eseul""INFRACȚIUNE CONTRA UMANITĂȚII - CONCLUZII SCRISE - PROCES cu Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Galați" postat în data de 17.09.2019, pe blogul ulisegrosu.blogspot.com, am scos în evidență modul în care "Sistemul din Provincia Europeană Vrancea" și-a subordonat JUSTIȚIA, în vederea legalizării JEFUIRII unei colectivități, respectiv pe cetățenii mun.Focșani.
Faptul că vrâncenii sunt PARALIZAȚI de FRICĂ, a rezultat foarte bine din emisiunea "România te iubesc"-Județe la stăpân- jud. Vrancea, realizată de PRO-TV.
În procesul pe care îl voi intenta la CEDO, STATULUI ROMÂN, în speța ÎNCHEIERII din Camera de Consiliu din data de 30.09.2019, pronunțată de Curtea de Apel Galați în dosarul nr.617/44/2019, voi face legătura între recentul raport MCV și modul în care și-a subordonat JUSTIȚIA, "Sistemul din Provincia Europeană Vrancea".
ÎNCHEIEREA din Camera de Consiliu de care am amintit mai sus, a fost dată în procesul pe care l-am avut cu Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Galați, unde am suspectat autoritățile mun. Focșani de infracțiune contra umanității, prevazută de art.349, lit.k, Noul Cod Penal,
Aștept ca instanța să se pronunțe și în speța care privește "RECLAMA" pe care conducerea Primăriei Focșani a pretins că o facem în Cimitirul Sudic Focșani, dacă am monta un totem(indicator), construit din bani privați, prin care să arătăm locul unde se află mormântul FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia, lucru interzis de o HCL Focșani.
În opinia mea, tărășenia cu "RECLAMA" făcută FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia în Cimitirul Sudic-Focșani, însușita de conducerea IPJ Vrancea și conducerea Parchetului de pe lângă Tribunalul Vrancea, consider că este ceva de "NOAPTEA MINȚII", de aceea aștept cu nerăbdare și o decizie a instanței în acest sens.
De asemenea, prin anexele 4 și 5 ale "eseului", "ONOAREA de a-i face "RECLAMĂ" FILANTROPULUI Mr.Gh.Pastia, în Cimitirul Sudic - Focșani, postat în data de 29.10.2019, pe blogul ulisegrosu.blogspot.com, consider că am fost FOARTE CLAR pentru primarul mun.Focșani, dl.Cristi Valentin Misăilă, respectiv președintele CJ Vrancea, dl.Marian Oprișan.
Anexele în cauză, sunt MESAJE PUBLICE transmise prin intermediul paginii mele de Facebook, primarului mun.Focșani, dl.Cristi Valentin Misăilă, respectiv președintelui CJ Vrancea, dl.Marian Oprișan.
Nu știu ce a avut în vedere conducerea Primăriei Focșani când a desemnat-o pe d-na Cristina Costin în funcția de administrator special la ENET, în condițiile în care aceasta a demonstrat că este o HABARNISTĂ și în domeniul construcțiilor, unde are o diplomă universitară.
Ce am în vedere când fac această afirmație ?
Situația de la reabilitarea Școlii 9 - Focșani cu fonduri europene, când datorită INCOMPETENȚEI d-nei Cristina Costin, care nu a sesizat că proiectul de reabilitare este făcut prost, pe cale de consecință, o parte dintre lucrările de reabilitare au fost plătite din banii focșănenilor și nu din bani europeni așa cum ar fi fost normal.
Eu am asistat în direct, la modul în care d-na Cristina Costin bătea câmpii cu multă grație în CL Focșani, în contrele pe care aceasta le-a avut cu constructorul în aceasta speță, unde în final, instanța a decis. (Curtea de Apel Galați)
Până acum, prin scrierile pe care le-am postat pe blogul ulisegrosu.blogspot.com, am arătat de ce numitul Merchea Manole, directorul politruc de la ENET, este un HABARNIST în probleme de producere și distribuție a energiei termice.
De altfel, acesta are o plângere penală aflată pe rol la Parchetul de pe lângă Judecătoria Focșani, în speța facturării greșite la abonații ENET a cantității de energie termică-încălzire livrată în lunile februarie, martie și aprilie, anul acesta, urmare a încălcării legii, prin NERESPECTAREA diagramei de temperaturi la livrarea energiei termice în regim centralizat.

În aceste condiții, PRINCIPIILE codului de acțiune "RUPERE de UTERE", sub care acționez în lupta împotriva "Sistemului din Provincia Europeană Vrancea", au impus să-l "FORJEZ" puțin și pe administratorul special al ENET, d-na Costin Cristina.
Acest lucru l-am făcut prin petiția nr. 13695/31.10.2019 , anexa 1

31.10.2019                                                                   Ulise Grosu

Anexa 1
---------- Forwarded message ---------
De la: Grosu Ulise <ulisegrosu@gmail.com>
Date: joi, 31 oct. 2019 la 07:13
Subject: Petiție adresată administratorului special al ENET, d-na Cristina Costin
To: <secretariat@enetsa.ro>
Doamnei administrator
special al ENET
Nr. 13695/31.10.2019

Stimată Doamnă-administrator special

              Subsemnatul, Ulise Grosu, cu domiciliul stabil în mun. Focșani, str.Constituției, nr.9, ap 10, jud. Vrancea, abonat al ENET, prin prezenta vă informez că, am aflat din presă că, în conformitate cu HCL Focșani nr.467/16.10.2019, ați fost desemnată în funcția de administrator special al debitoarei ENET SA Focșani, în cadrul dosarului de insolvență nr. 1588/91/2019.
Din aceeași HCL Focșani, rezultă și responsabilitățile pe care le aveți în funcția de administrator special al debitoarei ENET.
Având în vedere aceste responsabilități, vă informez că prin decizia 619/25.09.2006, a Curții de Apel Galați, pronunțată în dosarul nr. 3906/44/2006, s-a dispus desfacerea DISCIPLINARĂ a contractului meu de muncă pe motiv că mi-am permis să GÂNDESC, lucru probabil, INTERZIS în "Provincia Europeană Vrancea".
Iată că acum, urmare a IGNORĂRII gândirii mele de către administrația mun.Focșani, s-a ajuns, numai în cazul FALSELOR procese CUP-ENET, la un prejudiciu de circa 5 milioane de euro, aspect care a făcut ca SC ENET să intre în insolvență.
În fapt, eu refuzasem să semnez niște înscrisuri, prin care se calcula GREȘIT cantitatea de energie termică facturată abonaților ENET fără gigacalorimetre.
Anticipând că se va dispune POLITIC, desfacerea DISCIPLINARĂ a contractului meu de muncă, dacă voi face publică "ingineria financiară" de la CUP Focșani, prin care începând cu anul 2000, se facturează GREȘIT prețul la mc de apă și canal abonaților din mun. Focșani, prin respectivul REFUZ, mi-am băgat un "AS în mânecă".
"AS-ul din mânecă" mi-a fost anulat de procurorul Țîrlea Florin cu complicitatea procurorului Luminița  Dogaru și al judecătorului Lenuța Hărăbor.
În opinia mea, "scheletele care le-au rămas în dulap" celor doi procurori amintiți mai sus, urmare a acestei acțiuni, îi fac INCOMPATIBILI cu calitatea de procuror.
Deoarece am anticipat că prejudiciul rezultat în urma FALSELOR procese CUP-ENET, unități aflate la vremea respectivă, în subordinea CL Focșani și în conformitatea cu Legea 215/2001, sub coordonarea primarului mun. Focșani, nu se poate acoperi prin mărirea de capital social de la ENET, am urmărit cu multă atenție cum "Sistemul din Provincia Europeană Vrancea", pe care îl consider un SISTEM de TIP MAFIOT-TRANSPARTINIC, va rezolva această problemă.
O încercare în acest sens, a fost HCL Focșani nr.3/2015, prin care s-a mărit prețul de producție a Gcal produsă de ENET, urmare a modernizărilor făcute, brevetându-se  în acest fel, o ABERAȚIE ECONOMICĂ în CL Focșani.
În aceasta speță am avut un proces cu CL Focșani, ocazie cu care JUSTIȚIA și-a demonstrat din nou, SUBORDONAREA față de "Sistemul din Provincia Europeană Vrancea".
În opinia mea, PREJUDICIUL de circa 5 milioane de euro, rezultat în urma FALSELOR procese CUP-ENET, trebuie să fie plătit de către persoanele care se fac vinovate de NEGLIJENȚĂ în SERVICIU și nu de către focșăneni, așa cum dorește primarul mun. Focșani, dl. Cristi Valentin Misăilă.
De altfel, prin adresa Primăriei Focșani nr. 47091/14.05.2019, conducerea Primăriei Focșani a demonstrat un DISPREȚ TOTAL față de abonații ENET, considerând ca este o NORMALITATE, ca aceștia să fie FURAȚI de către ENET.
În această speță este un dosar penal, aflat pe rol la Parchetul de pe lângă Judecătoria Focșani.
Despre efectul FALSELOR procese dintre CUP Focșani și ENET Focșani, am informat conducerea Primăriei Focșani și CL Focșani, prin numeroase petiții, la care am primit numai răspunsuri în disprețul legii și al cetățeanului, întocmite de ceea ce eu consider a fi, EMINENȚA CENUȘIE a Primăriei Focșani, respectiv numitul Cazaciuc Dan.
Acest aspect, mi-a permis să contest în instanță respectivele adrese ale Primăriei Focșani, ocazie cu care consider că am determinat JUSTIȚIA, subordonată "Sistemului din Provincia Europeană Vrancea" să facă STRIPTIS în fața mea.
În acest sens, îmi permit să amintesc petițiile, 169/04.01.2006, 2387/13.01.2006, 2843/16.01.2006, 2685/18.01.2006, 7729/10.02.2006, 63031/29.11.2006, 50695/10.09.2007, 50144/20.07.2007,30144/26.06.2007 și 79560/02.12.2008, adresate conducerii Primăriei Focșani și CL Focșani și nr. 60/23.03.2006 și 11146/12.11.2008 adresate conducerii CJ Vrancea.
La "eseul" "ATROFIEREA SENTIMENTULUI DE A FI OM LA "BURGHEZIA PROLETARA" POSTDECEMBRISTA, postat în data de 04.04.2015, pe blogul ulisegrosu.blogspot.com, sunt prezentate în fotocopie aceste petiții, la care așa cum am arătat mai sus, am primit numai răspunsuri în disprețul legii și al cetățeanului.
Dacă în ceea ce mă privește, "Sistemul din Provincia Europeană Vrancea" prin SLUGA sa, JUSTIȚIA, mi-a desfăcut DISCIPLINAR contractul de muncă pe motiv că mi-am permis să GÂNDESC, aspect care rezultă FOARTE CLAR din decizia 619/25.09.2006, a Curții de Apel Galați, pronunțată în dosarul nr. 3906/44/2006, acum, consider că prejudiciul de circa 5 milioane de euro rezultat în urma FALSELOR procese CUP-ENET, TREBUIE să fie plătit de către persoanele care se fac vinovate de NEGLIJENȚĂ în SERVICIU și nu de către noi, focșănenii, așa cum dorește primarul mun. Focșani, dl.Cristi Valentin Misăilă.
După părerea mea, atribuțiunile de serviciu care vă revin, în conformitate cu HCL Focșani nr 467/16.10.2019, v-ar OBLIGA să sesizați organele de anchetă abilitate să facă astfel de cercetări.

Având în vedere această CONVINGERE a mea, aștept răspunsul Domniei voastre la prezenta petiție, urmând ca după caz, să înaintez eu o PLÂNGERE PENALĂ organelor abilitate să cerceteze infracțiunea de NEGLIJENȚĂ în SERVICIU în speța prejudiciului de circa 5 milioane de EURO, rezultat în urma FALSELOR procese CUP - ENET, care a condus la intrarea în insolvență a SC ENET Focșani.

31.10.2019                                                                        Ulise Grosu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu