MOTTO : "Lumea nu va fi distrusă de cei ce fac rău, ci de aceia care
doar îi privesc și refuza să intervină." Albert Einstein
In editia din data de 07.05.2015 a ziarului Monitorul de Vrancea se
precizeaza ca dl. presedinte Marian Oprisan, in urma unei vizite de lucru
facuta in mun. Focsani impreuna cu primarul Decebal Bacinschi, a afirmat
:"De astăzi mă ocup de Focşani! Oraşul va arăta exemplar."
Aceasta afirmatie a d-lui presedinte Marian Oprisan m-a dus cu gandul la
fabula lui La Fontaine "Corbul si vulpea", cu precizarea ca dl. Marian Oprisan
nu cred ca i-a adresat cuvinte mieroase primarului mun. Focsani, Decebal
Bacinschi, asa cum a facut vulpea cu corbul pentru ca acesta sa scape din
gura cascavalul.
In ceea ce priveste afirmatia d-lui presedinte Marian Oprisan facuta cu
ocazia vizitei de lucru de care am amintit mai sus, citez: "Începând cu
centrala termică a municipiului Focşani cu motoare Rolls-Royce, continuând cu
reabilitarea aproape totală a reţelelor termice, dacă m-aş referi la
canalizare şi la reabilitarea reţelelor de apă, lucrări care nu s-au făcut de
zeci de ani de zile. Focşaniul a reuşit acest lucru şi pentru asta sunt foarte
mulţumit“, eu NU impartasesc acest punct de vedere.
De altfel, eu am spus public ca refuz categoric :
a. Sa fiu prostul "supermanagerului" CUP Focsani, Vasilescu Gh;
b. Sa fiu partas la plata prejudiciului de circa 5 milioane de
euro rezultat in urma falselor procese CUP-ENET.
In legatura cu "ingineria finaciara" de la CUP Focsani, amintesc ca am
trait 4 ani din munca de salahor, deoarece am considerat NENEGOCIABILA aceasta
FURACIUNE.
Intr-o petitie adresata conducerii CL Focsani si conducerii Primariei
Focsani, inregistrata la nr. 47576/15.09.2014, am solicitat sa mi se raspunda
la urmatoarele intrebari de interes public:
1. Care este pana acum suma platita de catre Primaria Focsani in anul
2014 prin marirea de capital social la ENET SA cu aprobarea Consiliului Local
si cat din aceasta a fost utilizata pentru plata gazului metan utilizat de
ENET pentru producerea de energie termica si cat pentru plata prejudiciului
rezultat in urma falselor procese CUP-ENET?
2. Cati
metri cubi de apa calda poate consuma pe luna o familie de focsaneni compusa
din doi adulti si doi copii, daca adultii lucreaza, de exemplu, in
domeniul confectiilor, singura industrie care mai exisista in prezent in mun.
Focsani, in conditiile in care, conform statisticilor, salariul mediu in jud.
Vrancea este mai mic cu 30% decat salariul mediu la nivelul Romaniei?
3. Care va fi efectul contractului de mentenanta incheiat de SC ENET
SA Focsani cu o persoana juridica din Suceava asupra pretului Gcal livrate
focsanenilor si cat va mai sponsoriza conducerea Primariei Focsani si a CL
Focsani incompetenta manageriala a conducerii ENET
Focsani?
Deoarece conducerile CL Focsani si ale Primariei Focsani mi-au raspuns in
stilul caracteteristic, m-am adresat instantei, unde reprezentantul celor
doua institutii a veniti cu aceeasi PROSTIOARA cu care cele doua instituti
publice amintite mai sus au castigat toate procesele avute cu mine in timp, si
anume aceea ca "Primaria Focsani si CL Focsani nu au calitate procesuala".
De aceasta data "ulciorul nu a mai mers la apa" si s-a spart la capitolul
"calitate procesuala", dar in final tot am pierdut procesul.
Daca eu as fi visat-o pe d-na judecator Silva Duta, asa cum l-a visat
dl. presedinte Marian Oprisan pe judecatorul Lucian Buta de la
Judecătoria Cluj Napoca si pe cale de consecinta toti cei inculpati de DNA in
"dosarul Caprioara" au fost achitati, cu siguranta as fi castigat si eu
procesul cu Primaria Focsani si CL Focsani.
Anexez sentinta civila nr.42/2015 a Tribunalului Vrancea, intampinarea
intocmita de conducerea CL Focsani si replica mea la respectiva
intampinare.
Practic, acest proces este doar o mica incalzire, deoarece adevarat
BOMBA este HCL Focsani nr 3/2015, prin care a fost marit pretul de productie
la Gcal produsa de ENET si pe care am contestat-o in instanta.
In legatura cu intrebarea nr. 2 din cele trei adresate CL Focsani
si conducerii Primariei Focsani prin petitia nr. 47576/15.09.2014, eu l-am
rugat pe dl. consilier prof. Enache Patrascu sa le traduca "ingineria
finaciara" de la CUP Focsani si colegilor Domniei Sale din CL Focsani,
deoarece la mijloc este vorba de o problema destul de simpla de matematica,
dar dl. prof. de mate unirist Enache Patrascu a demonstrat ca putin ii pasa de
problemele focsanenilor pe care ii reprezinta in CL Focsani.
Initial, am vrut sa umplu sala de sedinte a CL Focsani cu cetateni ai
mun. Focsani si sa-i solicit d-lui consilier prof. de mate unirist Enache
Patrascu sa rezolvam impreuna problema de matematica numita ingineria
finaciara de la CUP Focsani.
In prezent mi-am revizuit atitudinea si am considerat ca in ceea ce
priveste problema de matematica numita "ingineria finaciara" de la CUP Focsani
sa ma confrunt cu profesorii uniristi Dan Popoiu, Cornel Noana, Enache
Patrascu si Cristinel Stiru.
Daca in ceea ce-l priveste pe proful de mate unirist Enache Patrascu am
fost foarte clar in cele prezentate mai sus, in cele ce urmeaza am
sa explic de ce vreau sa ma confrunt si cu profii de mate uniristi Dan
Popoiu, Cornel Noana si Cristinel Stiru.
a. Cu prof. de mate unirist Dan Popoiu doresc sa ma confrut pentru
motivele de care amintesc in "eseul" "De la prof. Dimitrie Caian la prof
Dan Popoiu".
Acest "eseu" l-am postat pe blogul ulisegrosu.blogspot.com in data de 05.10.2013 si reprezinta
un "divertisment" adresat presedintelui Marian Oprisan.
Daca dl. presedinte Marian Oprisan a pretins ca doreste sa ridice mun.
Focsani la nivelul Provinciei Europene Vrancea, este musai ca dl. Dan
Popoiu sa participe la confruntarea cu mine.
b. Prof. de mate unirist Corneliu Noana a debutat in politica ca
presedinte al Filialei Vrancea a unui partid condus de Varujan Vosganian, unde
a fost facut KO de un anume "om politic" numit Gabi Derbederian, iar urmare a
acestui fapt a demisionat din aceasta functie.
Prestatia JENANTA a Domniei Sale de la sedinta a CL Focsani din data de 30.04.2015 ma obliga sa-l invit la confruntarea cu mine.
Prestatia JENANTA a Domniei Sale de la sedinta a CL Focsani din data de 30.04.2015 ma obliga sa-l invit la confruntarea cu mine.
c. Prof. de mate unirist Cristinel Stiru a colaborat perfect cu
"generalul politruc" Stan Rogoz si, dupa ce PDL Vrancea a dispus internarea
mea fortata la Psihiatrie din motivele prezentate in "eseul"
"Incompatibilitatea calitatii de a fi om si oamenii politici Razvan Mustea si
Sorina Placinta", a executat intocmai dispozitia politica prin care eu NU
TREBUIA sa mai pot obtine un post de profesor suplinitor in invatamantul
vrancean.
Daca pe oamenii politici Sorina Placinta si Razvan Mustea nu i-am putut
determina sa se confrunte cu mine public pe problemele de interes de care i-am
informat prin petitia din data de 06.12.2010 si la care mi s-a raspuns prin
dispozitia de internare fortata la Psihiatrie din data 11.12.2010 (anexa la
"eseul" "Incompatibilitatea calitatii de a fi om si oamenii politici Razvan
Mustea si Sorina Placinta"), in cazul in care cei patru profesori uniristi
refuza sa se confrunte cu mine in spetza "problema de matematica numita
ingineria finaciara de la CUP Focsani", sunt hotarat sa le "ridic in cap" toti
elevii de la Colegiul Unirea Focsani.
Revenind la motto, "Lumea nu va fi distrusă de cei ce fac rău, ci de
aceia care doar îi privesc și refuza să intervină."-Albert Einstein, eu
consider ca cei patru profesori de mate uniristi "provocati la duel" de catre
mine, prin comportarea LASA si LINGUSITOARE a Domniilor Lor fata de
autoritatile locale ale mun. Focsani, au contribuit intr-o oarecare masura ca
Tara Vrancei sa fie in prezent "oaia neagra" a Romaniei.
Nota: Detalii privind problema de matematica numita "ingineria
finaciara de la CUP Focsani", cei patru profi de mate uniristi carora
"le-am aruncat manusa" le gasesc in anexele de la "eseul" "MANDRIA DE A MA FI NASCUT SI DE A TRAI IN TARA VRANCEI" postat in data
de 16.02.2015 pe blogul ulisegrosu.blogspot.com.
11.05.2015
Ulise Grosu
Curtea de Apel Galati
Sectia Contencios Administrativ
si Fiscal
a. Pentru CL Focsani cu prevederile art.38, alin.1 si a art.38,
alin.2, lit.a si lit.d, din Legea 215/2001.b. Pentru conducerea
Primariei Focsani cu prevederile art. 61, alin. 2 si ale art. 63, alin.1, lit.
d si alin.5, lit. a, din Legea 215/2001,
B. Legea 325/2006 si Ord. ANRSC nr. 66/2007
a. La art. 8 alin.1 din Legea 325/ 2006 se afirma :
B. Legea 325/2006 si Ord. ANRSC nr. 66/2007
a. La art. 8 alin.1 din Legea 325/ 2006 se afirma :
Atribuţii
ale autorităţilor administraţiei publice locale în domeniul energiei termice
Art. 8. – (1) Înfiinţarea,
organizarea, coordonarea, monitorizarea şi controlul serviciului public de
alimentare cu energie termică constituie obligaţii ale autorităţilor
administraţiei publice locale.
b. La
art. 40 alin 1 din Legea 325/2006 se afirma :
Stabilirea
preţurilor şi a tarifelor
Art. 40. – (1) Preţurile
locale se stabilesc, se ajustează sau se modifică pe baza metodologiilor
aprobate de autoritatea de reglementare competentă. În calculul acestora
vor fi luate în considerare costurile justificate ale activităţilor de
producere, transport, distribuţie şi furnizare a energiei termice, inclusiv
cheltuielile aferente dezvoltării şi modernizării SACET, pierderile
tehnologice, cheltuielile pentru protecţia mediului, precum şi o cotă de
profit, dar nu mai mult de 5%.
c.
Ord. ANRSC nr. 66/2007 precizeaza dupa cum urmeaza:
Art. 6 alin.
3 : "Propunerile privind preţul local al
energiei termice, înaintate de operatorii serviciului public de alimentare cu
energie termică, vor fi aprobate în termen de 30
de zile de către autorităţile administraţiei publice
locale implicate"
Art. 6 alin 4 : " In calculul preţurilor şi tarifelor locale vor
fi luate în considerare costurile justificate ale activităţilor de producere,
transport, distribuţie şi furnizare a energiei termice, inclusiv cheltuielile
aferente dezvoltării şi modernizării SACET, pierderile tehnologice,
cheltuielile pentru protecţia mediului, precum şi o cotă de profit, dar nu mai
mult de 5%."
La
Art.19 sunt prezentate anexa 1, anexa 2, anexa 3.1, anexa 3.2. si
anexa 3.3
In
conformitate cu prevederile Ord. ANRSC
nr. 66/2007 si a Legii 325/
2006, pretul de productie a Gcal trebuie sa se calculeze
astfel.
SC ENET
prezinta CL Focsani si conducerii Primariei Focsani, in conformitate cu art.
19 din Ord. ANRSC nr. 66/2007, anexele 1; 2; 3; 3,1; 3,2 si 3,3 spre analiza
.
Urmare a
acestei analize economice, se stabileste pretul de productie a Gcal pe care o
produce ENET-ul, pretul de livrare catre populatie si dupa caz suventia pe
care CL Focsani o stabileste ca sa o plateasca catre ENET, pentru diferenta de
la pretul platit de populatie pana la pretul de productie a
Gcal.
Cu aceste
aprobari ale autoritatilor locale, se merge la ANRE pentru a se aproba noile
preturi.
Concluzie:
Avand in vedere prevederile legale prezentate mai sus, rezulta clar ca la
intrebarea privind modul in care influenteaza contract de mentenatnta incheiat
de ENET cu o anume firma, pretul de productie a Gcal produsa la ENET, a fost
pusa corect conducerilor CL Focsani si ale Primariei Focsani.
C. Legea 51/2006 actualizata la data de 04.11.2014, precizeaza :Art. 8.
(1) Autorităţile administraţiei publice locale au competenţă exclusivă, în condiţiile legii, în tot ceea ce priveşte înfiinţarea, organizarea, coordonarea şi funcţionarea serviciilor de utilităţi publice, precum şi în ceea ce priveşte crearea, dezvoltarea, modernizarea, administrarea şi exploatarea bunurilor proprietate publică sau privată a unităţilor administrativ-teritoriale aferente sistemelor de utilităţi publice.
(3) În exercitarea competenţelor şi atribuţiilor ce le revin în sfera serviciilor de utilităţi publice, autorităţile administraţiei publice locale adoptă hotărâri în legătură cu:
j) stabilirea, ajustarea, modificarea şi aprobarea preţurilor, tarifelor şi taxelor speciale, cu respectarea normelor metodologice elaborate şi aprobate de autorităţile de reglementare competente;
C. Legea 51/2006 actualizata la data de 04.11.2014, precizeaza :Art. 8.
(1) Autorităţile administraţiei publice locale au competenţă exclusivă, în condiţiile legii, în tot ceea ce priveşte înfiinţarea, organizarea, coordonarea şi funcţionarea serviciilor de utilităţi publice, precum şi în ceea ce priveşte crearea, dezvoltarea, modernizarea, administrarea şi exploatarea bunurilor proprietate publică sau privată a unităţilor administrativ-teritoriale aferente sistemelor de utilităţi publice.
(3) În exercitarea competenţelor şi atribuţiilor ce le revin în sfera serviciilor de utilităţi publice, autorităţile administraţiei publice locale adoptă hotărâri în legătură cu:
j) stabilirea, ajustarea, modificarea şi aprobarea preţurilor, tarifelor şi taxelor speciale, cu respectarea normelor metodologice elaborate şi aprobate de autorităţile de reglementare competente;
Art. 41.(2) Utilizatorii au, în principal, următoarele drepturi:
h) să se adreseze, individual ori colectiv, prin intermediul unor asociaţii reprezentative, autorităţilor administraţiei publice centrale sau locale, asociaţiilor de dezvoltare intercomunitară cu obiect de activitate serviciile de utilităţi publice ori instanţelor judecătoreşti, după caz, în vederea prevenirii sau reparării unui prejudiciu direct ori indirect.
Art. 43.
(5) Preţurile şi tarifele pentru plata serviciilor de utilităţi publice se propun de operatori şi se stabilesc, se ajustează sau se modifică prin hotărâri ale autorităţilor deliberative ale unităţilor administrativ-teritoriale ori, după caz, ale asociaţiilor de dezvoltare intercomunitară cu obiect de activitate serviciile de utilităţi publice, cu respectarea metodologiilor elaborate de autoritatea de reglementare competentă. Hotărârile autorităţilor deliberative ale unităţilor administrativ-teritoriale sau, după caz, ale asociaţiilor de dezvoltare intercomunitară cu obiect de activitate serviciile de utilităţi publice, în numele şi pe seama unităţilor administrativ-teritoriale membre, vor ţine seama, după caz, de avizele de specialitate ale autorităţilor de reglementare competente.
h) să se adreseze, individual ori colectiv, prin intermediul unor asociaţii reprezentative, autorităţilor administraţiei publice centrale sau locale, asociaţiilor de dezvoltare intercomunitară cu obiect de activitate serviciile de utilităţi publice ori instanţelor judecătoreşti, după caz, în vederea prevenirii sau reparării unui prejudiciu direct ori indirect.
Art. 43.
(5) Preţurile şi tarifele pentru plata serviciilor de utilităţi publice se propun de operatori şi se stabilesc, se ajustează sau se modifică prin hotărâri ale autorităţilor deliberative ale unităţilor administrativ-teritoriale ori, după caz, ale asociaţiilor de dezvoltare intercomunitară cu obiect de activitate serviciile de utilităţi publice, cu respectarea metodologiilor elaborate de autoritatea de reglementare competentă. Hotărârile autorităţilor deliberative ale unităţilor administrativ-teritoriale sau, după caz, ale asociaţiilor de dezvoltare intercomunitară cu obiect de activitate serviciile de utilităţi publice, în numele şi pe seama unităţilor administrativ-teritoriale membre, vor ţine seama, după caz, de avizele de specialitate ale autorităţilor de reglementare competente.
Avand in vedere prevederile legale precizate mai sus, rog sa se
dispuna anularea sentintei civile nr. 42/2015 emisa de Tribunalul Vrancea ca
fiind NELEGALA si NETEMEINICA.
De asemenea, rog :
a. Sa se dispuna Primariei Focsani si CL Focsani, in baza prevederilor legale precizate mai sus, sa-mi raspunda concret la intrebarile "2" si "3" din petitia nr. 47576/15.09.2014 pe care am adresat-o celor doua institutii;
a. Sa se dispuna Primariei Focsani si CL Focsani, in baza prevederilor legale precizate mai sus, sa-mi raspunda concret la intrebarile "2" si "3" din petitia nr. 47576/15.09.2014 pe care am adresat-o celor doua institutii;
b. Returnarea sumei de 50 lei platita cu chitanta nr
1022458/23.10.2014, a carei original se gaseste la dosar, deoarece, in temeiul
art.20, lit.f din OUG nr. 80/2013, prezenta speta este scutita de taxa de
timbru;
c. Sa mi se acorde daune morale sumele precizate in pledoaria scrisa
inaintata la instanta de fond.
06.05.2015
Ulise Grosu
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu